Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Lancia Musa vs Opel Meriva
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Lancia Musa vs Opel Meriva
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    29
    74
    234
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skullone last edited by

      Τουλάχιστον, τα τελευταία χρόνια, η Fiat έβγαζε πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα απ'τη Mercedes...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        skye last edited by

        Ο χρήστης skullone έγραψε:
        Τουλάχιστον, τα τελευταία χρόνια, η Fiat έβγαζε πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα απ'τη Mercedes...

        Τί λε ρε; Πας καλά;
        Η Μερσεντες είναι γερμανική!!
        Τί άλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα..
        σε λίγο θα μας πούνε ότι η Φιατ έχει 5 χρόνια εγγύηση

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          skullone last edited by

          Τα ποσοστά εμφάνισης βλαβών όμως λένε άλλα... Κάμποσες θεσούλες κάτω απ'τη Fiat η μερσέΝΤες (έτσι-έτσι, να πιάνουμε πουρναράκειο προφορά... ) και, φυσικά, αρκετές πιο κάτω απ'την Peugeot!!!

          Γερμανική αξιοπιστία λέμε...

          Μήπως ΟΝΤΩΣ μεταφέρουν στα επιβατηγά την αξιοπιστία των μοτοριών τους της F1;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alfista last edited by

            Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
            Δυστυχώς φίλε corsair εσύ αποτελείς εξαίρεση.
            Όπως εξαίρεση αποτελούν και τα λίγα Stilo του club που δεν είχαν κανένα πρόβλημα, γιατί τα περισσότερα...
            Αλλά δεν είναι μόνο τα Stilo. Έχω πολλά παραδείγματα ιταλικών αυτοκινήτων με προβλήματα.
            Η αλήθεια είναι ότι για τα Punto δεν έχω ακούσει κάτι και 3 επαγγελματικά που έχουμε έχουν κάνει πάνω από 100000 χλμ χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Έχουμε όμως και ένα Panda που πάνω στον 1 μήνα έμεινε στο δρόμο από αδιευκρίνιστα μέχρι στιγμής αίτια
            Συμφωνώ ότι και οι άλλες εταιρίες έχουν προβλήματα, άλλες περισσότερα άλλες λιγότερα, όπως επίσης υπάρχουν και ιταλικά αυτοκίνητα που δεν έχουν προβλήματα.
            Γενικά όμως τα ιταλικά είναι κάτι σαν το 'τζόκερ'.
            Αν σου 'κάτσει' έχει καλώς, αν δεν σου 'κάτσει' όμως...

            Για να μην ξεχάσουμε αυτά που ξέρουμε, τα πρώτα Stilo είχαν αμέτρητα χαζοπροβλήματα και καθημερινές επισκέψεις στο συνεργείο. Κάτι ανάλογο φυσικά ισχύει και για τα περισσότερα δημοφιλέστατα μοντέλα ευρωπαϊκών εταιρειών (πχ 307) αλλά αντίστοιχο φαινόμενο εμφανίστηκε και στους κορυφαίους σε αξιοπιστία Ιάπωνες με τα πρώτα μοντέλα της τελευταίας corolla. Τα σημερινά Stilo είναι κάτι παραπάνω από αξιόπιστα.
            Αλλά τα έχουμε ξαναπεί. Όταν χαλάσει ένα ιταλικό είναι απλά ο κανόνας, όταν όμως χαλάσει ένα γερμανικό είναι εξαίρεση. Ναι ΟΚ, whatever.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              face last edited by

              nickpaip:

              ΤΟΣΕΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ ΜΑΖΕΜΕΝΕΣ ΕΙΧΑ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ


              έχεις κάθε δικαίωμα να τα χώνεις όσο αφορά το δικό σου...

              αν θεωρείς όμως τόσο δυσεπίλητα προβλήματα τους καμμένους πολλαπλασιαστές των πρώτων μοντέλων που έκαιγαν 1 πολ/στη στον 1ο χρόνο χρόνο και μετα τίποτα να σου θυμίσω ότι πολλά πρώτα αυτ/α απο διάφορους κατασκευαστές παρουσιαζουν το ίδιο πρόβλημα και δεν οφείλετε αποκλειστικά στην εταιρία παραγωγής μοντέλου αλλα και στον προμηθευτη (sagem)..

              να σου θυμίσω επίσης ότι τα όλα τα ηλεκτρικά (πλην μπαταρίας) είναι bosch και ναι που και που ανάβει ένα λαμπάκι λανθασμένα..

              λόττο πάιζεις..τέτοιο είναι και το αμάξι..να σου θυμίσω ένα με μια SLK 62000E που δεν πρόφταινε να πηγαίνει στα συνεργία..??

              και ναι τα ιταλικά πλέον έχουν 5 χρόνια εγγύησης (2+3) και στο πρόσθετο φυλάδιο αναγράφει όλες τις βλάβες που καλύπτει και σε διαβεβαιώνω ότι καλύπτει τα πάντα πλην ηλιοροφής (WEBASTO)...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                corsair last edited by

                Ο χρήστης skullone έγραψε:
                Γερμανική αξιοπιστία λέμε...

                Ξερεις ποσο μ@λακας νοιωθω οταν στο Μερτσεντε, αναγκαζομαι να ριχνω μπουνιες στο καθισμα του συνοδηγου για να σβησει η ενδειξη οτι και καλα δεν φοραει ο συνοδηγος ζωνη (ενω δεν καθεται κανεις)?

                Ευτυχως για την ωρα με γρονθοκοπηματα πιανει το νοημα... Να μην αναφερω αλλα περι μυθων που πλανωνται.

                Παντως και για το θεμα μας... το Musa στην ουσια του ειναι ενα Punto και αυτο αποτελει εγγυηση στο οτι θα εχει καλη αξιοπιστια. Αλλωστε στις λιστες αξιοπιστιας, ενας απο τους λογους που η Fiat τα παει καλα... ειναι το punto το οποιο δεν εχει προβληματισει με κατι ιδιαιτερο/σοβαρο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nickpaip last edited by

                  Ο χρήστης alfista έγραψε:

                  Δυστυχώς φίλε corsair εσύ αποτελείς εξαίρεση.
                  Όπως εξαίρεση αποτελούν και τα λίγα Stilo του club που δεν είχαν κανένα πρόβλημα, γιατί τα περισσότερα...
                  Αλλά δεν είναι μόνο τα Stilo. Έχω πολλά παραδείγματα ιταλικών αυτοκινήτων με προβλήματα.
                  Η αλήθεια είναι ότι για τα Punto δεν έχω ακούσει κάτι και 3 επαγγελματικά που έχουμε έχουν κάνει πάνω από 100000 χλμ χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Έχουμε όμως και ένα Panda που πάνω στον 1 μήνα έμεινε στο δρόμο από αδιευκρίνιστα μέχρι στιγμής αίτια
                  Συμφωνώ ότι και οι άλλες εταιρίες έχουν προβλήματα, άλλες περισσότερα άλλες λιγότερα, όπως επίσης υπάρχουν και ιταλικά αυτοκίνητα που δεν έχουν προβλήματα.
                  Γενικά όμως τα ιταλικά είναι κάτι σαν το 'τζόκερ'.
                  Αν σου 'κάτσει' έχει καλώς, αν δεν σου 'κάτσει' όμως...

                  Για να μην ξεχάσουμε αυτά που ξέρουμε, τα πρώτα Stilo είχαν αμέτρητα χαζοπροβλήματα και καθημερινές επισκέψεις στο συνεργείο. Κάτι ανάλογο φυσικά ισχύει και για τα περισσότερα δημοφιλέστατα μοντέλα ευρωπαϊκών εταιρειών (πχ 307) αλλά αντίστοιχο φαινόμενο εμφανίστηκε και στους κορυφαίους σε αξιοπιστία Ιάπωνες με τα πρώτα μοντέλα της τελευταίας corolla. Τα σημερινά Stilo είναι κάτι παραπάνω από αξιόπιστα.
                  Αλλά τα έχουμε ξαναπεί. Όταν χαλάσει ένα ιταλικό είναι απλά ο κανόνας, όταν όμως χαλάσει ένα γερμανικό είναι εξαίρεση. Ναι ΟΚ, whatever.

                  Συγγενής μου με 307, από τα πρώτα μάλιστα, δεν είχε ποτέ το παραμικρό πρόβλημα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nickpaip last edited by

                    Ο χρήστης face έγραψε:
                    nickpaip:

                    ΤΟΣΕΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ ΜΑΖΕΜΕΝΕΣ ΕΙΧΑ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ


                    έχεις κάθε δικαίωμα να τα χώνεις όσο αφορά το δικό σου...

                    αν θεωρείς όμως τόσο δυσεπίλητα προβλήματα τους καμμένους πολλαπλασιαστές των πρώτων μοντέλων που έκαιγαν 1 πολ/στη στον 1ο χρόνο χρόνο και μετα τίποτα να σου θυμίσω ότι πολλά πρώτα αυτ/α απο διάφορους κατασκευαστές παρουσιαζουν το ίδιο πρόβλημα και δεν οφείλετε αποκλειστικά στην εταιρία παραγωγής μοντέλου αλλα και στον προμηθευτη (sagem)..

                    να σου θυμίσω επίσης ότι τα όλα τα ηλεκτρικά (πλην μπαταρίας) είναι bosch και ναι που και που ανάβει ένα λαμπάκι λανθασμένα..

                    λόττο πάιζεις..τέτοιο είναι και το αμάξι..να σου θυμίσω ένα με μια SLK 62000E που δεν πρόφταινε να πηγαίνει στα συνεργία..??

                    και ναι τα ιταλικά πλέον έχουν 5 χρόνια εγγύησης (2+3) και στο πρόσθετο φυλάδιο αναγράφει όλες τις βλάβες που καλύπτει και σε διαβεβαιώνω ότι καλύπτει τα πάντα πλην ηλιοροφής (WEBASTO)...

                    Όταν λες ανακρίβειες που ακριβώς αναφέρεσαι;

                    Εγώ δεν αναφέρθηκα ποτέ σε πολλαπλασιαστές αλλά σε σπασμένες κρεμαγιέρες και 'σκασμένους' καταλύτες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      wannabe last edited by

                      Guys guys μην αναλώνεστε σε προστριβές

                      Η πραγματικότητα είναι οτι είτε η Opel είναι πιο αξιόπιστη είτε όχι δίνει 6 χρόνια εγγύηση

                      Η Fiat απο την άλλη δίνει 5 χρόνια, αλλά μόνο για FIAT και όχι για Lancia που με ενδιαφέρει, και σίγουρα αυτό είναι ένα σοβαρό θέμα

                      Ειπώθηκε οτι η Musa είναι ένα Punto. Εννοείς στα μηχανικά του μέρη?κινητήρας - κιβώτιο Στο πάτωμα? ή/και στα ηλεκτρικά?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        interland-gr last edited by

                        Ο χρήστης nickpaip έγραψε:

                        Δυστυχώς φίλε corsair εσύ αποτελείς εξαίρεση.
                        Όπως εξαίρεση αποτελούν και τα λίγα Stilo του club που δεν είχαν κανένα πρόβλημα, γιατί τα περισσότερα...
                        Αλλά δεν είναι μόνο τα Stilo. Έχω πολλά παραδείγματα ιταλικών αυτοκινήτων με προβλήματα.
                        Η αλήθεια είναι ότι για τα Punto δεν έχω ακούσει κάτι και 3 επαγγελματικά που έχουμε έχουν κάνει πάνω από 100000 χλμ χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Έχουμε όμως και ένα Panda που πάνω στον 1 μήνα έμεινε στο δρόμο από αδιευκρίνιστα μέχρι στιγμής αίτια
                        Συμφωνώ ότι και οι άλλες εταιρίες έχουν προβλήματα, άλλες περισσότερα άλλες λιγότερα, όπως επίσης υπάρχουν και ιταλικά αυτοκίνητα που δεν έχουν προβλήματα.
                        Γενικά όμως τα ιταλικά είναι κάτι σαν το 'τζόκερ'.
                        Αν σου 'κάτσει' έχει καλώς, αν δεν σου 'κάτσει' όμως...

                        Για να μην ξεχάσουμε αυτά που ξέρουμε, τα πρώτα Stilo είχαν αμέτρητα χαζοπροβλήματα και καθημερινές επισκέψεις στο συνεργείο. Κάτι ανάλογο φυσικά ισχύει και για τα περισσότερα δημοφιλέστατα μοντέλα ευρωπαϊκών εταιρειών (πχ 307) αλλά αντίστοιχο φαινόμενο εμφανίστηκε και στους κορυφαίους σε αξιοπιστία Ιάπωνες με τα πρώτα μοντέλα της τελευταίας corolla. Τα σημερινά Stilo είναι κάτι παραπάνω από αξιόπιστα.
                        Αλλά τα έχουμε ξαναπεί. Όταν χαλάσει ένα ιταλικό είναι απλά ο κανόνας, όταν όμως χαλάσει ένα γερμανικό είναι εξαίρεση. Ναι ΟΚ, whatever.

                        Συγγενής μου με 307, από τα πρώτα μάλιστα, δεν είχε ποτέ το παραμικρό πρόβλημα...

                        Και γιατί δεν το πουλαει πίσω στην peugeot να δούν πως το φτιάξανε και να βρούν λύσεις και για όλα τα υπόλοιπα κομμάτια

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          corsair last edited by

                          Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                          Guys guys μην αναλώνεστε σε προστριβές

                          Η πραγματικότητα είναι οτι είτε η Opel είναι πιο αξιόπιστη είτε όχι δίνει 6 χρόνια εγγύηση

                          Η Fiat απο την άλλη δίνει 5 χρόνια, αλλά μόνο για FIAT και όχι για Lancia που με ενδιαφέρει, και σίγουρα αυτό είναι ένα σοβαρό θέμα

                          Ειπώθηκε οτι η Musa είναι ένα Punto. Εννοείς στα μηχανικά του μέρη?κινητήρας - κιβώτιο Στο πάτωμα? ή/και στα ηλεκτρικά?

                          Στο πατωμα, στα μηχανικα, στα ηλεκτρικα, και στο κιβωτιο (γι αυτο δεν ειμαι 100% σιγουρος) Το Idea βασιστηκε στο Punto, κατ επεκταση λοιπον και το Musa.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            manosk last edited by

                            Κινητήρα, εγκέφαλο, δυναμό, κιβώτιο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sado last edited by

                              Ο χρήστης interland.gr έγραψε:

                              Συγγενής μου με 307, από τα πρώτα μάλιστα, δεν είχε ποτέ το παραμικρό πρόβλημα...

                              Και γιατί δεν το πουλαει πίσω στην peugeot να δούν πως το φτιάξανε και να βρούν λύσεις και για όλα τα υπόλοιπα κομμάτια

                              Xaxaxaxa!!! ¨Εγραψες!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                face last edited by

                                Ο χρήστης nickpaip έγραψε:

                                nickpaip:

                                ΤΟΣΕΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ ΜΑΖΕΜΕΝΕΣ ΕΙΧΑ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ


                                έχεις κάθε δικαίωμα να τα χώνεις όσο αφορά το δικό σου...

                                αν θεωρείς όμως τόσο δυσεπίλητα προβλήματα τους καμμένους πολλαπλασιαστές των πρώτων μοντέλων που έκαιγαν 1 πολ/στη στον 1ο χρόνο χρόνο και μετα τίποτα να σου θυμίσω ότι πολλά πρώτα αυτ/α απο διάφορους κατασκευαστές παρουσιαζουν το ίδιο πρόβλημα και δεν οφείλετε αποκλειστικά στην εταιρία παραγωγής μοντέλου αλλα και στον προμηθευτη (sagem)..

                                να σου θυμίσω επίσης ότι τα όλα τα ηλεκτρικά (πλην μπαταρίας) είναι bosch και ναι που και που ανάβει ένα λαμπάκι λανθασμένα..

                                λόττο πάιζεις..τέτοιο είναι και το αμάξι..να σου θυμίσω ένα με μια SLK 62000E που δεν πρόφταινε να πηγαίνει στα συνεργία..??

                                και ναι τα ιταλικά πλέον έχουν 5 χρόνια εγγύησης (2+3) και στο πρόσθετο φυλάδιο αναγράφει όλες τις βλάβες που καλύπτει και σε διαβεβαιώνω ότι καλύπτει τα πάντα πλην ηλιοροφής (WEBASTO)...

                                Όταν λες ανακρίβειες που ακριβώς αναφέρεσαι;

                                Εγώ δεν αναφέρθηκα ποτέ σε πολλαπλασιαστές αλλά σε σπασμένες κρεμαγιέρες και 'σκασμένους' καταλύτες...

                                επειδή το γενικέυεις, σου λέω ότι για το δικό σου λεγε ότι θέλεις αλλα μην τα βάζεις όλα στον ίδιο 'ντορβά'..

                                εκτός αν έχεις πολλές κρεμαργιέρες και καταλύτες..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nickpaip last edited by

                                  Ο χρήστης face έγραψε:

                                  nickpaip:

                                  ΤΟΣΕΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ ΜΑΖΕΜΕΝΕΣ ΕΙΧΑ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ


                                  έχεις κάθε δικαίωμα να τα χώνεις όσο αφορά το δικό σου...

                                  αν θεωρείς όμως τόσο δυσεπίλητα προβλήματα τους καμμένους πολλαπλασιαστές των πρώτων μοντέλων που έκαιγαν 1 πολ/στη στον 1ο χρόνο χρόνο και μετα τίποτα να σου θυμίσω ότι πολλά πρώτα αυτ/α απο διάφορους κατασκευαστές παρουσιαζουν το ίδιο πρόβλημα και δεν οφείλετε αποκλειστικά στην εταιρία παραγωγής μοντέλου αλλα και στον προμηθευτη (sagem)..

                                  να σου θυμίσω επίσης ότι τα όλα τα ηλεκτρικά (πλην μπαταρίας) είναι bosch και ναι που και που ανάβει ένα λαμπάκι λανθασμένα..

                                  λόττο πάιζεις..τέτοιο είναι και το αμάξι..να σου θυμίσω ένα με μια SLK 62000E που δεν πρόφταινε να πηγαίνει στα συνεργία..??

                                  και ναι τα ιταλικά πλέον έχουν 5 χρόνια εγγύησης (2+3) και στο πρόσθετο φυλάδιο αναγράφει όλες τις βλάβες που καλύπτει και σε διαβεβαιώνω ότι καλύπτει τα πάντα πλην ηλιοροφής (WEBASTO)...

                                  Όταν λες ανακρίβειες που ακριβώς αναφέρεσαι;

                                  Εγώ δεν αναφέρθηκα ποτέ σε πολλαπλασιαστές αλλά σε σπασμένες κρεμαγιέρες και 'σκασμένους' καταλύτες...

                                  επειδή το γενικέυεις, σου λέω ότι για το δικό σου λεγε ότι θέλεις αλλα μην τα βάζεις όλα στον ίδιο 'ντορβά'..

                                  εκτός αν έχεις πολλές κρεμαργιέρες και καταλύτες..

                                  Ούτε πολλές κρεμαγιέρες έχω, όυτε πολλούς καταλύτες.
                                  Ξέρω όμως πολλά ιταλικά με προβλήματα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 3
                                  • 4
                                  • 4 / 4
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr