Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi A5 & S5
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi A5 & S5
    • 1
    • 2
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 30
    • 31
    • 22 / 31
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    110
    604
    1165
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aris last edited by

      Έδωσες πολύ ωραία εικόνα .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Από αυτά που διάβασα, αγάπησα την 5άρα BMW... απλά θέλει τη σπορ ανάρτηση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cpp last edited by

          Quattro ή προσθιοκίνητο?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            audipassion last edited by

            Ωραία περιγραφή , έχεις το audi drive select ή μιλάς για τις standard ρυθμήσεις του τιμονιού ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostis20 last edited by

              Οχι δεν εχω ADS. To 2.0T 180 δεν βγανει ,νομιζω, quattro.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                audipassion last edited by

                Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                Οχι δεν εχω ADS. To 2.0T 180 δεν βγανει ,νομιζω, quattro.

                Έχεις δίκιο δικιά μου παρανόηση .

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dromeas last edited by

                  Κωστή από ότι καταλαβαίνω σου αρέσει περισσότερο το Α5...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cosneo last edited by

                    Μ' αρεσε αυτό που διάβασα και δικαιολογεί την άποψη μου πως το A5 Sportback είναι πολύ καλή επιλογή στα μεσαία. Δυστυχώς η γνωριμία μου μόνο στατική σε έκθεση και αυτό που έβλεπα μου άρεσε πολύ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostis20 last edited by

                      To Α5 ,οπως ξαναεγραψα,μου αρεσει τρελά!Εχω ενθουσιαστεί.Πιστεύω οτι είναι ενα αυτοκίνητο που συνδυαζει πολλα πραγματα οπως , επιδοσεις, ποιότητα και πρακτικότητα -χώρους! Επισης ,προσωπικα θεωρω οτι εχει και ωραιο design.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pai-mei last edited by

                        Καλοτάξιδο kostis!

                        Σχεδιαστικά και 'μένα μου αρέσει περισσότερο από το 2θυρο. Πολύ ωραίο συνολικά concept, με τη γνωστή άφταστη ποιότητα Audi, ως quattro με τα ενεργά διαφορικούλια του και τον κομπρεσοράτο v6 θα το καλόβλεπα.

                        ΥΓ. Μόνο το ηλ.χειροφρένο με ξενερώνει τρελά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          ωραιο αυτοκινητο, αλλα γιατι το πηρες χειροκινητο?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leftgalan last edited by

                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                            Το συγκεκριμενο που κυκλοφορει τωρα με τον V8 το εχει φιλος, με εχει παει βολτα
                            και ειναι ενα ασυλληπτο σε αισθηση, ποιοτητα και αποδοση αυτοκινητο.
                            Η ηχος του ειναι διεγερτικος, κροταλιζει μεν αλλα εχει μια ραφιναρισμενη χροια που δεν υπαρχει στα περισσοτερα V8 που ακουμε...
                            Η ροπη του ειναι αστειρευτη και πραγματικα αντιλαμβανεσαι αυτο που λενε οτι 'δεν υπαρχει υποκαταστατο για τα κυβικα εκατοστα'
                            Ειναι ενα 'πλουσιο' μοτερ με φοβερο χαρακτηρα.
                            Κριμα που καταργειται και θα υπαρχει πλεον στο ισχυροτερο RS5 με διπλη υπερτροφοδοτηση
                            απ' οτι λεγεται...

                            να σου πω κατι...ναι έχει ωραιο ήχο και ροπη σιγουρα,αλλα δε με εντυπωσίασε η επιταχυνση του,βεβαια είναι πανεμορφο και αμαξάρα ,αλλα καλυτερα να μπει ο 3.0 τουρμπο, θα έχει πολλαπλα ωφελη σε βάρος, επιδοσεις,καταναλωση και για όποιον δεν του φτανουν τα αλογα θα μπορει να το φτιαξει στο κατω κατω κατι που δε μπορει με τιποτα να κανει στον V8

                            Δεν ξερω τι αυτοκινητο εχεις Κιουση , αλλα τα Audi αυτης της κατηγοριας ειναι φοβερα ολοκληρωμενα αυτοκινητα και η επιταχυνση (ιδιως με το s tronic ) ειναι μια διαδικασια που επειδη το αυτοκινητο ειναι ολοκληρωμενο , δεν τη καταλαβαινεις οπως πχ σε ενα πιο απλο δικινητο με τα ιδια αλογα. Οσο οδηγας το αυτοκινητο και το κανεις κτημα σου τοσο καταλαβαινεις ποσο καλο ειναι ......

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Λευτέρη ο Κιούσης έχει τετρακίνητο S3 265 ίππων.

                              Γιώργο, το S5 V8 είναι ταχύτερο του 3λιτρου κομπρεσσεράτου (και όχι τουμπο όπως είπες ).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cpp last edited by

                                Eγώ πάντως έχω ένσταση για προσθιοκίνητα Audi.
                                Στιβαρά αμαξώματα που σε οδηγούν εύκολα σε υψηλές ταχύτητες και καθιστούν δύσκολη την διαχείριση στις στροφές.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kpsig moderator last edited by

                                  Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                  Eγώ πάντως έχω ένσταση για προσθιοκίνητα Audi.
                                  Στιβαρά αμαξώματα που σε οδηγούν εύκολα σε υψηλές ταχύτητες και καθιστούν δύσκολη την διαχείριση στις στροφές.

                                  Με εξαίρεση το νέο Α4/Α5 που έχουν κάνει μεγάλη προσπάθεια και χάρη στην καλύτερη κατανομή βάρους είναι πλέον καλά (με μοναδική παραφωνία, αν και μικρή πια, το τιμόνι). Αλλά και πάλι μιλάμε κάπως... υπερβολικά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cpp last edited by

                                    Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                                    Eγώ πάντως έχω ένσταση για προσθιοκίνητα Audi.
                                    Στιβαρά αμαξώματα που σε οδηγούν εύκολα σε υψηλές ταχύτητες και καθιστούν δύσκολη την διαχείριση στις στροφές.

                                    Με εξαίρεση το νέο Α4/Α5 που έχουν κάνει μεγάλη προσπάθεια και χάρη στην καλύτερη κατανομή βάρους είναι πλέον καλά (με μοναδική παραφωνία, αν και μικρή πια, το τιμόνι). Αλλά και πάλι μιλάμε κάπως... υπερβολικά.

                                    Πόσα χλμ έχεις κάνεις με προσθιοκίνητο Audi με πάνω από 150 άλογα? Εγώ έχω κάνει 10,000 και δεν υπερβάλω καθόλου. Είναι nose heavy και ελαφρωνει η ουρά τους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vellerefontis last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                      Λευτέρη ο Κιούσης έχει τετρακίνητο S3 265 ίππων.

                                      Γιώργο, το S5 V8 είναι ταχύτερο του 3λιτρου κομπρεσσεράτου (και όχι τουμπο όπως είπες ).

                                      το βάρος του ενός και του άλλου κινητήρα δεν έχουν μεγάλη διαφορά... το σημαντικό στην οικονομία έρχεται από την διαχείριση του κινητήρα, το νέο αυτόματο κιβώτιο και τέλος την μικρότερη εσωτερική του χωρητικότητα η οποία σε κίνηση προσφέρει μικρότερη κατανάλωση καυσίμου... μόνο όταν το πιέζει κανείς μπαίνει μπροστά και ο υπέρ-συμπιεστής.

                                      πάντως εγώ θα προτιμούσα κάθε φορά τον V8 από τον V6... για πολλούς λόγους.

                                      τέλος το ότι ο QsisVTS έχει τετρακίνητο 265 ίππων δεν αναιρεί το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα της άλλης κλάσης που συζητάμε είναι κατά πολύ ανώτερα... ο δε υπερσυμπιεσμένος δίλιτρος του S3 έχω γράψει πολλές φορές ότι έχει σοβαρό turbo lag με το εργοστασιακό πρόγραμμα, το οποίο ναι μεν του δίνει μια ευκολία και οικονομία στην πόλη αλλά το κάνει σαφώς υστερότερο από έναν μεγάλου κυβισμού κινητήρα σε απόκριση... βέβαια σε ένα Α3 δεν θα ήθελα και τίποτα παραπάνω από έναν δίλιτρο, ειδικά έχοντας ζήσει το 3.2 πολύ και γνωρίζοντας τις αδυναμίες του...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vellerefontis last edited by

                                        Ο χρήστης cpp έγραψε:

                                        Eγώ πάντως έχω ένσταση για προσθιοκίνητα Audi.
                                        Στιβαρά αμαξώματα που σε οδηγούν εύκολα σε υψηλές ταχύτητες και καθιστούν δύσκολη την διαχείριση στις στροφές.

                                        Με εξαίρεση το νέο Α4/Α5 που έχουν κάνει μεγάλη προσπάθεια και χάρη στην καλύτερη κατανομή βάρους είναι πλέον καλά (με μοναδική παραφωνία, αν και μικρή πια, το τιμόνι). Αλλά και πάλι μιλάμε κάπως... υπερβολικά.

                                        Πόσα χλμ έχεις κάνεις με προσθιοκίνητο Audi με πάνω από 150 άλογα? Εγώ έχω κάνει 10,000 και δεν υπερβάλω καθόλου. Είναι nose heavy και ελαφρωνει η ουρά τους.

                                        τα μεγάλα και βαριά Audi όντως έχουν μια παραπάνω από το ιδανικό υποστροφική συμπεριφορά αλλά ένα αυτοκίνητο σαν το δικό σου δεν έχει την υπερβολή την οποία εσύ ισχυρίζεσαι... είναι τάση υποστροφής και εξαρτάται εν πολύς από τον τρόπο οδήγησής σου... πως μπαίνεις σε στροφές, τι ταχύτητα έχεις στο κιβώτιο και πως έχεις φορτίσει τον εμπρός άξονα(πάτησες και πόσο φρένο πριν την στροφή) γιατί αν απλά ορμάς στην στροφή και περιμένεις να σε βγάλει καθαρά δεν γίνεται ούτε με ένα EVO

                                        τώρα πίσω στο αρχικό μου σχόλιο, αυτοκίνητα κλασικά, μεγάλα, της Audi, όπως το 200 και πάνω από το Α6 αλλά με μεγάλους κινητήρες, V8 κατά κανόνα, έχουν μια αρκετή δόση βάρους και αίσθησης υποστροφής η οποία μειώνονταν κάπως μόνο με την πρόσθεση τετρακίνησης...

                                        έχεις δίκιο λοιπόν αλλά όχι τόσο για την δική σου κατηγορία τιμής και έκδοσης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          infinity last edited by

                                          Ο χρήστης cpp έγραψε:

                                          Πόσα χλμ έχεις κάνεις με προσθιοκίνητο Audi με πάνω από 150 άλογα? Εγώ έχω κάνει 10,000 και δεν υπερβάλω καθόλου. Είναι nose heavy και ελαφρωνει η ουρά τους.

                                          Αν δεν είχαν τα ηλεκτρονικά θα ήταν δημόσιος κίνδυνος.
                                          Μια δοκιμή με κλειστό esp σε διαδρομή με στροφές με γρήγορο ρυθμό, θα σας πείσει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vellerefontis last edited by

                                            Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:

                                            Πόσα χλμ έχεις κάνεις με προσθιοκίνητο Audi με πάνω από 150 άλογα? Εγώ έχω κάνει 10,000 και δεν υπερβάλω καθόλου. Είναι nose heavy και ελαφρωνει η ουρά τους.

                                            Αν δεν είχαν τα ηλεκτρονικά θα ήταν δημόσιος κίνδυνος.
                                            Μια δοκιμή με κλειστό esp σε διαδρομή με στροφές με γρήγορο ρυθμό, θα σας πείσει.

                                            ακριβώς το αντίθετο έχουμε εισπράξει πολλοί στον χώρο...

                                            έχοντας οδηγήσει ουκ ολίγα νέα Audi μέχρι και ένα Q7 3.6 θα έλεγα ότι σχεδόν σίγουρα σε όλα η συμπεριφορά τους ήταν πιο υποστροφική με το ESP ON παρά OFF...

                                            αυτό που ελέγχεται όμως αποτελεσματικά λόγο του παραπάνω γεγονότος είναι το πίσω μέρος να παραμένει πιο πιστό στο μπροστά και να μην διαγράφει δική του τροχιά. Γιατί, ακόμη και στο δικό, το ψευτοτετρακίνητο, και ακόμη περισσότερο στα άλλα, τα αμιγώς μπροσθιοκίνητα, ο κώλος αρχίζει και είναι πιο συμμετοχικός με σβησμένα τα ηλεκτρονικά καλούδια...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 22 / 31
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr