-
Γνωστος μου μου ειπε , οτι αν εχει το αμαξι αγωνιστικο κιβωτιο (οχι σειριακο,dsg κλπ) μπορεις να αλλαζεις τις ταχυτητες διχως συμπλεκτη,χωρις να υπαρχει φθορα του κιβωτιου..
Ερωτησεις μου :
(του ειπα οτι δεν ισχυει αλλα εμενει στην αποψη του)
Ποιο το οφελος απο αυτο ?
Πως το βλεπετε σα λογικη οδηγησης σε κοντρες?
Ευχαριστω εκ των προτερων
Κωσταντινος Μπλαουλης -
Γνωστος μου μου ειπε , οτι αν εχει το αμαξι αγωνιστικο κιβωτιο (οχι σειριακο,dsg κλπ) μπορεις να αλλαζεις τις ταχυτητες διχως συμπλεκτη,χωρις να υπαρχει φθορα του κιβωτιου..
Ερωτησεις μου :
(του ειπα οτι δεν ισχυει αλλα εμενει στην αποψη του)
Ποιο το οφελος απο αυτο ?
Πως το βλεπετε σα λογικη οδηγησης σε κοντρες?
Ευχαριστω εκ των προτερων
Κωσταντινος Μπλαουλης -
Γνωστος μου μου ειπε , οτι αν εχει το αμαξι αγωνιστικο κιβωτιο (οχι σειριακο,dsg κλπ) μπορεις να αλλαζεις τις ταχυτητες διχως συμπλεκτη,χωρις να υπαρχει φθορα του κιβωτιου..
Ερωτησεις μου :
(του ειπα οτι δεν ισχυει αλλα εμενει στην αποψη του)
Ποιο το οφελος απο αυτο ?
Πως το βλεπετε σα λογικη οδηγησης σε κοντρες?
Ευχαριστω εκ των προτερων
Κωσταντινος Μπλαουλης -
Ο χρήστης blaoulis έγραψε:
Πως το βλεπετε σα λογικη οδηγησης σε κοντρες?Πού κολλάει η λογική οδήγησης σε κόντρες με το αγωνιστικό κιβώτιο;
Υ.Γ.
Μήπως να μεταφερθεί στα τεχνικά; -
Αυτος αλλαζει ετσι ταχυτητες οταν προκειται για κοντρες
-
Έχει αγωνιστικό κιβώτιο;;
-
Το θέμα μεταφέρεται στα τεχνικά. (κάπου το έχουμε ξανασυζητήσει, αλλά δεν το βρίσκω γμτ )
[moderator]
-
Ο χρήστης blaoulis έγραψε:
Γνωστος μου μου ειπε , οτι αν εχει το αμαξι αγωνιστικο κιβωτιο (οχι σειριακο,dsg κλπ) μπορεις να αλλαζεις τις ταχυτητες διχως συμπλεκτη,χωρις να υπαρχει φθορα του κιβωτιου..Γίνεται και στα απλά αυτοκίνητα που οδηγάμε όλοι μας. Εγώ το κα΄νω αρκετά συχνά, για προπόνηση
Πάντως, δεν κερδίζεις σε ταχύτητα αλλαγής, μάλλον χάνεις.
-
Κάτι βλέπω να παίρνετε στο χέρι.
-
Ο χρήστης blaoulis έγραψε:
Αυτος αλλαζει ετσι ταχυτητες οταν προκειται για κοντρεςΓια να κερδίζει τη κόντρα καθώς ο αντίπαλος χάνει τη προσοχή του (σκάζοντας στα γέλια) ακούγοντας το κάρφωμα στο κιβώτιο.
Αν ταιριάζεις τις στροφές δεν χρειάζεσαι συμπλέκτη, χάνεις όμως πολύ χρόνο για να το κάνεις αυτό. Βγάζεις τη ταχύτητα έχοντας ρυθμίσει με το γκάζι το αυτοκίνητο να μην επιταχύνει, ούτε να επιβραδύνει. Μετά αφήνεις τις στροφές να πέσουν ή να ανέβουν εκεί ακριβώς που θα είναι με τη σχέση που θα επιλέξεις και σπρώχνεις το μοχλό. Αν έχεις ακριβώς τις σωστές στροφές η ταχύτητα θα μπει κανονικά χωρίς θόρυβο ή ζόρι. Αλλιώς μαζεύεις ρινίσματα από τη τάπα του λαδιού του κιβωτίου.
-
Ανέβαζα ταχύτητες χωρίς συμπλέκτη όταν είχα σπασμένη την φτέρνα στο αριστερό μου πόδι: Πίεζα ελαφρά τον μοχλό ταχυτήτων προς την ταχύτητα που ήθελα να βάλω, και μόλις οι στροφές έπεφταν στο σημείο που αντιστοιχούσε στην σχέση αυτή, η ταχύτητα έμπαινε χωρίς τον παραμικρό θόρυβο.
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
Ανέβαζα ταχύτητες χωρίς συμπλέκτη όταν είχα σπασμένη την φτέρνα στο αριστερό μου πόδι: Πίεζα ελαφρά τον μοχλό ταχυτήτων προς την ταχύτητα που ήθελα να βάλω, και μόλις οι στροφές έπεφταν στο σημείο που αντιστοιχούσε στην σχέση αυτή, η ταχύτητα έμπαινε χωρίς τον παραμικρό θόρυβο.Έτσι έκανα κι εγώ μια φορά που είχα μείνει από συμπλέκτη στο Sunny του πατέρα μου. Στα δε φανάρια το άφηνα να σβήσει, κούμπωνα την 1η με τον κινητήρα σβηστό και ξεκίναγα με τη μίζα και λίγο γκάζι. Εύκολο ήταν.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Έτσι έκανα κι εγώ μια φορά που είχα μείνει από συμπλέκτη στο Sunny του πατέρα μου. Στα δε φανάρια το άφηνα να σβήσει, κούμπωνα την 1η με τον κινητήρα σβηστό και ξεκίναγα με τη μίζα και λίγο γκάζι. Εύκολο ήταν.Κρίνοντας από την αξιοπιστία των Sunny B310, έρχομαι να ρωτήσω: Τι ακριβώς 'θαύματα' έκανες και έμεινες από συμπλέκτη;
...αλλά, έτσι είναι, μην δει νεαρός κοφτερή οδική συμπεριφορά, τιμόνι-ξουράφι και κινητήρα με 60 άλογα με LMB-VT, αμέσως να το πάει για Ειδικές Διαδρομές και (μ)παντηλίκια!!!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Κρίνοντας από την αξιοπιστία των Sunny B310, έρχομαι να ρωτήσω: Τι ακριβώς 'θαύματα' έκανες και έμεινες από συμπλέκτη;Εγώ τίποτα, ο πανδαμάτωρ χρόνος φρόντισε να ξεράνει κάποια τσιμούχα με αποτέλεσμα απώλεια όλων των υγρών του συμπλέκτη.
...αλλά, έτσι είναι, μην δει νεαρός κοφτερή οδική συμπεριφορά, τιμόνι-ξουράφι και κινητήρα με 60 άλογα με LMB-VT, αμέσως να το πάει για Ειδικές Διαδρομές και (μ)παντηλίκια!!!
Η αλήθεια είναι πως σε κάτι χωματόδρομους στο Ακρόπολις το είχα κατευχαριστηθεί το αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
...αλλά, έτσι είναι, μην δει νεαρός κοφτερή οδική συμπεριφορά, τιμόνι-ξουράφι και κινητήρα με 60 άλογα με LMB-VT, αμέσως να το πάει για Ειδικές Διαδρομές και (μ)παντηλίκια!!!
Η αλήθεια είναι πως σε κάτι χωματόδρομους στο Ακρόπολις το είχα κατευχαριστηθεί το αυτοκίνητο.
Κοίτα να δεις που υπήρξε άνθρωπος που την καταβρήκε με αυτό το αυτοκίνητο! Και το είπα για πλάκα!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Κρίνοντας από την αξιοπιστία των Sunny B310, έρχομαι να ρωτήσω: Τι ακριβώς 'θαύματα' έκανες και έμεινες από συμπλέκτη;
Εγώ τίποτα, ο πανδαμάτωρ χρόνος φρόντισε να ξεράνει κάποια τσιμούχα με αποτέλεσμα απώλεια όλων των υγρών του συμπλέκτη.
Υδραυλικός συμπλέκτης?
-
Yep!
Τουλάχιστον έτσι μου είπε ο μηχανικός που το επισκεύασε. Τότε δεν ήμουν τόσο σχετικός με τα αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
...αλλά, έτσι είναι, μην δει νεαρός κοφτερή οδική συμπεριφορά, τιμόνι-ξουράφι και κινητήρα με 60 άλογα με LMB-VT, αμέσως να το πάει για Ειδικές Διαδρομές και (μ)παντηλίκια!!!
Η αλήθεια είναι πως σε κάτι χωματόδρομους στο Ακρόπολις το είχα κατευχαριστηθεί το αυτοκίνητο.
Κοίτα να δεις που υπήρξε άνθρωπος που την καταβρήκε με αυτό το αυτοκίνητο! Και το είπα για πλάκα!
Δεν γύριζε εύκολα -55 μουλάρια ήταν αυτά, μάλλον υποστροφικό ήταν αλλά σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης (βροχή, χώμα, ελληνική άσφαλτος) την έκανες την πλάκα σου.
-
Και υδραυλικος συμπλεκτης υπαρχει και κιβωτιο αγωνιστικο που μπαινουν οι ταχυτητες χωρις συμπλεκτη υπαρχει(εκτος απο την εκκινηση)......
Αλλα αγωνιστικο με ισια δοντια στα γραναζια των ταχυτητων,αλλα ακομα και εκει πολλες φορες χρησιμοποιηται ο συμπλεκτης για περισσοτερο αξιοπιστια και κυριως προοδευτικοτητα στις αλλαγες.
Ολα τα βιντεο που βλεπουμε κατα καιρους με ρανιοτι/κλιο πανιζι/πεζω και αλλα, τετοια σασμαν εχουν.
Συνηθως ομως κανενας δεν βαζει τετοιο σασμαν σε ι.χ. για κοντρες αφου και με 'νορμαλ' σασμαν επιτυγχανεις αυτο που θες με '1000 τοσα' αλογα,κατι που δεν μπορεις στους αγωνες,αφου εκει εχεις περιορισμους σε βελτιωση μοτερ/ιπποδυναμη..... -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Συνηθως ομως κανενας δεν βαζει τετοιο σασμαν σε ι.χ. για κοντρες αφου και με 'νορμαλ' σασμαν επιτυγχανεις αυτο που θες με '1000 τοσα' αλογα,κατι που δεν μπορεις στους αγωνες,αφου εκει εχεις περιορισμους σε βελτιωση μοτερ/ιπποδυναμη.....Απ'ό,τι έχουν ακούσει τα κοντράδικα των 1000 αλόγων έχουν κάτι ...τριτάχυτα σειριακά!
KΑΡΦΩΤΕΣ