Φαντάζομαι, δεν είμαι ο πρώτος που το λέει, αλλά όσοι σκέφτονται για 18άρα, έχουν επίγνωση τι βάζουν, ή απλά κοιτάζουν τις φωτό;
Να θυμίσω μερικά πράγματα:
-Καμία βελτίωση δεν θα υπάρξει στην οδική συμπεριφορά, ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. Σίγουρα θα γίνει χειρότερη η συμπεριφορά, αφού το χαμηλό προφίλ και η τεράστια ζάντα θα το κάνουν πιο απότομο.
-Θα χειροτερέψει η άνεση, άνευ λόγου.
-Το κόστος αντικατάστασης εκτοξεύεται! Ήδη η 17άρα, σημαίνει 700-800 € εύκολα για ένα καλό λάστιχο! Η 18άρα, μάλλον θα στέλνει το κόστος πάνω από 1000€. Κι αν συνυπολογίσεις πως ζούμε στην Ελλάδα, όπου λόγω του δυνατού ήλιου, ένα λάστιχο δεν αντέχει με τίποτε πάνω από 3 χρόνια πριν γίνει άχρηστο, ουσιαστικά μιλάμε για ένα ετήσιο κόστος 350€ τουλάχιστον, ΜΟΝΟΝ για τα λάστιχα.
-Η εμφάνιση είναι σχετική... Για μένα πχ ένα αμάξι με τεράστιους τροχούς και με το μικρό μέγεθος του Scirocco, δείχνει περίεργο... Τα 17άρια, είναι ΗΔΗ μεγάλα θεωρώ...
-Από όσο μπορώ να καταλάβω, οι περισσότεροι ενδιαφέρεστε για την εμφάνιση ΚΥΡΙΩΣ... Δεν είναι κάτι κακό, πάντως δεν λέει και τίποτε ουσιαστικά... Λογικά , οι δρόμοι θα γεμίσουν Scirocco, αφού ξεκινάει από χαμηλά και στο τέλος είναι πιθανό να συναγωνίζεται σε εμφανίσεις ακόμη και το Golf... Κι από ότι βλέπω, η πιο καλοπουλημένη έκδοση θα είναι αυτή με τα 122 (αλλά με 18άρες... ). Το αυτοκίνητο το αγοράζουμε για να το οδηγούμε και όχι να το κοιτάμε! Σκεφτείτε λίγο που θα δώσετε τα λεφτά σας λοιπόν!
-Δεν μού πέφτει λόγος, δεν μου αρέσει κιόλας το Scirocco , αλλά ήθελα να πω δυο λόγια ας πούμε σαν...εξωτερικός παρατηρητής!