Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ποιό από τα παρακάτω στοιχεία ασφάλειας και άνεσης θεωρείτε
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ποιό από τα παρακάτω στοιχεία ασφάλειας και άνεσης θεωρείτε
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    29
    45
    152
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      patro last edited by

      Ποιό από τα παρακάτω στοιχεία ασφάλειας και άνεσης θεωρείτε ότι πρέπει να ανήκει στο βασικό εξοπλισμό ενός νέου αυτοκινήτου;

      Πλευρικοί αερόσακοι - 20%
      167 Votes

      ESP - 51%
      431 Votes

      Κλιματισμός - 26%
      217 Votes

      Ηχοσύστημα - 4%
      33 Votes

      αυτα ειναι τα αποτελεσματα μεχρι στιγμης στο σαιτ των 4τ.

      ρε παιδια,δηλαδη εσεις αν σας ελεγαν αυτο το πακετο εξοπλισμου εχει esp
      και το δευτερο εχει κλιματισμο (η ηχοσυστημα) θα περνατε το πρωτο?

      και μιλαμε για σημερινα φυσιολογικα αμαξια(που σερνονται και αδυνατουν να σπιναρουν),δηλαδη τοσο αχρηστοι οδηγοι εχουμε γινει η νομιζουμε οτι αμα μπουμε σε καμια στροφη με οσα θα μας σωσει το esp ?(μηπως τοσα χρονια που δεν ειχαμε esp πηγαιναμε ολοι με τα τεσσερα και δεν το ειχα καταλαβει?στους περισοτερους οδηγους δεν εχει γλιστρησει ποτε το αυτοκινητο)

      και προτιμουμε esp απο πλαγιους αεροσακους δηλαδη αποκλειεται να ερθει καποιος σε καμια διασταυρωση (στοπ) κατα πανω μας(εχει συμβει σχεδον σε ολους) ενω ειναι συχνο φαινομενο
      να μην μπορουμε να ελενξουμε το αμαξι σε καποια στροφη

      για ψηφοφορια και συζητηση

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        patro last edited by

        Ποιό από τα παρακάτω στοιχεία ασφάλειας και άνεσης θεωρείτε ότι πρέπει να ανήκει στο βασικό εξοπλισμό ενός νέου αυτοκινήτου;

        Πλευρικοί αερόσακοι - 20%
        167 Votes

        ESP - 51%
        431 Votes

        Κλιματισμός - 26%
        217 Votes

        Ηχοσύστημα - 4%
        33 Votes

        αυτα ειναι τα αποτελεσματα μεχρι στιγμης στο σαιτ των 4τ.

        ρε παιδια,δηλαδη εσεις αν σας ελεγαν αυτο το πακετο εξοπλισμου εχει esp
        και το δευτερο εχει κλιματισμο (η ηχοσυστημα) θα περνατε το πρωτο?

        και μιλαμε για σημερινα φυσιολογικα αμαξια(που σερνονται και αδυνατουν να σπιναρουν),δηλαδη τοσο αχρηστοι οδηγοι εχουμε γινει η νομιζουμε οτι αμα μπουμε σε καμια στροφη με οσα θα μας σωσει το esp ?(μηπως τοσα χρονια που δεν ειχαμε esp πηγαιναμε ολοι με τα τεσσερα και δεν το ειχα καταλαβει?στους περισοτερους οδηγους δεν εχει γλιστρησει ποτε το αυτοκινητο)

        και προτιμουμε esp απο πλαγιους αεροσακους δηλαδη αποκλειεται να ερθει καποιος σε καμια διασταυρωση (στοπ) κατα πανω μας(εχει συμβει σχεδον σε ολους) ενω ειναι συχνο φαινομενο
        να μην μπορουμε να ελενξουμε το αμαξι σε καποια στροφη

        για ψηφοφορια και συζητηση

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          patro last edited by

          Ποιό από τα παρακάτω στοιχεία ασφάλειας και άνεσης θεωρείτε ότι πρέπει να ανήκει στο βασικό εξοπλισμό ενός νέου αυτοκινήτου;

          Πλευρικοί αερόσακοι - 20%
          167 Votes

          ESP - 51%
          431 Votes

          Κλιματισμός - 26%
          217 Votes

          Ηχοσύστημα - 4%
          33 Votes

          αυτα ειναι τα αποτελεσματα μεχρι στιγμης στο σαιτ των 4τ.

          ρε παιδια,δηλαδη εσεις αν σας ελεγαν αυτο το πακετο εξοπλισμου εχει esp
          και το δευτερο εχει κλιματισμο (η ηχοσυστημα) θα περνατε το πρωτο?

          και μιλαμε για σημερινα φυσιολογικα αμαξια(που σερνονται και αδυνατουν να σπιναρουν),δηλαδη τοσο αχρηστοι οδηγοι εχουμε γινει η νομιζουμε οτι αμα μπουμε σε καμια στροφη με οσα θα μας σωσει το esp ?(μηπως τοσα χρονια που δεν ειχαμε esp πηγαιναμε ολοι με τα τεσσερα και δεν το ειχα καταλαβει?στους περισοτερους οδηγους δεν εχει γλιστρησει ποτε το αυτοκινητο)

          και προτιμουμε esp απο πλαγιους αεροσακους δηλαδη αποκλειεται να ερθει καποιος σε καμια διασταυρωση (στοπ) κατα πανω μας(εχει συμβει σχεδον σε ολους) ενω ειναι συχνο φαινομενο
          να μην μπορουμε να ελενξουμε το αμαξι σε καποια στροφη

          για ψηφοφορια και συζητηση

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            opterios last edited by

            Το ESP ακούγεται καλό. Θέλω ένα τέτοιο για το τουτού μου...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • H
              hunter last edited by

              Εκτός από ένα ABS,δέν θα ζητούσα τίποτα παραπάνω.

              Οσο γιά τό τί θα μπορούσε να μας συμβεί στόν δρόμο καί τό πώς θα σωθούμε,πιστεύω ότι δέν φτάνουνε ούτε πεντακόσιοι αερόσακοι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                krusenstern last edited by

                Από τα 4 της ψηφοφορίας, αν έπρεπε να πάρω ΜΟΝΟ ένα από όλα, θα έπαιρνα το ηχοσύστημα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostas-1970 last edited by

                  Ενα πιονιρρρρρ και απο μενα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    michaliss last edited by

                    Μάλλον ο κλιματισμός. Το κρύο το αντέχω, τη ζέστη (ειδικά μεζί με καυσαέρια από φορτηγό στη μποτιλιαρισμένη εθνική) όχι.
                    Μετά οι πλευρικοί αερόσακοι Το esp θα ήταν στη 2η θέση μόνο αν είχα κάποιο πολύ υπερστροφικό αυτοκίνητο ή με πολύ μεγάλη ισχύ που μπορεί ευκολότερα να γίνει κάτι λάθος.
                    Αλήθεια υπάρχει πλέον αυτοκίνητο χωρίς ένα απλό ραδιοκασετόφωνο; Πάντως το ότι όταν συγκεντρώνομαι σε μία απαιτητική διαδρομή το κλείνω κάτι σημαίνει...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Το ESP, αρκεί να απενεργοποιείται. Ο κλιματισμός δεν είναι και τόσο 'παράγοντας ασφάλειας' για μένα που οδηγώ και αυτοκίνητο χωρίς κλιματισμό. Το ηχοσύστημα από πού κι ως πού είναι παράγοντας ασφάλειας; Και τέλος οι πλευρικοί αερόσακοι είναι μέρος της παθητικής ασφάλειας και πάντα προτιμώ την ενεργητική (ESP) από την παθητική.

                      Τέλος θεωρώ πως όποιος πιστεύει πως το ESP είναι περιττό με τους δρόμους και τις συνθήκες οδήγησης που έχουμε στην Ελλάδα πλανάται πλάνην οικτράν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bagus last edited by

                        Esp και πλευρικους..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          j-marr last edited by

                          πλευρικους αεροσακους (και ασ μην χρησιμοποιηθουν ποτε)

                          και ενα aircondition γιατι η ζεστη δεν αντεχεται

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • kubiak
                            kubiak last edited by

                            .

                            Ουσιαστικά η ψηφοφορία θέτει το δίλημμα:
                            Στοιχεία παθητικής ασφάλειας vs Στοιχεία ενεργητικής ασφάλειας vs Άνεση.

                            Προσωπικά αξιολογώ τα προηγούμενα ως εξής:

                            1. Στοιχεία ενεργητικής ασφάλειας,
                            2. Στοιχεία παθητικής ασφάλειας,
                            3. Άνεση.

                            Πολλοί θεωρούν εαυτούς 'χεράδες' και βλέπουμε καθημερινά στο δρόμο τι κυκλοφορεί και τι γίνεται.

                            Επίσης μερικά στοιχεία άνεσης μπορούν να τοποθετηθούν εκ των υστέρων και ίσως με πολύ καλύτερη ποιότητα από του εργοστασίου, ενώ μερικά στοιχεία ασφάλειας δεν μπορούν να τοποθετηθούν εκ των υστέρων.

                            Μιλάμε βέβαια για τον βασικό / standard εξοπλισμό.
                            Εννοείται ότι στον επιπλέον εξοπλισμό θα πρέπει οι επιλογές να είναι πλούσιες.

                            .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mirage last edited by

                              Εγώ θέλω και τα 3 πρώτα. Το ESP ( απενεργοποιούμενο γιατί έτσι ) γιατί είναι εκεί για να σε ξελασπώσει ακόμα και αν δεν αντιδράσεις σωστά ( και γιατί κατα πάσα πιθανότητα ο κος και η κα Παπαδοπούλου θα γλίτωναν την εκτροπή επειδή γλιστρούσε και έτσι δεν θα προκαλούσαν ατύχημα/δυστύχημα). Οι πλευρικοί για την κακιά στιγμή και ο κλιματισμός γιατί έρευνες δείχνουν οτι η ζεστή καμπίνα οδήγησης οδηγεί σε οδηγικές συμπεριφορές που θυμίζουν αυτές των μεθυσμένων...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                lkar last edited by

                                προφανώς... κλιματισμό. Με τέτοιο ποσοστό που έχει το ι εσ πι μην αναρωτιόμαστε μετά

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  Πριν ψηφίσω: κλιματισμός = αυτόματος κλιματισμός ή γενικά A/C; Γιατί σε ορισμένες μέρες του καλοκαιριού αν δεν έχεις έστω AC οδηγείς σαν μαστουρωμένος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    michaliss last edited by

                                    Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                    Πριν ψηφίσω: κλιματισμός = αυτόματος κλιματισμός ή γενικά A/C; Γιατί σε ορισμένες μέρες του καλοκαιριού αν δεν έχεις έστω AC οδηγείς σαν μαστουρωμένος.

                                    Εγώ το θεώρησα γενικά ως μία 'μέθοδο ψύξης'. Ας είναι και air cooler με παγάκια, δε με πειράζει αυτό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • M
                                      manosk last edited by

                                      Κλιματισμός τότε για τον λόγο που γράφω παραπάνω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        skullone last edited by

                                        Κλιματισμός (σωστά ρυθμισμένος και αποτελεσματικός, συνοδευόμενος από κινητήρα ικανό να τον αντέξει) και ηχοσύστημα ποιοτικό και εύχρηστο (η Renault έχει πάρα πολύ καλό χειριστήριο κοντά στο τιμόνι). Την αποφυγή του ατυχήματος την αναλαμβάνω εγώ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          babbis last edited by

                                          Δεν πιστεύω ότι το καλοκαίρι με 40 βαθμούς μπορεί να κάνεις ταξίδι και η φυσική σου κατάσταση(δυναμη, αντανακλαστικά, συγκέντρωση) να είναι τέτοια που να σου επιτρέπουν κίνηση με ασφάλεια. Χώρια το ότι μπορεί να το πατήσεις περισσότερο εφόσον θα βιάζεσαι να τελειώσει η κόλαση που ζεις.

                                          Το χειμώνα ένα καλοριφερ είναι οκ.

                                          Τώρα το esp το βάζω δεύτερο μαζί με τους πλευρικούς. Μάλλον πλευρικούς διότι το εσπ μπορείς να το αντικαταστήσεις αν πας πιο αργά --> είναι στο χέρι σου ενώ τον Μ@λάκα που θα πέσει πάνω σου δεν μπορείς να κάνεις κάτι γι'αυτό

                                          Άρα

                                          1. Κλιματισμός
                                            2.Πλευρικοί
                                            3.ESP
                                            4.Ηχοσύστημα
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            skullone last edited by

                                            Δεν είναι ανάγκη να πας πιο αργά για να μη χρειάζεσαι το ESP. Μπορείς απλώς να επενδύσεις αρκετές ώρες και να μάθεις να οδηγείς.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr