-
Και τα δύο πιο πάνω μοντέλα διαθέτουν τετρακίνηση, και παρόμοια δύναμη όσον αφορά την ιπποδύναμη. Μεγάλη διαφορά υπάρχει στην ροπή.
Από θέματα αξιοπιστίας, δύναμης, οικονομία στο δρόμο, συντήρηση και όλα τα επακόλουθα μιας τέτοιας αγοράς, πιο από τα δύο θα προτιμούσατε?
Σημείωση: Το αυτοκίνητο προορίζεται για Κύπρο.
-
Και τα δύο πιο πάνω μοντέλα διαθέτουν τετρακίνηση, και παρόμοια δύναμη όσον αφορά την ιπποδύναμη. Μεγάλη διαφορά υπάρχει στην ροπή.
Από θέματα αξιοπιστίας, δύναμης, οικονομία στο δρόμο, συντήρηση και όλα τα επακόλουθα μιας τέτοιας αγοράς, πιο από τα δύο θα προτιμούσατε?
Σημείωση: Το αυτοκίνητο προορίζεται για Κύπρο.
-
Και τα δύο πιο πάνω μοντέλα διαθέτουν τετρακίνηση, και παρόμοια δύναμη όσον αφορά την ιπποδύναμη. Μεγάλη διαφορά υπάρχει στην ροπή.
Από θέματα αξιοπιστίας, δύναμης, οικονομία στο δρόμο, συντήρηση και όλα τα επακόλουθα μιας τέτοιας αγοράς, πιο από τα δύο θα προτιμούσατε?
Σημείωση: Το αυτοκίνητο προορίζεται για Κύπρο.
-
δυσκολη επιλογη.. οτι και να παρεις καλο ειναι!
-
TDI αν αντέχεις τον ήχο του diesel, DTM αν όχι.
Προσωπικά θα πήγαινα για το DTM ανάμεσα στα 2 ακριβώς επειδή δεν μπορώ να ακούω το diesel. Από άποψη χρηστικότητας & οικονομίας είμαι κατά 95% σίγουρος ότι συμφέρει το TDI όμως..
-
To ΤDi έχει μικρότερη κατανάλωση (~15-20%) αλλα είναι πιο αργό και με χειρότερη οδική συμπεριφορά, ανάλογα τις προτεραιότητές σου διαλέγεις και παίρνεις.
-
αν στη κυπρο εχουν τις ιδιες βενζινες με ελλαδα ξεχασε το!!!!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
To ΤDi έχει μικρότερη κατανάλωση (~15-20%) αλλα είναι πιο αργό και με χειρότερη οδική συμπεριφορά, ανάλογα τις προτεραιότητές σου διαλέγεις και παίρνεις.Πιο αργό θα διαφωνίσω, μάλλον το αντίθετο θα έλεγα. Μην ξεχνάς ότι το TDi έχει 233hp και η ροπή του φτάνει στα 45κιλά... Μιλάμε για φοβερά γρήγορο αυτοκίνητο.
TDI αν αντέχεις τον ήχο του diesel, DTM αν όχι.
Έχω μπει και οδηγήσει ένα peug..407 κάποιου φίλου, 1.6HDI αν δεν κάνω λάθος, και μπορώ να πω ότι ο ήχος δεν με ενόχλησε και τόσο.
Επειδή ο κινητήρας είναι v6 μπορεί ο ήχος του deisel κινητήρα να μην είναι τόσο εμφανές???
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
αν στη κυπρο εχουν τις ιδιες βενζινες με ελλαδα ξεχασε το!!!!!!!!!!!!!!Στην Κύπρο οι τιμές καυσίμων είναι οι ακόλουθες:
deisel: 0.866074 EUR
95+: 0.916671 EUR
98+: 0.951525 EURΝα λέμε και του στραβού το δίκαιο, αν πάω για το DTM, θα χρησιμοποιώ 95+.
-
Δεν είπα πως το TDi είναι αργό, είπα πως είναι πιο αργό απο το DTM και για το πιο ειναι πιο γρήγορο φαίνεται απο τις επιδόσεις όχι απο τη ροπή.
-
Ο χρήστης Andreascs έγραψε:
αν στη κυπρο εχουν τις ιδιες βενζινες με ελλαδα ξεχασε το!!!!!!!!!!!!!!
Στην Κύπρο οι τιμές καυσίμων είναι οι ακόλουθες:
deisel: 0.866074 EUR
95+: 0.916671 EUR
98+: 0.951525 EURΝα λέμε και του στραβού το δίκαιο, αν πάω για το DTM, θα χρησιμοποιώ 95+.
Μάλλον εννούσε άν στην Κύπρο η diesel προσφέρεται 'δύο μέρη diesel - ένα μέρος νερό' όπως εδώ στην αθάνατη Ελλαδάρα.
-
Δεν έχω καν οδηγήσει ποτέ diesel αλλά τα δράματα για την ποιότητα των καυσίμων diesel στην Ελλάδα μάλλον είναι υπερβολικά.
Όπως έχει επισημάνει και πιο παλιά, μεταξύ μας κυκλοφορούν και ταξί τα οποία κάνουν έως και 300.000χλμ. ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ... και όμως υπάρχουν!
Εάν υπήρχε θέμα με τους κινητήρες και τα καύσιμα οι ταξιτζήδες θα είχαν βαρέσει διάλυση. Δεν έχουν όμως, συνεπώς για κάποιον που κάνει το 1/10 των χιλιομέτρων που κάνουν αυτοί, no problem! -
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
αν στη κυπρο εχουν τις ιδιες βενζινες με ελλαδα ξεχασε το!!!!!!!!!!!!!!
Στην Κύπρο οι τιμές καυσίμων είναι οι ακόλουθες:
deisel: 0.866074 EUR
95+: 0.916671 EUR
98+: 0.951525 EURΝα λέμε και του στραβού το δίκαιο, αν πάω για το DTM, θα χρησιμοποιώ 95+.
Μάλλον εννούσε άν στην Κύπρο η diesel προσφέρεται 'δύο μέρη diesel - ένα μέρος νερό' όπως εδώ στην αθάνατη Ελλαδάρα.
Έχεις δίκαιο...
Μια χαρά είναι εδώ. Μικρή χώρα είμαστε..... όσα πρατήρια έχει η αθήνα, εμείς έχουμε το 1/20 τον min.... -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δεν είπα πως το TDi είναι αργό, είπα πως είναι πιο αργό απο το DTM και για το πιο ειναι πιο γρήγορο φαίνεται απο τις επιδόσεις όχι απο τη ροπή.Στο συγκριτικό τεστ των 4Τ (Σεπτ/05) ανάμεσα στη Alfa Crosswagon Q4 (diesel 150/31,0) και στο Skoda Combi 2.0 FSI 4X4 (150/20,4) το Skoda έχει (ελάχιστα) καλύτερο προσπέρασμα και καλύτερο 0-100 παρά τη μεγαλύτερη κατά 50% ροπή της Alfa.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δεν είπα πως το TDi είναι αργό, είπα πως είναι πιο αργό απο το DTM και για το πιο ειναι πιο γρήγορο φαίνεται απο τις επιδόσεις όχι απο τη ροπή.
Στο συγκριτικό τεστ των 4Τ (Σεπτ/05) ανάμεσα στη Alfa Crosswagon Q4 (diesel 150/31,0) και στο Skoda Combi 2.0 FSI 4X4 (150/20,4) το Skoda έχει (ελάχιστα) καλύτερο προσπέρασμα και καλύτερο 0-100 παρά τη μεγαλύτερη κατά 50% ροπή της Alfa.
Ναι, καταλαβαίνω ότι οι petrol κινητήρες είναι πιο γρήγοροι, όπως προηγουμένως είπε και ο ΙΚΕ, κυρίως στην επιτάχυνση, αλλά προσωπικά πιστεύω το ατού των deisel είναι το προσπέρασμα, κυρίως λόγω της μεγάλης ροπής που ξεκινά από πολύ χαμηλά.
-
Εγω μίλησα για τα 2 συγκεκριμένα μοντέλα, όχι γενικά. Τα Diesel μπορεί να είναι γρηγορότερα ή όχι, ανάλογα το μοντέλο προφανώς.
-
.
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εγω μίλησα για τα 2 συγκεκριμένα μοντέλα, όχι γενικά. Τα Diesel μπορεί να είναι γρηγορότερα ή όχι, ανάλογα το μοντέλο προφανώς.Έτσι φαίνεται.
Στο άρθρο έλεγε οτι η Άλφα έχει μακρύτερη έκτη.
Ίσως γενικότερα η Άλφα να έχει μακρυές σχέσεις.Πάντως το κόστος χρήσης του diesel έναντι της βενζίνης δεν είναι και πολύ μικρότερο αν το αυτοκίνητο δεν κινείται πολύ. Αυτό εξαιτίας του ότι το κόστος αγοράς ενός diesel είναι κατα κανόνα μεγαλύτερο από το κόστος αγοράς ενός βενζινοκίνητου.
.
-
To TDI σε station εκδοση σου αρεσει ? εχει ενας τυπος απεναντι απο το σπιτι μου ενα A4 3.0 TDI station ομως σε μπλε χρωμα και με σπορ πακετο S line που περιλαμβανει μασκα καθρεπτες και ζαντες στα πρωτυπα των εκδοσεων S4, και προσωπικα μου αρεσει παρα πολυ και δειχνει και πολυ σπορ. Παντως το Α4 DTM το ειχα δει στην εκθεση και ειναι εξισου πολυ ομορφο αυτοκινητο.
Κατα την ταπεινη αποψη μου το 3.0 TDI ειναι μονοδρομος και αν ειναι και μερικα δεκατα πιο αργο απο το αλλο δεν χαλασε και ο κοσμος. Και ο ηχος μεσα στην καμπινα δεν πρεπει να ακουγεται και πολυ -
Ο χρήστης ΔΗΜΗΤΡΗΣ έγραψε:
To TDI σε station εκδοση σου αρεσει ? εχει ενας τυπος απεναντι απο το σπιτι μου ενα A4 3.0 TDI station ομως σε μπλε χρωμα και με σπορ πακετο S line που περιλαμβανει μασκα καθρεπτες και ζαντες στα πρωτυπα των εκδοσεων S4, και προσωπικα μου αρεσει παρα πολυ και δειχνει και πολυ σπορ. Παντως το Α4 DTM το ειχα δει στην εκθεση και ειναι εξισου πολυ ομορφο αυτοκινητο.
Κατα την ταπεινη αποψη μου το 3.0 TDI ειναι μονοδρομος και αν ειναι και μερικα δεκατα πιο αργο απο το αλλο δεν χαλασε και ο κοσμος. Και ο ηχος μεσα στην καμπινα δεν πρεπει να ακουγεται και πολυΜια χαρά. Και εγώ μπλε το θέλω
Μην ξεχνάμε ότι ο κινητήρας του 3.0TDi έχει αναβαθμιστεί από 204hp σε 233hp.Σύμφωνα με τα official specs: 0-100 6.8s για το 3.0TDi
-
οι νεοι κινητηρες ντισελ με αυτα τα κωλο κομμονραιλ αν τους βαλεις να δουλεψουν με το ελληνικο ντισελ δεν εχουν διαρκεια ζωης πανω απο 2-3μηνες!!!!!!!!εδω εχουν αρχισει τα προβληματα σε βενζινοκινητα fsi βλεπε γκολφ 1.6
υπαρχουν δε μοντελα υψηλων επιδοσεων-ντισελ τα οποια δεν εισαγονται σε χωρες σα την ελλαδα μετα απο εντολη κατασκευαστη λογω αθλιων καυσιμων...για ρωτηστε κανα ταξιτζη που εχει καινουργιο αυτοκινητο.ολοι ειναι χεσμενοι και βαζουν βενζινη μονο απο συγκεκριμενα πρατηρια...
επειδε ειχα κανει τη διπλωματικη μου στο εργαστηριο καυσιμων στο εμπ εχουν δει τα ματακια απιστευτα πραματα....για αυτο και προτρεπω παντα τους φιλους μου να μη παιρνουν αμεσου ψεκασμου Μοτερ εκτος βεβαια αν θελουν να βαζουν μονο 100αρα...
επισης ειμαι απο τους φανατικους πολεμιους του ντισελ στην αθηνα καθως με τετοιας ποιοτητας καυσιμα σε 4-5 χρονια θα βλεπουμε εκτος απο ταξι και απειρα ι.χ να βγαζουν αυτα τα γελοια μαυρα συννεφα ....
αν λοιπον φιλε μου επικρατει τετοιο χαος και κυπρο μαλλον θα σου προτεινα να τα ξανασκεφτεις και για τα δυο μοτερ που λες και να πας σε ενα αθανατο και καραξιοπιστο Α4 1.8τ
Audi A4 3.0TDi vs Audi A4 2.0TFSI DTM