Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    KΑΡΦΩΤΕΣ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. KΑΡΦΩΤΕΣ
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    23
    467
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      blaoulis last edited by

      Γνωστος μου μου ειπε , οτι αν εχει το αμαξι αγωνιστικο κιβωτιο (οχι σειριακο,dsg κλπ) μπορεις να αλλαζεις τις ταχυτητες διχως συμπλεκτη,χωρις να υπαρχει φθορα του κιβωτιου..
      Ερωτησεις μου :
      (του ειπα οτι δεν ισχυει αλλα εμενει στην αποψη του)
      Ποιο το οφελος απο αυτο ?
      Πως το βλεπετε σα λογικη οδηγησης σε κοντρες?
      Ευχαριστω εκ των προτερων
      Κωσταντινος Μπλαουλης

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • B
        blaoulis last edited by

        Γνωστος μου μου ειπε , οτι αν εχει το αμαξι αγωνιστικο κιβωτιο (οχι σειριακο,dsg κλπ) μπορεις να αλλαζεις τις ταχυτητες διχως συμπλεκτη,χωρις να υπαρχει φθορα του κιβωτιου..
        Ερωτησεις μου :
        (του ειπα οτι δεν ισχυει αλλα εμενει στην αποψη του)
        Ποιο το οφελος απο αυτο ?
        Πως το βλεπετε σα λογικη οδηγησης σε κοντρες?
        Ευχαριστω εκ των προτερων
        Κωσταντινος Μπλαουλης

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          blaoulis last edited by

          Γνωστος μου μου ειπε , οτι αν εχει το αμαξι αγωνιστικο κιβωτιο (οχι σειριακο,dsg κλπ) μπορεις να αλλαζεις τις ταχυτητες διχως συμπλεκτη,χωρις να υπαρχει φθορα του κιβωτιου..
          Ερωτησεις μου :
          (του ειπα οτι δεν ισχυει αλλα εμενει στην αποψη του)
          Ποιο το οφελος απο αυτο ?
          Πως το βλεπετε σα λογικη οδηγησης σε κοντρες?
          Ευχαριστω εκ των προτερων
          Κωσταντινος Μπλαουλης

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • O
            opterios last edited by

            Ο χρήστης blaoulis έγραψε:
            Πως το βλεπετε σα λογικη οδηγησης σε κοντρες?

            Πού κολλάει η λογική οδήγησης σε κόντρες με το αγωνιστικό κιβώτιο;

            Υ.Γ.
            Μήπως να μεταφερθεί στα τεχνικά;

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • B
              blaoulis last edited by

              Αυτος αλλαζει ετσι ταχυτητες οταν προκειται για κοντρες

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • O
                opterios last edited by

                Έχει αγωνιστικό κιβώτιο;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Το θέμα μεταφέρεται στα τεχνικά. (κάπου το έχουμε ξανασυζητήσει, αλλά δεν το βρίσκω γμτ )

                  [moderator]

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης blaoulis έγραψε:
                    Γνωστος μου μου ειπε , οτι αν εχει το αμαξι αγωνιστικο κιβωτιο (οχι σειριακο,dsg κλπ) μπορεις να αλλαζεις τις ταχυτητες διχως συμπλεκτη,χωρις να υπαρχει φθορα του κιβωτιου..

                    Γίνεται και στα απλά αυτοκίνητα που οδηγάμε όλοι μας. Εγώ το κα΄νω αρκετά συχνά, για προπόνηση

                    Πάντως, δεν κερδίζεις σε ταχύτητα αλλαγής, μάλλον χάνεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • S
                      stradale last edited by

                      Κάτι βλέπω να παίρνετε στο χέρι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης blaoulis έγραψε:
                        Αυτος αλλαζει ετσι ταχυτητες οταν προκειται για κοντρες

                        Για να κερδίζει τη κόντρα καθώς ο αντίπαλος χάνει τη προσοχή του (σκάζοντας στα γέλια) ακούγοντας το κάρφωμα στο κιβώτιο.

                        Αν ταιριάζεις τις στροφές δεν χρειάζεσαι συμπλέκτη, χάνεις όμως πολύ χρόνο για να το κάνεις αυτό. Βγάζεις τη ταχύτητα έχοντας ρυθμίσει με το γκάζι το αυτοκίνητο να μην επιταχύνει, ούτε να επιβραδύνει. Μετά αφήνεις τις στροφές να πέσουν ή να ανέβουν εκεί ακριβώς που θα είναι με τη σχέση που θα επιλέξεις και σπρώχνεις το μοχλό. Αν έχεις ακριβώς τις σωστές στροφές η ταχύτητα θα μπει κανονικά χωρίς θόρυβο ή ζόρι. Αλλιώς μαζεύεις ρινίσματα από τη τάπα του λαδιού του κιβωτίου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • G
                          georgex last edited by

                          Ανέβαζα ταχύτητες χωρίς συμπλέκτη όταν είχα σπασμένη την φτέρνα στο αριστερό μου πόδι: Πίεζα ελαφρά τον μοχλό ταχυτήτων προς την ταχύτητα που ήθελα να βάλω, και μόλις οι στροφές έπεφταν στο σημείο που αντιστοιχούσε στην σχέση αυτή, η ταχύτητα έμπαινε χωρίς τον παραμικρό θόρυβο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Ο χρήστης georgex έγραψε:
                            Ανέβαζα ταχύτητες χωρίς συμπλέκτη όταν είχα σπασμένη την φτέρνα στο αριστερό μου πόδι: Πίεζα ελαφρά τον μοχλό ταχυτήτων προς την ταχύτητα που ήθελα να βάλω, και μόλις οι στροφές έπεφταν στο σημείο που αντιστοιχούσε στην σχέση αυτή, η ταχύτητα έμπαινε χωρίς τον παραμικρό θόρυβο.

                            Έτσι έκανα κι εγώ μια φορά που είχα μείνει από συμπλέκτη στο Sunny του πατέρα μου. Στα δε φανάρια το άφηνα να σβήσει, κούμπωνα την 1η με τον κινητήρα σβηστό και ξεκίναγα με τη μίζα και λίγο γκάζι. Εύκολο ήταν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • F
                              funkyreverend last edited by

                              Ο χρήστης kyan έγραψε:
                              Έτσι έκανα κι εγώ μια φορά που είχα μείνει από συμπλέκτη στο Sunny του πατέρα μου. Στα δε φανάρια το άφηνα να σβήσει, κούμπωνα την 1η με τον κινητήρα σβηστό και ξεκίναγα με τη μίζα και λίγο γκάζι. Εύκολο ήταν.

                              Κρίνοντας από την αξιοπιστία των Sunny B310, έρχομαι να ρωτήσω: Τι ακριβώς 'θαύματα' έκανες και έμεινες από συμπλέκτη;

                              ...αλλά, έτσι είναι, μην δει νεαρός κοφτερή οδική συμπεριφορά, τιμόνι-ξουράφι και κινητήρα με 60 άλογα με LMB-VT, αμέσως να το πάει για Ειδικές Διαδρομές και (μ)παντηλίκια!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                Κρίνοντας από την αξιοπιστία των Sunny B310, έρχομαι να ρωτήσω: Τι ακριβώς 'θαύματα' έκανες και έμεινες από συμπλέκτη;

                                Εγώ τίποτα, ο πανδαμάτωρ χρόνος φρόντισε να ξεράνει κάποια τσιμούχα με αποτέλεσμα απώλεια όλων των υγρών του συμπλέκτη.

                                ...αλλά, έτσι είναι, μην δει νεαρός κοφτερή οδική συμπεριφορά, τιμόνι-ξουράφι και κινητήρα με 60 άλογα με LMB-VT, αμέσως να το πάει για Ειδικές Διαδρομές και (μ)παντηλίκια!!!

                                Η αλήθεια είναι πως σε κάτι χωματόδρομους στο Ακρόπολις το είχα κατευχαριστηθεί το αυτοκίνητο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • F
                                  funkyreverend last edited by

                                  Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                  ...αλλά, έτσι είναι, μην δει νεαρός κοφτερή οδική συμπεριφορά, τιμόνι-ξουράφι και κινητήρα με 60 άλογα με LMB-VT, αμέσως να το πάει για Ειδικές Διαδρομές και (μ)παντηλίκια!!!

                                  Η αλήθεια είναι πως σε κάτι χωματόδρομους στο Ακρόπολις το είχα κατευχαριστηθεί το αυτοκίνητο.

                                  Κοίτα να δεις που υπήρξε άνθρωπος που την καταβρήκε με αυτό το αυτοκίνητο! Και το είπα για πλάκα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • D
                                    dog80 last edited by

                                    Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                    Κρίνοντας από την αξιοπιστία των Sunny B310, έρχομαι να ρωτήσω: Τι ακριβώς 'θαύματα' έκανες και έμεινες από συμπλέκτη;

                                    Εγώ τίποτα, ο πανδαμάτωρ χρόνος φρόντισε να ξεράνει κάποια τσιμούχα με αποτέλεσμα απώλεια όλων των υγρών του συμπλέκτη.

                                    Υδραυλικός συμπλέκτης?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Yep!

                                      Τουλάχιστον έτσι μου είπε ο μηχανικός που το επισκεύασε. Τότε δεν ήμουν τόσο σχετικός με τα αυτοκίνητα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                                        ...αλλά, έτσι είναι, μην δει νεαρός κοφτερή οδική συμπεριφορά, τιμόνι-ξουράφι και κινητήρα με 60 άλογα με LMB-VT, αμέσως να το πάει για Ειδικές Διαδρομές και (μ)παντηλίκια!!!

                                        Η αλήθεια είναι πως σε κάτι χωματόδρομους στο Ακρόπολις το είχα κατευχαριστηθεί το αυτοκίνητο.

                                        Κοίτα να δεις που υπήρξε άνθρωπος που την καταβρήκε με αυτό το αυτοκίνητο! Και το είπα για πλάκα!

                                        Δεν γύριζε εύκολα -55 μουλάρια ήταν αυτά, μάλλον υποστροφικό ήταν αλλά σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης (βροχή, χώμα, ελληνική άσφαλτος) την έκανες την πλάκα σου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • A
                                          amaxopoulos last edited by

                                          Και υδραυλικος συμπλεκτης υπαρχει και κιβωτιο αγωνιστικο που μπαινουν οι ταχυτητες χωρις συμπλεκτη υπαρχει(εκτος απο την εκκινηση)......
                                          Αλλα αγωνιστικο με ισια δοντια στα γραναζια των ταχυτητων,αλλα ακομα και εκει πολλες φορες χρησιμοποιηται ο συμπλεκτης για περισσοτερο αξιοπιστια και κυριως προοδευτικοτητα στις αλλαγες.
                                          Ολα τα βιντεο που βλεπουμε κατα καιρους με ρανιοτι/κλιο πανιζι/πεζω και αλλα, τετοια σασμαν εχουν.
                                          Συνηθως ομως κανενας δεν βαζει τετοιο σασμαν σε ι.χ. για κοντρες αφου και με 'νορμαλ' σασμαν επιτυγχανεις αυτο που θες με '1000 τοσα' αλογα,κατι που δεν μπορεις στους αγωνες,αφου εκει εχεις περιορισμους σε βελτιωση μοτερ/ιπποδυναμη.....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
                                            Συνηθως ομως κανενας δεν βαζει τετοιο σασμαν σε ι.χ. για κοντρες αφου και με 'νορμαλ' σασμαν επιτυγχανεις αυτο που θες με '1000 τοσα' αλογα,κατι που δεν μπορεις στους αγωνες,αφου εκει εχεις περιορισμους σε βελτιωση μοτερ/ιπποδυναμη.....

                                            Απ'ό,τι έχουν ακούσει τα κοντράδικα των 1000 αλόγων έχουν κάτι ...τριτάχυτα σειριακά!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr