-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Πάντως γενικά προσπαθώ να βάζω βενζίνη πρωινές ώρες και από κάποιο πολυσύχναστο βενζινάδικο.
Για τις πρωινές ώρες συμφωνώ είναι καλύτερα.
Για το πολυσύχναστο μην είσαι τόσο σίγουρος ότι είναι ταυτόχρονα και καλό πρατήριο.
Υeap πρωί πρωί πριν την δουλειά. Μετά με την ζέστη μου έχουν πει ότι μπαίνει λιγότερη ποσότητα λόγω ζέστης.
-
Shell 95 κai για το 2.0fsi εδω και καιρο Μετα απο 600-700 χιλ. η μεση καταναλωση 'επεσε' αισθητά σε σχεση με την 100 που εβαζα πριν Μην με ρωτησετε πως και γιατι δεν ξερω...
-
Έγώ βάζω σε ένα CYCLON στο Μοσχάτο που είναι από τα πιο φθηνά της Αθήνας. Κανένα πρόβλημα ως τώρα. (1,02 χθές).
Μέχρι πρόσφατα drackoil, με 30 λίτρα δωρεάν αυτόματο πλύσιμο, αλλά την έφτασε στα 1,14 και την έκανα...Πάντως και στο γκαράζ που αφήνω το αυτοκίνητο, έχουν κατοστάρα με 1,22 ενώ την 95άρα με 1,18!!! Οπότε υπάρχει κι αυτή η επιλογή για extreme καταστάσεις (Jetoil)
Πάντως, σχετικά με τις κάρτες της SHell, εγώ προσωπικά προτιμώ να μου καθαρίζουν τα τζάμια και να ελέγχουν λάστιχα παρά να βάζω πόντους με την ελπίδα μετά από 10 χρόνια να πάρω ένα cd player.
30 ευρώ κάνουν ρε παιδιά τα CD. Πας και αγοράζεις ένα αν θές.
-
Εγώ, λόγω του ότι η εταιρεία που εργάζομαι μου πληρώνει 100 ευρώ βενζίνη το μήνα με χρήση της euroShell, βάζω σχεδόν πάντα σε Shell. Εδω και ένα χρόνο τουλάχιστον βάζω σχεδόν πάντα V-Power και στα λίγα ταξίδια που κάνω 100άρα ανεξαρτήτως εταιρείας.
Έχω την εξής απορία: αντίστοιχη βενζίνη της V-Power, εκτός της ΕΚΟ, ποιες άλλες εταιρείες έχουν; -
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Εγώ, λόγω του ότι η εταιρεία που εργάζομαι μου πληρώνει 100 ευρώ βενζίνη το μήνα με χρήση της euroShell, βάζω σχεδόν πάντα σε Shell. Εδω και ένα χρόνο τουλάχιστον βάζω σχεδόν πάντα V-Power και στα λίγα ταξίδια που κάνω 100άρα ανεξαρτήτως εταιρείας.
Έχω την εξής απορία: αντίστοιχη βενζίνη της V-Power, εκτός της ΕΚΟ, ποιες άλλες εταιρείες έχουν;H Eλιν και η BP έχουν σίγουρα.
-
elteo, αυτό που έχεις υπογραμμίσει σημαίνει ακριβώς πως τα δώρα της εταιρίας δεν είναι αυτοσκοπός. Όταν λέω πως δεν περιμένω η Shell να καλύψει τις καταναλωτικές μου ανάγκες, τι άλλο εκτός του ότι τα δώρα δεν είναι αυτοσκοπός μου σημαίνει η φράση αυτή? Άρα συμφωνείς με την boldαρισμένη φράση, απλώς δεν την κατάλαβες σωστά.
Φυσικά περί διαφήμισης δεν αναφέρεσαι σε εμένα. Ούτως ή άλλως στο post μου απέφυγα να γράψω πολλές φορές το όνομα της Shell, αντικαθιστώντας το με την λέξη «εταιρία», ακριβώς για να αποφύγω την συνεχή αναφορά που μπορεί να την εκλάβει κανείς ως διαφήμιση. Το να εκφράζεις θετική γνώμη για κάτι δεν ισοδυναμεί με διαφήμιση, έτσι δεν είναι?
Εννοείται πως η εταιρίες γενικά δεν μας κάνουν καμιά χάρη...
Jacob
-
Η 100άρα αποτελεί ηδη εδώ και αρκετό καιρό παρελθόν ...απλή BP και πολύ ειναι..
-
Στο μικρό Βάζω φτηνoil από ΕΠ της γειτονιάς χωρίς προβλήματα. Στο άλλο βάζω Shell αλλά είμαι πολύ κοντά να το γυρίζω στο φτηνοil
-
Βάζω σταθερά 95άρα από συγκεκριμένο πρατήριο ΕΚΟ εδώ και 3 χρόνια και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Στις λίγες φορές που έβαλα από άλλα, τα χειρότερα ήταν μια DRACOIL στην Παιανία (μάλλον μαζούτ ήταν ) και μια JetOil στην επαρχία...
-
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
Shell 95 κai για το 2.0fsi εδω και καιρο Μετα απο 600-700 χιλ. η μεση καταναλωση 'επεσε' αισθητά σε σχεση με την 100 που εβαζα πριν Μην με ρωτησετε πως και γιατι δεν ξερω...Δηλαδή είναι μούφα ότι οι fsi δουλεύουν καλύτερα με 100αρα;
-
Δεν υπαρχει λογος να πεσει η καταναλωση επειδη πηγες σε 95 οκτανια.
Οι fsi φερονται να αποδιδουν τα μεγιστα με 100 οκτανια,σε καθημερινη οδηγηση δεν θα πρεπει να εχουμε προβλημα με 95αρα αν και μερικοι αναφερουν οτι ακουνε πυρακια. -
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Shell 95 κai για το 2.0fsi εδω και καιρο Μετα απο 600-700 χιλ. η μεση καταναλωση 'επεσε' αισθητά σε σχεση με την 100 που εβαζα πριν Μην με ρωτησετε πως και γιατι δεν ξερω...
Δηλαδή είναι μούφα ότι οι fsi δουλεύουν καλύτερα με 100αρα;
Oi fsi δουλεύουν με 98αρα καλύτερα και οχι 100αρα ,για να μην πολυλογω σε αλλο topic εκτενώς εχει συζητηθεί το θεμα .Ο κατασκευαστής προτεινει 95/98 ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ 98! Η δική μου εμπειρια μετα 20.000 χλμ σε διαφορες συνθηκες οδηγησης λεει αυτο που ανεφερα πιο πάνω .
Η δική μου πρακτική στα τελευταια χιλιομετρα ( 1500χλμ ) ειναι Shell 95αρα γενικά & Shell v-power μονο για ταξιδια στην Εθνική Οδό
Ετσι η μεση καταναλωση πηγε γυρω στα 9,9 - 10,0 λ/100 για α3 2.0fsi me clima συνεχως στο auto στους 22 C ,ενω με 100αρα bp ultimate ήταν σαφως υψηλοτερη μιλάω παντα για τις ιδιες παραπάνω συνθηκες ( 10,4-10,6 λ/100)
Τωρα σχετικά με τη πτωση των επιδοσεων προσωπικα δεν εχω δει καποια σημαντική πτωση ,αυτο ομως που εχω διαπιστωσει ειναι η ομαλοτητα που παρατηρειται σε ολο το φασμα στροφών με τη v-power ,λαμβανοντας υποψη τη τραχια λειτουργια του fsi.
Αυτα τα λίγα απο την εμπειρια μου -
Ρε παιδια να ρωτήσω κατι γιατι ή ειμαι τρελός ή οντως η 100αρα κάνει δουλειά.
Τον τελευταίο χρόνο (παραπάνω δλδ) βάζω 100άρα απο μερικά στάνταρ πρατήρια, που, μέχρι πρότεινος τουλάχιστον, την είχαν σε σχεδόν ίδια τιμή με την 95άρα.
Τις τελευταίες 2-3 εβδομάδες έχω αρχίσει την 95άρα γιατι δυστυχώς πλεόν δεν παλεύεται.
Παρατήρηση πρώτη: η μέση κατανάλωσή μου αυξήθηκε κατα 0,5lt.
Παρατήρηση δεύτερη: νιώθω οτι το αμάξι έχει χάσει καπως τη σπιρτάδα του. Τι εννοώ:
Π.χ. σε ήρεμο ξεκίνημα με 1000-1200 στροφές εκεί που με την 100άρα γινότανε smoothly, τώρα αυτό γινεται πιο δύσκολα. Γενικά στην κίνηση στην πόλη νιώθω οτι χαμηλά έχει χάσει κάπως ο κινητήρας σε δύναμη.
Σε μεγαλύτερες ταχύτητες, νιώθω επίσης οτι τα χιλιόμετρα έρχονται πιο δύσκολα (π.χ. απο 110->130-150).
Το ξέρω οτι θα πείτε οτι ειναι η ιδέα μου αλλα ειμαι 99% σίγουρος οτι ισχύουν αυτά που λέω (κι εγώ δυσκολεύομαι να το πιστεψω).
Πάντως τα 3 τελευταία γεμίσματα τα έκανα με 100άρα και το αμάξι νιώθω οτι επανήλθε. WTF!?
Λέτε να το κακόμαθα με την 100άρα που του βαζα;
Υπάρχει πιθανότητα να είχε 'συνηθίσει' ο εγκέφαλος του κινητήρα την 100άρα και να μην έχει προσαρμοστεί ακόμα στην 95άρα;
-
Γενικά σε οποιαδήποτε αλλαγή που επηρεάζει το μίγμα, θες κανα διχίλιαρο χιλιόμετρα για να έρθουν όλα όπως πρέπει. (για αυτό τον λόγο λέγανε παλαιότερα στα 5 γεμίσματα θα δεις διαφορά κλπ κλπ)
-
Xmm αν γεμίσουμε ενα αδειο ντεπόζιτο με 95 και 100 σε αναλογία 50-50 τι γίνεται? παίρνουμε την παλιά 98αρα?
και οικονομικά έρχεται και καλλίτερη απο την 95αρα θα είναι... -
silencer51
Δε θυμάμαι πού αλλά ο ΙΚΕ είχε βάλει ένα δυο πολύ κατατοπιστικά link για τη βενζίνη. Για αναζήτησέ τα. Θα πάρεις απαντήσεις .
-
Η απόδοση με 100άρα είναι όντως καλύτερη. Και στο δικό μου το 1.4 με τα 90 Hp με την 100άρα έχω μικρότερη κατανάλωση, μεγαλύτερη ροπή χαμηλά με αποτέλεσμα να οδηγώ πιο άνετα και πιο χαλαρά στην πολή, και περισσότερους ίππους / ισχύ όταν τη χρειάζεσαι. Ενδεικτικά με 95άρα, είτε απλή, είτε V-power το αυτοκίνητο έχει τελική το πολύ 195 Km/h, ενώ με 100άρα, φτάνω άνετα τα 205 με τάσεις αύξησης.
Η μικρή αυτή διαφορά έχει αναφερθεί στο περιοδικό Power Techniques σε 1.4 αυτοκίνητο (Seat Ibiza αν δε με απατά η μνήμη μου) και ήταν αρκετά μεγαλύτερη σε αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, όπως ένα Impreza STi ή WRX (δε θυμάμαι ποιο ήταν). Φυσικά, η τιμή είναι υψηλότατη και καταλαβαίνω τον κόσμο που χρησιμοποιεί την φθηνή βενζίνη. Είχα κάνει κι εγώ το πείραμά μου. Πήγαινα και έβαζα σε όποιο πρατήριο έβγαζε το Υπουργείο ως το φθηνότερο. Ένα ολόκληρο καλοκαίρι πέρυσι, είχα καρδίσει 120
-
Καλή είναι η 100άρα (την έβαζα εδώ και 12,000 χλμ) αλλά το κόστος της παραήταν μεγάλο ώσπου την ξαπόστειλα.
1,08 η 95άρα ΕΚΟ Κinitron που βάζω ...1,28 η Ultimate που έβαζα.
Ας ζοριστεί και λίγο δεν θα πάθει τίποτα που μου καλοέμαθε... -
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Από τότε, έθεσα δύο βασικές αρχές: (1) βάζουμε πάντα σε σταθερό πρατήριο για να ξέρουμε όταν γίνει η ζημιά να του τα χώσουμε και να αλλάξουμε, (2) όσο το δυνατόν καλύτερη βενζίνη για το αυτοκίνητο για να έχουμε υγεία στον κινητήρα, τουλάχιστον όσο περνάει από το χέρι μας.'Αν καείς με το χυλό φυσάς και το γιαούρτι', που λένε!
Δε θα διαφωνήσω με τις αρχές σου, απλά είναι καλό να έχουμε υπόψη μας ότι το 'καλύτερη' (με βάση το συγκεκριμένο κινητήρα που μας ενδιαφέρει) δεν έχει να κάνει μόνο με τον αριθμό οκτανίων του καυσίμου ή τα 'πρόσθετα'.
Δε θυμάμαι πού αλλά ο ΙΚΕ είχε βάλει ένα δυο πολύ κατατοπιστικά link για τη βενζίνη. Για αναζήτησέ τα. Θα πάρεις απαντήσεις .
http://www.robotpig.net/automotive/gas.php
...κάθε κινητήρας μπορεί να δουλέψει χωρίς πρόβλημα με ένα μίνιμουμ αριθμού οκτανίου καύσιμο ενώ μπορεί να εκμεταλλευτεί έως και ένα μάξιμουμ οκτανίων καύσιμο. Για παράδειγμα με ενδεδειγμένο καύσιμο 95 οκτανίων μπορεί να δουλέψει ικανοποιητικά με 91 οκτάνια (με λιγότερα θα παρουσιάσει φθορές) και να αποδώσει λίγο καλύτερα με 98 οκτάνια (με περισσότερα δεν θα έχει κανένα όφελος σε απόδοση).
Συνήθως οι περισσότεροι κατασκευαστές επιλέγουν να εστιάσουν το φάσμα αυτό προς τα κάτω ώστε ο κινητήρας να δουλεύει με κακής ποιότητας καύσιμα χωρίς πρόβλημα οπότε τα περισσότερα οκτάνια δεν αποδίδουν παραπάνω.Κάτι που θα πρέπει να σημειωθεί είναι η συνήθως καλύτερη ποιότητα των καυσίμων υψηλών οκτανίων, κάποιες εταιρίες τα διανέμουν σφραγισμένα από συγκεκριμένα διυλιστήρια διασφαλίζοντας έτσι την ποιότητά τους και πιθανώς μειώνοντας τις περιπτώσεις νοθείας. Σε αυτοκίνητα με άμεσο ψεκασμό που είναι αρκετά ευαίσθητα στην ποιότητα του καυσίμου η εξασφάλιση πως η βενζίνη δεν είναι νοθευμένη ή κακής ποιότητας μπορεί να αποτρέψει σημαντικές ζημιές στο σύστημα ψεκασμού.
Σε κάποιες περιπτώσεις έχουν αναφερθεί οφέλη στην κατανάλωση με χρήση βενζίνης υψηλών οκτανίων, ο μόνος τρόπος να επιτευχθεί κάτι τέτοιο είναι ο κινητήρας να αποδώσει μεγαλύτερη ισχύ οπότε αν λάβουμε σαν δεδομένο πως ο οδηγός έχει δεδομένες απαιτήσεις ισχύος τότε ο κινητήρας θα δουλέψει σε λιγότερες στροφές ή με λιγότερο γκάζι για να τις καλύψει άρα συνήθως θα καταναλώσει λιγότερο. Επίσης αν ένα καύσιμο (ασχέτως αριθμού οκτανίων) είναι καλύτερης ποιότητας από ένα άλλο θα αποδώσει καλύτερα άρα η παραπάνω ισχύς έχει σχέση και με την ποιότητα του καυσίμου. Επειδή και τα οφέλη σε κατανάλωση ουσιαστικά ανάγονται στην αύξηση αποδιδόμενης ισχύος η οποία στα περισσότερα καθημερινά αυτοκίνητα είναι αμελητέα και εννοείται όχι ανάλογη του επιπλέον κόστους (αύξηση ισχύος της τάξεως του 0,5% για αύξηση κόστους της τάξης του 25%). Σε άλλες περιπτώσεις βέβαια αναφέρεται αύξηση της κατανάλωσης οπότε το πιθανότερο είναι πως η κατανάλωση παραμένει πρακτικά αμετάβλητη όπως αμετάβλητη ουσιαστικά παραμένει και η αποδιδόμενη ισχύς.
(όποιος έχει το χρόνο, καλό είναι να διαβάσει όλο το άρθρο από την αρχή)
Βενζίνη 95 oκτανίων - Χαλεποί καιροί για 100άρες!