-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Κανεις δεν μπορει να μηνυσει κανεναν με τετοια λογικη, γιατι το παρανομο παρκαρισμα (πχ) ειναι συγκεκριμενη παραβαση με συγκεκριμενη ποινη, κ ειναι δουλεια της τροχαιας να την επιβαλει.Ακομα κ αν γινοταν το
'παρανομο παρκαρισμα του ταδε = χαμενα εσοδα λογω ', θα επρεπε να γινει προσωπικη μυνηση εναντια του ταδε οδηγου, να αποδειξει η ΕΘΕΛ/ΟΑΣΑ ΠΟΣΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ειναι αυτο το χαμενο εσοδο εξ'αιτιας του ταδε οδηγου, κ να ζητησει αποζημιωση για αυτο. Οπως καταλαβαινεις, δεν γινεται αυτο.
Παρακωλυση συγκοινωνιας. Εφαρμοζεται εδω και καιρο η διαδικασια αυτη απο τον ΟΑΣΘ και οι καμπανες (20ημερες εως 60 Φ συνηθως) πανε συννεφο στα δικαστηρια...
Για την αστυνομευση των λ-λ επισης υπαρχει απλη και ευκολη λυση. On board καμερα σε καθε λ/φ. Δεν με ενοχλει αν καποιος μπει στην λ-λ γενικα αλλα αν εμποδιζει το λ/φ τοτε μονο. Αλλα προϋποθετει και οτι τα λεωφορεια τα διαχειριζεται σοβαρος φορεας. Γιατι στην ΕΘΕΛ ποτε θα χαλαει το αμαξι, ποτε η καμερα κλπ. κλπ....
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
πανευκολα γινεται απλα και μονο να πει οτι εφοσον το χρονικο οριο αναμεσα σε δυο λεωφορια πρεπει να ειναι τοσο ο συγκεκριμενος οδηγος με καθυστερησε τοσο και εχασα χ εισητηρια..
ετσι κανουν και στα διοδια στο ring αμα τρακαρει καποιος μεσα πληρωνει και για τα αμαξια που υποθετικα θα εμπαιναν μεσα εαν δεν ειχε τρακαρει + μερικα αλλα ακομη..
Κ πως αποδεικνυεις οτι το ταδε χρονικο διαστημα θα εμπαιναν ντε κ καλα τοσα εισητηρια μεσα?
Καλη τυχη...Καλα το αλλο με τον παραληλισμο με το ring δεν θα το σχολιασω καν...
-
Ο χρήστης garvanitis έγραψε:
Παρακωλυση συγκοινωνιας. Εφαρμοζεται εδω και καιρο η διαδικασια αυτη απο τον ΟΑΣΘ και οι καμπανες (20ημερες εως 60 Φ συνηθως) πανε συννεφο στα δικαστηρια...
Εισαι σιγουρος για αυτο που γραφεις?
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Παρακωλυση συγκοινωνιας. Εφαρμοζεται εδω και καιρο η διαδικασια αυτη απο τον ΟΑΣΘ και οι καμπανες (20ημερες εως 60 Φ συνηθως) πανε συννεφο στα δικαστηρια...
Εισαι σιγουρος για αυτο που γραφεις?
Απολυτα, ειναι απο εγκυρη πηγη εκ των εσω...
-
Εκ των εσω του ΟΑΣΘ? Ειναι σαν να μου λες 'ενας μπατσος μου ειπε οτι ο νομος λεει ταδε', για μενα δεν εχει καμμια αξια.
Μεχρι να δεις με τα ματια σου να βγαινει καταδικαστικη αποφαση εναντια καποιου για παρακωλυση συγκοινωνιων επειδη ενοχλησε το λεωφορειο, θα μου επιτρεψεις να μην πιστευω την εγκυρη πηγη σου.
ΥΓ Ασε που θα ειχε γινει θεματαρα στις ειδησεις, αλλα δεν ειναι μονο εκει το προβλημα σε αυτο που γραφεις.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Εκ των εσω του ΟΑΣΘ? Ειναι σαν να μου λες 'ενας μπατσος μου ειπε οτι ο νομος λεει ταδε', για μενα δεν εχει καμμια αξια.Μεχρι να δεις με τα ματια σου να βγαινει καταδικαστικη αποφαση εναντια καποιου για παρακωλυση συγκοινωνιων επειδη ενοχλησε το λεωφορειο, θα μου επιτρεψεις να μην πιστευω την εγκυρη πηγη σου.
ΥΓ Ασε που θα ειχε γινει θεματαρα στις ειδησεις, αλλα δεν ειναι μονο εκει το προβλημα σε αυτο που γραφεις.
Σε πρώτη φάση τα μαζεύουν με γερανούς σε συνεργασία με την τροχαία. Πράγμα που έχω δει ουκ ολίγες φορές.
Παραμονές Χριστουγέννων, είχε τύχει βλαμμένη με G.Cherokee να το έχει παρατήσει σε γωνία για να πάει κομμωτήριο or sth και πίσω της είχαν κολλήσει 6 λεωφορεία (3 γραμμές χ 2 - είχαν φτάσει τα επόμενα φανταστείτε...) και φυσικά το χάος. Πάνω που περίμεναν το γερανό σκάει αυτή και πάει να γίνει λούης. Και τότε ο οδηγός του πρώτου λεωφορείου έτρεξε και την έβγαζε φωτογραφίες με το κινητό και έλεγε θα αναλάβει η υπηρεσία τα υπόλοιπα. Δε θα τη γλυτώσει. Τώρα σε τι ενέργειες (και αν) προβαίνουν δε το γνωρίζω.
-
δε χρειαζεται υπερβολες μηνυσεις και τετοια
απλα.παρκαρες εκει που απαγορευεται 80 ευρω και 10 μερες πινακιδες
αν σε αυτο το σημειο περναγε λεωφορειο,100 ευρω,1 χρονο πινακιδες.
να δεις πως μειωνεται το ελλειμα,και πως αδειαζουν οι δρομοι απο τα ρεμαλια -
Παλαιοτερα επι Σ.ΕΠ εποχης που τα λεωφορεια της ΑΘηνας ηταν ιδιωτικα (1992-93) δεν τολμαγαν να παρκαρουν σε σημεια που εμποδιζεται η κυκλοφορια των λεωφορειων γιατι ΟΛΟι ειχαν κυρωσεις απο την Παρακωλυση συγκοινωνιων και Διαφυγοντων Κερδων. Και ολα αυτα επειδη τοτε τα λεωφορεια ηταν ΙΔΙΩΤΙΚΑ! Οι λεωφορεουχοι το κηνυγουσαν γιατι εχαναν. Και οποιο παρκαρισμενο ετυχε και ξυλωναν με τα Αθανατα εργαλεια (Ikarus,Magirus Deutz, Volvo) παλι οι ιδιοκτητες των ΙΧ τους πληρωναν γιατι πολυ απλα παρακωλυαν την συγκοινωνια.
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Παλαιοτερα επι Σ.ΕΠ εποχης που τα λεωφορεια της ΑΘηνας ηταν ιδιωτικα (1992-93) δεν τολμαγαν να παρκαρουν σε σημεια που εμποδιζεται η κυκλοφορια των λεωφορειων γιατι ΟΛΟι ειχαν κυρωσεις απο την Παρακωλυση συγκοινωνιων και Διαφυγοντων Κερδων. Και ολα αυτα επειδη τοτε τα λεωφορεια ηταν ΙΔΙΩΤΙΚΑ! Οι λεωφορεουχοι το κηνυγουσαν γιατι εχαναν. Και οποιο παρκαρισμενο ετυχε και ξυλωναν με τα Αθανατα εργαλεια (Ikarus,Magirus Deutz, Volvo) παλι οι ιδιοκτητες των ΙΧ τους πληρωναν γιατι πολυ απλα παρακωλυαν την συγκοινωνια.Κ ξαναρωταω, εισαι κ εσυ σιγουρος για αυτο που γραφεις? Ωραια θα ηταν ο νομος να δουλευει ετσι:
Παρκαρες καπου που ενοχλεις = περναω οπως μπορω κ αν σου ξηλωσω το αμαξι δεν φταιω = μαλιστα, με πληρωνεις κ απο πανω.
Αλλα ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ...
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Παλαιοτερα επι Σ.ΕΠ εποχης που τα λεωφορεια της ΑΘηνας ηταν ιδιωτικα (1992-93) δεν τολμαγαν να παρκαρουν σε σημεια που εμποδιζεται η κυκλοφορια των λεωφορειων γιατι ΟΛΟι ειχαν κυρωσεις απο την Παρακωλυση συγκοινωνιων και Διαφυγοντων Κερδων. Και ολα αυτα επειδη τοτε τα λεωφορεια ηταν ΙΔΙΩΤΙΚΑ! Οι λεωφορεουχοι το κηνυγουσαν γιατι εχαναν. Και οποιο παρκαρισμενο ετυχε και ξυλωναν με τα Αθανατα εργαλεια (Ikarus,Magirus Deutz, Volvo) παλι οι ιδιοκτητες των ΙΧ τους πληρωναν γιατι πολυ απλα παρακωλυαν την συγκοινωνια.
Κ ξαναρωταω, εισαι κ εσυ σιγουρος για αυτο που γραφεις? Ωραια θα ηταν ο νομος να δουλευει ετσι:
Παρκαρες καπου που ενοχλεις = περναω οπως μπορω κ αν σου ξηλωσω το αμαξι δεν φταιω = μαλιστα, με πληρωνεις κ απο πανω.
Αλλα ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ...
Για την παρακωλυση συγκοινωνιων εκεινη την περιοδο και γι ατο ξυλωμα των αυτοκινητων ναι. Ειδικα για το δευτερο ειχαν να παινευονται οι περισσοτεροι τοτε.....
-
Το 1992-93 δλδ έβλεπες αυτά τα πράγματα στην Αθήνα θες να μας πεις;
Γιατί εγώ (στο κέντρο) παρκαρισμένα που να κλείνουν στροφές λεωφορείων θυμάμαι πολλά, και δεν τα ξήλωναν. Περίμεναν, όπως περιμένουν και τώρα.
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Το 1992-93 δλδ έβλεπες αυτά τα πράγματα στην Αθήνα θες να μας πεις;Γιατί εγώ (στο κέντρο) παρκαρισμένα που να κλείνουν στροφές λεωφορείων θυμάμαι πολλά, και δεν τα ξήλωναν. Περίμεναν, όπως περιμένουν και τώρα.
Για λιγο ποιο αργα ή ωπου δεν ειχε πολυ κοσμο για να μην τους βριζουν.
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Το 1992-93 δλδ έβλεπες αυτά τα πράγματα στην Αθήνα θες να μας πεις;Γιατί εγώ (στο κέντρο) παρκαρισμένα που να κλείνουν στροφές λεωφορείων θυμάμαι πολλά, και δεν τα ξήλωναν. Περίμεναν, όπως περιμένουν και τώρα.
αμε εγω το ειδα και στο περαμα πιο μετα με τα πρασινα οπου στην στροφη του ατλαντικ παλια εβαζαν στα αριστερα τα αμαξια και δεν μπορουσε να στριψει αλλα εστριβε ομως
σε ολα τα αμαξια ελειπαν οι καθρεφτες -
νομίζω καταλαβαίνουμε τη διαφορά του 'τα ξηλώνω νομίμως' (=θα το έκαναν και μέρα μεσημέρι και στο κέντρο και παντού), με το 'τα ξηλώνω επειδή θα τη σκαπουλάρω'
Αλλιώς χαίρω πολύ, και τα σκουπιδιάρικα ξηλώνουν καθρέφτες με το τσουβάλι και σήμερα (τα ξημερώματα που περνάνε) αυτό δεν σημαίνει ότι έχουν το νόμο με το μέρος τους.
-
Επειδή είναι πολύ της μοδός η φράση 'παρακώλυση συγκοινωνιών', πρέπει να γίνει κατανοητό το εξής:
Παρακώλυση συγκοινωνιών (που είναι ποινικό αδίκημα) έχουμε μόνο όταν κάποιος με πρόθεση παρεμποδίζει τις συγκοινωνίες. Η πρόθεση αυτή δεν έχει την έννοια της δημιουργίας προβλήματος στις συγκοινωνίες ως αποτέλεσμα άσχετης ενέργειάς μου (την οποία είχα τη βούληση να κάνω), αλλά την έννοια της βούλησης δημιουργίας προβλήματος, ανεξαρτήτως του μέσου ή της μεθόδου που θα χρησιμοποιήσω.
ΠΡΕΠΕΙ δηλαδή να ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ. **EDIT:**Προβλέπεται και παρακώλυση συγκοινωνιών από αμέλεια, που τιμωρείται με φυλάκιση έως 6 μηνών, ενώ από πρόθεση με φυλάκιση τουλάχιστον 3 μηνών (έως 5 ετών). Αυτό σημαίνει ότι ανεξαρτήτως του διοικητικού προστίμου ή άλλης διοικητικής ποινής του ΚΟΚ, μπορεί να τιμωρηθεί κάποιος και για παρακώλυση συγκοινωνιών επειδή από αμέλεια προκάλεσε κλείσιμο δρόμου ή γενικά πρόβλημα στις συγκοινωνίες.
Έτσι όσοι κλείνουν δρόμους ή εμποδίζουν ΜΜΜ να ταξιδέψουν αναμφίβολα διαπράττουν 'παρακώλυση συγκοινωνιών'. Ο μεθυσμένος που πάει με 10 χλμ, ο τύπος που παρκάρει στραβά στη γωνία, ο άλλος που παίζει ξύλο με τον οδηγό του λεωφορείου, αυτός που αφήνει ένα βουνό χώμα στο οδόστρωμα δίπλα στην οικοδομή που χτίζει κλπ δεν διαπράττουν το συγκεκριμένο αδίκημα από πρόθεση. -
Κ αλλο το 'περναω αερα πατερα, ξηλωνω το μισο αμαξι κ μετα αντε βγαλε ακρη', αλλο το 'περναω αερα πατερα, ξηλωνω το μισο αμαξι κ μετα οχι μονο δεν πληρωνω την ζημια που εκανα αλλα με πληρωνεις κ εσυ', που γραφτηκε πιο πανω κ εννοειται ως η νομιμη καταληξη των πραγματων. Αυτο ειναι ανεκδοτο.
ΥΓ Οπως εγραψε κ ο manosk, το 'παρακωλυση συγκοινωνιων' επειδη παρκαρα παρανομα ή χρησιμοποιησα την ΛΛ, ουτε ως ανεκδοτο. Οπως επισης κ η αποζημιωση για κατι τετοιο.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Επειδή είναι πολύ της μοδός η φράση 'παρακώλυση συγκοινωνιών', πρέπει να γίνει κατανοητό το εξής:Παρακώλυση συγκοινωνιών (που είναι ποινικό αδίκημα) έχουμε μόνο όταν κάποιος με πρόθεση παρεμποδίζει τις συγκοινωνίες. Η πρόθεση αυτή δεν έχει την έννοια της δημιουργίας προβλήματος στις συγκοινωνίες ως αποτέλεσμα άσχετης ενέργειάς μου (την οποία είχα τη βούληση να κάνω), αλλά την έννοια της βούλησης δημιουργίας προβλήματος, ανεξαρτήτως του μέσου ή της μεθόδου που θα χρησιμοποιήσω.
ΠΡΕΠΕΙ δηλαδή να ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ. Επίσης, η αμέλεια δεν αρκεί, δεν νοείται η 'παρακώλυση συγκοινωνιών' από αμέλεια.
Έτσι όσοι κλείνουν δρόμους ή εμποδίζουν ΜΜΜ να ταξιδέψουν αναμφίβολα διαπράττουν 'παρακώλυση συγκοινωνιών'. Ο μεθυσμένος που πάει με 10 χλμ, ο τύπος που παρκάρει στραβά στη γωνία, ο άλλος που παίζει ξύλο με τον οδηγό του λεωφορείου, αυτός που αφήνει ένα βουνό χώμα στο οδόστρωμα δίπλα στην οικοδομή που χτίζει κλπ δεν διαπράττουν το συγκεκριμένο αδίκημα.ε σορρυ οταν βαζουν κορινες στις στροφες και καθονται απο πανω τι ειναι? λαθακι?
-
Ρε παιδιά μήπως είστε off topic? νομίζω ξεφύγαμε πάρα πολύ απ' το θέμα. Εδώ μιλάμε για τα ταξί
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Επειδή είναι πολύ της μοδός η φράση 'παρακώλυση συγκοινωνιών', πρέπει να γίνει κατανοητό το εξής:Παρακώλυση συγκοινωνιών (που είναι ποινικό αδίκημα) έχουμε μόνο όταν κάποιος με πρόθεση παρεμποδίζει τις συγκοινωνίες. Η πρόθεση αυτή δεν έχει την έννοια της δημιουργίας προβλήματος στις συγκοινωνίες ως αποτέλεσμα άσχετης ενέργειάς μου (την οποία είχα τη βούληση να κάνω), αλλά την έννοια της βούλησης δημιουργίας προβλήματος, ανεξαρτήτως του μέσου ή της μεθόδου που θα χρησιμοποιήσω.
ΠΡΕΠΕΙ δηλαδή να ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ. **EDIT:**Προβλέπεται και παρακώλυση συγκοινωνιών από αμέλεια, που τιμωρείται με φυλάκιση έως 6 μηνών, ενώ από πρόθεση με φυλάκιση τουλάχιστον 3 μηνών (έως 5 ετών). Αυτό σημαίνει ότι ανεξαρτήτως του διοικητικού προστίμου ή άλλης διοικητικής ποινής του ΚΟΚ, μπορεί να τιμωρηθεί κάποιος και για παρακώλυση συγκοινωνιών επειδή από αμέλεια προκάλεσε κλείσιμο δρόμου ή γενικά πρόβλημα στις συγκοινωνίες.
Έτσι όσοι κλείνουν δρόμους ή εμποδίζουν ΜΜΜ να ταξιδέψουν αναμφίβολα διαπράττουν 'παρακώλυση συγκοινωνιών'. Ο μεθυσμένος που πάει με 10 χλμ, ο τύπος που παρκάρει στραβά στη γωνία, ο άλλος που παίζει ξύλο με τον οδηγό του λεωφορείου, αυτός που αφήνει ένα βουνό χώμα στο οδόστρωμα δίπλα στην οικοδομή που χτίζει κλπ δεν διαπράττουν το συγκεκριμένο αδίκημα από πρόθεση.Ορμώμενος από τη δημοσίευσή σου και από το παρακάτω άρθρο έχω μια απορία: 'παρακώλυση συγκοινωνιών' και 'διατάραξη συγκοινωνιών' είναι το ίδιο ή διαφορετικό αδίκημα; Το 2ο φαίνεται να έχει όλη την πιθανή κλιμάκωση: 'αμέλεια', 'ενδεχόμενο δόλο' και (προσθέτω εγώ) 'δόλο'. Επίσης, οδηγεί και σε μεγάλες ποινές.
ο γενικός διευθυντής της εταιρείας «Ακρίτας», Δημ. Χαμπούρης, σε φυλάκιση τεσσάρων ετών, τεσσάρων μηνών και 15 ημερών, καθώς η κατηγορία της διατάραξης συγκοινωνιών μετετράπη από «ενδεχόμενο δόλο» σε «ασυνείδητη αμέλεια».
Από http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/4 ... asthedon-/
-
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΤΑΞΙ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΙΩΝ.
Συνεντευξη Δημητρη Ρεππα, Υπουργου Υποδομων Μεταφορων και Δικτυων, στο ραδιοφωνικο σταθμο, , στο δημοσιογραφο Νικο Χατζηνικολαου.
http://www.poeiata.gr/index.php?option= ... &Itemid=64
TΑΧΙ και συμπεριφορά οδηγών - Εμπειρίες