-
Ημουν στο τσακ να παραγγειλω το audi αλλα ενας φιλος μου ειπε να κοιταξω το ατμοσφαιρικο ιμπρεζα...
πανω κατω οι επιδοσεις ειναι ιδιες.
Η τετρακινηση τους ειναι ιδια;δεν το γνωριζω
ποιο εχει καλυτερη οδικη συμπεριφορα;
λαμβανοντας υποψιν και to value for money ποιο θεωρειτε οτι αξιζει περισσοτερο; -
Ημουν στο τσακ να παραγγειλω το audi αλλα ενας φιλος μου ειπε να κοιταξω το ατμοσφαιρικο ιμπρεζα...
πανω κατω οι επιδοσεις ειναι ιδιες.
Η τετρακινηση τους ειναι ιδια;δεν το γνωριζω
ποιο εχει καλυτερη οδικη συμπεριφορα;
λαμβανοντας υποψιν και to value for money ποιο θεωρειτε οτι αξιζει περισσοτερο; -
Ημουν στο τσακ να παραγγειλω το audi αλλα ενας φιλος μου ειπε να κοιταξω το ατμοσφαιρικο ιμπρεζα...
πανω κατω οι επιδοσεις ειναι ιδιες.
Η τετρακινηση τους ειναι ιδια;δεν το γνωριζω
ποιο εχει καλυτερη οδικη συμπεριφορα;
λαμβανοντας υποψιν και to value for money ποιο θεωρειτε οτι αξιζει περισσοτερο; -
αν θελεις γουστα παιρνεις ιμπρεζα , αν θελεις κυριλα παιρνεις αουντι......
ελα ρε αδερφε τωρα που ανοιξες και ολοκληρο πολλ για τοσο απλα πραγματα...... -
To σίγουρο ειναι οτι η τετρακίνηση του Subaru είναι πιο εξελιγμένη (με διαφορικά LSD κ.λ.π.) και πιστεύω πως οδηγικά θα ειναι πιο ενδιαφέρον.
Επίσης ειναι πολύ αξιόπιστο.Απο την άλλη το Αudi ειναι σίγουρα πιο όμορφο, τα κάνει όλα καλά (επιδόσεις, κράτημα) και εχει και πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού/άνεσης.
Διαλέγεις και παίρνεις.
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
To σίγουρο ειναι οτι η τετρακίνηση του Subaru είναι πιο εξελιγμένη (με διαφορικά LSD κ.λ.π.) και πιστεύω πως οδηγικά θα ειναι πιο ενδιαφέρον.
Επίσης ειναι πολύ αξιόπιστο.Απο την άλλη το Αudi ειναι σίγουρα πιο όμορφο, τα κάνει όλα καλά (επιδόσεις, κράτημα) και εχει και πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού/άνεσης.
Διαλέγεις και παίρνεις.
Aκριβώς..
κοινως.. καμία σχέση
άλλο το´να, άλλο το άλλο -
Ο χρήστης skye έγραψε:
Aκριβώς..
κοινως.. καμία σχέση
άλλο το´να, άλλο το άλλοΔεν είναι βέβαιο ότι θα υπάρχει LSD στον πίσω άξονα. Το έχετε ψάξει?
Ακόμα και χωρίς αυτό όμως, η τετρακίνηση της subaru είναι καλύτερη αλλά όχι τόσο που να αποκλείσεις το Audi.
Εγώ το subaru θα προτιμούσα πάντως γιατί μπορείνα μη δειχνει τόσο πολυτελές, αλλά θεωρώ ότι έχει πλεονεκτήματα ουσίας. -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αν θελεις γουστα παιρνεις ιμπρεζα , αν θελεις κυριλα παιρνεις αουντι......βασικα εδω εγκειται το προβλημα , στο αν η κυριλα αξιζει τα 10.000 παραπανω...
-
Ο χρήστης aekara21 έγραψε:
ελα ρε αδερφε τωρα που ανοιξες και ολοκληρο πολλ για τοσο απλα πραγματα......
βασικα εδω εγκειται το προβλημα , στο αν η κυριλα αξιζει τα 10.000 παραπανω...
όχι, αλλά αν κρίνω από άλλες ψηφοφορίες, η εμφάνιση, το όνομα και η χλιδή μετράνε ΚΑΙ σε αυτό το forum
-
Αν και είμαι Imprezάκιας, στη συγκεκριμένη περίπτωση Audi. Τα καλά Impreza είναι τα τουρμπάτα (όχι τα 1.6 έλεος
). Τα άλλα είναι ημίμετρα...
-
Σε χώρους χλίδα κλπ πλεονεκτεί το Audi. Το οποίο (Α4 σε αντίθεση με το Α3) έχει και κανονική τετρακίνηση με 3 διαφορικά.
Πρέπει όμως να τα δει από κοντά και να τα οδηγήσει ο ίδιος....
Πάντως είναι και μεγάλη η διαφορά σε λεφτά σε σημείο που για μένα δεν τίθεται θέμα.... η σύγκριση είναι λάθος...
Νομίζω ότι το πρόβλημα θα ήταν μεταξύ Impreza και ημιτετρακίνητων όπως Octavia, A3 κλπ όπου το κόστος είναι πιο κοντά και εκεί καλείσαι να επιλέξεις μεταξύ καλής τετρακίνησης ή χώρων, υλικών, χλίδας κλπ. -
Το Imprezaμου φαίνεται τόσο μα τόσο άσχημο από τη μέση και πίσω...
Από άποψη αναβαθμισιμότητας νομίζω το audi αξίζει σαφώς περισσότερο,καθώς υπάρχουν πολλά στάδια-γήπεδα και λοιπές αθλοπαιδιές για τον κινητήρα του.
Η απτή ποιότητα και ομορφιά του εσωτερικού του audi νομίζω πως είναι σαφώς υπέρ του.
Από χώρους δεν έχω ιδέα τι λέει το sub,αλλά το audi δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο.
Φαντάζομαι,ότι το sub θα είναι περισσότερο ρυθμίσιμο και συμμετοχικό-ευχάριστο στην οδήγηση.
Δεν ξέρω τι παίζει όσον αφορά την τιμή μεταπώλησης του impreza.Επίσης θα έχει ακριβότερα και πιο δυσεύρετα ανταλλακτικά (αχρείαστα να' ναι).
Το audi είναι δοκιμασμένα εξαιρετικό αυτοκίνητο,το sub παραμένει άγνωστη ποσότητα (σε αυτήν την έκδοση).
Όπως και να 'χει,τα 10Κ διαφορά,είναι πολύ μεγάλο ποσόν...
Δεν ψηφίζω επειδή πραγματικά δεν ξέρω τι θα έπαιρνα,λόγω διαφοράς τιμής....
-
Αλλη κατηγορια τα 2 αυτοκινητα. Αν η διαφορα στην τιμη ειναι μεγαλη και χρειαζεσαι την τετρακινηση για εξορμησεις στα χιονια παρε Ιμπρεζα. Το Αουντι συνολικα ειναι πολυ καλυτερο και ο κινητηρας μπορει να παει σε πανω απο 200 ιππους ευκολα και εχει το φορολογικο πλεονεκτημα του 1.8. Μειον το πανακριβο σερβις στην αντιπροσωπεια.
To Impreza ειναι στο 2ο φεισλιφτ, παλιο μοντελο πια αλλα ακομα καλο. Ποιες ειναι ακριβως οι τιμες; Φανταζομαι το 1.8τ παιζει στην κατηγορια του WRX απο πλευρας τιμης περιπου, οχι;
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Σε χώρους χλίδα κλπ πλεονεκτεί το Audi. Το οποίο (Α4 σε αντίθεση με το Α3) έχει και κανονική τετρακίνηση με 3 διαφορικά.
Πρέπει όμως να τα δει από κοντά και να τα οδηγήσει ο ίδιος....
Πάντως είναι και μεγάλη η διαφορά σε λεφτά σε σημείο που για μένα δεν τίθεται θέμα.... η σύγκριση είναι λάθος...
Νομίζω ότι το πρόβλημα θα ήταν μεταξύ Impreza και ημιτετρακίνητων όπως Octavia, A3 κλπ όπου το κόστος είναι πιο κοντά και εκεί καλείσαι να επιλέξεις μεταξύ καλής τετρακίνησης ή χώρων, υλικών, χλίδας κλπ.+1
-
Ισως το Impreza να ειναι λιγοτερο κυριλε, αλλα ειναι εξισου καλο.
Οποτε η μονη μικρη διαφορα που εχει με το Audi ειναι τα 10000. -
Το Λεγκασυ ειναι ιδια κατηγορια με Αουντι, και παλι αρκετα φθηνοτερο.
-
ο 1.8αρης του Α4 είναι καλος σαν κινητηρας;εχω ακουσει οτι ειναι πολυ παλιος (20ετιας).
Το Α4 με τορσεν φυσικα κανει γυρω στα 35000 ενω το ιμπρεζα 26000. -
Πολύ καλό το Α4 1.8ΤQ και έχει και καλή μεταπωλητική αξία
στα ίδια λεφτά υπάρχει και το Legasy ....
πληροφορίες http://www.subaru.gr/lineup/legacy/seda ... /30RB.html -
To legacy είναι στην κατηγορία του Α6 και όχι του Α4 και η ποιότητα του εσωτερικού του είναι (σχεδόν) εφάμιλλη του Αudi...
2600colnago
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
To legacy είναι στην κατηγορία του Α6 και όχι του Α4 και η ποιότητα του εσωτερικού του είναι (σχεδόν) εφάμιλλη του Αudi...έτσι όπως έχουν γίνει οι κατηγορίες Το Legacy έχει 4,66 μήκος, το Passat 4,76 το Α4 4,58 και το Impreza 4,41. To A6 φτάνει 4,92
A4 1.8TQ ή Impreza 2.0 ατμοσφαιρα