-
Ένα ερώτημα όχι και τόσο υποθετικό. Φίλος μού τηλεφωνεί εχτές και μου ανάβει φωτιές. Γνωστός του πουλάει Μ3 Ε36 Cabrio σε τιμή αντίστοιχη από αυτή που θα έπιανε το ήδη υπάρχον ΜΧ αν το πουλούσα αύριο.
Το αυτοκίνητο ξεκίνησε την καριέρα του σαν 318 στη Γερμανία το 1994. Κάποιος πήγε, έψαξε σκληρά, τη βρήκε και την οδήγησε από το χεράκι στην όμορφη χώρα μας. Το ίδιο χεράκι είχε φροντίσει να εξασφαλίσει τα μηχανικά μέρη μιας τρακαρισμένης Μ3, αυτής με τα 286 άλογα και 5άρι σασμάν. Το μυστήριο πραγματοποιήθηκε, μόνο που κάποιος παρέλειψε να το δηλώσει στο ελληνικό κράτος. Έχουμε λοιπόν ένα αυτοκίνητο το οποίο σαν αμάξωμα λέγεται ότι έχει 76.000 χλμ. (ναι, 11 ετών από τη Γερμανία!) και με έναν κινητήρα που ούτε ξέρουμε πόσα θα μπορούσε να πει αν είχε λαλιά. Οι αστυνόμοι θα τρίβουν τα χεράκια τους αν ανοίξουν το καπό, ενώ λογικά το ίδιο θα κάνουν και οι υπάλληλοι των ΚΤΕΟ – αν και αυτό θα πρέπει να διορθώνεται με λίγο λαδάκι.
Προσθέστε λοιπόν στην αμφίβολη αξιοπιστία τη σημαντικά αυξημένη κατανάλωση, τα υπερδιπλάσια έξοδα των αναλώσιμων, την υψηλότερη συντήρηση... Από την άλλη, έχουμε μια γνωστή ποσότητα. Το ΜΧ δεν είναι 11 ετών αλλά μόλις 3, δεν έχει ακουμπήσει πουθενά, έχει 50.000 πραγματικά χλμ., δε ζητάει τίποτα, γυρνάει την ουρά του με μοναδικό τρόπο και με μοναδικό κόστος (4 λάστιχα μόλις 250 ευρώ!). Ξέρεις ότι αν το συντηρήσεις σωστά, έχεις τουλάχιστον 100.000 χλμ. ακόμα να γυρίζεις πίστες, βουνά, ραχούλες χωρίς να κάνει τσικ.
Ξαφνικά, η χαρά που έκανες ότι θα διπλασιάσεις τα άλογά σου (146 vs 286) χωρίς να πληρώσεις κάτι παραπάνω, πήγε περίπατο. Εσείς τι θα διαλέγατε; Το ερώτημα είναι πραγματικό, εχτές με απασχόλησε αρκετά αλλά μάλλον θα παραμείνω πιστός στο Miata. Εσείς τι λέτε; -
Ένα ερώτημα όχι και τόσο υποθετικό. Φίλος μού τηλεφωνεί εχτές και μου ανάβει φωτιές. Γνωστός του πουλάει Μ3 Ε36 Cabrio σε τιμή αντίστοιχη από αυτή που θα έπιανε το ήδη υπάρχον ΜΧ αν το πουλούσα αύριο.
Το αυτοκίνητο ξεκίνησε την καριέρα του σαν 318 στη Γερμανία το 1994. Κάποιος πήγε, έψαξε σκληρά, τη βρήκε και την οδήγησε από το χεράκι στην όμορφη χώρα μας. Το ίδιο χεράκι είχε φροντίσει να εξασφαλίσει τα μηχανικά μέρη μιας τρακαρισμένης Μ3, αυτής με τα 286 άλογα και 5άρι σασμάν. Το μυστήριο πραγματοποιήθηκε, μόνο που κάποιος παρέλειψε να το δηλώσει στο ελληνικό κράτος. Έχουμε λοιπόν ένα αυτοκίνητο το οποίο σαν αμάξωμα λέγεται ότι έχει 76.000 χλμ. (ναι, 11 ετών από τη Γερμανία!) και με έναν κινητήρα που ούτε ξέρουμε πόσα θα μπορούσε να πει αν είχε λαλιά. Οι αστυνόμοι θα τρίβουν τα χεράκια τους αν ανοίξουν το καπό, ενώ λογικά το ίδιο θα κάνουν και οι υπάλληλοι των ΚΤΕΟ – αν και αυτό θα πρέπει να διορθώνεται με λίγο λαδάκι.
Προσθέστε λοιπόν στην αμφίβολη αξιοπιστία τη σημαντικά αυξημένη κατανάλωση, τα υπερδιπλάσια έξοδα των αναλώσιμων, την υψηλότερη συντήρηση... Από την άλλη, έχουμε μια γνωστή ποσότητα. Το ΜΧ δεν είναι 11 ετών αλλά μόλις 3, δεν έχει ακουμπήσει πουθενά, έχει 50.000 πραγματικά χλμ., δε ζητάει τίποτα, γυρνάει την ουρά του με μοναδικό τρόπο και με μοναδικό κόστος (4 λάστιχα μόλις 250 ευρώ!). Ξέρεις ότι αν το συντηρήσεις σωστά, έχεις τουλάχιστον 100.000 χλμ. ακόμα να γυρίζεις πίστες, βουνά, ραχούλες χωρίς να κάνει τσικ.
Ξαφνικά, η χαρά που έκανες ότι θα διπλασιάσεις τα άλογά σου (146 vs 286) χωρίς να πληρώσεις κάτι παραπάνω, πήγε περίπατο. Εσείς τι θα διαλέγατε; Το ερώτημα είναι πραγματικό, εχτές με απασχόλησε αρκετά αλλά μάλλον θα παραμείνω πιστός στο Miata. Εσείς τι λέτε; -
Ένα ερώτημα όχι και τόσο υποθετικό. Φίλος μού τηλεφωνεί εχτές και μου ανάβει φωτιές. Γνωστός του πουλάει Μ3 Ε36 Cabrio σε τιμή αντίστοιχη από αυτή που θα έπιανε το ήδη υπάρχον ΜΧ αν το πουλούσα αύριο.
Το αυτοκίνητο ξεκίνησε την καριέρα του σαν 318 στη Γερμανία το 1994. Κάποιος πήγε, έψαξε σκληρά, τη βρήκε και την οδήγησε από το χεράκι στην όμορφη χώρα μας. Το ίδιο χεράκι είχε φροντίσει να εξασφαλίσει τα μηχανικά μέρη μιας τρακαρισμένης Μ3, αυτής με τα 286 άλογα και 5άρι σασμάν. Το μυστήριο πραγματοποιήθηκε, μόνο που κάποιος παρέλειψε να το δηλώσει στο ελληνικό κράτος. Έχουμε λοιπόν ένα αυτοκίνητο το οποίο σαν αμάξωμα λέγεται ότι έχει 76.000 χλμ. (ναι, 11 ετών από τη Γερμανία!) και με έναν κινητήρα που ούτε ξέρουμε πόσα θα μπορούσε να πει αν είχε λαλιά. Οι αστυνόμοι θα τρίβουν τα χεράκια τους αν ανοίξουν το καπό, ενώ λογικά το ίδιο θα κάνουν και οι υπάλληλοι των ΚΤΕΟ – αν και αυτό θα πρέπει να διορθώνεται με λίγο λαδάκι.
Προσθέστε λοιπόν στην αμφίβολη αξιοπιστία τη σημαντικά αυξημένη κατανάλωση, τα υπερδιπλάσια έξοδα των αναλώσιμων, την υψηλότερη συντήρηση... Από την άλλη, έχουμε μια γνωστή ποσότητα. Το ΜΧ δεν είναι 11 ετών αλλά μόλις 3, δεν έχει ακουμπήσει πουθενά, έχει 50.000 πραγματικά χλμ., δε ζητάει τίποτα, γυρνάει την ουρά του με μοναδικό τρόπο και με μοναδικό κόστος (4 λάστιχα μόλις 250 ευρώ!). Ξέρεις ότι αν το συντηρήσεις σωστά, έχεις τουλάχιστον 100.000 χλμ. ακόμα να γυρίζεις πίστες, βουνά, ραχούλες χωρίς να κάνει τσικ.
Ξαφνικά, η χαρά που έκανες ότι θα διπλασιάσεις τα άλογά σου (146 vs 286) χωρίς να πληρώσεις κάτι παραπάνω, πήγε περίπατο. Εσείς τι θα διαλέγατε; Το ερώτημα είναι πραγματικό, εχτές με απασχόλησε αρκετά αλλά μάλλον θα παραμείνω πιστός στο Miata. Εσείς τι λέτε; -
Πρώτον,η bmw είναι κάμπριο και αυτό με κάνει να την αποκλείω.Τα ανοιχτά αυτοκίνητα πρέπει να είναι roadster και όχι ξεσκούφωτα sedan,κατά την ταπεινή μου άποψη.
Δεύτερο και σημαντικότερο:ΔΕΝ είναι m3 επειδή φορά τον κινητήρα και το κιβώτιό της!Η m3 είχε και αλλαγές στο πλαίσιο σε σχέση με τις απλές...
Τρίτο και επίσης σημαντικό:Το αυτοκίνητο θα είναι λαχείο.Μπορεί να βγάζει συνέχεια προβλήματα.Ειδικά τα 76Κ χιλιόμετρα σε 11 χρόνια φαίνονται ύποπτα.
Μείνε με το miata που το ξέρεις και σε ξέρει!
-
Symfono apolyta me ton charmak66
-
Βάλε κίολας οτι αν τρακάρεις δεν έχεις ασφάλεια...
-
Eίσαι πολύ δημοκρατικός...
Υπάρχει μια μόνο επιλογή στην ψηφοφορία!
-
Και βεβαια πρεπει να μεινει με το MX5..θα ηταν μεγαλο λαθος η αγορα της συγκεκριμενης ///Μ...
Ασχετο.....το πλαισιο μιας 316 ε36 και μιας Μ3 ε36 εχουν ελαχιστες διαφορες.....ειναι η πιο ευκολη και σωστη μετατροπη που μπορει να γινει σε ///Μ..... -
κρατας χαλαρα το μχ5!
-
Έχω την εντύπωση πως έχω δει την bmw για την οποία μιλάς! Είναι ένα περίεργο μεταλικό μπλε?
Θα κράταγα το mx5 για να μην έχω τραβήγματα με το κράτος. -
1994,
cabrio,
μετατροπή και αδήλωτη μάλιστα...
Προσπέρασέ τη!!!
Κράτα το mx5... -
Κράτα το mx5
-
MX-5, χωρίς δεύτερη σκέψη!!!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Eίσαι πολύ δημοκρατικός...Υπάρχει μια μόνο επιλογή στην ψηφοφορία!
-
Υπήρχε ποτέ Ε36 Μ3 κάμπριο; Γιατί νομίζω ότι μόνο η Ε46 είχε βγει. Οπότε το πλαίσιο θα έχει τραβήξει τα πάνδεινα. Μείνε με το ΜΧ5, που να πας να μπλέξεις...
-
ουρτ προδότη θες και απάντηση
-
ΜΧ5
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Eίσαι πολύ δημοκρατικός...
Υπάρχει μια μόνο επιλογή στην ψηφοφορία!
Oops, I did it again!
Αναμένω τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας για να αποφασίσω
Πάντως μου κάνει εντύπωση που κανείς δεν έχει ταχθεί υπέρ της Μ3. Ακόμα και ο pad που υποστηρίζει ότι πρόκειται για εύκολη και αναίμακτη μετατροπή και είναι bmwδάκιας -
Ο χρήστης skye έγραψε:
ουρτ προδότη θες και απάντησηΨήφισες;
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Υπήρχε ποτέ Ε36 Μ3 κάμπριο; Γιατί νομίζω ότι μόνο η Ε46 είχε βγει. Οπότε το πλαίσιο θα έχει τραβήξει τα πάνδεινα. Μείνε με το ΜΧ5, που να πας να μπλέξεις...Nai opos kai sedan.
Μ3 ή ΜΧ5;