-
Καλημέρα παιδία.Εδώ και 12-13 μήνες,η μητέρα μου αγόρασε ένα GOLF V ( 1.6fsi sportline με 17'' ζάντες και 225/45 αν έχει σημασία.)Πλήρωσαμε extra για να μπει το esp μιας και στην Ελλάδα δεν είναι στάνταρ.Ενώ το anti-spin δουλεύει μια χαρά,το esp είναι λες και βρίσκεται σε λύθαργο!Το είχα πάρει επίτηδες κάποιο βράδυ με σκοπό να το κάνω να ανάψει η λυχνία στο ταμπλό.(η οποία παρεπιπτώντως δεν είναι καμένη).Παρότι έκανα πάρα πολλά 'τσαλίμια' η esp δεν άναψε ούτε μία φορά.Ή μάλλον μία,όταν το παραέκανα τόσο πολύ που το αμάξι γλύστρισε 1,5 λωρίδα και μετά από μία ανωμαλία του δρόμου,έφυγε το πίσω μέρος και αναγκάστηκα να κόψω το τιμόνι 1+ στροφή!Κι επειδή δεν ήξερα αν όντως κάτι δεν έκανα καλά(τι να έκανα λάθος δηλαδή αλλά τέλοσπάντω), έβαλα τον πατέρα μου να το δοκιμάσει και μου είπε ότι 'άναψε μόνο όταν η κατάσταση δεν σωζόταν παρά μόνο με διορθώσεις του οδηγού'.
Το είπα στο service για το πρόβλημα που είχα εντοπίσει και μου είπαν ότι θα του έκαναν reset.Αλλά πάλι τα ίδια...
Υπάρχει κανείς άλλος με Golf V που να έχει δει το esp του να ανάβει;Έχω απογοητευτεί γιατί αν θυμάμαι καλά το είχαμε χρυσοπληρώσει!!ΥΓ:Αν και offtopic το χαμόγελο που είχα, όταν γύρισα σπίτι μετά τη βόλτα, δεν έσβησα ούτε την επόμενη μέρα! Μπορεί να λένε ότι είναι πολύ ουδέτερο αλλά για κάποιον με όχι και τόσο τρελή εμπειρία είναι άκρως διασκεδαστικό!
-
Καλημέρα παιδία.Εδώ και 12-13 μήνες,η μητέρα μου αγόρασε ένα GOLF V ( 1.6fsi sportline με 17'' ζάντες και 225/45 αν έχει σημασία.)Πλήρωσαμε extra για να μπει το esp μιας και στην Ελλάδα δεν είναι στάνταρ.Ενώ το anti-spin δουλεύει μια χαρά,το esp είναι λες και βρίσκεται σε λύθαργο!Το είχα πάρει επίτηδες κάποιο βράδυ με σκοπό να το κάνω να ανάψει η λυχνία στο ταμπλό.(η οποία παρεπιπτώντως δεν είναι καμένη).Παρότι έκανα πάρα πολλά 'τσαλίμια' η esp δεν άναψε ούτε μία φορά.Ή μάλλον μία,όταν το παραέκανα τόσο πολύ που το αμάξι γλύστρισε 1,5 λωρίδα και μετά από μία ανωμαλία του δρόμου,έφυγε το πίσω μέρος και αναγκάστηκα να κόψω το τιμόνι 1+ στροφή!Κι επειδή δεν ήξερα αν όντως κάτι δεν έκανα καλά(τι να έκανα λάθος δηλαδή αλλά τέλοσπάντω), έβαλα τον πατέρα μου να το δοκιμάσει και μου είπε ότι 'άναψε μόνο όταν η κατάσταση δεν σωζόταν παρά μόνο με διορθώσεις του οδηγού'.
Το είπα στο service για το πρόβλημα που είχα εντοπίσει και μου είπαν ότι θα του έκαναν reset.Αλλά πάλι τα ίδια...
Υπάρχει κανείς άλλος με Golf V που να έχει δει το esp του να ανάβει;Έχω απογοητευτεί γιατί αν θυμάμαι καλά το είχαμε χρυσοπληρώσει!!ΥΓ:Αν και offtopic το χαμόγελο που είχα, όταν γύρισα σπίτι μετά τη βόλτα, δεν έσβησα ούτε την επόμενη μέρα! Μπορεί να λένε ότι είναι πολύ ουδέτερο αλλά για κάποιον με όχι και τόσο τρελή εμπειρία είναι άκρως διασκεδαστικό!
-
Καλημέρα παιδία.Εδώ και 12-13 μήνες,η μητέρα μου αγόρασε ένα GOLF V ( 1.6fsi sportline με 17'' ζάντες και 225/45 αν έχει σημασία.)Πλήρωσαμε extra για να μπει το esp μιας και στην Ελλάδα δεν είναι στάνταρ.Ενώ το anti-spin δουλεύει μια χαρά,το esp είναι λες και βρίσκεται σε λύθαργο!Το είχα πάρει επίτηδες κάποιο βράδυ με σκοπό να το κάνω να ανάψει η λυχνία στο ταμπλό.(η οποία παρεπιπτώντως δεν είναι καμένη).Παρότι έκανα πάρα πολλά 'τσαλίμια' η esp δεν άναψε ούτε μία φορά.Ή μάλλον μία,όταν το παραέκανα τόσο πολύ που το αμάξι γλύστρισε 1,5 λωρίδα και μετά από μία ανωμαλία του δρόμου,έφυγε το πίσω μέρος και αναγκάστηκα να κόψω το τιμόνι 1+ στροφή!Κι επειδή δεν ήξερα αν όντως κάτι δεν έκανα καλά(τι να έκανα λάθος δηλαδή αλλά τέλοσπάντω), έβαλα τον πατέρα μου να το δοκιμάσει και μου είπε ότι 'άναψε μόνο όταν η κατάσταση δεν σωζόταν παρά μόνο με διορθώσεις του οδηγού'.
Το είπα στο service για το πρόβλημα που είχα εντοπίσει και μου είπαν ότι θα του έκαναν reset.Αλλά πάλι τα ίδια...
Υπάρχει κανείς άλλος με Golf V που να έχει δει το esp του να ανάβει;Έχω απογοητευτεί γιατί αν θυμάμαι καλά το είχαμε χρυσοπληρώσει!!ΥΓ:Αν και offtopic το χαμόγελο που είχα, όταν γύρισα σπίτι μετά τη βόλτα, δεν έσβησα ούτε την επόμενη μέρα! Μπορεί να λένε ότι είναι πολύ ουδέτερο αλλά για κάποιον με όχι και τόσο τρελή εμπειρία είναι άκρως διασκεδαστικό!
-
Έζουμε το Γκολφ5 1600 ΦΣΙ, ούτε θυμάμαι τι διαστάσεις ελαστικών!
Πάντως έχει ESP.Όσο το οδήγησα δε μου άρεσε καθόλου, ως πολύ μαλακό, σχεδόν πλεούμενο... Και με τόσο κολύμπι και η άνεση τελικά δεν είναι του γούστου μου...
Σε μία από τις στροφές που έχω σα σημείο αναφοράς γλίστρησε περισσότερο από το... χιλιάρι Ίμπιζα που έχω με τα μούτρα... Ίσως λόγω βάρους...
Φυσικά καμία σχέση με το Γκολφ4 της μάνας μου, με το οποίο με τα ίδια χιλιόμετρα θα ήταν εντελώς ανεξέλεγκτο και θα είχα τρακάρει...Σε άλλο σημείο δοκίμασα με χειρόφρενο, έτοιμος πως θα με διορθώσει. Ε, αυτό δεν έκανε ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ!!! Καλό για τους μερακλήδες που δε θέλουν ηλεκτρονικό αδερφό να τους πρήζει (αν και δε νομίζω να τους άρεσε το γενικότερο στήσιμο, αλλά έστω...), αλλά δε νομίζω πως έτσι ρυθμισμένο θα σε σώσει...
Από τη γενική εντύπωση που αποκόμισα όσο το οδήγησα συμπέρανα πως ίσως να σε βοηθήσει να τρακάρεις με λιγότερα, αλλά ένας ΑΣΧΕΤΟΣ οδηγός δε θα γλιτώσει ΤΙΠΟΤΑ!!!
Τουλάχιστον έτσι μου φαίνεται... -
Κάτι μου λέει, ότι 'έψησες' τη μητέρα σου να το πάρει, για να την 'βρίσκεις' εσύ! (Πλάκα κάνω, ΟΚ;.)
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Κάτι μου λέει, ότι 'έψησες' τη μητέρα σου να το πάρει, για να την 'βρίσκεις' εσύ! (Πλάκα κάνω, ΟΚ;.)Λες;;; Δεν το είχα σκεφτεί ως τώρα έτσι!
Από τη γενική εντύπωση που αποκόμισα όσο το οδήγησα συμπέρανα πως ίσως να σε βοηθήσει να τρακάρεις με λιγότερα, αλλά ένας ΑΣΧΕΤΟΣ οδηγός δε θα γλιτώσει ΤΙΠΟΤΑ!!!
Τουλάχιστον έτσι μου φαίνεται...Σκοπός του ESP δεν είναι να κάνει διορθώσεις για να μην τρακάρεις;Συν του ότι αν πατήσεις σε λάδια και γλυστρίσει,πότε θα ενεργοποιηθεί;Αφού τρακάρεις;
Όταν πάω Αθήνα θα πάω τον τεχνικό μια βόλτα,αν τολμήσει να μου πει ότι δουλεύει μια χαρά... Να δω τι θα μου πει ότι φταίει...Έχω απορία πώς θα δικαιολογήσει την κατάσταση...Γιατί θα είναι η 3η φορά που θα το πάω μόνο για να δουν το esp.
ΥΓ:Μήπως κάνω μ@λ@κί@ που θα το σκαλήσω;Σκέφτομαι και την παροιμία που λέει:'όσο δουλεύει μην το πειράζεις'.ΥΓ2:Αν έχω καταλάβει καλά,κάποιοι από το forum έχουν Golf GTI.Αν το έχει πάρει κανείς με esp,του δουλεύει;
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Σκοπός του ESP δεν είναι να κάνει διορθώσεις για να μην τρακάρεις;Συν του ότι αν πατήσεις σε λάδια και γλυστρίσει,πότε θα ενεργοποιηθεί;Αφού τρακάρεις;αν πατήσεις σε λάδια, θα 'φύγεις αδιάβαστος', με ESP ή χωρίς. Το ESP δεν αλλάζει τους νόμους της φύσης
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σκοπός του ESP δεν είναι να κάνει διορθώσεις για να μην τρακάρεις;Συν του ότι αν πατήσεις σε λάδια και γλυστρίσει,πότε θα ενεργοποιηθεί;Αφού τρακάρεις;
αν πατήσεις σε λάδια, θα 'φύγεις αδιάβαστος', με ESP ή χωρίς. Το ESP δεν αλλάζει τους νόμους της φύσης
Ο λόγος που το είπα είναι ότι επειδή η κατάσταση θα κυλήσει πολύ γρήγορα,μέχρι να πάρει χαμπάρι το esp θα είμαι στο νοσοκομείο τουλάχιστον 2 μέρες.
Ήταν περισσότερο σχήμα λόγου για την αργοπορία ενεργοποίησης του!Απλά βλέπω το esp ως μια μικρή δικλίδα σαφαλείας η οποία στην περίπτωσή μου απλά είναι άχρηστη εκεί που είναι ρυθμισμένη.
(αν είναι όντως εκεί ρυθμισμένη και δεν έχει πρόβλημα ) -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Το ESP δεν αλλάζει τους νόμους της φύσηςΣωστότατος. Δεν πρέπει να επαναπαβόμαστε στα ηλεκτρονικά για να κρατηθεί το αμάξι στο δρόμο.
Πάντως στο Μεγκάν ΙΙ μου, που αν δεν κάνω λάθος εχει ίδιο ESP (της Bosch), αρκετές φορές, ειδικά τελευταία που τα λάστιχά μου έχουν φθαρεί αρκετά, εχω δει να ανάβει το λαμπάκι στο ταμπλό και το αμάξι να 'διορθώνει' την πορεία του.
-
Το ESP στο Golf απενεργοποιείται...
GeorgeTabs Βάρκα το golf V??? Έχω οδηγήσει 1.4 και 1.6FSI μόνο βάρκα δεν θα το έλεγα. Ηταν βέβαια και οι δύο εκδόσεις sportline...Eπίσης το ESP φυσικά και δεν καταργεί τους νόμους της φυσικής αλλά επειδή πάντα κάπου υπάρχει πρόσφυση, ακόμα και στις πιο ακραιες καταστάσεις (από έλλειψη πρόσφυσης) θα βρει τη λύση.
Όταν λέμε ότι δεν μπορεί να ξεπεράσει τους νόμους της φυσικής εννοούμε ότι δεν είναι δυνατόν π.χ. να μπεις σε μία στροφή των 60χλμ/ώρα με 200χλμ/ώρα και να σε κρατήσει μέσα. Δεν θα προλάβει να σε φρενάρει. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Σκοπός του ESP δεν είναι να κάνει διορθώσεις για να μην τρακάρεις;Συν του ότι αν πατήσεις σε λάδια και γλυστρίσει,πότε θα ενεργοποιηθεί;Αφού τρακάρεις;
αν πατήσεις σε λάδια, θα 'φύγεις αδιάβαστος', με ESP ή χωρίς. Το ESP δεν αλλάζει τους νόμους της φύσης
Ο λόγος που το είπα είναι ότι επειδή η κατάσταση θα κυλήσει πολύ γρήγορα,μέχρι να πάρει χαμπάρι το esp θα είμαι στο νοσοκομείο τουλάχιστον 2 μέρες.
Ήταν περισσότερο σχήμα λόγου για την αργοπορία ενεργοποίησης του!Απλά βλέπω το esp ως μια μικρή δικλίδα σαφαλείας η οποία στην περίπτωσή μου απλά είναι άχρηστη εκεί που είναι ρυθμισμένη.
(αν είναι όντως εκεί ρυθμισμένη και δεν έχει πρόβλημα )Αμφιβάλλω αν δουλεύει κανονικά το ESP του αυτοκινήτου σου. Σε όσα αυτοκίνητα με ESP έχω ανέβει το καταλαβαίνεις ότι σε κόβει όταν πας να ξεφύγεις. Πρόσεξε σε κόβει όταν πας να ξεφύγεις και όχι όταν έχεις φύγει όπως εσύ λες. Εκεί είναι άχρηστο. Πάντως με χειρόφρενο έπρεπε όχι μόνο να ανάψει το λαμπάκι, χριστουγεννίατικο δέντρο έπρεπε να γίνει. Καλύτερα να το κοιτάξεις γιατί είναι χειρότερα να νομίζεις ότι έχεις ESP από το να μην έχεις.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το ESP στο Golf απενεργοποιείται...
GeorgeTabs Βάρκα το golf V??? Έχω οδηγήσει 1.4 και 1.6FSI μόνο βάρκα δεν θα το έλεγα. Ηταν βέβαια και οι δύο εκδόσεις sportline...Τα sportline νομίζω έχουν πιο σκληρά ελατήρια.Βέβαια έχει σημασία τι απαιτήσεις έχεις από εργοστασιακή ανάρτηση έτσι;
Eπίσης το ESP φυσικά και δεν καταργεί τους νόμους της φυσικής αλλά επειδή πάντα κάπου υπάρχει πρόσφυση, ακόμα και στις πιο ακραιες καταστάσεις (από έλλειψη πρόσφυσης) θα βρει τη λύση.
Όπως έχω γράψει και πιο πάνω,το esp στο 5 δεν ενεργοποιείται σχεδόν ποτέ.Αντίθετα σε mercedes c200 (του 2000 κιόλας) το esp δουλεύει με το παραμικρό και μάλιστα με πολύ διακριτικότητα και σε αφήνει να παίξεις και λίγο.Το καταλαβαίνεις μόνο όταν παρατηρήσεις ότι ένα λαμπάκι να αναβοσβήνει στο ταμπλό.Δεν ένιωσα ούτε μία φορά ότι το αμάξι θα μου φύγει.Λες και το esp με άφηνε να παίξω με ασφάλεια,λες και ήταν μόνιμα πάνω από το κεφάλι μου σαν κάποιος άγγελος που θα με έσωζε όταν το παραέκανα.Βέβαια ό,τι πληρώνεις παίρνεις,αλλά... όχι και να σου βγεί άχρηστο αυτό που πλήρωσες extra...
ΥΓ:Και το mercedes έχει bosch εγκέφαλο,αν θυμάμαι καλά...Μάλλον πρέπει να παίζει ρόλο η ποιότητα των αισθητήρων.Δεν δικαιολογείται διαφορετικά.
ΥΓ2:Υπάρχει κανείς που να έχει Golf V και να του δουλεύει το esp;;;(έχω αρχίσει ήδη να απογοητεύομαι να πω την αλήθεια.Λες να είναι έτσι ρυθμισμένο;Δεν μπορώ να δεχτώ ότι πετάξαμε 800+ ευρόπουλα... -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Όπως έχω γράψει και πιο πάνω,το esp στο 5 δεν ενεργοποιείται σχεδόν ποτέ.Αντίθετα σε mercedes c200 (του 2000 κιόλας) το esp δουλεύει με το παραμικρό και μάλιστα με πολύ διακριτικότητα.Το καταλαβαίνεις μόνο όταν παρατηρήσεις ότι ένα λαμπάκι να αναβοσβήνει στο ταμπλό.Βέβαια ό,τι πληρώνεις παίρνεις,αλλά... όχι και να σου βγεί άχρηστο αυτό που πλήρωσες extra...
ΥΓ:Και το mercedes έχει bosch εγκέφαλο,αν θυμάμαι καλά...Μάλλον πρέπει να παίζει ρόλο η ποιότητα των αισθητήρων.Δεν δικαιολογείται διαφορετικά.
ΥΓ2:Υπάρχει κανείς που να έχει Golf V και να του δουλεύει το esp;;;(έχω αρχίσει ήδη να απογοητεύομαι να πω την αλήθεια.Λες να είναι έτσι ρυθμισμένο;Δεν μπορώ να δεχτώ ότι πετάξαμε 800+ ευρόπουλα...Και με Α3 και με Golf έχω στρίψει με το ESP on και 'πέρνει μπρος' άμεσα. Προτείνω να πας να στο κοιτάξουν!!!! Αυτό που επισημαίνει ο x-rover είναι πολύ σωστό!!!
-
Μη με πάρεις στα σοβαρά, αλλά μήπως υπάρχει η πιθανότητα να έχει φύγει κανένα φισάκι από τη θέση του; Δεν έχω εμπειρία χρήσης ESP σε αυτοκίνητο, αλλά αν πάρω ποτέ το Clio III, μάλλον θα το βάλω extra (παίρνεις 'πακέτο' πίσω δίσκους και αισθητήρα πίεσης ελαστικών! ).
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Μη με πάρεις στα σοβαρά, αλλά μήπως υπάρχει η πιθανότητα να έχει φύγει κανένα φισάκι από τη θέση του;Στον έλεγχο που έκαναν μέσω του έγκεφάλου όλα φαίνονταν οκ.Δεν θα έβγαινε κάποια ένδειξη τότε;μην ξεχνάς ότι το έχω πάει 2 φορές ήδη στο εξουσιοδοτημένο service για να το κοιτάξουν.(η μία ήταν και στο service των 22.500km
Δεν έχω εμπειρία χρήσης ESP σε αυτοκίνητο, αλλά αν πάρω ποτέ το Clio III, μάλλον θα το βάλω extra (παίρνεις 'πακέτο' πίσω δίσκους και αισθητήρα πίεσης ελαστικών! ).
Και με Α3 και με Golf έχω στρίψει με το ESP on και 'πέρνει μπρος' άμεσα. Προτείνω να πας να στο κοιτάξουν!!!!
Ωραία.Τουλάχιστον σε κάποιον δουλεύει!Ευτυχώς γιατί είχα αρχίσει να πιστεύω ότι είμαι τρελός και απαιτώ περίεργα πράγματα,με αυτά που μου έλεγαν οι τεχνικοί στο service!
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
ΥΓ2:Υπάρχει κανείς που να έχει Golf V και να του δουλεύει το esp;;;(έχω αρχίσει ήδη να απογοητεύομαι να πω την αλήθεια.Λες να είναι έτσι ρυθμισμένο;Δεν μπορώ να δεχτώ ότι πετάξαμε 800+ ευρόπουλα...σε βόλτα με Γκολφ V Gti, 'τα κατάφερα' (:lol:) και μου δούλεψε το ESP στην πρώτη στροφή, και μάλιστα με λίγα χιλιόμετρα. Θα μου πεις, άλλο 200 άλογα, άλλο 115, πάντως δούλευε.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
σε βόλτα με Γκολφ V Gti, 'τα κατάφερα' (:lol:) και μου δούλεψε το ESP στην πρώτη στροφή, και μάλιστα με λίγα χιλιόμετρα. Θα μου πεις, άλλο 200 άλογα, άλλο 115, πάντως δούλευε.μήπως εννοείς το antispin γιατί έχουν την ίδια λυχνία στο ταμπλό...
σε στροφή δεν έχει σημασία (νομίζω) πόσα άλογα έχεις για να δουλέψει το esp. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
σε βόλτα με Γκολφ V Gti, 'τα κατάφερα' (:lol:) και μου δούλεψε το ESP στην πρώτη στροφή, και μάλιστα με λίγα χιλιόμετρα. Θα μου πεις, άλλο 200 άλογα, άλλο 115, πάντως δούλευε.
μήπως εννοείς το antispin γιατί έχουν την ίδια λυχνία στο ταμπλό...σε στροφή δεν έχει σημασία (νομίζω) πόσα άλογα έχεις για να δουλέψει το esp.
όχι, ESP. Και δεν το κατάλαβα από τη λυχνία
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Μη με πάρεις στα σοβαρά, αλλά μήπως υπάρχει η πιθανότητα να έχει φύγει κανένα φισάκι από τη θέση του;
Στον έλεγχο που έκαναν μέσω του έγκεφάλου όλα φαίνονταν οκ.Δεν θα έβγαινε κάποια ένδειξη τότε;μην ξεχνάς ότι το έχω πάει 2 φορές ήδη στο εξουσιοδοτημένο service για να το κοιτάξουν.(η μία ήταν και στο service των 22.500km
Μήπως το ESP στο τοποθέτησαν στην Ελλάδα; Αν ναι, μην θεωρείς παράξενα αυτά που σου συμβαίνουν και φυσικά μην θεωρήσεις παράξενο αν ανακαλύψουν τί φταίει, αφού πρώτα σου βγάλουν το λάδι όλοι αυτοί οι απανταχού περίεργοι 'εξουσιοδοτημένοι'...
Υ.γ.: βλακώδης ερώτηση Νο 2: ο 'εγκέφαλος' επιβεβαιώνει ότι το ESP (σαν συσκευή) είναι ΟΚ, αλλά (επιμένω ) είναι αυτό σωστά συνδεδεμένο; -
Όταν πρωτοοδήγησα Golf V 1.6, αποπειράθηκα να δοκιμάσω την συμπεριφορά του σε στροφές, με το ESP ενεργοποιημένο.
Σε γλιστερή στροφή λίγο μεγαλύτερη των 90ο, άφησα το γκάζι, και το αυτοκίνητο γλύστρισε με το πίσω μέρος.
Το ESP, ενεργοποιήθηκε, αφότου είχα κάνει ανάποδο και μόλις είχα πατήσει γκάζι.
Μου προξένησε εντύπωση αυτή η καθυστερημένη επέμβαση του συστήματος.
Άφησε δηλαδή το γλίστρημα να εξελιχθεί και επενέβη μόνο αφότου είχα ήδη επέμβει εγώ.Τι συνέβη;
Μια λογικοφανής εξήγηση, είναι ότι το ESP είναι συνδεδεμένο με το γκάζι και τα φρένα. Συνεπώς, όταν υπάρξει ολίσθηση χωρίς να πατάς γκάζι, είτε φρένο, δεν μπορεί να διαβάσει το γλίστρημα, και έτσι δεν επεμβαίνει.
Αν στο γλίστρημα η πεταλούδα ήταν ανοιχτή, ίσως και να έμπαινε...Δεν ξέρω, μια ιδέα είναι...
Λειτουργεί το ESP στο GOlF V;;;