Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A4 1.8TQ ή Impreza 2.0 ατμοσφαιρα
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. A4 1.8TQ ή Impreza 2.0 ατμοσφαιρα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    24
    70
    318
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aekara21 last edited by

      Ημουν στο τσακ να παραγγειλω το audi αλλα ενας φιλος μου ειπε να κοιταξω το ατμοσφαιρικο ιμπρεζα...
      πανω κατω οι επιδοσεις ειναι ιδιες.
      Η τετρακινηση τους ειναι ιδια;δεν το γνωριζω
      ποιο εχει καλυτερη οδικη συμπεριφορα;
      λαμβανοντας υποψιν και to value for money ποιο θεωρειτε οτι αξιζει περισσοτερο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        aekara21 last edited by

        Ημουν στο τσακ να παραγγειλω το audi αλλα ενας φιλος μου ειπε να κοιταξω το ατμοσφαιρικο ιμπρεζα...
        πανω κατω οι επιδοσεις ειναι ιδιες.
        Η τετρακινηση τους ειναι ιδια;δεν το γνωριζω
        ποιο εχει καλυτερη οδικη συμπεριφορα;
        λαμβανοντας υποψιν και to value for money ποιο θεωρειτε οτι αξιζει περισσοτερο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aekara21 last edited by

          Ημουν στο τσακ να παραγγειλω το audi αλλα ενας φιλος μου ειπε να κοιταξω το ατμοσφαιρικο ιμπρεζα...
          πανω κατω οι επιδοσεις ειναι ιδιες.
          Η τετρακινηση τους ειναι ιδια;δεν το γνωριζω
          ποιο εχει καλυτερη οδικη συμπεριφορα;
          λαμβανοντας υποψιν και to value for money ποιο θεωρειτε οτι αξιζει περισσοτερο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            popol-ros last edited by

            αν θελεις γουστα παιρνεις ιμπρεζα , αν θελεις κυριλα παιρνεις αουντι......
            ελα ρε αδερφε τωρα που ανοιξες και ολοκληρο πολλ για τοσο απλα πραγματα......

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              silencer51 last edited by

              To σίγουρο ειναι οτι η τετρακίνηση του Subaru είναι πιο εξελιγμένη (με διαφορικά LSD κ.λ.π.) και πιστεύω πως οδηγικά θα ειναι πιο ενδιαφέρον.
              Επίσης ειναι πολύ αξιόπιστο.

              Απο την άλλη το Αudi ειναι σίγουρα πιο όμορφο, τα κάνει όλα καλά (επιδόσεις, κράτημα) και εχει και πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού/άνεσης.

              Διαλέγεις και παίρνεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skye last edited by

                Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
                To σίγουρο ειναι οτι η τετρακίνηση του Subaru είναι πιο εξελιγμένη (με διαφορικά LSD κ.λ.π.) και πιστεύω πως οδηγικά θα ειναι πιο ενδιαφέρον.
                Επίσης ειναι πολύ αξιόπιστο.

                Απο την άλλη το Αudi ειναι σίγουρα πιο όμορφο, τα κάνει όλα καλά (επιδόσεις, κράτημα) και εχει και πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού/άνεσης.

                Διαλέγεις και παίρνεις.

                Aκριβώς..
                κοινως.. καμία σχέση
                άλλο το´να, άλλο το άλλο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  meco last edited by

                  Ο χρήστης skye έγραψε:
                  Aκριβώς..
                  κοινως.. καμία σχέση
                  άλλο το´να, άλλο το άλλο

                  Δεν είναι βέβαιο ότι θα υπάρχει LSD στον πίσω άξονα. Το έχετε ψάξει?
                  Ακόμα και χωρίς αυτό όμως, η τετρακίνηση της subaru είναι καλύτερη αλλά όχι τόσο που να αποκλείσεις το Audi.
                  Εγώ το subaru θα προτιμούσα πάντως γιατί μπορείνα μη δειχνει τόσο πολυτελές, αλλά θεωρώ ότι έχει πλεονεκτήματα ουσίας.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    aekara21 last edited by

                    Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                    αν θελεις γουστα παιρνεις ιμπρεζα , αν θελεις κυριλα παιρνεις αουντι......

                    βασικα εδω εγκειται το προβλημα , στο αν η κυριλα αξιζει τα 10.000 παραπανω...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης aekara21 έγραψε:

                      ελα ρε αδερφε τωρα που ανοιξες και ολοκληρο πολλ για τοσο απλα πραγματα......

                      βασικα εδω εγκειται το προβλημα , στο αν η κυριλα αξιζει τα 10.000 παραπανω...

                      όχι, αλλά αν κρίνω από άλλες ψηφοφορίες, η εμφάνιση, το όνομα και η χλιδή μετράνε ΚΑΙ σε αυτό το forum

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimsabas last edited by

                        Αν και είμαι Imprezάκιας, στη συγκεκριμένη περίπτωση Audi. Τα καλά Impreza είναι τα τουρμπάτα (όχι τα 1.6 έλεος). Τα άλλα είναι ημίμετρα...

                        https://cartalk.gr/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Σε χώρους χλίδα κλπ πλεονεκτεί το Audi. Το οποίο (Α4 σε αντίθεση με το Α3) έχει και κανονική τετρακίνηση με 3 διαφορικά.
                          Πρέπει όμως να τα δει από κοντά και να τα οδηγήσει ο ίδιος....
                          Πάντως είναι και μεγάλη η διαφορά σε λεφτά σε σημείο που για μένα δεν τίθεται θέμα.... η σύγκριση είναι λάθος...
                          Νομίζω ότι το πρόβλημα θα ήταν μεταξύ Impreza και ημιτετρακίνητων όπως Octavia, A3 κλπ όπου το κόστος είναι πιο κοντά και εκεί καλείσαι να επιλέξεις μεταξύ καλής τετρακίνησης ή χώρων, υλικών, χλίδας κλπ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            charmak66 last edited by

                            Το Imprezaμου φαίνεται τόσο μα τόσο άσχημο από τη μέση και πίσω...

                            Από άποψη αναβαθμισιμότητας νομίζω το audi αξίζει σαφώς περισσότερο,καθώς υπάρχουν πολλά στάδια-γήπεδα και λοιπές αθλοπαιδιές για τον κινητήρα του.

                            Η απτή ποιότητα και ομορφιά του εσωτερικού του audi νομίζω πως είναι σαφώς υπέρ του.

                            Από χώρους δεν έχω ιδέα τι λέει το sub,αλλά το audi δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο.

                            Φαντάζομαι,ότι το sub θα είναι περισσότερο ρυθμίσιμο και συμμετοχικό-ευχάριστο στην οδήγηση.

                            Δεν ξέρω τι παίζει όσον αφορά την τιμή μεταπώλησης του impreza.Επίσης θα έχει ακριβότερα και πιο δυσεύρετα ανταλλακτικά (αχρείαστα να' ναι).

                            Το audi είναι δοκιμασμένα εξαιρετικό αυτοκίνητο,το sub παραμένει άγνωστη ποσότητα (σε αυτήν την έκδοση).

                            Όπως και να 'χει,τα 10Κ διαφορά,είναι πολύ μεγάλο ποσόν...

                            Δεν ψηφίζω επειδή πραγματικά δεν ξέρω τι θα έπαιρνα,λόγω διαφοράς τιμής....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wantone last edited by

                              Αλλη κατηγορια τα 2 αυτοκινητα. Αν η διαφορα στην τιμη ειναι μεγαλη και χρειαζεσαι την τετρακινηση για εξορμησεις στα χιονια παρε Ιμπρεζα. Το Αουντι συνολικα ειναι πολυ καλυτερο και ο κινητηρας μπορει να παει σε πανω απο 200 ιππους ευκολα και εχει το φορολογικο πλεονεκτημα του 1.8. Μειον το πανακριβο σερβις στην αντιπροσωπεια.

                              To Impreza ειναι στο 2ο φεισλιφτ, παλιο μοντελο πια αλλα ακομα καλο. Ποιες ειναι ακριβως οι τιμες; Φανταζομαι το 1.8τ παιζει στην κατηγορια του WRX απο πλευρας τιμης περιπου, οχι;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lefos last edited by

                                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                Σε χώρους χλίδα κλπ πλεονεκτεί το Audi. Το οποίο (Α4 σε αντίθεση με το Α3) έχει και κανονική τετρακίνηση με 3 διαφορικά.
                                Πρέπει όμως να τα δει από κοντά και να τα οδηγήσει ο ίδιος....
                                Πάντως είναι και μεγάλη η διαφορά σε λεφτά σε σημείο που για μένα δεν τίθεται θέμα.... η σύγκριση είναι λάθος...
                                Νομίζω ότι το πρόβλημα θα ήταν μεταξύ Impreza και ημιτετρακίνητων όπως Octavia, A3 κλπ όπου το κόστος είναι πιο κοντά και εκεί καλείσαι να επιλέξεις μεταξύ καλής τετρακίνησης ή χώρων, υλικών, χλίδας κλπ.

                                +1

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  megane98hp last edited by

                                  Ισως το Impreza να ειναι λιγοτερο κυριλε, αλλα ειναι εξισου καλο.
                                  Οποτε η μονη μικρη διαφορα που εχει με το Audi ειναι τα 10000.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • W
                                    wantone last edited by

                                    Το Λεγκασυ ειναι ιδια κατηγορια με Αουντι, και παλι αρκετα φθηνοτερο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      aekara21 last edited by

                                      ο 1.8αρης του Α4 είναι καλος σαν κινητηρας;εχω ακουσει οτι ειναι πολυ παλιος (20ετιας).
                                      Το Α4 με τορσεν φυσικα κανει γυρω στα 35000 ενω το ιμπρεζα 26000.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Πολύ καλό το Α4 1.8ΤQ και έχει και καλή μεταπωλητική αξία

                                        στα ίδια λεφτά υπάρχει και το Legasy ....
                                        πληροφορίες http://www.subaru.gr/lineup/legacy/seda ... /30RB.html

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          meco last edited by

                                          To legacy είναι στην κατηγορία του Α6 και όχι του Α4 και η ποιότητα του εσωτερικού του είναι (σχεδόν) εφάμιλλη του Αudi...

                                          2600colnago

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Ο χρήστης meco έγραψε:
                                            To legacy είναι στην κατηγορία του Α6 και όχι του Α4 και η ποιότητα του εσωτερικού του είναι (σχεδόν) εφάμιλλη του Αudi...

                                            έτσι όπως έχουν γίνει οι κατηγορίες Το Legacy έχει 4,66 μήκος, το Passat 4,76 το Α4 4,58 και το Impreza 4,41. To A6 φτάνει 4,92

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr