-
Σ'αυτό το θέμα ΔΕΝ θα συζητήσουμε για το άσυλο, γιατί έχει ήδη εξαντληθεί σε άλλο θέμα.
Εδώ θα ασχοληθούμε με προβλήματα που παρατηρούμε στα πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ: επίπεδο και επιλογή μαθημάτων, επαγγελματικά δικαιώματα, ρόλος των συνδικαλιστών και των παρατάξεων, νοοτροπίες φοιτητών και καθηγητών, ακόμη - αν σας κάνει κέφι - και τα προβλήματα δημιουργίας νέων συναναστροφών στους χώρους αυτούς.
-
Σ'αυτό το θέμα ΔΕΝ θα συζητήσουμε για το άσυλο, γιατί έχει ήδη εξαντληθεί σε άλλο θέμα.
Εδώ θα ασχοληθούμε με προβλήματα που παρατηρούμε στα πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ: επίπεδο και επιλογή μαθημάτων, επαγγελματικά δικαιώματα, ρόλος των συνδικαλιστών και των παρατάξεων, νοοτροπίες φοιτητών και καθηγητών, ακόμη - αν σας κάνει κέφι - και τα προβλήματα δημιουργίας νέων συναναστροφών στους χώρους αυτούς.
-
Σ'αυτό το θέμα ΔΕΝ θα συζητήσουμε για το άσυλο, γιατί έχει ήδη εξαντληθεί σε άλλο θέμα.
Εδώ θα ασχοληθούμε με προβλήματα που παρατηρούμε στα πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ: επίπεδο και επιλογή μαθημάτων, επαγγελματικά δικαιώματα, ρόλος των συνδικαλιστών και των παρατάξεων, νοοτροπίες φοιτητών και καθηγητών, ακόμη - αν σας κάνει κέφι - και τα προβλήματα δημιουργίας νέων συναναστροφών στους χώρους αυτούς.
-
Μιας και ο λογος περι τριτοβαθμιας εκπαιδευσης.... θα ηθελα να πω ενα μεγαλο μειον των Πανεπιστημιων. Δεν παρεχουν πρακτικη εξασκηση... οπως πχ τα ΤΕΙ.
Σχετικα προσφατα (2χρονια +) αποφοιτησα απο πανεπιστημιο, και στην αγορα εργασιας ολοι ζητουν εργασιακη εμπειρια... εστω λιγη. Τα πανεπιστημιακα ιδρυματα δεν την παρεχουν. Σου φορτωνουν ενα τονο θεωριες, αλλα ειναι γνωστο πως αναλογα με το επαγγελμα η θεωρια μπορει να εχει σημαντικη αποκλιση απο την πραξη. Ειναι πραγματικη ελλειψη και μια κινηση τετοια πιστευω πως θα ωφελουσε σημαντικα και τους αποφοιτους (μιας και θα ηταν ποιο ετοιμη για την αγορα εργασιας) και κατ επεκταση τους εργοδοτες (less training).
Απο εκει και περα αρνουμαι να μπω βαθυτερα στο θεμα τριτοβαθμια, γιατι το θεμα εχει απυθμενο βαθος. Απλα ηθελα να τονισω μια χτυπητη και σημαντικη αδυναμια του συστηματος...
-
Το ζήτημα της πρακτικής εξάσκησης είναι μεγάλη πληγή... Λίγες είναι οι εταιρείες που προσφέρουν πρακτική εξάσκηση, λίγες οι θέσεις, κι έχουμε κι από πάνω τους 'αριστερούς' να λένε ότι δεν πρέπει τα πανεπιστήμια να συνδέονται με τις επιχειρήσεις και να παρέχουν πρακτική εξάσκηση, γιατί - λέει - θα γίνουν παραρτήματα των επιχειρήσεων. ΟΚ, υπάρχει αυτός ο κίνδυνος, αλλά είναι πολύ απομακρυσμένος. Και στην τελική, η έλλειψη πρακτικής εξάσκησης δίνει στον απόφοιτο μεγαλύτερες πιθανότητες να καταλήξει άνεργος κι εξαρτώμενος.
-
Ανοργανωσιά, ορδές αμόρφωτων υπαλλήλων που σκοτώνουν ώρα καπνιζοντας μερχι να παει 2 να σχολάσουν, μέτριοι/ασχετοι καθηγητές, τελείως ξεκομένα απο την οικονομία και την αγορά εργασίας. Κτίρια που μονο εξυπερετουν τους τσιμεντοπαραγωγους και τους εργολαβους οικοδομων, πολλές φορες έρημα, σαπίζουν αχρησιμοποίητα. Φοιτητές με τασεις αυτοκαταστροφής κλπ.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Ανοργανωσιά, ορδές υπαλλήλων ασχετων, αμόρφωτων και μη εξυπερετικών, μέτριοι/ασχετοι καθηγητές, τελείως ξεκομένα απο την οικονομία και την αγορά εργασίας. Κτίρια που μονο εξυπερετουν τους τσιμετοπαραγωγους και τους εργολαβους οικοδομων, πολλές φορες έρημα, σαπίζουν αχρησιμοποίητα. Φοιτητές με τασεις αυτοκαταστροφής κλπ.Στο πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (αν και ψάρακας ακόμα ) έχω παρατηρήσει τα ακριβώς αντίθετα..
-
μα corsair γι αυτο εχουμε το διαχωρισμο της τριτοβαθμιας εκαιδευσης σε ΤΕΙ και ΑΕΙ
τα ΤΕΙ επικεντρονονται στην πραξη και τα ΑΕΙ στη θεωριαΘα μου πεις το βρισκεις σωστο??
οχι αλλα με το παρων εκπαιδευτικο συστημα δεν μπορεις να κανεις κατι αλλο
στα της εκπαιδευσης...
τελειωσα (μια ορκομωσια εμεινε το δεκεμβριο) ενα τμημα των τει το οποιο δεν εχει επαγγελματικα δικαιωματα ακομη (αν και γινονται προσπαθειες) και το τμημα εχει ιδρυθει στα τελη του 80
πιστευω οτι τα πραγματα αλλαζουν προς το καλυτερο (τουλαχιστον για το τμημα που τελειωσα)
η παλια γενια βλαμενων και ασχετων καθηγητων φευγει και μπαινουν στη θεση τους νεοι με ορεξη.
επισης το επιπεδο στα τει κρατιεται χαμηλα και θα μπορουσε να ανεβει (και πρεπει να ανεβει)
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Μιας και ο λογος περι τριτοβαθμιας εκπαιδευσης.... θα ηθελα να πω ενα μεγαλο μειον των Πανεπιστημιων. Δεν παρεχουν πρακτικη εξασκηση... οπως πχ τα ΤΕΙ.Σχετικα προσφατα (2χρονια +) αποφοιτησα απο πανεπιστημιο, και στην αγορα εργασιας ολοι ζητουν εργασιακη εμπειρια... εστω λιγη. Τα πανεπιστημιακα ιδρυματα δεν την παρεχουν. Σου φορτωνουν ενα τονο θεωριες, αλλα ειναι γνωστο πως αναλογα με το επαγγελμα η θεωρια μπορει να εχει σημαντικη αποκλιση απο την πραξη. Ειναι πραγματικη ελλειψη και μια κινηση τετοια πιστευω πως θα ωφελουσε σημαντικα και τους αποφοιτους (μιας και θα ηταν ποιο ετοιμη για την αγορα εργασιας) και κατ επεκταση τους εργοδοτες (less training).
Απο εκει και περα αρνουμαι να μπω βαθυτερα στο θεμα τριτοβαθμια, γιατι το θεμα εχει απυθμενο βαθος. Απλα ηθελα να τονισω μια χτυπητη και σημαντικη αδυναμια του συστηματος...
To τμήμα μου (Επικοινωνίας και ΜΜΕ στο Πάντειο) είχε εργαστηριακά μαθήματα (με δημοσιογράφους καθηγητές) και πρακτική εξάσκηση και έτσι μάθαμε πέντε πρακτικά πράγματα εκτός από θεωρία.
Παρόλα αυτά, κανένας στην αγορά εργασίας δεν έδωσε σημασία στις σπουδές μου. Κακά τα ψέματα, τις σπουδές τις κάνεις για τον εαυτό σου και όχι για να βρεις δουλειά (τουλάχιστον σπουδές όπως οι δικές μου, που δεν χρειάζεται να έχεις πτυχίο για να γίνεις δημοσιογράφος....). -
Ίσως δεν εχεις δει αλλα καλυτερα, ίσως επηδει ειναι επαρχιακο και καινουριο σχετικα πανεπιστημιο να ειναι καλυτερα οργανωμενο.
Η εμπηρεια μου ειναι απο το Πολυτεχνειο.
-
Αχ αυτά τα κτίρια... Πρέπει ν'αρχίσω να φωτογραφίζω την ΠΑΡΑΝΟΙΑ. Μιλάμε, τον Αντωνακάκη ήθελα να'ξερα ποιος τον βράβευσε για το σχέδιο του Πολυτεχνείου Κρήτης.
Ειδικά σε ό,τι έχει να κάνει με την πρόσβαση αναπήρων στα διάφορα κτίρια, τα'χει κάνει ρόιδο!
Προσέξτε:
Σκαλιά, μετά ΡΑΜΠΑ και μετά ξανά σκαλιά. Να μην πω τίποτα για τις εισόδους του τμήματός μου, που αποκλείουν την πρόσβαση αναπήρων ή καροτσιών μεταφοράς βαρέων αντικειμένων στα γραφεία...
Μιλάμε για την απόλυτη παράνοια!
-
υπάρχει σχετικό θέμα
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
υπάρχει σχετικό θέμαΆλλαξα τίτλο για να γίνει σαφέστερος ο διαχωρισμός και πιο ξεκάθαρη η διαφορά των δυο θεμάτων.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Το ζήτημα της πρακτικής εξάσκησης είναι μεγάλη πληγή... Λίγες είναι οι εταιρείες που προσφέρουν πρακτική εξάσκηση, λίγες οι θέσεις, κι έχουμε κι από πάνω τους 'αριστερούς' να λένε ότι δεν πρέπει τα πανεπιστήμια να συνδέονται με τις επιχειρήσεις και να παρέχουν πρακτική εξάσκηση, γιατί - λέει - θα γίνουν παραρτήματα των επιχειρήσεων. ΟΚ, υπάρχει αυτός ο κίνδυνος, αλλά είναι πολύ απομακρυσμένος. Και στην τελική, η έλλειψη πρακτικής εξάσκησης δίνει στον απόφοιτο μεγαλύτερες πιθανότητες να καταλήξει άνεργος κι εξαρτώμενος.Από ότι έχω καταλάβει η μόνη σχολή που έχει υποχρεωτική πρακτική εξάσκηση για 2 μήνες είναι η ‘δική ‘ μου. Μηχανολόγων Μηχανικών Βιομηχανίας Πανεπ. Θεσσαλίας.
Στο θέμα όμως της πρακτικής οι ίδιοι οι φοιτητές δεν το επιδιώκουν.
Όταν είχαμε υποδοχή πρωτοετών τους έφεραν στο εργαστήριο για μια πρώτη επαφή τελειώνοντας την ξενάγηση τους ρωτώ αν έχουν τυχών απορίες.Και ακούω το κορυφαίο αυτά είναι υποχρεωτικά??
Μα μας έχουν πει στο λύκειο οι σύμβουλοι πως δεν χρειάζεται να μουντζουρωνόμαστε σαν μηχανολόγοι..
Ναι ρε παιδιά αλλά αν θέλετε να μάθετε κάτι περισσότερο από το να πάρετε απλός το δίπλωμα καλά θα είναι να συμμετέχετε αφού σας δίνεται η ευκαιρία .
Ε καλά τώρα αφού δεν είναι υποχρεωτικό και δεν μας αναγκάζει κανένας που να τρέχουμε.
-
Προβλήματα;;;
Λοιπόν... Αρχίζω με τα απαράδεκτα ωράρια των γραμματειών (εδώ στην Ιατρική Αθήνας οι γραμματείες λειτουργούν μέρα παρά μέρα από 3 ώρες ).
Συνεχίζω με τα συγγράματα... ειδικά στην ιατρική (σε λίγα μόνο μαθήματα) είναι απαράδεκτο να έχω το ίδιο σύγγραμα που έκανε και πριν 30 χρόνια ο πατέρας μου...
Τέλος, ΝΑ ΔΙΕΙΣΔΥΣΕΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΕΣ!!! ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;; Γιατί πρέπει εγώ να κατέβω στο Γουδί αν μένω Μαρκόπουλο ή ακόμα και Ελευσίνα για να δω αν θα απεργήσουν οι καθηγητές ή αν αναβλήθηκε το τάδε εργαστήριο;;;:roll:Τα κτίριά μας δεν είναι σύγχρονα, αλλά έχω δει και χειρότερα. Όσον αφορά την πρακτική, από αυτήν έχουμε μπόλικη...
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Ανοργανωσιά, ορδές υπαλλήλων ασχετων, αμόρφωτων και μη εξυπερετικών, μέτριοι/ασχετοι καθηγητές, τελείως ξεκομένα απο την οικονομία και την αγορά εργασίας. Κτίρια που μονο εξυπερετουν τους τσιμετοπαραγωγους και τους εργολαβους οικοδομων, πολλές φορες έρημα, σαπίζουν αχρησιμοποίητα. Φοιτητές με τασεις αυτοκαταστροφής κλπ.
Στο πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (αν και ψάρακας ακόμα ) έχω παρατηρήσει τα ακριβώς αντίθετα..
φιλε στα 3 τρια χρονια θα καταλαβεις τη σαπιλα που υπαρχει παντου,και εγω ετσι νομιζα στην αρχη.
οσο για το θεμα αει,τει. αρχικα νομιζα οτι ας πουμε το ΤΕΙ πληροφορικης δεν εχει μεγαλη διαφορα απο το ΑΕΙ πληροφορικης.αλλα η αληθεια ειναι οτι το ΑΕΙ εχει πολυ ανωτερο επιπεδο
-
Ο χρήστης mixmavros έγραψε:
ΝΑ ΔΙΕΙΣΔΥΣΕΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΕΣ!!! ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;;Λες να ακούσουν???
-
Παρότι δεν έχω πάει ΑΕΙ-ΤΕΙ, είχα και έχω αρκετές παρέες φοιτητές (και η κοπέλα μου είναι στην πρακτική της) και έχω σειχτηρίσει με αυτά που βλέπω...Ιδιαίτερα με την συμπεριφορά γραμματειών - καθηγητών που το θεωρούν αγγαρία να εξυπηρετήσουν τον φοιτητή... Πήγα προσφατα με την κοπέλα μου στα ΤΕΙ να βρει μια καθηγήτρια, η οποία παρεπιπτώντος ήταν και η υπεύθυνή της για την πρακτική, για κάποια έγγραφα που έπρεπε να πάρουμε και μας έδιωξε κακήν κακώς, επειδή -λέει- θα έμπαινε για μάθημα και είχε αργήσει (λες και φταίγαμε εμείς γι' αυτό... ). Η δουλειά αυτή ήταν υπόθεση σκάρτων 2 λεπτών και η κοπέλα μου δεν μπορούσε να ξαναπάει, έπρεπε να λείψει από τη δουλειά της. Στην καρακοσμάρα της αυτή... Μου ήρθε να την κοπανήσω με το υφάκι που είχε...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αχ αυτά τα κτίρια... Πρέπει ν'αρχίσω να φωτογραφίζω την ΠΑΡΑΝΟΙΑ. Μιλάμε, τον Αντωνακάκη ήθελα να'ξερα ποιος τον βράβευσε για το σχέδιο του Πολυτεχνείου Κρήτης.
Ειδικά σε ό,τι έχει να κάνει με την πρόσβαση αναπήρων στα διάφορα κτίρια, τα'χει κάνει ρόιδο!
Μιλάμε για την απόλυτη παράνοια!Το ότι δεν έχεις που να σταθείς σε περίπτωση βροχής είναι πιστεύω ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα.
Οι ράμπες μπορεί να μην είναι τοποθετημένες σε πρακτικά σημεία αλλά τουλάχιστον υπάρχουν. -
Κομματικοποίηση και ωχαδελφισμός ειναι οι δύο μεγαλύτερες πληγές των ελληνικών πανεπιστημίων.
Προβλήματα της πανεπιστημιακής ζωής