-
Ποιό από τα παρακάτω στοιχεία ασφάλειας και άνεσης θεωρείτε ότι πρέπει να ανήκει στο βασικό εξοπλισμό ενός νέου αυτοκινήτου;
Πλευρικοί αερόσακοι - 20%
167 VotesESP - 51%
431 VotesΚλιματισμός - 26%
217 VotesΗχοσύστημα - 4%
33 Votesαυτα ειναι τα αποτελεσματα μεχρι στιγμης στο σαιτ των 4τ.
ρε παιδια,δηλαδη εσεις αν σας ελεγαν αυτο το πακετο εξοπλισμου εχει esp
και το δευτερο εχει κλιματισμο (η ηχοσυστημα) θα περνατε το πρωτο?και μιλαμε για σημερινα φυσιολογικα αμαξια(που σερνονται και αδυνατουν να σπιναρουν),δηλαδη τοσο αχρηστοι οδηγοι εχουμε γινει η νομιζουμε οτι αμα μπουμε σε καμια στροφη με οσα θα μας σωσει το esp ?(μηπως τοσα χρονια που δεν ειχαμε esp πηγαιναμε ολοι με τα τεσσερα και δεν το ειχα καταλαβει?στους περισοτερους οδηγους δεν εχει γλιστρησει ποτε το αυτοκινητο)
και προτιμουμε esp απο πλαγιους αεροσακους δηλαδη αποκλειεται να ερθει καποιος σε καμια διασταυρωση (στοπ) κατα πανω μας(εχει συμβει σχεδον σε ολους) ενω ειναι συχνο φαινομενο
να μην μπορουμε να ελενξουμε το αμαξι σε καποια στροφηγια ψηφοφορια και συζητηση
-
Ποιό από τα παρακάτω στοιχεία ασφάλειας και άνεσης θεωρείτε ότι πρέπει να ανήκει στο βασικό εξοπλισμό ενός νέου αυτοκινήτου;
Πλευρικοί αερόσακοι - 20%
167 VotesESP - 51%
431 VotesΚλιματισμός - 26%
217 VotesΗχοσύστημα - 4%
33 Votesαυτα ειναι τα αποτελεσματα μεχρι στιγμης στο σαιτ των 4τ.
ρε παιδια,δηλαδη εσεις αν σας ελεγαν αυτο το πακετο εξοπλισμου εχει esp
και το δευτερο εχει κλιματισμο (η ηχοσυστημα) θα περνατε το πρωτο?και μιλαμε για σημερινα φυσιολογικα αμαξια(που σερνονται και αδυνατουν να σπιναρουν),δηλαδη τοσο αχρηστοι οδηγοι εχουμε γινει η νομιζουμε οτι αμα μπουμε σε καμια στροφη με οσα θα μας σωσει το esp ?(μηπως τοσα χρονια που δεν ειχαμε esp πηγαιναμε ολοι με τα τεσσερα και δεν το ειχα καταλαβει?στους περισοτερους οδηγους δεν εχει γλιστρησει ποτε το αυτοκινητο)
και προτιμουμε esp απο πλαγιους αεροσακους δηλαδη αποκλειεται να ερθει καποιος σε καμια διασταυρωση (στοπ) κατα πανω μας(εχει συμβει σχεδον σε ολους) ενω ειναι συχνο φαινομενο
να μην μπορουμε να ελενξουμε το αμαξι σε καποια στροφηγια ψηφοφορια και συζητηση
-
Ποιό από τα παρακάτω στοιχεία ασφάλειας και άνεσης θεωρείτε ότι πρέπει να ανήκει στο βασικό εξοπλισμό ενός νέου αυτοκινήτου;
Πλευρικοί αερόσακοι - 20%
167 VotesESP - 51%
431 VotesΚλιματισμός - 26%
217 VotesΗχοσύστημα - 4%
33 Votesαυτα ειναι τα αποτελεσματα μεχρι στιγμης στο σαιτ των 4τ.
ρε παιδια,δηλαδη εσεις αν σας ελεγαν αυτο το πακετο εξοπλισμου εχει esp
και το δευτερο εχει κλιματισμο (η ηχοσυστημα) θα περνατε το πρωτο?και μιλαμε για σημερινα φυσιολογικα αμαξια(που σερνονται και αδυνατουν να σπιναρουν),δηλαδη τοσο αχρηστοι οδηγοι εχουμε γινει η νομιζουμε οτι αμα μπουμε σε καμια στροφη με οσα θα μας σωσει το esp ?(μηπως τοσα χρονια που δεν ειχαμε esp πηγαιναμε ολοι με τα τεσσερα και δεν το ειχα καταλαβει?στους περισοτερους οδηγους δεν εχει γλιστρησει ποτε το αυτοκινητο)
και προτιμουμε esp απο πλαγιους αεροσακους δηλαδη αποκλειεται να ερθει καποιος σε καμια διασταυρωση (στοπ) κατα πανω μας(εχει συμβει σχεδον σε ολους) ενω ειναι συχνο φαινομενο
να μην μπορουμε να ελενξουμε το αμαξι σε καποια στροφηγια ψηφοφορια και συζητηση
-
Το ESP ακούγεται καλό. Θέλω ένα τέτοιο για το τουτού μου...
-
Εκτός από ένα ABS,δέν θα ζητούσα τίποτα παραπάνω.
Οσο γιά τό τί θα μπορούσε να μας συμβεί στόν δρόμο καί τό πώς θα σωθούμε,πιστεύω ότι δέν φτάνουνε ούτε πεντακόσιοι αερόσακοι.
-
Από τα 4 της ψηφοφορίας, αν έπρεπε να πάρω ΜΟΝΟ ένα από όλα, θα έπαιρνα το ηχοσύστημα
-
Ενα πιονιρρρρρ και απο μενα
-
Μάλλον ο κλιματισμός. Το κρύο το αντέχω, τη ζέστη (ειδικά μεζί με καυσαέρια από φορτηγό στη μποτιλιαρισμένη εθνική) όχι.
Μετά οι πλευρικοί αερόσακοι Το esp θα ήταν στη 2η θέση μόνο αν είχα κάποιο πολύ υπερστροφικό αυτοκίνητο ή με πολύ μεγάλη ισχύ που μπορεί ευκολότερα να γίνει κάτι λάθος.
Αλήθεια υπάρχει πλέον αυτοκίνητο χωρίς ένα απλό ραδιοκασετόφωνο; Πάντως το ότι όταν συγκεντρώνομαι σε μία απαιτητική διαδρομή το κλείνω κάτι σημαίνει... -
Το ESP, αρκεί να απενεργοποιείται. Ο κλιματισμός δεν είναι και τόσο 'παράγοντας ασφάλειας' για μένα που οδηγώ και αυτοκίνητο χωρίς κλιματισμό. Το ηχοσύστημα από πού κι ως πού είναι παράγοντας ασφάλειας; Και τέλος οι πλευρικοί αερόσακοι είναι μέρος της παθητικής ασφάλειας και πάντα προτιμώ την ενεργητική (ESP) από την παθητική.
Τέλος θεωρώ πως όποιος πιστεύει πως το ESP είναι περιττό με τους δρόμους και τις συνθήκες οδήγησης που έχουμε στην Ελλάδα πλανάται πλάνην οικτράν.
-
Esp και πλευρικους..
-
πλευρικους αεροσακους (και ασ μην χρησιμοποιηθουν ποτε)
και ενα aircondition γιατι η ζεστη δεν αντεχεται
-
.
Ουσιαστικά η ψηφοφορία θέτει το δίλημμα:
Στοιχεία παθητικής ασφάλειας vs Στοιχεία ενεργητικής ασφάλειας vs Άνεση.Προσωπικά αξιολογώ τα προηγούμενα ως εξής:
- Στοιχεία ενεργητικής ασφάλειας,
- Στοιχεία παθητικής ασφάλειας,
- Άνεση.
Πολλοί θεωρούν εαυτούς 'χεράδες' και βλέπουμε καθημερινά στο δρόμο τι κυκλοφορεί και τι γίνεται.
Επίσης μερικά στοιχεία άνεσης μπορούν να τοποθετηθούν εκ των υστέρων και ίσως με πολύ καλύτερη ποιότητα από του εργοστασίου, ενώ μερικά στοιχεία ασφάλειας δεν μπορούν να τοποθετηθούν εκ των υστέρων.
Μιλάμε βέβαια για τον βασικό / standard εξοπλισμό.
Εννοείται ότι στον επιπλέον εξοπλισμό θα πρέπει οι επιλογές να είναι πλούσιες..
-
Εγώ θέλω και τα 3 πρώτα. Το ESP ( απενεργοποιούμενο γιατί έτσι ) γιατί είναι εκεί για να σε ξελασπώσει ακόμα και αν δεν αντιδράσεις σωστά ( και γιατί κατα πάσα πιθανότητα ο κος και η κα Παπαδοπούλου θα γλίτωναν την εκτροπή επειδή γλιστρούσε και έτσι δεν θα προκαλούσαν ατύχημα/δυστύχημα). Οι πλευρικοί για την κακιά στιγμή και ο κλιματισμός γιατί έρευνες δείχνουν οτι η ζεστή καμπίνα οδήγησης οδηγεί σε οδηγικές συμπεριφορές που θυμίζουν αυτές των μεθυσμένων...
-
προφανώς... κλιματισμό. Με τέτοιο ποσοστό που έχει το ι εσ πι μην αναρωτιόμαστε μετά
-
Πριν ψηφίσω: κλιματισμός = αυτόματος κλιματισμός ή γενικά A/C; Γιατί σε ορισμένες μέρες του καλοκαιριού αν δεν έχεις έστω AC οδηγείς σαν μαστουρωμένος.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Πριν ψηφίσω: κλιματισμός = αυτόματος κλιματισμός ή γενικά A/C; Γιατί σε ορισμένες μέρες του καλοκαιριού αν δεν έχεις έστω AC οδηγείς σαν μαστουρωμένος.Εγώ το θεώρησα γενικά ως μία 'μέθοδο ψύξης'. Ας είναι και air cooler με παγάκια, δε με πειράζει αυτό.
-
Κλιματισμός τότε για τον λόγο που γράφω παραπάνω.
-
Κλιματισμός (σωστά ρυθμισμένος και αποτελεσματικός, συνοδευόμενος από κινητήρα ικανό να τον αντέξει) και ηχοσύστημα ποιοτικό και εύχρηστο (η Renault έχει πάρα πολύ καλό χειριστήριο κοντά στο τιμόνι). Την αποφυγή του ατυχήματος την αναλαμβάνω εγώ.
-
Δεν πιστεύω ότι το καλοκαίρι με 40 βαθμούς μπορεί να κάνεις ταξίδι και η φυσική σου κατάσταση(δυναμη, αντανακλαστικά, συγκέντρωση) να είναι τέτοια που να σου επιτρέπουν κίνηση με ασφάλεια. Χώρια το ότι μπορεί να το πατήσεις περισσότερο εφόσον θα βιάζεσαι να τελειώσει η κόλαση που ζεις.
Το χειμώνα ένα καλοριφερ είναι οκ.
Τώρα το esp το βάζω δεύτερο μαζί με τους πλευρικούς. Μάλλον πλευρικούς διότι το εσπ μπορείς να το αντικαταστήσεις αν πας πιο αργά --> είναι στο χέρι σου ενώ τον Μ@λάκα που θα πέσει πάνω σου δεν μπορείς να κάνεις κάτι γι'αυτό
Άρα
- Κλιματισμός
2.Πλευρικοί
3.ESP
4.Ηχοσύστημα
- Κλιματισμός
-
Δεν είναι ανάγκη να πας πιο αργά για να μη χρειάζεσαι το ESP. Μπορείς απλώς να επενδύσεις αρκετές ώρες και να μάθεις να οδηγείς.
Ποιό από τα παρακάτω στοιχεία ασφάλειας και άνεσης θεωρείτε