Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μ3 ή ΜΧ5;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μ3 ή ΜΧ5;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    35
    73
    116
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas last edited by

      Ένα ερώτημα όχι και τόσο υποθετικό. Φίλος μού τηλεφωνεί εχτές και μου ανάβει φωτιές. Γνωστός του πουλάει Μ3 Ε36 Cabrio σε τιμή αντίστοιχη από αυτή που θα έπιανε το ήδη υπάρχον ΜΧ αν το πουλούσα αύριο.
      Το αυτοκίνητο ξεκίνησε την καριέρα του σαν 318 στη Γερμανία το 1994. Κάποιος πήγε, έψαξε σκληρά, τη βρήκε και την οδήγησε από το χεράκι στην όμορφη χώρα μας. Το ίδιο χεράκι είχε φροντίσει να εξασφαλίσει τα μηχανικά μέρη μιας τρακαρισμένης Μ3, αυτής με τα 286 άλογα και 5άρι σασμάν. Το μυστήριο πραγματοποιήθηκε, μόνο που κάποιος παρέλειψε να το δηλώσει στο ελληνικό κράτος. Έχουμε λοιπόν ένα αυτοκίνητο το οποίο σαν αμάξωμα λέγεται ότι έχει 76.000 χλμ. (ναι, 11 ετών από τη Γερμανία!) και με έναν κινητήρα που ούτε ξέρουμε πόσα θα μπορούσε να πει αν είχε λαλιά. Οι αστυνόμοι θα τρίβουν τα χεράκια τους αν ανοίξουν το καπό, ενώ λογικά το ίδιο θα κάνουν και οι υπάλληλοι των ΚΤΕΟ – αν και αυτό θα πρέπει να διορθώνεται με λίγο λαδάκι.
      Προσθέστε λοιπόν στην αμφίβολη αξιοπιστία τη σημαντικά αυξημένη κατανάλωση, τα υπερδιπλάσια έξοδα των αναλώσιμων, την υψηλότερη συντήρηση... Από την άλλη, έχουμε μια γνωστή ποσότητα. Το ΜΧ δεν είναι 11 ετών αλλά μόλις 3, δεν έχει ακουμπήσει πουθενά, έχει 50.000 πραγματικά χλμ., δε ζητάει τίποτα, γυρνάει την ουρά του με μοναδικό τρόπο και με μοναδικό κόστος (4 λάστιχα μόλις 250 ευρώ!). Ξέρεις ότι αν το συντηρήσεις σωστά, έχεις τουλάχιστον 100.000 χλμ. ακόμα να γυρίζεις πίστες, βουνά, ραχούλες χωρίς να κάνει τσικ.
      Ξαφνικά, η χαρά που έκανες ότι θα διπλασιάσεις τα άλογά σου (146 vs 286) χωρίς να πληρώσεις κάτι παραπάνω, πήγε περίπατο. Εσείς τι θα διαλέγατε; Το ερώτημα είναι πραγματικό, εχτές με απασχόλησε αρκετά αλλά μάλλον θα παραμείνω πιστός στο Miata. Εσείς τι λέτε;

      https://cartalk.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimsabas last edited by

        Ένα ερώτημα όχι και τόσο υποθετικό. Φίλος μού τηλεφωνεί εχτές και μου ανάβει φωτιές. Γνωστός του πουλάει Μ3 Ε36 Cabrio σε τιμή αντίστοιχη από αυτή που θα έπιανε το ήδη υπάρχον ΜΧ αν το πουλούσα αύριο.
        Το αυτοκίνητο ξεκίνησε την καριέρα του σαν 318 στη Γερμανία το 1994. Κάποιος πήγε, έψαξε σκληρά, τη βρήκε και την οδήγησε από το χεράκι στην όμορφη χώρα μας. Το ίδιο χεράκι είχε φροντίσει να εξασφαλίσει τα μηχανικά μέρη μιας τρακαρισμένης Μ3, αυτής με τα 286 άλογα και 5άρι σασμάν. Το μυστήριο πραγματοποιήθηκε, μόνο που κάποιος παρέλειψε να το δηλώσει στο ελληνικό κράτος. Έχουμε λοιπόν ένα αυτοκίνητο το οποίο σαν αμάξωμα λέγεται ότι έχει 76.000 χλμ. (ναι, 11 ετών από τη Γερμανία!) και με έναν κινητήρα που ούτε ξέρουμε πόσα θα μπορούσε να πει αν είχε λαλιά. Οι αστυνόμοι θα τρίβουν τα χεράκια τους αν ανοίξουν το καπό, ενώ λογικά το ίδιο θα κάνουν και οι υπάλληλοι των ΚΤΕΟ – αν και αυτό θα πρέπει να διορθώνεται με λίγο λαδάκι.
        Προσθέστε λοιπόν στην αμφίβολη αξιοπιστία τη σημαντικά αυξημένη κατανάλωση, τα υπερδιπλάσια έξοδα των αναλώσιμων, την υψηλότερη συντήρηση... Από την άλλη, έχουμε μια γνωστή ποσότητα. Το ΜΧ δεν είναι 11 ετών αλλά μόλις 3, δεν έχει ακουμπήσει πουθενά, έχει 50.000 πραγματικά χλμ., δε ζητάει τίποτα, γυρνάει την ουρά του με μοναδικό τρόπο και με μοναδικό κόστος (4 λάστιχα μόλις 250 ευρώ!). Ξέρεις ότι αν το συντηρήσεις σωστά, έχεις τουλάχιστον 100.000 χλμ. ακόμα να γυρίζεις πίστες, βουνά, ραχούλες χωρίς να κάνει τσικ.
        Ξαφνικά, η χαρά που έκανες ότι θα διπλασιάσεις τα άλογά σου (146 vs 286) χωρίς να πληρώσεις κάτι παραπάνω, πήγε περίπατο. Εσείς τι θα διαλέγατε; Το ερώτημα είναι πραγματικό, εχτές με απασχόλησε αρκετά αλλά μάλλον θα παραμείνω πιστός στο Miata. Εσείς τι λέτε;

        https://cartalk.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimsabas last edited by

          Ένα ερώτημα όχι και τόσο υποθετικό. Φίλος μού τηλεφωνεί εχτές και μου ανάβει φωτιές. Γνωστός του πουλάει Μ3 Ε36 Cabrio σε τιμή αντίστοιχη από αυτή που θα έπιανε το ήδη υπάρχον ΜΧ αν το πουλούσα αύριο.
          Το αυτοκίνητο ξεκίνησε την καριέρα του σαν 318 στη Γερμανία το 1994. Κάποιος πήγε, έψαξε σκληρά, τη βρήκε και την οδήγησε από το χεράκι στην όμορφη χώρα μας. Το ίδιο χεράκι είχε φροντίσει να εξασφαλίσει τα μηχανικά μέρη μιας τρακαρισμένης Μ3, αυτής με τα 286 άλογα και 5άρι σασμάν. Το μυστήριο πραγματοποιήθηκε, μόνο που κάποιος παρέλειψε να το δηλώσει στο ελληνικό κράτος. Έχουμε λοιπόν ένα αυτοκίνητο το οποίο σαν αμάξωμα λέγεται ότι έχει 76.000 χλμ. (ναι, 11 ετών από τη Γερμανία!) και με έναν κινητήρα που ούτε ξέρουμε πόσα θα μπορούσε να πει αν είχε λαλιά. Οι αστυνόμοι θα τρίβουν τα χεράκια τους αν ανοίξουν το καπό, ενώ λογικά το ίδιο θα κάνουν και οι υπάλληλοι των ΚΤΕΟ – αν και αυτό θα πρέπει να διορθώνεται με λίγο λαδάκι.
          Προσθέστε λοιπόν στην αμφίβολη αξιοπιστία τη σημαντικά αυξημένη κατανάλωση, τα υπερδιπλάσια έξοδα των αναλώσιμων, την υψηλότερη συντήρηση... Από την άλλη, έχουμε μια γνωστή ποσότητα. Το ΜΧ δεν είναι 11 ετών αλλά μόλις 3, δεν έχει ακουμπήσει πουθενά, έχει 50.000 πραγματικά χλμ., δε ζητάει τίποτα, γυρνάει την ουρά του με μοναδικό τρόπο και με μοναδικό κόστος (4 λάστιχα μόλις 250 ευρώ!). Ξέρεις ότι αν το συντηρήσεις σωστά, έχεις τουλάχιστον 100.000 χλμ. ακόμα να γυρίζεις πίστες, βουνά, ραχούλες χωρίς να κάνει τσικ.
          Ξαφνικά, η χαρά που έκανες ότι θα διπλασιάσεις τα άλογά σου (146 vs 286) χωρίς να πληρώσεις κάτι παραπάνω, πήγε περίπατο. Εσείς τι θα διαλέγατε; Το ερώτημα είναι πραγματικό, εχτές με απασχόλησε αρκετά αλλά μάλλον θα παραμείνω πιστός στο Miata. Εσείς τι λέτε;

          https://cartalk.gr/

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            charmak66 last edited by

            Πρώτον,η bmw είναι κάμπριο και αυτό με κάνει να την αποκλείω.Τα ανοιχτά αυτοκίνητα πρέπει να είναι roadster και όχι ξεσκούφωτα sedan,κατά την ταπεινή μου άποψη.

            Δεύτερο και σημαντικότερο:ΔΕΝ είναι m3 επειδή φορά τον κινητήρα και το κιβώτιό της!Η m3 είχε και αλλαγές στο πλαίσιο σε σχέση με τις απλές...

            Τρίτο και επίσης σημαντικό:Το αυτοκίνητο θα είναι λαχείο.Μπορεί να βγάζει συνέχεια προβλήματα.Ειδικά τα 76Κ χιλιόμετρα σε 11 χρόνια φαίνονται ύποπτα.

            Μείνε με το miata που το ξέρεις και σε ξέρει!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lotusnick last edited by

              Symfono apolyta me ton charmak66

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thanos last edited by

                Βάλε κίολας οτι αν τρακάρεις δεν έχεις ασφάλεια...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  technik last edited by

                  Eίσαι πολύ δημοκρατικός...

                  Υπάρχει μια μόνο επιλογή στην ψηφοφορία!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • P
                    pad last edited by

                    Και βεβαια πρεπει να μεινει με το MX5..θα ηταν μεγαλο λαθος η αγορα της συγκεκριμενης ///Μ...
                    Ασχετο.....το πλαισιο μιας 316 ε36 και μιας Μ3 ε36 εχουν ελαχιστες διαφορες.....ειναι η πιο ευκολη και σωστη μετατροπη που μπορει να γινει σε ///Μ.....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      adis4gr last edited by

                      κρατας χαλαρα το μχ5!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • M
                        msamaro last edited by

                        Έχω την εντύπωση πως έχω δει την bmw για την οποία μιλάς! Είναι ένα περίεργο μεταλικό μπλε?
                        Θα κράταγα το mx5 για να μην έχω τραβήγματα με το κράτος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          meco last edited by

                          1994,
                          cabrio,
                          μετατροπή και αδήλωτη μάλιστα...
                          Προσπέρασέ τη!!!
                          Κράτα το mx5...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            sado last edited by

                            Κράτα το mx5

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • O
                              opterios last edited by

                              MX-5, χωρίς δεύτερη σκέψη!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cmarin last edited by

                                Ο χρήστης technik έγραψε:
                                Eίσαι πολύ δημοκρατικός...

                                Υπάρχει μια μόνο επιλογή στην ψηφοφορία!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Υπήρχε ποτέ Ε36 Μ3 κάμπριο; Γιατί νομίζω ότι μόνο η Ε46 είχε βγει. Οπότε το πλαίσιο θα έχει τραβήξει τα πάνδεινα. Μείνε με το ΜΧ5, που να πας να μπλέξεις...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    skye last edited by

                                    ουρτ προδότη θες και απάντηση

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • K
                                      kostas-1970 last edited by

                                      ΜΧ5

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                                        Eίσαι πολύ δημοκρατικός...

                                        Υπάρχει μια μόνο επιλογή στην ψηφοφορία!

                                        Oops, I did it again!
                                        Αναμένω τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας για να αποφασίσω
                                        Πάντως μου κάνει εντύπωση που κανείς δεν έχει ταχθεί υπέρ της Μ3. Ακόμα και ο pad που υποστηρίζει ότι πρόκειται για εύκολη και αναίμακτη μετατροπή και είναι bmwδάκιας

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimsabas last edited by

                                          Ο χρήστης skye έγραψε:
                                          ουρτ προδότη θες και απάντηση

                                          Ψήφισες;

                                          https://cartalk.gr/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lotusnick last edited by

                                            Ο χρήστης TGD έγραψε:
                                            Υπήρχε ποτέ Ε36 Μ3 κάμπριο; Γιατί νομίζω ότι μόνο η Ε46 είχε βγει. Οπότε το πλαίσιο θα έχει τραβήξει τα πάνδεινα. Μείνε με το ΜΧ5, που να πας να μπλέξεις...

                                            Nai opos kai sedan.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr