-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Kάπου είχα ακούσει για κάποιο κλώνο του ΒΑΓΚ με διπλό συμπλέκτη ότι ήθελε συντήρηση 200-300 ευρώ κάθε 80.000 χλμ., αλλά δεν μπορώ να εντοπίσω το σχετικό άρθρο. Έχει διαφορά επίσης αν είναι ελαίου ή ξηρού τύπου. .
Τα CVT τώρα έχουν πολύ λιγότερα κινούμενα μέρη από όλες τις άλλες μεταδόσεις. Η περιοδική συντήρηση συνήθως έχει να κάνει με τον έλεγχο της στάθμης του ελαίου, ή αντικατάστασής του μετά από κάποια χλμ. όπως και στα κλασσικά αυτόματα. Εκπλήσσομαι με τα νούμερα που ζητάει η Ρενώ για επισκευή/αντικατάσταση. Είναι η καλύτερη επιχειρηματολογία για να ΜΗΝ βάλεις τέτοιο.Εγώ είχα γράψει για την τιμή του CVT της RENAULT (4000 ευρώ το μηχανικό κομμάτι και 3000 ευρώ το ηλεκτρονικό κομμάτι). Μιλάμε φυσικά για τιμές για αντικατάσταση αφού η επισκευή είναι αδύνατη. Από που προκύπτει ό,τι τα άλλα CVT επισκευάζονται;
Επίσης εγώ άνοιξα την κουβέντα (σε αυτό το θέμα νομίζω) για το αν τα διπλοσύμπλεκτα συντηρούνται βασικά (υπάρχουν και σε αυτά δίσκοι και πλατώ) ή επισκευάζονται και θυμάμαι ό,τι καταλήξαμε ό,τι οι κατασκευαστές λένε ό,τι έχουν διάρκεια ζωής όση το αυτοκίνητο.
Στην ουσία δηλαδή απ΄όσα ξέρουμε εμείς εδώ, δεν επισκευάζονται.
Τα κλασσικά αυτόματα τουλάχιστον παλιότερων χρόνων επισκευάζονται μέχρις ενός σημείου.Ενδιαφέρον πάντως αυτό που λες, άμα το βρείς βάλτο να το δούμε γιατί φοβάμαι ό,τι σημείο αυτό (συντήρηση - επισκευή) στα διπλοσύμπλεκτα είναι αν όχι χλωμό, τουλάχιστον ακριβό.
-
Και στους τελευταίους 4Τ, ο Έλληνας αρχιμηχανικός της Fiat Κώστας Βαφείδης που είναι υπεύθυνος για το διπλοσύμπλεκτο TCT, είπε ότι η διάρκεια του κιβωτίου είναι ίση με τη ζωή του αυτοκινήτου (250.000 χλμ).
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και στους τελευταίους 4Τ, ο Έλληνας αρχιμηχανικός της Fiat Κώστας Βαφείδης που είναι υπεύθυνος για το διπλοσύμπλεκτο TCT, είπε ότι η διάρκεια του κιβωτίου είναι ίση με τη ζωή του αυτοκινήτου (250.000 χλμ).Χαμηλα δεν το εχουν υπολογισει;
-
Έχω ιδία άποψη για ένα παλιό CVT, αυτό που έβαζε η Σουμπαρού προ αμνημονεύτων στο Τζάστι. Το ίδιο γιαπωνέζικο κιβώτιο έμπαινε και σε ένα παλιό Λάντσια, το Υ10. Αυτό επισκευαζόταν σε περίπτωση βλάβης.
Για τα καινούργια έχω μόνο ακούσει για έλεγχο ή αντικατάσταση λιπαντικού, δεν γνωρίζω περισσότερα.
Τα κλασσικά αυτόματα επισκευάζονται σε μεγάλο βαθμό, είναι δε αφενός σκυλιά, αφεδύο πολύ ομαλά στην λειτουργία τους, αφετρία σηκώνουν τρελλές ροπές και ιπποδυνάμεις χωρίς να κλατάρουν. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Έχω ιδία άποψη για ένα παλιό CVT, αυτό που έβαζε η Σουμπαρού προ αμνημονεύτων στο Τζάστι. Το ίδιο γιαπωνέζικο κιβώτιο έμπαινε και σε ένα παλιό Λάντσια, το Υ10. Αυτό επισκευαζόταν σε περίπτωση βλάβης.
Για τα καινούργια έχω μόνο ακούσει για έλεγχο ή αντικατάσταση λιπαντικού, δεν γνωρίζω περισσότερα.
Τα κλασσικά αυτόματα επισκευάζονται σε μαγάλο βαθμό, είναι δε αφενός σκυλιά, αφεδύο πολύ ομαλά στην λειτουργία τους, αφετρία σηκώνουν τρελλές ροπές και ιπποδυνάμεις χωρίς να κλατάρουν.Συμφωνώ για τα κλασσικά αυτόματα είναι όμως αργά στις αλλαγές και πολλές φορές απρόβλεπτα και αυτό ήρθαν να διορθώσουν τα CVT και τα διπλού συμπλέκτη. Μάλλον με μεγάλο κόστος όμως.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Και στους τελευταίους 4Τ, ο Έλληνας αρχιμηχανικός της Fiat Κώστας Βαφείδης που είναι υπεύθυνος για το διπλοσύμπλεκτο TCT, είπε ότι η διάρκεια του κιβωτίου είναι ίση με τη ζωή του αυτοκινήτου (250.000 χλμ).
Χαμηλα δεν το εχουν υπολογισει;
Το ίδιο νομίζω και εγώ.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
... Η απορία μου με όλα αυτά τα διπλοσύμπλεκτα είναι κατά πόσο όντως κάνουν δουλειά σε γρήγορη οδήγηση ή αν είναι περισσότερο φρουφρου και αρώματα.
Και εγώ το ίδιο σκέφτομαι. Ο μοναδικός λόγος που θα διάλεγα ένα τέτοιο σασμάν είναι ό,τι πια έχω γίνει πολύ τεμπέλης!
Από την άλλη και σε συνέχεια της προηγούμενης απορίας που είχα πριν απο κάποια πόστ, είναι πόσο πάει το μαλλί μετά την αγορά. Φοβάμαι ό,τι το μαλλί στην περίπτωση διπλοσύμπλεκτου θα είναι πολύ 'μακρύ', άσε που φοβάμαι και κατά πόσο θα μπορεί ένας μηχανικός συνεργείου έστω και επίσημος να επέμβει για συντήρηση και επισκευή.
Ωμά να το θέσω. Επισκευάζονται αυτά τα σασμάν; Αλλάζουν δίσκους; Ή είναι σφραγισμένα και μόλις τελειώσει η ζωή τους πάνε στα σκουπίδια.Να θυμήσω αυτό που είχα γράψει πριν από καιρό για το σασμάν CVT της RENAULT (όχι διπλοσύμπλεκτο) που μου το ειχε πει φίλός μου μηχανολόγος, στέλεχος του τεχνικού τομέα της Ελληνικής αντιπροσωπείας.
Το CVT λοιπόν της RENAULT σεν περίπτωση βλάβης δεν επισκευάζεται. Στοιχίζει 4000 ευρώ το μηχανικό κομμάτι και 3000 το ηλεκτρονικό.
Θα ήθελα να ξέρω τι συμβαίνει και με τα διπλοσύμπλεκτα.Γρηγόρη Κίκιζα, δεν το ψάχνεις λίγο για να μας πεις;
χωρίς να είμαι ειδικός, παραθέτω μόνο την προσωπική μου εμπειρία με ένα Audi Q5 s-tronic. Όταν τον Αύγουστο μετά από ταξίδι μπλόκαρε το κιβώτιο και το πήγαμε στην αντιπροσωπεία, ουσιαστικά μετά από ένα μήνα σχεδόν, και αφού άλλαξαν αρχικά τον εγκέφαλο του κιβωτίου, χωρίς αποτέλεσμα, πήραν την έγκριση από την Kosmocar και αντικατέστησαν όλο το κιβώτιο, αφού ήταν στην εγγύηση.
-
Ο χρήστης dimitrfilop έγραψε:
... Η απορία μου με όλα αυτά τα διπλοσύμπλεκτα είναι κατά πόσο όντως κάνουν δουλειά σε γρήγορη οδήγηση ή αν είναι περισσότερο φρουφρου και αρώματα.
Και εγώ το ίδιο σκέφτομαι. Ο μοναδικός λόγος που θα διάλεγα ένα τέτοιο σασμάν είναι ό,τι πια έχω γίνει πολύ τεμπέλης!
Από την άλλη και σε συνέχεια της προηγούμενης απορίας που είχα πριν απο κάποια πόστ, είναι πόσο πάει το μαλλί μετά την αγορά. Φοβάμαι ό,τι το μαλλί στην περίπτωση διπλοσύμπλεκτου θα είναι πολύ 'μακρύ', άσε που φοβάμαι και κατά πόσο θα μπορεί ένας μηχανικός συνεργείου έστω και επίσημος να επέμβει για συντήρηση και επισκευή.
Ωμά να το θέσω. Επισκευάζονται αυτά τα σασμάν; Αλλάζουν δίσκους; Ή είναι σφραγισμένα και μόλις τελειώσει η ζωή τους πάνε στα σκουπίδια.Να θυμήσω αυτό που είχα γράψει πριν από καιρό για το σασμάν CVT της RENAULT (όχι διπλοσύμπλεκτο) που μου το ειχε πει φίλός μου μηχανολόγος, στέλεχος του τεχνικού τομέα της Ελληνικής αντιπροσωπείας.
Το CVT λοιπόν της RENAULT σεν περίπτωση βλάβης δεν επισκευάζεται. Στοιχίζει 4000 ευρώ το μηχανικό κομμάτι και 3000 το ηλεκτρονικό.
Θα ήθελα να ξέρω τι συμβαίνει και με τα διπλοσύμπλεκτα.Γρηγόρη Κίκιζα, δεν το ψάχνεις λίγο για να μας πεις;
χωρίς να είμαι ειδικός, παραθέτω μόνο την προσωπική μου εμπειρία με ένα Audi Q5 s-tronic. Όταν τον Αύγουστο μετά από ταξίδι μπλόκαρε το κιβώτιο και το πήγαμε στην αντιπροσωπεία, ουσιαστικά μετά από ένα μήνα σχεδόν, και αφού άλλαξαν αρχικά τον εγκέφαλο του κιβωτίου, χωρίς αποτέλεσμα, πήραν την έγκριση από την Kosmocar και αντικατέστησαν όλο το κιβώτιο, αφού ήταν στην εγγύηση.
Το κακό είναι τι γίνεται όταν δεν είναι στην εγγύηση. Ότα λες μπλόκαρε εννοείς ό,τι ξεράθηκε, στον τόπο δηλαδή; Δεν υπάρχει πρόβλεψη για safe mode τουλάχιστον να τσουλάει μέχρι το συνεργείο;
-
δεν έπερνε κάποιες ταχύτητες. αρχικά έκαναν αναβάθμιση λογισμικού,που υποτίθεται ότι θα έλυνε το πρόβλημα, αλλά ενώ δούλευε για κάποια χιλιόμετρα μπλόκαρε ξανά, βγάζοντας ένδειξη ' limited funcionality, you may continue driving'. Επειδή όμως γυρίζαμε από διακοπές, και θα ξαναφεύγαμε, ήταν και παραμονές δεκαπενταύγουστου, το αφήσαμε στην αντιπροσωπεία, και ακολούθησε η διαδικασία που προανέφερα. Όπως έχω αναφέρει και στο post του Q5, η αλλαγή κιβωτίου αν την πλήρωνα από τη τσέπη μου θα στοίχιζε 7000 ευρώ.
-
Οπότε εκεί γύρω στα 7000 πάνε όλα.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Και στους τελευταίους 4Τ, ο Έλληνας αρχιμηχανικός της Fiat Κώστας Βαφείδης που είναι υπεύθυνος για το διπλοσύμπλεκτο TCT, είπε ότι η διάρκεια του κιβωτίου είναι ίση με τη ζωή του αυτοκινήτου (250.000 χλμ).
Χαμηλα δεν το εχουν υπολογισει;
Το ίδιο νομίζω και εγώ.
Διόρθωση! Αναφέρετε στον συμπλέκτη και όχι στο κιβώτιο. Τώρα το αν αλλάζει ο συμπλέκτης (η μήπως οι συμπλέκτες) από μόνος του και πόσο στοιχίζει η αλλαγή είναι άγνωστο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και στους τελευταίους 4Τ, ο Έλληνας αρχιμηχανικός της Fiat Κώστας Βαφείδης που είναι υπεύθυνος για το διπλοσύμπλεκτο TCT, είπε ότι η διάρκεια του κιβωτίου είναι ίση με τη ζωή του αυτοκινήτου (250.000 χλμ).
Χαμηλα δεν το εχουν υπολογισει;
Το ίδιο νομίζω και εγώ.
Διόρθωση! Αναφέρετε στον συμπλέκτη και όχι στο κιβώτιο. Τώρα το αν αλλάζει ο συμπλέκτης (η μήπως οι συμπλέκτες) από μόνος του και πόσο στοιχίζει η αλλαγή είναι άγνωστο.
Οποτε και η ζωη του αυτοκινητου ειναι για περισσοτερα χλμ;
-
Όχι, η ζωή είναι υπολογισμένη στα 250.000 πάνω κάτω. Μάλλον, αυτός είναι ο μέσος όρος ζωής των οχημάτων στην Ευρώπη. Τα ακριβή λόγια του κ. Βαφείδη είναι τα εξής: 'Στο αυτόματο (εννοεί διπλοσυμπλεκτο) κιβώτιο η λειτουργία του συμπλέκτη είναι ελεγχόμενη και αξίζει να αναφέρουμε πως ο συμπλέκτης του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη είναι προορισμένος για όλη τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου, περίπου για 250.000 χλμ.'
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όχι, η ζωή είναι υπολογισμένη στα 250.000 πάνω κάτω. Μάλλον, αυτός είναι ο μέσος όρος ζωής των οχημάτων στην Ευρώπη. Τα ακριβή λόγια του κ. Βαφείδη είναι τα εξής: 'Στο αυτόματο (εννοεί διπλοσυμπλεκτο) κιβώτιο η λειτουργία του συμπλέκτη είναι ελεγχόμενη και αξίζει να αναφέρουμε πως ο συμπλέκτης του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη είναι προορισμένος για όλη τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου, περίπου για 250.000 χλμ.'Αυτό που πιστεύαμε από την αρχή της κουβέντας. Αν σου τύχει στην εγγύηση το πρόβλημα έχει καλώς. Αν είσαι άτυχος κανάς παλιατζής θα δίνει την λύση όπως πάντα.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Αν είσαι άτυχος κανάς παλιατζής θα δίνει την λύση όπως πάντα.Νομίζω δεν τις παίρνουν πια...
-
http://www.youtube.com/watch?v=9umgM3el ... 04&index=4
-
Καλησπέρα,
Έχω αλλάξει λάστιχα, έχω κάνει και ευθυγράμμιση, παρόλα αυτά, νιώθω το τιμόνι προς τα αριστερά πιο ελαφρύ απ΄ότι από τα δεξιά.
Δηλαδή για να κόψεις αριστερά πρέπει να στρίψεις λίγο περισσότερο ενώ δεξία όχι.
Στην ευθεία θέλει πάλι λίγο προς τα αριστερά για να πάει ίσια(πιο λίγο απ'ότι ήθελε πριν την ευθυγραμμιση)Τι άλλο μπορεί να παίζει εκτός από ευθυγράμμιση;;;;;
-
Ο χρήστης al3xis έγραψε:
Καλησπέρα,
Έχω αλλάξει λάστιχα, έχω κάνει και ευθυγράμμιση, παρόλα αυτά, νιώθω το τιμόνι προς τα αριστερά πιο ελαφρύ απ΄ότι από τα δεξιά.
Δηλαδή για να κόψεις αριστερά πρέπει να στρίψεις λίγο περισσότερο ενώ δεξία όχι.
Στην ευθεία θέλει πάλι λίγο προς τα αριστερά για να πάει ίσια(πιο λίγο απ'ότι ήθελε πριν την ευθυγραμμιση)Τι άλλο μπορεί να παίζει εκτός από ευθυγράμμιση;;;;;
Πριν από χρόνια μου είχε τύχει ένα παρόμοιο πρόβλημα (όχι σε Αλφα Ρομεο).
Είχα εντοπίσει την μια φούσκα κρεμαγιέρας σκισμένη και πήγα να μου την αλλάξουν. Έγινε αντικατάσταση, έγινε ευθυγράμμιση όπως έπρεπε και μετά έννοιωθα ό,τι από την πλευρά που είχα αλλάξει την φούσκα το τιμόνι δυσκολευόταν να γυρίσει.
Τελικά ο μάπας ο μηχανικός είχε βάλει λάθος την φούσκα και στην στροφή του τιμουνιού η φούσκα μάγκωνε πάνω στο ημίμπαρο και την ουσία σταμάταγε την κίνηση της κρεμαγιέρας. Το πήρα χαμπάρι νωρίς αλλά η καινούργια φούσκα είχε ήδη σκιστεί, οπότε νέα φούσκα, ξανά ευθυγράμμιση εξαιτίας ενός βλάκα.
Δεν σημαίνει ό,τι συμβαίνει το ίδιο και με σένα αλλά το αναφέρω για παν ενδεχόμενο. -
για την 170ρα πότε θα είναι το TCT διαθέσιμο
υπαρχει συγκεκριμένος λόγος που δεν ήταν από την αρχή (μάρκετινγκ ισως?)?
-
Σύμφωνα με κάποιον πωλητή που ρώτησα την περιμένουν μες την άνοιξη. Φάνηκε υποψιασμένος γιατί είχε μια 147 και ήθελε να την αλλάξει με Giulietta TCT...είδομεν...
Alfa Romeo Mi.Τo 2008