-
Μετά την απογοήτευσή μου με την διαθεσιμότητα χρωμάτων του C4
(βλ http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=15474 )
σκέφτομαι να ξαναγυρίσω στην νο 2 επιλογή μου το **Mazda 3 Sedan
1.6 Touring Clima ** (δηλαδή πίσω στη σοβαρότητα από την high-τεχνολογία)Στο συγκεκριμένο δίνουν -3000E και υπάρχει σε όλα τα χρώματα.
Εμφανισιακά, χώροι και ποιότητα μου αρέσει.Το μόνο που διάβασα (googliζοντας) είναι ότι έχει αυξημένο θόρυβο
καμπίνας. Έχει κανείς το μοντέλο? Γνωρίζετε επί του θέματοςTo Σάββατο θα το κάνω test drive (ελπίζω), αλλά δεν εμπιστεύομαι τα
test drive μοντέλα γιατί (λέγεται) ότι τα πειράζουν αφάνταστα.Γνώμες ?
-
Μετά την απογοήτευσή μου με την διαθεσιμότητα χρωμάτων του C4
(βλ http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=15474 )
σκέφτομαι να ξαναγυρίσω στην νο 2 επιλογή μου το **Mazda 3 Sedan
1.6 Touring Clima ** (δηλαδή πίσω στη σοβαρότητα από την high-τεχνολογία)Στο συγκεκριμένο δίνουν -3000E και υπάρχει σε όλα τα χρώματα.
Εμφανισιακά, χώροι και ποιότητα μου αρέσει.Το μόνο που διάβασα (googliζοντας) είναι ότι έχει αυξημένο θόρυβο
καμπίνας. Έχει κανείς το μοντέλο? Γνωρίζετε επί του θέματοςTo Σάββατο θα το κάνω test drive (ελπίζω), αλλά δεν εμπιστεύομαι τα
test drive μοντέλα γιατί (λέγεται) ότι τα πειράζουν αφάνταστα.Γνώμες ?
-
Μετά την απογοήτευσή μου με την διαθεσιμότητα χρωμάτων του C4
(βλ http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=15474 )
σκέφτομαι να ξαναγυρίσω στην νο 2 επιλογή μου το **Mazda 3 Sedan
1.6 Touring Clima ** (δηλαδή πίσω στη σοβαρότητα από την high-τεχνολογία)Στο συγκεκριμένο δίνουν -3000E και υπάρχει σε όλα τα χρώματα.
Εμφανισιακά, χώροι και ποιότητα μου αρέσει.Το μόνο που διάβασα (googliζοντας) είναι ότι έχει αυξημένο θόρυβο
καμπίνας. Έχει κανείς το μοντέλο? Γνωρίζετε επί του θέματοςTo Σάββατο θα το κάνω test drive (ελπίζω), αλλά δεν εμπιστεύομαι τα
test drive μοντέλα γιατί (λέγεται) ότι τα πειράζουν αφάνταστα.Γνώμες ?
-
Φύλε μου χτύπα το οσο ισχύει η προσφορά... Απλά απο τα κορυφαία της κατηγορίας.
Όντως, πιθανον να μην ειναι τοσο ραφιναρισμένο οσο ο Γάλλος, αλλα έχει αλλες αρετές...
-
Τόσο το 3 όσο και το 6 δεν θεωρούνται και απ' τα πλέον αθόρυβα.Στις μετρήσεις του autotriti.gr βλέπω ότι έχει περίπου τον ίδιο θόρυβο με το civic που είχα.Εμένα με κούραζε στα ταξίδια ιδιαίτερα στις ταχύτητες από 110 έως 130 που είναι απ' τις πλέον συνηθισμένες.Επειδή όμως αυτό είναι υποκειμενικό καλύτερα να το οδηγήσεις και να κάνεις καμμιά βόλτα στις παραπάνω ταχύτητες για να κρίνεις.
-
Θεωρείται θορυβώδες...
Α και η προσφορά τρέχει τρελά...εάν δεν βιαστείς θα χάσεις πολλές από τις επιλογές που έχεις σε χρώματα κτλ.
Δες εδώ...http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?p=460133#460133
Ο χρήστης στις [color=#FF0000 έγραψε:
01/12/05[/color:1vttdjl3] ο platon_kar':1vttdjl3]Χρώμα μαύρο. Έγινε χαμός ,ενώ πριν μια εβδομάδα είχε 10 διαθέσιμα χρώματα και συνδυασμούς ταπετσαρίας ,τώρα έχει μόνο 4. -
πριν απο 6 μηνες που πηρα το 6αρι ειχε εκπτωση 2000 ευρω.
αν μου ελεγαν τοτε οτι βγαινει το καινουριο με πολυ μικρες διαφορες αλλα καλυτερα μονομενο απο το δικο μου θα τα εχεζ@ τα 2 χιλιαρικα και θα περιμενα.κανει αρκετο θορυβο για τα δεδομενα που ειχα στο μυαλο μου απο ενα αυτοκινητο της ταξης των 7500000 δρχ.δεν λεμε οτι σου περνει το κεφαλι αλλα δεν ειναι καλο ενα τετοιο αυτοκινητο να κανει θορυβο.και για αυτο βεβαια το εκαναν ανανεωση και το βελτιωσαν σε 70 σημεια οπως μου ιειπε ο υπευθυνος στην διεθνης εκθεση.συγκεκριμενα ειπε 'πολυ καλυτερη ποιοτητα κυλισης'.καταλαβατε
εγω λοιπον στην θεση σου θα περιμενα τωρα που εχω εμπειρια.βεβαια κατεβαινοντας τον δομοκο χτες το βραδυ ξεχασα και θορυβους και ολα.απιστευτη συμπεριφορα.το yaris που εχω που ειναι και 'στημενο' υποτιθεται με ρυθμιζομενα αμορτισερ,ελατηρια και μπαρα θολων θα με δυσκολευε λιγο με υποστροφη η υπερστροφη.το 6 ηταν απολυτα ουδετερο.βεβαια δεν το πηγαινα και με την ταυτοτητα στο στομα καθως ειχε λιιιιιιγο κινηση και ο κοφτης του διπλανου καθισματος χτυπαγε συνεχως αλλα κινηθηκα αρκετα σβελτα θα ελεγα.
στο θεμα μας.φιλε μου κανε οτι λεει η τσεπη σου.αν μπορεις να χασεις αυτα τα 2 χιλιαρικα περιμενε λιγο γιατι κατι μου λεει οτι σε κανα 4μηνο θα ερθει το mazda 3 facelift. -
Ο χρήστης trackler έγραψε:
πριν απο 6 μηνες που πηρα το 6αρι ειχε εκπτωση 2000 ευρω.
αν μου ελεγαν τοτε οτι βγαινει το καινουριο με πολυ μικρες διαφορες αλλα καλυτερα μονομενο απο το δικο μου θα τα εχεζ@ τα 2 χιλιαρικα και θα περιμενα.κανει αρκετο θορυβο για τα δεδομενα που ειχα στο μυαλο μου απο ενα αυτοκινητο της ταξης των 7500000 δρχ.δεν λεμε οτι σου περνει το κεφαλι αλλα δεν ειναι καλο ενα τετοιο αυτοκινητο να κανει θορυβο.και για αυτο βεβαια το εκαναν ανανεωση και το βελτιωσαν σε 70 σημεια οπως μου ιειπε ο υπευθυνος στην διεθνης εκθεση.συγκεκριμενα ειπε 'πολυ καλυτερη ποιοτητα κυλισης'.καταλαβατε .Μπορεις να γινει πιο συγκεκριμενος για τους θορυβους ....
Ειναι αεροδυναμικη θορυβοι, δλδ στροβιλισματα του αερα ,σε καποιες ταχυτητες και πανω??
Ακουγονται τα λαστιχα του??
Ακουγεται η αναρτηση στις ανωμαλιες??
Οσο μπορεις γινε πιο συγκεκριμενος διοτι μου κανει εντυπωση αυτο το πραγμα.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
πριν απο 6 μηνες που πηρα το 6αρι ειχε εκπτωση 2000 ευρω.
αν μου ελεγαν τοτε οτι βγαινει το καινουριο με πολυ μικρες διαφορες αλλα καλυτερα μονομενο απο το δικο μου θα τα εχεζ@ τα 2 χιλιαρικα και θα περιμενα.κανει αρκετο θορυβο για τα δεδομενα που ειχα στο μυαλο μου απο ενα αυτοκινητο της ταξης των 7500000 δρχ.δεν λεμε οτι σου περνει το κεφαλι αλλα δεν ειναι καλο ενα τετοιο αυτοκινητο να κανει θορυβο.και για αυτο βεβαια το εκαναν ανανεωση και το βελτιωσαν σε 70 σημεια οπως μου ιειπε ο υπευθυνος στην διεθνης εκθεση.συγκεκριμενα ειπε 'πολυ καλυτερη ποιοτητα κυλισης'.καταλαβατε .Μπορεις να γινει πιο συγκεκριμενος για τους θορυβους ....
Ειναι αεροδυναμικη θορυβοι, δλδ στροβιλισματα του αερα ,σε καποιες ταχυτητες και πανω??
Ακουγονται τα λαστιχα του??
Ακουγεται η αναρτηση στις ανωμαλιες??
Οσο μπορεις γινε πιο συγκεκριμενος διοτι μου κανει εντυπωση αυτο το πραγμα.
Το 6 έπασχε (δεν ξέρω εάν πάσχει ακόμα) στον θόρυβο του κινητήρα ο οποίος περνούσε και στην καμπίνα.
-
Ο χρήστης trackler έγραψε:
ο κοφτης του διπλανου καθισματος χτυπαγε συνεχωςΔεν απενεργοποιειται, σαν το ESP ας πουμε;;;
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
ο κοφτης του διπλανου καθισματος χτυπαγε συνεχως
Δεν απενεργοποιειται, σαν το ESP ας πουμε;;;
Eνεργοποιήται μετά τα 50Km/h...
-
Φυσικά εννοούσα... το συνολικό θόρυβο, γιατί αποτελεί υπέρθεση
θούβου μηχανής, αέρα, οδοστρώματος, λαστίχων, τριγμών κλπ.Βασικά, αναφερομουν στην αίσθηση να τρέχεις σε καλό δρόμο
(πχ εθνική) με 140 δεν χρειάζεται να ανοίξεις το radioCD είτε
επειδή ακούγεται η μηχανή ή ο δρόμος ή ο αέρας.**Μα, καλά, ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει Mazda 3? **
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
**Μα, καλά, ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει Mazda 3? **
Τσού.......
Ολοι το προτεινουμε αλλα κανεις δεν το εχει.......
-
δυστυχώς φίλε μου τον θόρυβο,οπως και το γκάζι το συνηθίζεις και το μεν πρώτο σου φαίνεται πολύ και το δε δεύτερο λίγο μετά από καιρό.
η λύση είναι στη ηχομόνωση που μπορείς να κάνεις μόνο σου και η οποία μπορεί να κοστίζει απο 100 μέχρι και 1000-2000 ευρώ ανάλογα αν την κάνεις μόνος σου ή σε συνεργείο και τα υλικά που χρησιμοποιείς.
ξέρω ότι ίσως σου ακούγεται ηλίθιο να σκάσεις τόσα χρήματα για ένα αμάξι και να έχει ελλιπή ηχομόνωση αλλα δυστηχώς έτσι είναι τα πράγματα.
εγώ έχω κάνει ηχομόνωση στο ραβ4 αλλα και στο τσινκουετσέντο που είχα
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Μπορεις να γινει πιο συγκεκριμενος για τους θορυβους ....Ειναι αεροδυναμικη θορυβοι, δλδ στροβιλισματα του αερα ,σε καποιες ταχυτητες και πανω??
Ακουγονται τα λαστιχα του??
Ακουγεται η αναρτηση στις ανωμαλιες??
Οσο μπορεις γινε πιο συγκεκριμενος διοτι μου κανει εντυπωση αυτο το πραγμα.
Οταν χαρακτηρίζουμε ένα αυτοκίνητο θορυβώδες ενοούμε κυρίως τον θόρυβο απ' τον κινητήρα και την κύληση(αυτά τα δύο είναι άλλωστε που ''αποτυπώνονται'' κυρίως στις μετρήσεις των test.)Και βέβαια εσύ δεν τα έχεις καθώς το Avensis είναι κορυφαίο σ' αυτόν τον τομέα
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Μπορεις να γινει πιο συγκεκριμενος για τους θορυβους ....
Ειναι αεροδυναμικη θορυβοι, δλδ στροβιλισματα του αερα ,σε καποιες ταχυτητες και πανω??
Ακουγονται τα λαστιχα του??
Ακουγεται η αναρτηση στις ανωμαλιες??
Οσο μπορεις γινε πιο συγκεκριμενος διοτι μου κανει εντυπωση αυτο το πραγμα.
Οταν χαρακτηρίζουμε ένα αυτοκίνητο θορυβώδες ενοούμε κυρίως τον θόρυβο απ' τον κινητήρα και την κύληση(αυτά τα δύο είναι άλλωστε που ''αποτυπώνονται'' κυρίως στις μετρήσεις των test.)Και βέβαια εσύ δεν τα έχεις καθώς το Avensis είναι κορυφαίο σ' αυτόν τον τομέα
Και ομως καποιος ειχε γραψει οτι το avensis εχει ηχομονωση για κουφους.... και αναρωτιεμαι μηπως οντως ειμαι κουφος και νομιζω οτι εχει καλη ηχομονωση.
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
εγώ έχω κάνει ηχομόνωση στο ραβ4 αλλα και στο τσινκουετσέντο που είχα
Για δώσε λεπτομέρειες.... Και επειδή εδώ θα είμαστε off topic υπάρχει topic για RAV4...
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=9386
Ευχαριστώ... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
εγώ έχω κάνει ηχομόνωση στο ραβ4 αλλα και στο τσινκουετσέντο που είχα
Για δώσε λεπτομέρειες.... Και επειδή εδώ θα είμαστε off topic υπάρχει topic για RAV4...
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=9386
Ευχαριστώ...καλύτερα εδώ μιας και μιλάμε για ηχομόνωση.
εχει ξηλωθεί όλο το σαλόνι και όλα τα πλαστικά στους πίσω θόλους επίσης βγήκαν οι επενδύσεις στις πόρτες και ο ουρανός.
τα υλίκά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν αυτοκόλλητο πισόχαρτο αλουμινίου και πετροβάμβακας σε διαφορα πάχη απο 1 μέχρι 5 εκατοστά.
Πάνω στη λαμαρίνα κολήθηκε το αλουμινένιο πισόχαρτο σε λωρίδες μέχρι να φύγει το τσιγκος-effect που κάνουν οι πόρτες όταν τις χτυπάς,και μετά όπου υπήρχε χώρος τον γεμίσαμε με πετροβάμβακα.
Στο χώρο του κινητήρα έγινε ηχομόνωση στο καπώ,μόνο που εκεί χρησιμοποίθηκε σαν τρίτη στρώση το αυγουλωτο υλικό.
γενικά μειώθηκαν πολύ οι θόρυβοι και το ηχοσύστημα ακουγεται πολύ πιο δυνατά.για καλύτερη ηχομόνωση θα έπρεπε να μονώσω καλύτερα τον καθρέφτη.
ολα τα έκανα μόνος μου εκτός από τον ουρανό που τον ξηλώσαμε στην τογιότα.
τα ίδια έκανα και στο τσινκουε.
από κόστος πολύ λίγο,το αλουμινένιο πισόχαρτο κάνει 20 ευρώ τα 12 μέτρα και τον πετροβάμβακα το πήρα δωρεάν απο ένα φίλο που δουλεύει σε εργαστήριο ήχου.επίσης μου χρειάστηκαν τάπες πιο μακριές και κολλητική ταινία από εκείνες τις αμερικάνικες.
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
καλύτερα εδώ μιας και μιλάμε για ηχομόνωση.εχει ξηλωθεί όλο το σαλόνι και όλα τα πλαστικά στους πίσω θόλους επίσης βγήκαν οι επενδύσεις στις πόρτες και ο ουρανός.
τα υλίκά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν αυτοκόλλητο πισόχαρτο αλουμινίου και πετροβάμβακας σε διαφορα πάχη απο 1 μέχρι 5 εκατοστά.
Πάνω στη λαμαρίνα κολήθηκε το αλουμινένιο πισόχαρτο σε λωρίδες μέχρι να φύγει το τσιγκος-effect που κάνουν οι πόρτες όταν τις χτυπάς,και μετά όπου υπήρχε χώρος τον γεμίσαμε με πετροβάμβακα.
Στο χώρο του κινητήρα έγινε ηχομόνωση στο καπώ,μόνο που εκεί χρησιμοποίθηκε σαν τρίτη στρώση το αυγουλωτο υλικό.
γενικά μειώθηκαν πολύ οι θόρυβοι και το ηχοσύστημα ακουγεται πολύ πιο δυνατά.για καλύτερη ηχομόνωση θα έπρεπε να μονώσω καλύτερα τον καθρέφτη.
ολα τα έκανα μόνος μου εκτός από τον ουρανό που τον ξηλώσαμε στην τογιότα.
τα ίδια έκανα και στο τσινκουε.
από κόστος πολύ λίγο,το αλουμινένιο πισόχαρτο κάνει 20 ευρώ τα 12 μέτρα και τον πετροβάμβακα το πήρα δωρεάν απο ένα φίλο που δουλεύει σε εργαστήριο ήχου.επίσης μου χρειάστηκαν τάπες πιο μακριές και κολλητική ταινία από εκείνες τις αμερικάνικες.
Που ησουν και σε εψαχνα... Δεν μου λες Δημητρη, επειδη στο καρο μου εχω αρκετη εισαγωγη θορυβου απο την κυλιση των ελαστικων.... και προφανως χρειαζεται να μονωσω τους θολους βγαζοντας τα πλαστικα. Ομως... μεσα απο τους θολους τι ακριβως εβαλες? Πισοχαρτο σκετο η χρησιμοποιησες και τον πετροβαμβακα? Για δωσε καμια ιδεα....
-
Μετρήσεις θορύβου σε συγκριτική δοκιμή των 4Τ μεταξύ mazda3 - focus - astra - corolla - golf:
80km/h με 3η:
mazda3__67db
focus____65db
astra____66db
corolla___70db
golf______64db120km/h με 4η:
mazda3__72db
focus____70db
astra____72db
corolla___74db
golf______70db140km/h με 5η:
mazda3__73db
focus____72db
astra____74db
corolla___75db
golf______74db
MAZDA 3 SEDAN - Ξέρετε τίποτε για το θόρυβο καμπίνας?