Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βελτιώνονται οι Turbo Diesel κινητήρες?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βελτιώνονται οι Turbo Diesel κινητήρες?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    24
    451
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gramacar last edited by

      Μια και δειλά δειλά αρχίζουν να εμφανίζονται τα διάφορα TDi ανάμεσα μας, μήπως γνωρίζετε αν οι κινητήρες TDi βελτιώνονται το ίδιο εύκολα με τους βενζινοκίνητους Turbo? Επίσης ποιοί από τους TDi είναι οι πιο εύκολα βελτιώσιμοι και ταυτόχρονα αξιόπιστοι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        gramacar last edited by

        Μια και δειλά δειλά αρχίζουν να εμφανίζονται τα διάφορα TDi ανάμεσα μας, μήπως γνωρίζετε αν οι κινητήρες TDi βελτιώνονται το ίδιο εύκολα με τους βενζινοκίνητους Turbo? Επίσης ποιοί από τους TDi είναι οι πιο εύκολα βελτιώσιμοι και ταυτόχρονα αξιόπιστοι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gramacar last edited by

          Μια και δειλά δειλά αρχίζουν να εμφανίζονται τα διάφορα TDi ανάμεσα μας, μήπως γνωρίζετε αν οι κινητήρες TDi βελτιώνονται το ίδιο εύκολα με τους βενζινοκίνητους Turbo? Επίσης ποιοί από τους TDi είναι οι πιο εύκολα βελτιώσιμοι και ταυτόχρονα αξιόπιστοι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • O
            opterios last edited by

            Μήπως να μετακινηθεί στα τεχνικά;

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • O
              obelix last edited by

              Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:

              πιστευω παντως οτι ισχυει μιας κ οταν μου χαλασε το** IC** εβαλα της C320cdi AMG κ ειδα καλη διαφορα σε ολες τις πτυχες.
              αν θυμαμαι καλα επισης αυτη η C320cdi AMG ειναι τερας.250αλογα,55κιλα ροπαρα κ καμια 1600κιλα βαρος.

              Τι εννοείς με το IC Νάσο?

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • D
                dimitrios last edited by

                intercooler

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Το θέμα μεταφέρεται στα 'τεχνικά'.

                  [moderator]

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    gramacar last edited by

                    Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:
                    ναι,IC ειναι το ιντερκουλερ εν συντομια.
                    κ φυσικα να προσθεσω οτι τα turbodiesel δουλευουν με πολυ χαμηλη πιεση
                    στην τουρμπινα βλ.0.4-0.5 πιεσεις κ εχουν τα περισσοτερα πλαστικες εισαγωγες.
                    πιστευω παντως οτι μια χαλαρη βελτιωση σηκωνουν ολα αν μιλαμε παντα για καμια
                    20αλογα κ 3-5κ.ροπη συν.

                    Ισχύει το ίδιο και στους νέους TDi common rail ή εκεί τα πράγματα δυσκολεύουν. Μήπως οι χαμηλές πιέσεις οφείλονατι στην υψηλή σχέση συμπίεσης? Από αξιοπιστία τι γίνεται?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • kubiak
                      kubiak last edited by

                      .

                      Προσωπικά, ας είχα τα ονομαστικά 150 PS, τα ονομαστικά 30+ KgM ροπής, τα 1.900 κυβικά, και τα ονομαστικά 5+ λτ/100χλμ, του 1,9 CDTi της Opel (στο Astra), και ας μη βελτιωνόταν καθόλου...

                      .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • P
                        petran last edited by

                        τι αμαξι εχεις?

                        συνηθως τα TurboDiesel βελτιωνονται

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Και οι TD του γκρούπο βελτιώνονται μια χαρά με πρόγραμμα απ'ό,τι διαβάζω σε ξένο φόρουμ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • kubiak
                            kubiak last edited by

                            .

                            Α, να μην ξεχάσω και τον TDi του Fabia RS (του 1,9 TDi RS και όχι του μαϊμού RS της Ελληνικής ευρεσιτεχνίας)...

                            Petran, δε σε είχα ευχαριστήσει για τις πληροφορίες για τα xenon, έχεις πμ...

                            .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • V
                              vasilis1 last edited by

                              Ο χρήστης gramacar έγραψε:

                              ναι,IC ειναι το ιντερκουλερ εν συντομια.
                              κ φυσικα να προσθεσω οτι τα turbodiesel δουλευουν με πολυ χαμηλη πιεση
                              στην τουρμπινα βλ.0.4-0.5 πιεσεις κ εχουν τα περισσοτερα πλαστικες εισαγωγες.
                              πιστευω παντως οτι μια χαλαρη βελτιωση σηκωνουν ολα αν μιλαμε παντα για καμια
                              20αλογα κ 3-5κ.ροπη συν.

                              Ισχύει το ίδιο και στους νέους TDi common rail ή εκεί τα πράγματα δυσκολεύουν. Μήπως οι χαμηλές πιέσεις οφείλονατι στην υψηλή σχέση συμπίεσης? Από αξιοπιστία τι γίνεται?

                              Μια μικρή παρατηρηση:οι νέοι turbodiesel έχουν ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ συμπίεση από τους παλαιότερους (κάτω από 1:18, ο καινούριος της toyota είναι κοντά στο 1:16,5)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • G
                                gramacar last edited by

                                Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:

                                ναι,IC ειναι το ιντερκουλερ εν συντομια.
                                κ φυσικα να προσθεσω οτι τα turbodiesel δουλευουν με πολυ χαμηλη πιεση
                                στην τουρμπινα βλ.0.4-0.5 πιεσεις κ εχουν τα περισσοτερα πλαστικες εισαγωγες.
                                πιστευω παντως οτι μια χαλαρη βελτιωση σηκωνουν ολα αν μιλαμε παντα για καμια
                                20αλογα κ 3-5κ.ροπη συν.

                                Ισχύει το ίδιο και στους νέους TDi common rail ή εκεί τα πράγματα δυσκολεύουν. Μήπως οι χαμηλές πιέσεις οφείλονατι στην υψηλή σχέση συμπίεσης? Από αξιοπιστία τι γίνεται?

                                μα και φυσικα ισχυει.
                                αρκει να πας σε δικο τους βελτιωτικο οικο κ οχι ψαχτα σε κανα βελτιωτη γειτονιας.
                                τουλαχιστον απο αξιοπιστια μονο ως προς τον κινητηρααυστηρωςτο 2.4tdi πασσατ κ τα cdi της μερτς ειναι ετη φωτος μπροστα απ τα ιαπωνικα.

                                Ο 2.0 TDi του group vag είναι επίσης αξιόπιστος? Πολύ καλά λόγια έχω ακούσει και για τους νέους TD της Τοyota, όπως και για τους αντίστοιχους τησ Alfa

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Ο δίλιτρος TDI είναι μια χαρά και βγαίνει σε 170 άλογα (ή εργοστασιακά ή από ΜΤΜ αν έχεις τον απλό με τα 140)

                                  ο 2,5 V6 έχει κάποια προβλήματα σε μία βίδα που συγκρατεί έναν τεντωτήρα. Το μεγαλύτερο αρνητικό του V6, είναι το κόστος συντήρησης, αλλαγή ιμάντων (είναι πολλοί!) μπορεί να φτάσει και 1.000 ευρώ (κάθε 180Κ) και μαζί με την υπόλοιπη συντήρηση, 1.300-1.500

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    georgetabs last edited by

                                    Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:
                                    οι κινητηρες που χρησιμοποιει η οπελ στα ντιζελ της(αλλαγη λαδιων καθε 30χχλμ λεει ο κατασκευαστης ) ειναι της αλφα ρομεο.

                                    Λίγο προσοχή σε αυτό...

                                    Όχι για λόγους αξιοπιστίας, αλλά... ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ!!!

                                    Εμένα (Άλφα 2.4 JTD '01) λέει σέρβις κάθε 20.000 χμ.
                                    Τελικά το έκανα στα 28.000 περίπου από βλακεία (νόμιζα πως είναι κάθε 25.000... ) και συγκυρία (με το που επέστρεψα Ελβετία από Ελλάδα τον Αύγουστο, προέκυψε την ίδια μέρα να πρέπει να πάω Άμστερνταμ, εξ ου και τα 28.000...)
                                    Από αξιοπιστία πρόβλημα ουδέν, παρότι μιλάμε για το σέρβις των 100.000 χμ και όχι των 20.000...

                                    ΌΜΩΣ! Η απόδοση έπεσε κάπου μετά τις 10-15.000 (το λάδι του κινητήρα λιπαίνει και το τούρμπο!!!), ενώ η κατανάλωση στο τέλος είχε φτάσει στα 8,5 λίτρα κάθε 100 χμ!!! Με ταριφάδικη οικονομική οδήγηση ΔΕΝ έπεφτε ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ κάτω από τα 7,5-8!!!
                                    Αντίθετα, με το που έκανα το σέρβις η απόδοση επανήλθε 100% ΑΜΕΣΩΣ και καμιά 10αριά μέρες μετά που έκανα το σέρβις πήγα ταξίδι και πήγα από Μπάζελ - Φρανκφούρτη με ταχύτητες 170-200 και η κατανάλωση ήταν στο 6,5 και στην επιστροφή οικονομικά έβγαλα 1001 χμ με 55 λίτρα καύσιμο...

                                    Οπότε αν μιλάμε για αύξηση κατανάλωσης 2 λίτρα / 100 χμ, μια αλλαγή λαδιών στα 10.000 χμ αντί στα 20.000 χμ θα μου εξοικονομήσει 200 λίτρα καύσιμο!!! Αυτό είναι 200 ευρώ!!! Ε, το σέρβις λιγότερο κοστίζει!!!
                                    Άσε που και το αμάξι παραμένει πιο αξιόπιστο/ξεκούραστο, και έχω πιο ισχυρό αμάξι!!!
                                    Και 1 λίτρο/100 χμ να πούμε την αύξηση κατανάλωσης, πάλι στα ίδια είμαι...

                                    Πλέον (αν καταφέρω να κρατήσω το αμάξι... ) με βλέπω να το κάνω μονίμως κάθε 15.000 και ας λέει ο κατασκευαστής ό,τι θέλει... Κέρδος θα έχω!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • B
                                      birdienumnum last edited by

                                      Μία παρατήρηση:
                                      Στους μοντέρνους diesel (άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης) , ο κύριος παράγοντας που επηρεάζει την απόδοση τους, είναι η ίδια η τιμή της μέγιστης πίεσης και λιγότερο το μέγεθος της τουρμπίνας. Άσε που με τις μεταβλητα πτερύγια συμπιεστών που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι κατασκευαστές (αλλαγή γεωμετρίας-εμβαδού=μείωση του turbo lag), εκεί δύσκολα ακουμπάμε το χεράκι μας.

                                      Xωρίς να έχω χειροπιαστή εμπειρία, το πρώτο βήμα είναι μάλλον το τσιπάρισμα το οποίο θα επιτρέψει την άνοδο τη P max κατά 200-300 bars.
                                      Όσον αφορά θέματα αξιοπιστίας (μπεκ, αντλία υψηλής, σωληνώσεις υψηλής), ρωτήστε απευθείας τους ίδιους τους βελτιωτές.

                                      Όσον αφορά την κατανάλωση της Alfa που ανέβηκε λόγω της καθυστέρησης του σέρβις, εγώ υποπτεύομαι ότι οφείλεται περισσότερο σε πολύ βρώμικο φίλτρο αέρα παρά στην παλαιότητα των λαδιών.
                                      Οι έχοντες diesel υψ.πίεσης καλό θα 'ναι να κοιτάτε το φίλτρο (δεν είναι δα και τίποτα) συχνότερα από τα συστηνόμενα διαστήματα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        georgetabs last edited by

                                        birdienumnum, πιθανώς να είναι και το φίλτρο, όμως πρόσεξε το εξής:
                                        ΚΑΙ τα φίλτρα αλλάζονται κάθε 20.000, και είχε αλλαχτεί στο προηγούμενο σέρβις.

                                        Φυσικά έκανα 8Κ χμ παραπάνω (αν και η πτώση άρχισε νωρίτερα), αλλά πρέπει να σημειώσω πως το 95% έγινε σε αυτοκινητόδρομο και όχι σε πόλη, και σε χώμα ούτε για πάρκιν δεν σταμάταγα!!

                                        Πράγμα που σημαίνει πως με κύρια χρήση στην πόλη το σέρβις κάθε 15Κ χμ είναι χαλαρά απαραίτητο... Όχι για αξιοπιστία όπως ξανάπα, αλλά αφενός γλιτώνεις χρήμα (κατανάλωση) αφετέρου αφού το πλήρωσες το γκάζι, γιατί να μην το έχεις;;

                                        nasos/156ti, και ο δικός μου δεν είναι ιδιαίτερα πουσαρισμένος, είναι άμεσου ψεκασμού και με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και βγάζει μόλις 140 άλογα από 2,4 λίτρα, μόλις 2-3% παραπάνω ειδική ισχύ από το Βέκτρα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          gramacar last edited by

                                          Λίγο άσχετο αλλά μήπως ξέρετε αν στα πετρελαιοκίνητα ΙΧ που πουλάνε τώρα και είναι με προδιαγραφές Euro 4 αναγράφεται πάνω στην άδεια κυκλοφορίας ότι απαγορεύεται η κυκλοφορία τους σε Αθήνα και Θεσσαλονική?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Ο χρήστης gramacar έγραψε:
                                            Λίγο άσχετο αλλά μήπως ξέρετε αν στα πετρελαιοκίνητα ΙΧ που πουλάνε τώρα και είναι με προδιαγραφές Euro 4 αναγράφεται πάνω στην άδεια κυκλοφορίας ότι απαγορεύεται η κυκλοφορία τους σε Αθήνα και Θεσσαλονική?

                                            λίγα δεν πρέπει να είναι πλέον Euro IV και σίγουρα όσα έχουν DPF καλύπτουν.

                                            Θεωρητικά, τα diesel πρέπει να χουν κι ένα 'Π' στο τζάμι και θεωρητικά πάλι πρέπει να το γράφουν και στην άδεια κυκλοφορίας (για να μπορούν να το ελέγξουν αμέσως). αν έχεις γνωστό σε υπουργείο/νομαρχία/μηχανολογικό μέχρι και φυσικό αέριο γράφουν ότι καίει

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr