-
Τουλάχιστον, τα τελευταία χρόνια, η Fiat έβγαζε πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα απ'τη Mercedes...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Τουλάχιστον, τα τελευταία χρόνια, η Fiat έβγαζε πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα απ'τη Mercedes...Τί λε ρε; Πας καλά;
Η Μερσεντες είναι γερμανική!!
Τί άλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα..
σε λίγο θα μας πούνε ότι η Φιατ έχει 5 χρόνια εγγύηση -
Τα ποσοστά εμφάνισης βλαβών όμως λένε άλλα... Κάμποσες θεσούλες κάτω απ'τη Fiat η μερσέΝΤες (έτσι-έτσι, να πιάνουμε πουρναράκειο προφορά... ) και, φυσικά, αρκετές πιο κάτω απ'την Peugeot!!!
Γερμανική αξιοπιστία λέμε...
Μήπως ΟΝΤΩΣ μεταφέρουν στα επιβατηγά την αξιοπιστία των μοτοριών τους της F1;
-
Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
Δυστυχώς φίλε corsair εσύ αποτελείς εξαίρεση.
Όπως εξαίρεση αποτελούν και τα λίγα Stilo του club που δεν είχαν κανένα πρόβλημα, γιατί τα περισσότερα...
Αλλά δεν είναι μόνο τα Stilo. Έχω πολλά παραδείγματα ιταλικών αυτοκινήτων με προβλήματα.
Η αλήθεια είναι ότι για τα Punto δεν έχω ακούσει κάτι και 3 επαγγελματικά που έχουμε έχουν κάνει πάνω από 100000 χλμ χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Έχουμε όμως και ένα Panda που πάνω στον 1 μήνα έμεινε στο δρόμο από αδιευκρίνιστα μέχρι στιγμής αίτια
Συμφωνώ ότι και οι άλλες εταιρίες έχουν προβλήματα, άλλες περισσότερα άλλες λιγότερα, όπως επίσης υπάρχουν και ιταλικά αυτοκίνητα που δεν έχουν προβλήματα.
Γενικά όμως τα ιταλικά είναι κάτι σαν το 'τζόκερ'.
Αν σου 'κάτσει' έχει καλώς, αν δεν σου 'κάτσει' όμως...Για να μην ξεχάσουμε αυτά που ξέρουμε, τα πρώτα Stilo είχαν αμέτρητα χαζοπροβλήματα και καθημερινές επισκέψεις στο συνεργείο. Κάτι ανάλογο φυσικά ισχύει και για τα περισσότερα δημοφιλέστατα μοντέλα ευρωπαϊκών εταιρειών (πχ 307) αλλά αντίστοιχο φαινόμενο εμφανίστηκε και στους κορυφαίους σε αξιοπιστία Ιάπωνες με τα πρώτα μοντέλα της τελευταίας corolla. Τα σημερινά Stilo είναι κάτι παραπάνω από αξιόπιστα.
Αλλά τα έχουμε ξαναπεί. Όταν χαλάσει ένα ιταλικό είναι απλά ο κανόνας, όταν όμως χαλάσει ένα γερμανικό είναι εξαίρεση. Ναι ΟΚ, whatever. -
nickpaip:
ΤΟΣΕΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ ΜΑΖΕΜΕΝΕΣ ΕΙΧΑ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ
έχεις κάθε δικαίωμα να τα χώνεις όσο αφορά το δικό σου...
αν θεωρείς όμως τόσο δυσεπίλητα προβλήματα τους καμμένους πολλαπλασιαστές των πρώτων μοντέλων που έκαιγαν 1 πολ/στη στον 1ο χρόνο χρόνο και μετα τίποτα να σου θυμίσω ότι πολλά πρώτα αυτ/α απο διάφορους κατασκευαστές παρουσιαζουν το ίδιο πρόβλημα και δεν οφείλετε αποκλειστικά στην εταιρία παραγωγής μοντέλου αλλα και στον προμηθευτη (sagem)..
να σου θυμίσω επίσης ότι τα όλα τα ηλεκτρικά (πλην μπαταρίας) είναι bosch και ναι που και που ανάβει ένα λαμπάκι λανθασμένα..
λόττο πάιζεις..τέτοιο είναι και το αμάξι..να σου θυμίσω ένα με μια SLK 62000E που δεν πρόφταινε να πηγαίνει στα συνεργία..??
και ναι τα ιταλικά πλέον έχουν 5 χρόνια εγγύησης (2+3) και στο πρόσθετο φυλάδιο αναγράφει όλες τις βλάβες που καλύπτει και σε διαβεβαιώνω ότι καλύπτει τα πάντα πλην ηλιοροφής (WEBASTO)...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Γερμανική αξιοπιστία λέμε...Ξερεις ποσο μ@λακας νοιωθω οταν στο Μερτσεντε, αναγκαζομαι να ριχνω μπουνιες στο καθισμα του συνοδηγου για να σβησει η ενδειξη οτι και καλα δεν φοραει ο συνοδηγος ζωνη (ενω δεν καθεται κανεις)?
Ευτυχως για την ωρα με γρονθοκοπηματα πιανει το νοημα... Να μην αναφερω αλλα περι μυθων που πλανωνται.
Παντως και για το θεμα μας... το Musa στην ουσια του ειναι ενα Punto και αυτο αποτελει εγγυηση στο οτι θα εχει καλη αξιοπιστια. Αλλωστε στις λιστες αξιοπιστιας, ενας απο τους λογους που η Fiat τα παει καλα... ειναι το punto το οποιο δεν εχει προβληματισει με κατι ιδιαιτερο/σοβαρο.
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Δυστυχώς φίλε corsair εσύ αποτελείς εξαίρεση.
Όπως εξαίρεση αποτελούν και τα λίγα Stilo του club που δεν είχαν κανένα πρόβλημα, γιατί τα περισσότερα...
Αλλά δεν είναι μόνο τα Stilo. Έχω πολλά παραδείγματα ιταλικών αυτοκινήτων με προβλήματα.
Η αλήθεια είναι ότι για τα Punto δεν έχω ακούσει κάτι και 3 επαγγελματικά που έχουμε έχουν κάνει πάνω από 100000 χλμ χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Έχουμε όμως και ένα Panda που πάνω στον 1 μήνα έμεινε στο δρόμο από αδιευκρίνιστα μέχρι στιγμής αίτια
Συμφωνώ ότι και οι άλλες εταιρίες έχουν προβλήματα, άλλες περισσότερα άλλες λιγότερα, όπως επίσης υπάρχουν και ιταλικά αυτοκίνητα που δεν έχουν προβλήματα.
Γενικά όμως τα ιταλικά είναι κάτι σαν το 'τζόκερ'.
Αν σου 'κάτσει' έχει καλώς, αν δεν σου 'κάτσει' όμως...Για να μην ξεχάσουμε αυτά που ξέρουμε, τα πρώτα Stilo είχαν αμέτρητα χαζοπροβλήματα και καθημερινές επισκέψεις στο συνεργείο. Κάτι ανάλογο φυσικά ισχύει και για τα περισσότερα δημοφιλέστατα μοντέλα ευρωπαϊκών εταιρειών (πχ 307) αλλά αντίστοιχο φαινόμενο εμφανίστηκε και στους κορυφαίους σε αξιοπιστία Ιάπωνες με τα πρώτα μοντέλα της τελευταίας corolla. Τα σημερινά Stilo είναι κάτι παραπάνω από αξιόπιστα.
Αλλά τα έχουμε ξαναπεί. Όταν χαλάσει ένα ιταλικό είναι απλά ο κανόνας, όταν όμως χαλάσει ένα γερμανικό είναι εξαίρεση. Ναι ΟΚ, whatever.Συγγενής μου με 307, από τα πρώτα μάλιστα, δεν είχε ποτέ το παραμικρό πρόβλημα...
-
Ο χρήστης face έγραψε:
nickpaip:ΤΟΣΕΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ ΜΑΖΕΜΕΝΕΣ ΕΙΧΑ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ
έχεις κάθε δικαίωμα να τα χώνεις όσο αφορά το δικό σου...
αν θεωρείς όμως τόσο δυσεπίλητα προβλήματα τους καμμένους πολλαπλασιαστές των πρώτων μοντέλων που έκαιγαν 1 πολ/στη στον 1ο χρόνο χρόνο και μετα τίποτα να σου θυμίσω ότι πολλά πρώτα αυτ/α απο διάφορους κατασκευαστές παρουσιαζουν το ίδιο πρόβλημα και δεν οφείλετε αποκλειστικά στην εταιρία παραγωγής μοντέλου αλλα και στον προμηθευτη (sagem)..
να σου θυμίσω επίσης ότι τα όλα τα ηλεκτρικά (πλην μπαταρίας) είναι bosch και ναι που και που ανάβει ένα λαμπάκι λανθασμένα..
λόττο πάιζεις..τέτοιο είναι και το αμάξι..να σου θυμίσω ένα με μια SLK 62000E που δεν πρόφταινε να πηγαίνει στα συνεργία..??
και ναι τα ιταλικά πλέον έχουν 5 χρόνια εγγύησης (2+3) και στο πρόσθετο φυλάδιο αναγράφει όλες τις βλάβες που καλύπτει και σε διαβεβαιώνω ότι καλύπτει τα πάντα πλην ηλιοροφής (WEBASTO)...
Όταν λες ανακρίβειες που ακριβώς αναφέρεσαι;
Εγώ δεν αναφέρθηκα ποτέ σε πολλαπλασιαστές αλλά σε σπασμένες κρεμαγιέρες και 'σκασμένους' καταλύτες...
-
Guys guys μην αναλώνεστε σε προστριβές
Η πραγματικότητα είναι οτι είτε η Opel είναι πιο αξιόπιστη είτε όχι δίνει 6 χρόνια εγγύηση
Η Fiat απο την άλλη δίνει 5 χρόνια, αλλά μόνο για FIAT και όχι για Lancia που με ενδιαφέρει, και σίγουρα αυτό είναι ένα σοβαρό θέμα
Ειπώθηκε οτι η Musa είναι ένα Punto. Εννοείς στα μηχανικά του μέρη?κινητήρας - κιβώτιο Στο πάτωμα? ή/και στα ηλεκτρικά?
-
Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
Δυστυχώς φίλε corsair εσύ αποτελείς εξαίρεση.
Όπως εξαίρεση αποτελούν και τα λίγα Stilo του club που δεν είχαν κανένα πρόβλημα, γιατί τα περισσότερα...
Αλλά δεν είναι μόνο τα Stilo. Έχω πολλά παραδείγματα ιταλικών αυτοκινήτων με προβλήματα.
Η αλήθεια είναι ότι για τα Punto δεν έχω ακούσει κάτι και 3 επαγγελματικά που έχουμε έχουν κάνει πάνω από 100000 χλμ χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Έχουμε όμως και ένα Panda που πάνω στον 1 μήνα έμεινε στο δρόμο από αδιευκρίνιστα μέχρι στιγμής αίτια
Συμφωνώ ότι και οι άλλες εταιρίες έχουν προβλήματα, άλλες περισσότερα άλλες λιγότερα, όπως επίσης υπάρχουν και ιταλικά αυτοκίνητα που δεν έχουν προβλήματα.
Γενικά όμως τα ιταλικά είναι κάτι σαν το 'τζόκερ'.
Αν σου 'κάτσει' έχει καλώς, αν δεν σου 'κάτσει' όμως...Για να μην ξεχάσουμε αυτά που ξέρουμε, τα πρώτα Stilo είχαν αμέτρητα χαζοπροβλήματα και καθημερινές επισκέψεις στο συνεργείο. Κάτι ανάλογο φυσικά ισχύει και για τα περισσότερα δημοφιλέστατα μοντέλα ευρωπαϊκών εταιρειών (πχ 307) αλλά αντίστοιχο φαινόμενο εμφανίστηκε και στους κορυφαίους σε αξιοπιστία Ιάπωνες με τα πρώτα μοντέλα της τελευταίας corolla. Τα σημερινά Stilo είναι κάτι παραπάνω από αξιόπιστα.
Αλλά τα έχουμε ξαναπεί. Όταν χαλάσει ένα ιταλικό είναι απλά ο κανόνας, όταν όμως χαλάσει ένα γερμανικό είναι εξαίρεση. Ναι ΟΚ, whatever.Συγγενής μου με 307, από τα πρώτα μάλιστα, δεν είχε ποτέ το παραμικρό πρόβλημα...
Και γιατί δεν το πουλαει πίσω στην peugeot να δούν πως το φτιάξανε και να βρούν λύσεις και για όλα τα υπόλοιπα κομμάτια
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Guys guys μην αναλώνεστε σε προστριβέςΗ πραγματικότητα είναι οτι είτε η Opel είναι πιο αξιόπιστη είτε όχι δίνει 6 χρόνια εγγύηση
Η Fiat απο την άλλη δίνει 5 χρόνια, αλλά μόνο για FIAT και όχι για Lancia που με ενδιαφέρει, και σίγουρα αυτό είναι ένα σοβαρό θέμα
Ειπώθηκε οτι η Musa είναι ένα Punto. Εννοείς στα μηχανικά του μέρη?κινητήρας - κιβώτιο Στο πάτωμα? ή/και στα ηλεκτρικά?
Στο πατωμα, στα μηχανικα, στα ηλεκτρικα, και στο κιβωτιο (γι αυτο δεν ειμαι 100% σιγουρος) Το Idea βασιστηκε στο Punto, κατ επεκταση λοιπον και το Musa.
-
Κινητήρα, εγκέφαλο, δυναμό, κιβώτιο.
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Συγγενής μου με 307, από τα πρώτα μάλιστα, δεν είχε ποτέ το παραμικρό πρόβλημα...
Και γιατί δεν το πουλαει πίσω στην peugeot να δούν πως το φτιάξανε και να βρούν λύσεις και για όλα τα υπόλοιπα κομμάτια
Xaxaxaxa!!! ¨Εγραψες!
-
Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
nickpaip:
ΤΟΣΕΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ ΜΑΖΕΜΕΝΕΣ ΕΙΧΑ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ
έχεις κάθε δικαίωμα να τα χώνεις όσο αφορά το δικό σου...
αν θεωρείς όμως τόσο δυσεπίλητα προβλήματα τους καμμένους πολλαπλασιαστές των πρώτων μοντέλων που έκαιγαν 1 πολ/στη στον 1ο χρόνο χρόνο και μετα τίποτα να σου θυμίσω ότι πολλά πρώτα αυτ/α απο διάφορους κατασκευαστές παρουσιαζουν το ίδιο πρόβλημα και δεν οφείλετε αποκλειστικά στην εταιρία παραγωγής μοντέλου αλλα και στον προμηθευτη (sagem)..
να σου θυμίσω επίσης ότι τα όλα τα ηλεκτρικά (πλην μπαταρίας) είναι bosch και ναι που και που ανάβει ένα λαμπάκι λανθασμένα..
λόττο πάιζεις..τέτοιο είναι και το αμάξι..να σου θυμίσω ένα με μια SLK 62000E που δεν πρόφταινε να πηγαίνει στα συνεργία..??
και ναι τα ιταλικά πλέον έχουν 5 χρόνια εγγύησης (2+3) και στο πρόσθετο φυλάδιο αναγράφει όλες τις βλάβες που καλύπτει και σε διαβεβαιώνω ότι καλύπτει τα πάντα πλην ηλιοροφής (WEBASTO)...
Όταν λες ανακρίβειες που ακριβώς αναφέρεσαι;
Εγώ δεν αναφέρθηκα ποτέ σε πολλαπλασιαστές αλλά σε σπασμένες κρεμαγιέρες και 'σκασμένους' καταλύτες...
επειδή το γενικέυεις, σου λέω ότι για το δικό σου λεγε ότι θέλεις αλλα μην τα βάζεις όλα στον ίδιο 'ντορβά'..
εκτός αν έχεις πολλές κρεμαργιέρες και καταλύτες..
-
Ο χρήστης face έγραψε:
nickpaip:
ΤΟΣΕΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ ΜΑΖΕΜΕΝΕΣ ΕΙΧΑ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ
έχεις κάθε δικαίωμα να τα χώνεις όσο αφορά το δικό σου...
αν θεωρείς όμως τόσο δυσεπίλητα προβλήματα τους καμμένους πολλαπλασιαστές των πρώτων μοντέλων που έκαιγαν 1 πολ/στη στον 1ο χρόνο χρόνο και μετα τίποτα να σου θυμίσω ότι πολλά πρώτα αυτ/α απο διάφορους κατασκευαστές παρουσιαζουν το ίδιο πρόβλημα και δεν οφείλετε αποκλειστικά στην εταιρία παραγωγής μοντέλου αλλα και στον προμηθευτη (sagem)..
να σου θυμίσω επίσης ότι τα όλα τα ηλεκτρικά (πλην μπαταρίας) είναι bosch και ναι που και που ανάβει ένα λαμπάκι λανθασμένα..
λόττο πάιζεις..τέτοιο είναι και το αμάξι..να σου θυμίσω ένα με μια SLK 62000E που δεν πρόφταινε να πηγαίνει στα συνεργία..??
και ναι τα ιταλικά πλέον έχουν 5 χρόνια εγγύησης (2+3) και στο πρόσθετο φυλάδιο αναγράφει όλες τις βλάβες που καλύπτει και σε διαβεβαιώνω ότι καλύπτει τα πάντα πλην ηλιοροφής (WEBASTO)...
Όταν λες ανακρίβειες που ακριβώς αναφέρεσαι;
Εγώ δεν αναφέρθηκα ποτέ σε πολλαπλασιαστές αλλά σε σπασμένες κρεμαγιέρες και 'σκασμένους' καταλύτες...
επειδή το γενικέυεις, σου λέω ότι για το δικό σου λεγε ότι θέλεις αλλα μην τα βάζεις όλα στον ίδιο 'ντορβά'..
εκτός αν έχεις πολλές κρεμαργιέρες και καταλύτες..
Ούτε πολλές κρεμαγιέρες έχω, όυτε πολλούς καταλύτες.
Ξέρω όμως πολλά ιταλικά με προβλήματα...
Lancia Musa vs Opel Meriva