-
εγω πιστευω οτι αν εισαι 18-21 το πρασινο ειναι comple χρωματακι
-
Εγώ είμαι κλασσικός!Ήμουν μεταξύ λευκού και γκρί και προτίμησα το γκρί για τρείς λόγους:
- Είναι μεταλλικό
2.Όλοι σχεδόν λευκό πήραν
3.Όσο χαζό και αν ακούγεται αν κάποιος ενώ ξεπαρκάρει σε ακουμπήσει θα αφήσει το χρώμα του και θα φαίνεται πολύ άσχημα στο λευκό.(Το λέω γιατί το έπαθα στο τωρινό μου αυτοκίνητο που είναι ασημί!)
- Είναι μεταλλικό
-
Ο χρήστης tapouts έγραψε:
Ξερεις οχ που κολλαω?
Μαυρο χρωμα-μαυρο μεσα-μαυρα καθισματα ( δε μ αρεσουν οι καφε χρωματισμοι) και πηζεις στο μαυρο και το ξανασκεφτεσαι.Εγώ έλεγα ανθρακί.. Μπλιάξ Μέχρι που το είδα Είναι το πιο κοντινό στα μαύρα που σου αρέσει και το αγριεύει. Υποκειμενική επιλογή σαφώς αλλά το ανθρακί εμένα μου αρέσει. (καφέ )
Άμα βάλεις σπορ πακέτο πάρε καθίσματα με άσπρη αλκαντάρα. Το φωτίζει πολύ και είναι πολύ ωραίο σαν αίσθηση όταν κάθεσαι. Γενικά προτιμώ αλκαντάρα/ύφασμα από φουλ δέρμα.
The choise is yours
-
Καλησπερα παιδια!
Ειμαι αλλο ενα ατομο το οποιο ειναι λιγα βηματα πριν την παραγγελια του Scirocco 1.4tsi με 160ps...
Εχς παρακολοθησει ολες σας τις συζητησεις σας εδω μεσα, πραγμα που με βοηθησε σε ορισμενες επιλογες μου...αλλα εχω μεινει στο διλημμα περι διαστασεων ζαντων...
Οποτε αν δεν σας πειραζει θα επανεφερς το θεμα για λιγο...Εχοντας ως κριτηριο την αισθητικη αλλα και τις επιδοσεις - κρατημα ειμαι αναμεσα στις 17αρες Donigton( ή και τις Spa εφοσον ανοιξει ο κωδικος για το 160αρι) και στις 18αρες Interlagos οι οποιες ειναι πανεμορφες!
Ειχα διαβασει χτες οτι οι 18αρες αλλαζουν το βημα του αυτοκινητου και τις επιδοσεις του με τη διαδικασια για τα 100km/h να ειναι αργοτερη κατα 0,2-0,4 sec ... Αυτο ειναι οντως αληθεια?? Αν οντως αληθευει δεν το θεωρω και μεγιστο προβλημα για μενα αλλα δεν ξερω αν επηρεαζουν γενικα την οδικη συμπεριφορα του αμαξιου( δεν θα βαλω το DCC σαν extra) και αν υποβαθμιζουν περισσοτερο τις επιδοσεις και αν κοπανανε πολυ... Ειναι ομως οι ιδανικες αισθητικα για το αμαξι πιστευω...
Απο την αλλη οι 17αρες Donigton δεν γεμιζουν το αμαξι αισθητικα δεδομενου το οτι θα το παρω λευκο...ενω οι Spa (δεν γνωριζω και το οτι επειδη εχουν 225 λαστιχο αν θα εχουν μεγαλη διαφορα απτο 235) δειχνουν πιο ομορφες στο ασπρο του αμαξιου επειδη ειναι πιο σκουροχρωμες...
Αν καποιος γνωριζει κατι περισσοτερο θα ηταν πολυ χρησιμες οι πληροφοριες του...
Σας ευχαριστω εκ των προτερων και για το χρονο σας...
-
για την ΜΗ αναρτώμενη μάζα
για τις επιδόσεις
για τις λακκούβες
για την οδική συμπεριφορά
για το κόστος των ελαστικών
για την κατανάλωση βενζίνης
για την μικρότερη ροπή αδράνειαςείναι καλύτερες οι 17ρες ...
αισθητικά όμως ... όπως λες κι εσύ
οι 18ρες δείχνουν καλύτερα στο μάτι. -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
για την αναρτώμενη μάζαΜάλλον θέλεις να πεις για την μη αναρτώμενη μάζα...
για την οδηγική συμπεριφορά
Σε αυτό θα διαφωνήσω... (στο στεγνό τουλάχιστον)...
-
@ Stergios 7K
Το βημα στην συγκεκριμενη περιπτωση (235/45/17 vs 235/40/18) αλλαζει τοσο ελαχιστα που δεν προκειται να αντιληφθεις ουτε καν καποια διαφορα...
Αυτο που σιγουρα αλλαζει και θα το αισθανθεις εντονοτερα
ειναι το σφιξιμο που θα αποκτησει η αναρτηση με 18αρες (και 40 απο 45 προφιλ).
Στην οδηγικη συμπεριφορα θα κερδιζεις λιγο σε κρατημα (κυριως σε στεγνο και αναλογα τα ελαστικα) αλλα χανεις λιγο σε αισθηση τιμονιου.
Οπως λες και εσυ με 18αρες αισθητικα ειναι τελειο, δυστυχως ομως με τους δρομους
που εχουμε η καταπονηση των αναρτησεων-πλαισιου και καποιες φορες των επιβατων θα ειναι δεδομενη.
Τις 18αρες θα τις προτεινα μονο μαζι με το DCC για ευνοητους λογους... -
Οντως με τους ελληνικους δρομους και με αυτα που λες φιλε Γρηγορη το αμαξι θα ζοριζεται με τις 18αρες... αλλα πολλες φορες, το ομορφο θελει και καποιες θυσιες...
Η καταπονηση σε περιπτωση που τοποθετησω 18αρες θα εχει πιστευεις σοβαρο αντικτυπο 2-3 χρονια αργοτερα?Οπως δηλαδη τριγμους και αλλους θορυβους και μειωση της αντοχης αλλων μερων του αυτοκινητου?
Για τις επιδοσεις δεν βλεπω να αναφερεται κατι σημαντικο με τις 18αρες εκτος και αν οντως υπαρχει μεγαλη διαφορα και σε αυτον τον τομεα... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Τις 18αρες θα τις προτεινα μονο μαζι με το DCC για ευνοητους λογους...
η πιο σωστή κουβέντα.. έχοντας στην οικογένεια αυτή τη στιγμή και 15' και 16' και 17'αρες όυτε που θα σκεφτόμουν να παω παραπάνω.. οχι για λόγους άνεσης.. σιγά.. απλά γιατι το λυπάσαι το αμάξι έτσι οπως κοπανάει..με μια ρυθμιζόμενη ανάρτηση ωστωσο θα το σκεφτόμουν..
-
Σιγουρα η ρυθμιζομενη αναρτηση ωφελει την ανεση...το κοστος της οποιας ειναι οκ για μενα, ουτως η αλλως 2 extra εχω επιλεξει μεχρι τωρα...ξερουμε ομως τι κοστος θα εχει η επισκευη της ή αν καποιο τμημα της παθει βλαβη ποσο θα κοστισει?
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
για την αναρτώμενη μάζα
Μάλλον θέλεις να πεις για την μη αναρτώμενη μάζα...
για την οδική συμπεριφορά
Σε αυτό θα διαφωνήσω... (στο στεγνό τουλάχιστον)...
ναι 'μη αναρτώμενη μάζα'
τώρα σχετικά με την οδική συμπεριφορά ..... πιστεύω ότι θα είναι καλύτερο με τις 18 μόνο σε
άψογους δρόμους ... οχι ελληνικούς -
Μηχανικος δεν ειμαι, πιστευω ομως οτι οσο και
να προσεχεις και να 'διαβαζεις' τον δρομο σιγουρα καποιες
στιγμες δεν θα αποφυγεις ολες τις κακοτεχνιες.
Με αυτο σαν βαση και εχοντας 18αρες απλα αυξανεις τις πιθανοτητες
να γινουν αυτα που λες.
Για τις επιδοσεις προσωπικα πιστευω οτι δεν αλλαζει κατι τουλαχιστον για το 160αρι. -
Στο θεό που πιστεύουμε βρε παιδιά...Πείτε μου έναν ουσιαστικό λόγο να βάλλει τη σήμερον ημέρα 18άρες ζάντες κάποιος (ακόμα και οι 17άρες φαντάζουν σε αρκετές περιπτώσεις υπερβολή για μένα αλλά ας πούμε ok...) στο καινούργιο του αυτοκίνητο.
Μήπως θα αυξηθεί η πρόσφηση?Δεν το νομίζω.
-
θα είναι πιο όμορφο είπαμε ...........
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
...Πείτε μου έναν **ουσιαστικό **λόγο ...Γιάννη...
-
Θα δώσει καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι και υπο συνθήκες καλύτερη (για μερικούς χειρότερη) οδ. συμπεριφορά.
Κατα τα άλλα, πλήν της εμφάνισης, δεν προσφέρει κάτι άλλο...
Αλλά όπως φτιάχνουν τους θόλους πλέον, είναι συχνά ψυχαναγκασμός... -
Φαντάζομαι, δεν είμαι ο πρώτος που το λέει, αλλά όσοι σκέφτονται για 18άρα, έχουν επίγνωση τι βάζουν, ή απλά κοιτάζουν τις φωτό;
Να θυμίσω μερικά πράγματα:
-Καμία βελτίωση δεν θα υπάρξει στην οδική συμπεριφορά, ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. Σίγουρα θα γίνει χειρότερη η συμπεριφορά, αφού το χαμηλό προφίλ και η τεράστια ζάντα θα το κάνουν πιο απότομο.
-Θα χειροτερέψει η άνεση, άνευ λόγου.
-Το κόστος αντικατάστασης εκτοξεύεται! Ήδη η 17άρα, σημαίνει 700-800 € εύκολα για ένα καλό λάστιχο! Η 18άρα, μάλλον θα στέλνει το κόστος πάνω από 1000€. Κι αν συνυπολογίσεις πως ζούμε στην Ελλάδα, όπου λόγω του δυνατού ήλιου, ένα λάστιχο δεν αντέχει με τίποτε πάνω από 3 χρόνια πριν γίνει άχρηστο, ουσιαστικά μιλάμε για ένα ετήσιο κόστος 350€ τουλάχιστον, ΜΟΝΟΝ για τα λάστιχα.
-Η εμφάνιση είναι σχετική... Για μένα πχ ένα αμάξι με τεράστιους τροχούς και με το μικρό μέγεθος του Scirocco, δείχνει περίεργο... Τα 17άρια, είναι ΗΔΗ μεγάλα θεωρώ...
-Από όσο μπορώ να καταλάβω, οι περισσότεροι ενδιαφέρεστε για την εμφάνιση ΚΥΡΙΩΣ... Δεν είναι κάτι κακό, πάντως δεν λέει και τίποτε ουσιαστικά... Λογικά , οι δρόμοι θα γεμίσουν Scirocco, αφού ξεκινάει από χαμηλά και στο τέλος είναι πιθανό να συναγωνίζεται σε εμφανίσεις ακόμη και το Golf... Κι από ότι βλέπω, η πιο καλοπουλημένη έκδοση θα είναι αυτή με τα 122 (αλλά με 18άρες... ). Το αυτοκίνητο το αγοράζουμε για να το οδηγούμε και όχι να το κοιτάμε! Σκεφτείτε λίγο που θα δώσετε τα λεφτά σας λοιπόν!
-Δεν μού πέφτει λόγος, δεν μου αρέσει κιόλας το Scirocco , αλλά ήθελα να πω δυο λόγια ας πούμε σαν...εξωτερικός παρατηρητής! -
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Άμα βάλεις σπορ πακέτο πάρε καθίσματα με άσπρη αλκαντάρα. Το φωτίζει πολύ και είναι πολύ ωραίο σαν αίσθηση όταν κάθεσαι. Γενικά προτιμώ αλκαντάρα/ύφασμα από φουλ δέρμα.
The choise is yours
Εννοεις το ασημι-μαυρο που αναφερεται στον καταλογο του σιροκο?
Δεν το εχω δει σε καμια φωτο.Μηπως υπαρχει καπου και εχετε υποψη σας? -
Να προσθέσω επίσης και μία ακόμη παράμετρο, αισθητική μεν αλλά με αρνητική χροιά.
Τα εργοστασιακά φρένα (δίσκοι δαγκάνες) στις 17άρες δείχνουν ταιριαστά και 'οκ'. Συνήθως όμως σε μια 18αρα ζάντα τα εργοστασιακά φρένα δείχνουν σαν να έχεις βάλει CD σε πικαπ βινυλίου! Το σιντι είναι οι δίσκοι και το πλατό είναι οι ζάντες ! Υπάρχει δηλαδή μεγάλη ανισορροπία οπτική.
Επίσης να αναφέρω και ένα τεστ ελαστικών στο Αγγλικό CAR που είχα διαβάσει πριν καιρό όπου κάνανε με το ίδιο αυτοκίνητο (Golf GTI MKV),τον ίδιο οδηγό, την ίδια μέρα και στην ίδια πίστα (του 1.κάτι περίπου) δοκιμή με 17αρά και 18αρα. Παραξενεύτηκα πολύ αλλά με τις 18άρες ήταν περίπου 1 .5 δευτερόλεπτο πιο αργό από ότι με τις 17άρες. Η εξήγηση που έδωσα είναι ότι κατά πάσα πιθανότητα το 'Στήσιμο' του αυτοκινήτου γίνεται με τις βασικές 17άρες. Όχι ότι 'χαλάει' η οδική συμπεριφορά με τις 18άρες (αλίμονο) απλά με τις 17άρες είναι ρυθμισμένο ακριβώς όπως ήθελαν οι μηχανικοί λαμβάνοντας υπόψη την παραπάνω 'ευλυγισία' του 45ριού προφίλ και όλα τα υπόλοιπα που είχαν στο νου τους.
-
Ετσι ειναι.
Οι Γερμανοι ειναι ηλιθιοι δηλαδη που βγαζουν το 2λιτρο scirocco
απο το εργοστασιο με 17αρες?
VW Scirocco