Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
    • 1
    • 2
    • 75
    • 76
    • 77
    • 78
    • 79
    • 138
    • 139
    • 77 / 139
    Περί αυτοκίνησης
    44
    2779
    29876
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      christos-dimou last edited by

      Απο Σεπτεμβριο ξεκινουν κ παλι τα εργα στον Μαλιακο με ληξη αν ολα πανε καλα το 2014.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        christos-dimou last edited by

        Περι Εγνατειας.

        Το μοντελο λειτουργειας ειναι παρομοιο με αυτο της Ε.Ο. ΠΑΘΕ οπου το Δημοσιο εισπραττει ενα πολυ μεγαλο κοματι των διοδιων. Οποιος θεωρει οτι το κρατος μπορει να το κανει καλυτερα να μου πει που κ ποτε το κρατος απο Ιδρυσης του ειχε να δειξει ενα δρομο της προκοπης;

        Στη Θηβα που σου εβγαιναν τα σφραγισματα;;;

        Στη Κατερινη;;

        Στην Κορινθου - Πατρων που θυμηθηκαμε να κανουμε αντισταση οταν περασε ο ελεγχος σε Ιδιωτη;;

        Στην Αθηνων - Κορινθου;;; Εκει που χρειαστηκαν να γινουν τα εργα 2 φορες;;;;

        Που;;;

        Θυμαμαι τα σχολια οταν ανοιξε η Α.Ο. κ η μελαγχολια που με ειχε πιασει βλεποντας οτι με σωστη επιβλεψη ολα γινονται.

        Εκει που κατ εμε ειναι το σκανδαλο ειναι στο γεγονος οτι ο ΜΑλιακος θα φτιαχτει με τις τιμες του 2008 κ οχι με σημερινες. Κ λιγο με ανακουφιζει το γεγονος οτι π Εργολαβος θα φτιαξει κ τ τμηματα που εχουν πληρωθει απο το Ελληνικο Δημοσιο κ ειχε αφησει η ΑΤΤΙΚΑΤ. Γιατι ποτε κανεις δεν θα μαθει τελικα αν οΕργολαβος ειχε μπει μεσα κ ποσο ή αν ολη αυτη η ιστορια εγιναν εις υγειαν των κοροϊδων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Τα δάνεια της Εγνατίας Οδού παραμένουν στο Δημόσιο

          Στο Δημόσιο παραμένουν τελικά τα δάνεια της Εγνατίας Οδού, ύψους περίπου 600 εκατ. ευρώ και δεν θα βαρύνουν τον επενδυτή που αναζητά η κυβέρνηση για την ιδιωτικοποίηση του αυτοκινητόδρομου.

          Αυτό επισημαίνουν κύκλοι του υπουργείου Υποδομών και Ανάπτυξης στον απόηχο της μεταφοράς των δικαιωμάτων εκμετάλλευσης της Εγνατίας στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), που αποκάλυψε «Το Βήμα».

          «Στο Ταμείο μεταφέρθηκε το δικαίωμα παραχώρησης της χρήσης της Εγνατίας, καθώς και η υποχρέωση συντήρησής της, και όχι η εταιρεία Εγνατία Οδός ΑΕ. Τα δάνεια της επιχείρησης παραμένουν στο δημόσιο», σημειώνουν πηγές κοντά στην υπόθεση, ξεκαθαρίζοντας ότι η εξυπηρέτηση των οικονομικών της υποχρεώσεων θα συνεχιστεί ως έχει.

          Σημειωτέον ότι ήδη η Τράπεζα Πειραιώς εισπράττει απευθείας τα διόδια του σταθμού του Πολυμύλου Κοζάνης για την εξυπηρέτηση δανείου που είχε χορηγήσει στην εταιρεία τα προηγούμενα χρόνια.

          Επίσης, όπως επισημαίνουν οι ίδιοι κύκλοι, η εταιρεία έχει λαμβάνειν από το Δημόσιο επιστροφή ΦΠΑ, που ξεπερνά τα 350 εκατ. ευρώ, ακολουθώντας την ίδια «μοίρα» που υφίσταται και η υπόλοιπη ελληνική αγορά.
          ..........

          http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231210635

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            christos-dimou last edited by

            Ωραία. Άντε να λυθεί το πρόβλημα με την ΑΕΓΕΚ γιατί μας έχει σπάσει τα νεύρα η εταιρεία αυτή. Γαμώ τους Εθνικούς μας πρωταθλητές γαμώ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              junior-gt last edited by

              Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
              Ωραία. Άντε να λυθεί το πρόβλημα με την ΑΕΓΕΚ γιατί μας έχει σπάσει τα νεύρα η εταιρεία αυτή. Γαμώ τους Εθνικούς μας πρωταθλητές γαμώ...

              Σωστά γιατί οι άλλοι κατασκευαστικοί κολοσσοί έλληνες και ξένοι (ΑΚΤΩΡ, HOCTHIEF, VINCI, DRAGADOS, FERROVIAL, ΤΕΡΝΑ) πάνε τα έργα γ@μιώντας.
              Ευτυχώς που δωθήκαν σε ιδιώτες και τελειώνουν γρήγορα.....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Z
                zorz last edited by

                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                Τα δάνεια της Εγνατίας Οδού παραμένουν στο Δημόσιο

                Στο Δημόσιο παραμένουν τελικά τα δάνεια της Εγνατίας Οδού, ύψους περίπου 600 εκατ. ευρώ και δεν θα βαρύνουν τον επενδυτή που αναζητά η κυβέρνηση για την ιδιωτικοποίηση του αυτοκινητόδρομου.

                Ισχυρή ενόραση - κληρονομικό χάρισμα:

                Θα σπάσουμε την εταιρία σε 2 τμήματα. Τα bad assets θα τα αναλάβει το δημόσιο, όπως η αποπληρωμή των δανείων για τη κατασκευή του έργου, ώστε ο ιδιώτης παραχωρησιούχος να αναλάβει απερίσπαστα την είσπραξη των μελλοντικών εσόδων.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-dimou last edited by

                  Ο χρήστης zorz έγραψε:

                  Τα δάνεια της Εγνατίας Οδού παραμένουν στο Δημόσιο

                  Στο Δημόσιο παραμένουν τελικά τα δάνεια της Εγνατίας Οδού, ύψους περίπου 600 εκατ. ευρώ και δεν θα βαρύνουν τον επενδυτή που αναζητά η κυβέρνηση για την ιδιωτικοποίηση του αυτοκινητόδρομου.

                  Ισχυρή ενόραση - κληρονομικό χάρισμα:

                  Θα σπάσουμε την εταιρία σε 2 τμήματα. Τα bad assets θα τα αναλάβει το δημόσιο, όπως η αποπληρωμή των δανείων για τη κατασκευή του έργου, ώστε ο ιδιώτης παραχωρησιούχος να αναλάβει απερίσπαστα την είσπραξη των μελλοντικών εσόδων.

                  Το ίδιο δεν κάνεις και εσύ όταν πχ παίρνεις με δάνειο ένα σπίτι και στη συνέχεια το νοικιάζεις σε κάποιον; Μήπως πέραν του ενοικίου του ζητάς συμμετοχή στο τμήμα που αφορά την αποπληρωμή του αρχικού κεφαλαίου;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    apoveria last edited by

                    Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                    Τα δάνεια της Εγνατίας Οδού παραμένουν στο Δημόσιο

                    Στο Δημόσιο παραμένουν τελικά τα δάνεια της Εγνατίας Οδού, ύψους περίπου 600 εκατ. ευρώ και δεν θα βαρύνουν τον επενδυτή που αναζητά η κυβέρνηση για την ιδιωτικοποίηση του αυτοκινητόδρομου.

                    Ισχυρή ενόραση - κληρονομικό χάρισμα:

                    Θα σπάσουμε την εταιρία σε 2 τμήματα. Τα bad assets θα τα αναλάβει το δημόσιο, όπως η αποπληρωμή των δανείων για τη κατασκευή του έργου, ώστε ο ιδιώτης παραχωρησιούχος να αναλάβει απερίσπαστα την είσπραξη των μελλοντικών εσόδων.

                    Το ίδιο δεν κάνεις και εσύ όταν πχ παίρνεις με δάνειο ένα σπίτι και στη συνέχεια το νοικιάζεις σε κάποιον; Μήπως πέραν του ενοικίου του ζητάς συμμετοχή στο τμήμα που αφορά την αποπληρωμή του αρχικού κεφαλαίου;

                    Με ποσοστό του ενοικίου θα αποπληρώνεται το δάνειο.
                    Όμως δεν νοικιάζεις σπίτι, αλλά επιχείριση με σίγουρα κέρδη.
                    Πόσο μλκς μπορεί να είναι κάποιος που παίρνει δάνεια για να φτιάξει μια επιχείριση (με ελάχιστες απαιτήσεις λειτουργίας, θα κάθεται και θα μαζεύει χρήματα) , αγοράζει το οικόπεδο, επιβλέπει την κατασκευή της, την στήνει και πριν την έναρξη της αποφασίζει να την νοικιάσει.
                    Εαν την νοικιάσει με καλό αντίτιμο θα είναι αυτός ο μάγκας και μλκς ο ενοικιαστής.
                    Ας δούμε το αντίτιμο για να κρίνουμε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Όπως πάντα, θα ζημιωθεί το δημόσιο.

                      Μια μικρή μείωση στις συντάξεις, λίγο ακόμα χαράτσι στη ΔΕΗ και όλα καλά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        taxidiwtis last edited by

                        Ο χρήστης leonp έγραψε:
                        Όπως πάντα, θα ζημιωθεί το δημόσιο.

                        Μια μικρή μείωση στις συντάξεις, λίγο ακόμα χαράτσι στη ΔΕΗ και όλα καλά.

                        θεωρείς οτι, οι τομεις : είσπραξη εσόδων και συντήρηση του δρόμου , μπορούν
                        να γίνουν αποδοτικότερα ,απο φορέα του ελληνικού δημοσίου απο
                        ότι μια ιδιωτική εταιρεία ;;
                        Ασχετα με αυτο , το ελληνικό δημόσιο σε άλλες παραχωρήσεις
                        λαμβάνει σημαντικό τμημα των εσόδων..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-dimou last edited by

                          Ο χρήστης apoveria έγραψε:

                          Με ποσοστό του ενοικίου θα αποπληρώνεται το δάνειο.
                          Όμως δεν νοικιάζεις σπίτι, αλλά επιχείριση με σίγουρα κέρδη.
                          Πόσο μλκς μπορεί να είναι κάποιος που παίρνει δάνεια για να φτιάξει μια επιχείριση (με ελάχιστες απαιτήσεις λειτουργίας, θα κάθεται και θα μαζεύει χρήματα) , αγοράζει το οικόπεδο, επιβλέπει την κατασκευή της, την στήνει και πριν την έναρξη της αποφασίζει να την νοικιάσει.
                          Εαν την νοικιάσει με καλό αντίτιμο θα είναι αυτός ο μάγκας και μλκς ο ενοικιαστής.
                          Ας δούμε το αντίτιμο για να κρίνουμε.

                          Αγοράζεις τη χρήση μίας επιχείρησης. Το ποσό των διοδίων είναι γνωστό και καθορισμένο. Το παιγνίδι θα παιχτεί στο ποσοστό που θα επιστρέψει στο Δημόσιο από τα διόδια ο Ιδιώτης. Τις καλές εποχές βλέπαμε ποσοστά >75% να επιστρέφουν στο Δημόσιο (που έφταναν ως και το 95%+). Από εκεί και πέρα διαχρονικά το Δημόσιο είναι ανίκανο α) να διατηρήσει σε λειτουργία σημαντικά έργα (βλ. Ολυμπιακά Έργα) β) να το κάνει όταν το έκανε με λογικό κόστος. Οπότε θεωρώ βλακώδες να μετατρέψω τον πλέον αναξιόπιστο στο να διαχειρίζεται χρήματα Φορέα της Κοινωνίας σε επιχειρηματία και πάλι ώστε κάποιοι ολίγοι να μην χάσουν την κουτάλα. Γιατί η όλη φασαρία γίνεται για την κουτάλα εν τέλει.

                          Οπότε το θέμα δεν είναι να γίνει μάγκας ο ένας και μλκς ο άλλος. Το θέμα είναι να μην δοθεί έναντι πινακίου φακής το συγκεκριμένο έργο στον Ιδιώτη (και εκεί έχω εμπιστοσύνη και στην ΕΤΠΑ η οποία και θέλει τα λεφτά της πίσω) αλλά όχι με τέτοιο όφελος για το Δημόσιο που στο τέλος το Έργο αυτό μετά από 50 χρόνια να είναι η σκιά του εαυτού του. Η έκφραση μία τίμια συμφωνία είναι το ζητούμενο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            junior-gt last edited by

                            Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                            Με ποσοστό του ενοικίου θα αποπληρώνεται το δάνειο.
                            Όμως δεν νοικιάζεις σπίτι, αλλά επιχείριση με σίγουρα κέρδη.
                            Πόσο μλκς μπορεί να είναι κάποιος που παίρνει δάνεια για να φτιάξει μια επιχείριση (με ελάχιστες απαιτήσεις λειτουργίας, θα κάθεται και θα μαζεύει χρήματα) , αγοράζει το οικόπεδο, επιβλέπει την κατασκευή της, την στήνει και πριν την έναρξη της αποφασίζει να την νοικιάσει.
                            Εαν την νοικιάσει με καλό αντίτιμο θα είναι αυτός ο μάγκας και μλκς ο ενοικιαστής.
                            Ας δούμε το αντίτιμο για να κρίνουμε.

                            Αγοράζεις τη χρήση μίας επιχείρησης. Το ποσό των διοδίων είναι γνωστό και καθορισμένο. Το παιγνίδι θα παιχτεί στο ποσοστό που θα επιστρέψει στο Δημόσιο από τα διόδια ο Ιδιώτης. Τις καλές εποχές βλέπαμε ποσοστά >75% να επιστρέφουν στο Δημόσιο (που έφταναν ως και το 95%+). Από εκεί και πέρα διαχρονικά το Δημόσιο είναι ανίκανο α) να διατηρήσει σε λειτουργία σημαντικά έργα (βλ. Ολυμπιακά Έργα) β) να το κάνει όταν το έκανε με λογικό κόστος. Οπότε θεωρώ βλακώδες να μετατρέψω τον πλέον αναξιόπιστο στο να διαχειρίζεται χρήματα Φορέα της Κοινωνίας σε επιχειρηματία και πάλι ώστε κάποιοι ολίγοι να μην χάσουν την κουτάλα. Γιατί η όλη φασαρία γίνεται για την κουτάλα εν τέλει.

                            Οπότε το θέμα δεν είναι να γίνει μάγκας ο ένας και μλκς ο άλλος. Το θέμα είναι να μην δοθεί έναντι πινακίου φακής το συγκεκριμένο έργο στον Ιδιώτη (και εκεί έχω εμπιστοσύνη και στην ΕΤΠΑ η οποία και θέλει τα λεφτά της πίσω) αλλά όχι με τέτοιο όφελος για το Δημόσιο που στο τέλος το Έργο αυτό μετά από 50 χρόνια να είναι η σκιά του εαυτού του. Η έκφραση μία τίμια συμφωνία είναι το ζητούμενο.

                            Το παραμυθάκι ότι οι ιδιώτες είναι ικανοί να κατασκευάσουνε, να διαχειριστούνε και να λειτουργήσουνε έργα ενώ το δημόσιο όχι κατέρευσε πανηγυρικά με την παύση των έργων παραχώρησης λόγω έλλειψης χρηματοδότησης των έργων από τους ιδιώτες.
                            Άμα υπάρχει κο κο και μάλιστα μεγάλο κο κο οι ιδιώτες μια χαρά κατασκευάζουνε, διαχειρίζονται, λειτουργούνε τα έργα. Άμα σταματήσει το κο κο (όχι με ευθύνη του δημοσίου) ή μάλλον το πολύ κο κο απευθύνονται ξανά στο δημόσιο και αναγκάζεται αυτό να βγάλει πάλι το φίδι από την τρύπα. Όπως πχ με τα έργα παραχώρησης που για να ξεκινήσουν θα πρέπει να εγγυηθεί το δημόσιο στις τράπεζες των ιδιωτών ότι θα αποπληρωθούν τα δάνεια των ιδιωτών. Και με τι θα εγγυηθεί αφού πλέον τα ομόλογα είναι κωλόχαρτα? Με λεφτά του ΕΣΠΑ που θα δεσμευτούνε για αυτόν το σκοπό. Αντί δηλ. να φταχτούνε αποχετευτικά έργα, υδρεύσεις, αναπλάσεις, σχολεία κλπ θα δωθούν σαν εγγυήσεις στις τράπεζες. Και γιατί τότε τα έγα δε φτιαχνόντουσαν από το δημόσιο απ'ευθείας με λεφτά του ΕΣΠΑ και μετά να επιστρεφόντουσαν στο δημόσιο από τα διόδια χωρίς μεσάζοντες τους παραχωρησιούχους?
                            Και θα δείτε που το μόνο έργο που θα προχωρήσει θα είναι αυτό που θα πληρώνει το δημόσιο απ'ευθείας (η γνωστή παράκαμψη της Στυλίδας) που το είχε η αεγεκ και το πήρε ο Ακτωρας και η Τέρνα.
                            Γιατί οι περισσότεροι ξεχνάνε ότι τα δημόσια έργα είναι πάνω απ'όλα έργα κοινής οφέλειας τα οποία ενίοτε μπορεί να μπάινουν και μέσα όμως πρέπει να φτιαχτούνε είτε γιατί μακροπρόθεσμα η χώρα θα έχει κέρδος από αυτά (όπως πχ οι δρόμοι, τα τραίν, τα λιμάνια κλπ), είτε γιατί αφορούν σε παροχες στους πολίτες της χώρας που πληρώνουν φόρους για να έχουν αυτές τις παροχές.
                            Για τα ολυμπιακά ακίνητα που αναφέρθηκαν σαφώς και δεν είναι δυνατόν να αξιοποιήσει ο οποιοσδήποτε μια από την αρχή καμμένη επένδυση που φτιάχτηκε χωρίς κανένα σχεδιασμό, χωρίς να τα έχει ανάγκη η χώρα, χωρίς να εξυπηρετούν κοινή οφέλεια, χωρίς να αποβλέπουν σε κάποιο μακροπρόθεσμο κέρδος αλλά φτιάχτηκαν με λεφτά του κοσμάκη μόνο και μόνο για να κονομήσουν οι πολυεθνικές, να χρησιμοποιηθούν για ένα μήνα και μετά να ρημάξουν. Οι άγγλοι δηλ. είναι μ@λ@κες που φτιάξανε αντίσκηνα αντί για τις πανάκριβες-βλαχομεγαλοπρεπείς κατασκευές των δικών μας ολυμπιακών?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              224-v last edited by

                              Για να μην επαναλαμβανουμε τα γνωστα εδω και δεκαετιες... για τις ικανοτητες του Ελλ.Δημοσιου στα μεγαλα τεχνικα εργα και την διαχειρηση τους οικονομικη και ποιοτικη.... ψαξε να δεις το κοστος και την ποιοτητα του ΠΑΘΕ που ακομα δεν ολοκληρωθηκε εδω και δεκαετιες παρολα τα 'αναποδα'' τιμωνια του δημοσιου.... και τον χρονο ολοκληρωσης της Ε.Ο. που η ΕΕ 'υποχρεωσε' λογω ευρωπαικης χρηματοδοτησης...να στηθει Ε.Ο Α.Ε. και να διαχειριστει την κατασκευη κατα τα διεθνη προτυπα ποιοτικα κ.λ.π. Στο τελος βεβαια που σταματησε η ΕΕ την χρηματοδωτηση και ετσι ισχυσαν οι 'Ελληνικοι κανονες' για τα δημοσια εργα αρχισαν και εκει να γινονται... αυτα που ξερουμε ολοι... Ακομα και τα διοδια τα καθυστερησαν για πολιτικους λογους... οπως ξερω απο την εποχη που δουλευα εκει... οι θεσεις ηταν αποφασισμενες αλλα δεν 'απαλλωτριοναν' για την κατασκευη τους απο το 2001 περιπου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                junior-gt last edited by

                                Ο χρήστης 224.v έγραψε:
                                Για να μην επαναλαμβανουμε τα γνωστα εδω και δεκαετιες... για τις ικανοτητες του Ελλ.Δημοσιου στα μεγαλα τεχνικα εργα και την διαχειρηση τους οικονομικη και ποιοτικη.... ψαξε να δεις το κοστος και την ποιοτητα του ΠΑΘΕ που ακομα δεν ολοκληρωθηκε εδω και δεκαετιες παρολα τα 'αναποδα'' τιμωνια του δημοσιου.... και τον χρονο ολοκληρωσης της Ε.Ο. που η ΕΕ 'υποχρεωσε' λογω ευρωπαικης χρηματοδοτησης...να στηθει Ε.Ο Α.Ε. και να διαχειριστει την κατασκευη κατα τα διεθνη προτυπα ποιοτικα κ.λ.π. Στο τελος βεβαια που σταματησε η ΕΕ την χρηματοδωτηση και ετσι ισχυσαν οι 'Ελληνικοι κανονες' για τα δημοσια εργα αρχισαν και εκει να γινονται... αυτα που ξερουμε ολοι... Ακομα και τα διοδια τα καθυστερησαν για πολιτικους λογους... οπως ξερω απο την εποχη που δουλευα εκει... οι θεσεις ηταν αποφασισμενες αλλα δεν 'απαλλωτριοναν' για την κατασκευη τους απο το 2001 περιπου.

                                Πάλι τα ίδια για το δημοσιο.
                                Δεν απαντάς όμως σε αυτό που λέω για την οικονομική και χρονική διαχείρηση των έργων από τους σωτήρες ιδιώτες.
                                Έχουν ή όχι κολλήσει τα έργα λόγω έλλειψης χρηματοδότησης από τις τράπεζες?
                                Είναι ή όχι ένα ρίσκο που υποτίθεται ότι το κοστολόγησαν το ανέλαβαν και το πήραν οι αγαπημένοι σας ιδιώτες?
                                Είναι σωστό ή όχι να δεσμευτούν λεφτά από το ΕΣΠΑ για να δωθούν εγγυήσεις στις τράπεζες των ιδιωτών?
                                Και το κυριότερο: ποιός θα πληρώσει τα σπασμένα από τη χασούρα στην ανάπτυξη λόγω των καθυστερήσεων αυτών ειδικά σε αυτές τις εποχές?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  christos-dimou last edited by

                                  Ο χρήστης junior gt έγραψε:

                                  Για να μην επαναλαμβανουμε τα γνωστα εδω και δεκαετιες... για τις ικανοτητες του Ελλ.Δημοσιου στα μεγαλα τεχνικα εργα και την διαχειρηση τους οικονομικη και ποιοτικη.... ψαξε να δεις το κοστος και την ποιοτητα του ΠΑΘΕ που ακομα δεν ολοκληρωθηκε εδω και δεκαετιες παρολα τα 'αναποδα'' τιμωνια του δημοσιου.... και τον χρονο ολοκληρωσης της Ε.Ο. που η ΕΕ 'υποχρεωσε' λογω ευρωπαικης χρηματοδοτησης...να στηθει Ε.Ο Α.Ε. και να διαχειριστει την κατασκευη κατα τα διεθνη προτυπα ποιοτικα κ.λ.π. Στο τελος βεβαια που σταματησε η ΕΕ την χρηματοδωτηση και ετσι ισχυσαν οι 'Ελληνικοι κανονες' για τα δημοσια εργα αρχισαν και εκει να γινονται... αυτα που ξερουμε ολοι... Ακομα και τα διοδια τα καθυστερησαν για πολιτικους λογους... οπως ξερω απο την εποχη που δουλευα εκει... οι θεσεις ηταν αποφασισμενες αλλα δεν 'απαλλωτριοναν' για την κατασκευη τους απο το 2001 περιπου.

                                  Πάλι τα ίδια για το δημοσιο.
                                  Δεν απαντάς όμως σε αυτό που λέω για την οικονομική και χρονική διαχείρηση των έργων από τους σωτήρες ιδιώτες.
                                  Έχουν ή όχι κολλήσει τα έργα λόγω έλλειψης χρηματοδότησης από τις τράπεζες?
                                  Είναι ή όχι ένα ρίσκο που υποτίθεται ότι το κοστολόγησαν το ανέλαβαν και το πήραν οι αγαπημένοι σας ιδιώτες?
                                  Είναι σωστό ή όχι να δεσμευτούν λεφτά από το ΕΣΠΑ για να δωθούν εγγυήσεις στις τράπεζες των ιδιωτών?
                                  Και το κυριότερο: ποιός θα πληρώσει τα σπασμένα από τη χασούρα στην ανάπτυξη λόγω των καθυστερήσεων αυτών ειδικά σε αυτές τις εποχές?

                                  Να σου απαντήσω εγώ.

                                  Τα Έργα έχουν κολλήσει κυρίως γιατί το Δημόσιο δεν θέλει να εγγυηθεί την δανειοδότηση των Έργων με τόκο ίσο με 3% όπως αυτό προβλεπόταν από τη σύμβαση. Και βέβαια κανένα επιχειρηματικό σχέδιο δεν μπορεί να βγει με ποσοστό 10% τόκων όταν το αρχικώς προβλεπόμενο ήταν 3%.

                                  Επιπλέον το Ελληνικό Δημόσιο δεν έχει ολοκληρώσει τις απαλλοτριώσεις και για πολλά τμήματα εκκρεμούν Δικαστικές διαμάχες.

                                  Αυτά αφορούν κυρίως την Ιόνια οδό και ειδικά το τμήμα Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα.

                                  Πέραν αυτού.

                                  Στην περίπτωση της Ε65 η σύμβαση προέβλεπε την κατασκευή και του 2ου σταθμού διοδίων επί του Μαλιακού. Αυτό και φυσικά δεν έχει γίνει μετά την χρεωκοπία της ΑΤΤΙΚΑΤ. Δικαστικά τερτίπια, ασφαλιστικά μέτρα και άλλες τέτοιες ιστορίες κράτησαν τα έργα σε στάση με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να είναι αδύνατη η συνέχιση του Έργου της Ε65 το οποίο σε επίπεδο μελετών τουλάχιστον έχει ολοκληρωθεί κατά μεγάλο ποσοστό (οι δρόμοι δεν είναι πήρα ένα JCB και νάτος ο δρόμος...) αλλά σε επίπεδο έργων τα πράγματα είναι σε στάση εδώ και 1,5 χρόνια. Η Ε65 είναι ένας δρόμος που χρηματο-οικονομικά δεν έβγαινε και τα διόδια επί του Μαλιακού αποτελούν το αντισταθμιστικό όφελος. Χωρίς διόδια λοιπόν στο Μαλιακό είναι αδύνατο να συνεχίσει το Έργο καθώς οι Τράπεζες (8 ξένες και 7 Ελληνικές) δεν εκταμιεύουν.

                                  Για το κομμάτι της παράκαμψης των Τεμπών όπου και η χρηματοδότηση εν μέρει εξασφαλίζεται τα έργα συνεχίζονται κανονικά (σε κάποια κομμάτια συντήρησης του υφιστάμενου δικτύου είχαν τελειώσει και νωρίτερα) όσο κανονικά μπορούν να συνεχιστούν όταν ο υπεύθυνος για το 25% της χρηματοδότησης εταίρος δεν πληρώνει. (Το Δημόσιο πληρώνει μέρος του Έργου και φυσικά εισπράττει το αντίστοιχο τέλος των διοδίων).

                                  Κοινώς όπως και να το κάνουμε μπορεί οι Εργολάβοι να είναι διάολοι αλλά και το Ελληνικό Δημόσιο δεν είναι ο Άγγελος επί της Γης. Και μην ξεχνάμε ότι πολλές εταιρείες δικαίως νιώθουν ρηγμένες από το Δημόσιο όταν οι οφειλές του τελευταίου έχουν υπερβεί τα 6 δις € (χωρίς να λογαριάζουμε την επιστροφή ΦΠΑ που είναι άλλα 3 δις €). Και δεν είναι όλοι τους λαμόγια. Ούτε και μπρούκληδες για να μπορούν να πληρώνουν χωρίς πρόβλημα τους προμηθευτές τους όταν δεν τους πληρώνει ο Κύριος του Έργου.

                                  Το τραγικό βέβαια σε όλη αυτή την ιστορία είναι ότι η πληρωμή από το Δημόσιο των οφειλών του θα σήμαινε και αυξημένα την επόμενη χρονιά έσοδα από την άμεση φορολογία, διασφάλιση θέσεων εργασίας, αύξηση της δραστηριότητας και μεταβολή του κλίματος επί το βελτίω που οδηγεί και σε αύξηση της κατανάλωσης. Αλλά από μυαλό χορτάσαμε σε αυτή τη χώρα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 2
                                    224-v last edited by

                                    Ο χρήστης junior gt έγραψε:

                                    Για να μην επαναλαμβανουμε τα γνωστα εδω και δεκαετιες... για τις ικανοτητες του Ελλ.Δημοσιου στα μεγαλα τεχνικα εργα και την διαχειρηση τους οικονομικη και ποιοτικη.... ψαξε να δεις το κοστος και την ποιοτητα του ΠΑΘΕ που ακομα δεν ολοκληρωθηκε εδω και δεκαετιες παρολα τα 'αναποδα'' τιμωνια του δημοσιου.... και τον χρονο ολοκληρωσης της Ε.Ο. που η ΕΕ 'υποχρεωσε' λογω ευρωπαικης χρηματοδοτησης...να στηθει Ε.Ο Α.Ε. και να διαχειριστει την κατασκευη κατα τα διεθνη προτυπα ποιοτικα κ.λ.π. Στο τελος βεβαια που σταματησε η ΕΕ την χρηματοδωτηση και ετσι ισχυσαν οι 'Ελληνικοι κανονες' για τα δημοσια εργα αρχισαν και εκει να γινονται... αυτα που ξερουμε ολοι... Ακομα και τα διοδια τα καθυστερησαν για πολιτικους λογους... οπως ξερω απο την εποχη που δουλευα εκει... οι θεσεις ηταν αποφασισμενες αλλα δεν 'απαλλωτριοναν' για την κατασκευη τους απο το 2001 περιπου.

                                    Πάλι τα ίδια για το δημοσιο.
                                    Δεν απαντάς όμως σε αυτό που λέω για την οικονομική και χρονική διαχείρηση των έργων από τους σωτήρες ιδιώτες.
                                    Έχουν ή όχι κολλήσει τα έργα λόγω έλλειψης χρηματοδότησης από τις τράπεζες?
                                    Είναι ή όχι ένα ρίσκο που υποτίθεται ότι το κοστολόγησαν το ανέλαβαν και το πήραν οι αγαπημένοι σας ιδιώτες?
                                    Είναι σωστό ή όχι να δεσμευτούν λεφτά από το ΕΣΠΑ για να δωθούν εγγυήσεις στις τράπεζες των ιδιωτών?
                                    Και το κυριότερο: ποιός θα πληρώσει τα σπασμένα από τη χασούρα στην ανάπτυξη λόγω των καθυστερήσεων αυτών ειδικά σε αυτές τις εποχές?

                                    Το ιδιο και εσυ δεν απαντας για τα εργα που ολοκληρωσε το δημοσιο επιτυχως και ποιοτικως.... στα ειπε και ο Χρηστος απο πανω ΔΕΝ υπαρχουν φιλανθρωποι εκει εξω... υπογραφεις μια συμβαση... οποιος δεν την τηρισει χανει... αν η συμβαση εχει λαμογιες τραβατε στα δικαστηρια να βρεθει το λαμογιο... Περαν ολως αυτων ποτε το δημοσιο δεν δημοπρατησε σωστα ενα εργο.. παντα υπηρχαν ελλειψεις μελετων και 'παταγε' ο αναδοχος οταν εκαναν αλλαγες... οπως ειχε δικαιωμα.. Τωρα αν δεν τα ειχαν δωσει σε ιδιωτες....που σταματησαν για καποιους λογους οικονομικους... και αλλους, και τα εκανε το Δημοσιο οπως λες οτι θα συνεφερε γενικα.. που θα εβρισκε τα λεφτα για να τα ολοκληρωσει..?? παλι σταματημενα θα ηταν... με σκοτεινωτερο οριζοντα ως προς την ολοκληρωση αν μη τι αλλο...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      junior-gt last edited by

                                      1. Τα έργα έχουν κολλήσει γιατί οι τράπεζες από τις οποίες δανείζονται οι εταιρείες δε θεωρούν πλέον το έργο βιώσιμο (λόγω της μεγάλης πτώσης της κυκλοφορίας αλλά και λόγω της οικονομικής κατάστασης των΄κατασκευαστών), επομένως θέλουν εγγυήσεις.
                                      2. Αυτά για τις απαλλοτριώσεις είναι δικαιολογίες (όχι δικές σου). Είναι ελάχιστα κομμάτια και οι εταιρείες προφασίζονται το γεγονός ότι θελουν να δουλέυουν συνεχόμενα. Απόδειξη του ότι είναι δικαιολογίες είναι τα έργα σε τούνελ και γέφυρες όπου δε χρειάζεται καμμία απαλλοτρίωση.
                                      3. Και τα διόδια του Μαλλιακού είναι πρόφαση, αλλοίμονο αν από ένα σταθμό διοδίων έβγαινε ένας δρόμος. Εξ'άλλου το κομμάτι της Αττικατ είχε σταματήσει πολύ πριν ξεκινήσουν εργασίες στην Ε65. Γιατί ξεκίνησαν τότε και σταμάτησαν μετά?
                                      4. Στα Τέμπη τα έργα είχανε σταματήσει και ξεκίνησαν πριν κάποιους μήνες ενώ δε λες κουβέντα για τις σήραγγες στον Πλαταμώνα που και αυτές σταματημένες είναι ακόμα και τ΄ωρα.
                                        Τέλος δεν είπα ότι το δημόσιο είναι άγγελοι, αυτοί που κυβερνάνε σαράντα χρόνια τώρα το πλάσανε σαν τα μούτρα τους για να εξυπηρετεί τις ανάγκες τους.
                                        Οι εταιρείες αυτές αγαπητέ δεν μπορούν να νοιώθουν καθόλου ρηγμένες από το ελληνικό δημόσιο. Είναι αυτές που το ξεζουμήσανε τόσα χρόνια, που όλοι οι νόμοι φτιάχτηκαν φωτογραφικά γι'αυτούς από τις συγχωνεύσεις μέχρι ότι μπορεί να φανταστείς.
                                        Αδικημένες αισθ΄΄ανονται οι χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις του κλάδου αλλά και άλλων κλάδων που και 100 χιλιάρικα να τους χρωστάει το δημόσιο τίθεται θέμα επιβίωσης αφού ούτε στις τράπεζες μπορούνε να πάνε, ούτε περουσιακά στοιχεία έχουν΄, ούτε τίποτα.
                                        Μην τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβάλι.
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        224-v last edited by

                                        Οι χιλιαδες μικρομεσαιες οπως λες ηταν Αγγελοι??? δεν ηταν τατσι μιτσι κοτσι με τις υπηρεσιες και δημους που ολοι ξερουμε τι παρτυ γινοτανε.. με την ανοχη των πολιτικων για τα ψηφουλακια..??? και μαλιστα με ΔΑΝΙΚΑ λεφτα που ολοι τωρα πρεπει να εξοφλησουμε?? (δες τις εκπτωσεις που δινονταν για να καταλαβεις ποσο σε εκλεβαν και ποιοι!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          junior-gt last edited by

                                          Ο χρήστης 224.v έγραψε:
                                          Οι χιλιαδες μικρομεσαιες οπως λες ηταν Αγγελοι??? δεν ηταν τατσι μιτσι κοτσι με τις υπηρεσιες και δημους που ολοι ξερουμε τι παρτυ γινοτανε.. με την ανοχη των πολιτικων για τα ψηφουλακια..??? και μαλιστα με ΔΑΝΙΚΑ λεφτα που ολοι τωρα πρεπει να εξοφλησουμε?? (δες τις εκπτωσεις που δινονταν για να καταλαβεις ποσο σε εκλεβαν και ποιοι!!!

                                          Σύντροφε επέτρεψε με να ξέρω λίγα πραγματάκια παραπάνω στο συγκεκριμένο θέμα αφού με αυτόν το διάολο της μεσαίας τεχνικής εταιρείας ασχολούμαι τα τελευταία δώδεκα χρόνια. Ξέρω από πρώτο χέρι τι σημαίνει να σου χρωστάει το δημόσιο πάνω από πεντακόσια χιλιάρικα, να θέλουν οι τράπεζες μετρητά ή υποθήκες για να σου βγάλουν εγγυητικές επιστολές πρόσθετων εγγυήσεων κλπ. Ρωτάω όμως γιατί να μην εγγυηθεί και για μένα το δημόσιο στις τράπεζες προκειμένου να παίρνω τις εγγυητικούλες μου όπως θα κάνει με τους παραχωρησιούχους? Γιατί εγώ άμα καθυστερήσω με κηρύσουν έκπτωτο για πλάκα ενώ για τους μεγάλους μπαίνουν και εγγγυητές? Αυτό δείχνει ποιός πρέπει να έχει παράπονο από το δημόσιο και ποιος όχι.
                                          πετάγεσαι όμως από το ένα στο άλλο. Όπως σωστά λες οι περισσότεροι δεν είναι άγγελοι. Ειδικά οι εργολάβοι. Δεν έχει νόημα όμως η κουβέντα ποιόι είναι άγγελοι και ποιοι είναι διάολοι σε αυτήν την καινωνία. Το ίδιο μπορεί να πει κάποιος και για τους γιατρούς κλπ.
                                          Εδώ μιλάμε για το παρελθόν, παρόν και μέλλον του οδικού δικτύου.
                                          Και έκανα την απλή διαπίστωση ότι αποδείχτηκε περίτρανα στην πράξη ότι η κατασκευή των έργων από τους ιδιώτες δεν είναι πανάκεια όπως υποστήριζαν κάποιοι εδώ μέσα όταν δημιουργήθηκαν οι συμβάσεις παραχώρησης.
                                          Είπα μάλιστα ότι θα διαπιστώσουμε ότι το μόνο έργο που θα γίνει θα είναι αυτό του Μαλιακού που θα χρηματοδοτηθεί με συμβατικό τρόπο και θα αποδειχτεί και τότε που θα κατασκευασθούν τα διόδια του Μαλιακού ότι ο Ε65 δεν πρόκειται να ξεκινήσει αν δεν εγγυηθεί το δημόσιο με λεφτά δικά του για το έργο των ιδιωτών.
                                          Άσε που τώρα με τη μείωση της κυκλοφορίας ζητάνε και επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης (ναι σωστά πήγε το μυαλό σας- αυτά που δε ζήτησε ο Σαμαράς)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 2
                                            224-v last edited by

                                            φιλτατε οταν μπηκες στο χωρο των μεσαιων κατασκευαστων ηξερες που πηγαινες η Οχι?? Αν δεν ηξερες ποσο γρηγορα καταλαβες και ομως παρεμεινες... με τι εκπτωσεις, θα ηθελες να σου εγγυηθει καποιος?? Προσωπικα ειδα τι γινοτανε απο το 77 και εφυγα τρεχοντας γιατι δεν ειχα τη δυνατοτητα να μπλεξω με λαμογια.. εστω απο τοτε... να γλυφω παραγοντες η να δεινω εκπτωσεις που δεν θα μπορουσα να εκτελεσω εκτος αν εκλεβα... και χωρις πολιτικη καλυψη δεν γινοτανε να αντεπεξελθεις. Αρα δεν συνεχισα σε αυτο το χωρο της κατασκευης... βρηκα να κανω κατι αλλο.. Οποιος ομως συνεχισε ΗΞΕΡΕ με τι εμπλεκε.. αλλα βλεποντας το ποταμι να πηγαινει ειπε θα παω και εγω.... ενταξει τωρα ηρθαν τα δυσκολα... για ολους.... αφου ολοι αρμεγαμε το κρατος που Δανιζοτανε για να πληρωνει ψηφουλακια..
                                            Ειμαι πολυ κοντα τωρα σε ανθρωπο που μετα απο 40 χρονια εργολαβος μικρομεσαιος (τελος της καριερας του) και αυτος με λιγες ακρες πολιτικες και σχετικα κτηριακες εργολαβιες αλλα με εκπτωσεις αναλογα την εποχη τωρα του βγαζουν το σπιτι σε δημοπρασια ενω του χρωστανε λεφτα οι υπηρεσιες κ.λ.π. πικρα γιατι μετα ολη την ζωη του περναει γολγοθα που δεν θα επρεπε... παραδεχεται ομως οτι ποιοτητα εκανε αναλογα με τις τιμες και τις εκπτωσεις και οτι οι υπηρεσιες κατανοουσαν το προβλημα κοστους..... Δεν τον κατηγορω γιατι επαιρνε κτηπημενες δουλειες ομως τελικα δεν του βγηκε... και ειναι τυπικο παραδειγμα που φτανει καποιος με το Ελληνικο Δημοσιο... για πελατη....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 138
                                            • 139
                                            • 77 / 139
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr