-
Τα φώτα σας! Φίλος τράκαρε καθώς επέστρεφε από ταξίδι. Η υπαιτιότητα είναι του άλλου οδηγού ο οποίος χωρίς κανένα πρόβλημα και με φιλική δήλωση δέχτηκε ότι έφταιγε.Το προβλημα είναι το εξής ο φανοποιός είπε ότι η ζημιά θα κοστίσει γύρω στα 1500 ευρώ. Το αμάξι είναι ένα skoda favorit του 1992 και η αφαλιστική του οδηγού που φέρει την ευθύνη είπε ότι λόγω παλαιότητας του αμαξιού και επειδή το κοστολογούν κάτω από 1500 ευρώ θα το βγάλουν ολικά κατεστραμένο και θα πληρώσουν στο παιδί 800 ευρώ περίπου και τα υπόλοιπα ασ τα βγάλει πουλώντας το για ανταλακτικά.Το πρόβλημα τώρα είναι ότι το παιδί χρειάζεται απαραιτήτως το αμάξι του και θέλει να τον αποζημειώσουν για να το φτιάξει και όχι για να το πετάξει.Πως μπορεί ρε παιδια να διεκδικήσει
τα χρήματα του?
Ευχαριστώ! -
Τα φώτα σας! Φίλος τράκαρε καθώς επέστρεφε από ταξίδι. Η υπαιτιότητα είναι του άλλου οδηγού ο οποίος χωρίς κανένα πρόβλημα και με φιλική δήλωση δέχτηκε ότι έφταιγε.Το προβλημα είναι το εξής ο φανοποιός είπε ότι η ζημιά θα κοστίσει γύρω στα 1500 ευρώ. Το αμάξι είναι ένα skoda favorit του 1992 και η αφαλιστική του οδηγού που φέρει την ευθύνη είπε ότι λόγω παλαιότητας του αμαξιού και επειδή το κοστολογούν κάτω από 1500 ευρώ θα το βγάλουν ολικά κατεστραμένο και θα πληρώσουν στο παιδί 800 ευρώ περίπου και τα υπόλοιπα ασ τα βγάλει πουλώντας το για ανταλακτικά.Το πρόβλημα τώρα είναι ότι το παιδί χρειάζεται απαραιτήτως το αμάξι του και θέλει να τον αποζημειώσουν για να το φτιάξει και όχι για να το πετάξει.Πως μπορεί ρε παιδια να διεκδικήσει
τα χρήματα του?
Ευχαριστώ! -
Τα φώτα σας! Φίλος τράκαρε καθώς επέστρεφε από ταξίδι. Η υπαιτιότητα είναι του άλλου οδηγού ο οποίος χωρίς κανένα πρόβλημα και με φιλική δήλωση δέχτηκε ότι έφταιγε.Το προβλημα είναι το εξής ο φανοποιός είπε ότι η ζημιά θα κοστίσει γύρω στα 1500 ευρώ. Το αμάξι είναι ένα skoda favorit του 1992 και η αφαλιστική του οδηγού που φέρει την ευθύνη είπε ότι λόγω παλαιότητας του αμαξιού και επειδή το κοστολογούν κάτω από 1500 ευρώ θα το βγάλουν ολικά κατεστραμένο και θα πληρώσουν στο παιδί 800 ευρώ περίπου και τα υπόλοιπα ασ τα βγάλει πουλώντας το για ανταλακτικά.Το πρόβλημα τώρα είναι ότι το παιδί χρειάζεται απαραιτήτως το αμάξι του και θέλει να τον αποζημειώσουν για να το φτιάξει και όχι για να το πετάξει.Πως μπορεί ρε παιδια να διεκδικήσει
τα χρήματα του?
Ευχαριστώ! -
Δύο πράγματα θα σου πω.
- Με τις ασφαλιστικές δεν θα βγάλεις άκρη, αν λέει 800 τόσα θα του δώσουν , μη σου πω και λιγότερα
- Σε συζήτηση με τον ασφαλιστή μου παλαιότερα μου είχε πει ότι αν κάποιος κινηθεί νομικά είναι βέβαιο ότι θα αποζημειωθεί πλήρως. Η διαδικασία είναι : φτιάχνει το αμάξι, πάει στην ασφαλιστική με τα τιμολόγια, δεν δέχεται την αποζημείωση που του δίνουν και καταθέτει αγωγή ζητώντας αποζημείωση από την ασφαλιστικής, τον ιδιοκτήτη και τον οδηγό του οχήματος. Από όσο ξέρω αυτά που επικαλούνται οι ασφαλιστικές περί παλαιότητας και περι μεταχειρισμένων ανταλακτικών δεν τα δέχεται το δικαστήριο. Με άλλα λόγια δεν μπορεί κανείς να σε υποχρεώσει να αποσύρεις το αμάξι σου ή να το φτιάξεις με μεταχειρισμένα ανταλακτικά.
Να ξέρεις βέβαια ότι η 2η διαδικάσια πέρνει πάνω από χρόνο. Επίσης να σου πω εγώ δεν την έχω ακολουθήσει ποτέ (μια φορά που χρειάστηκε ήταν από τρακάρισμα με αλλοδαπό και δεν ήθελα να μπλέξω δικαστικά μαζί του) οπότε καλύτερα να ρωτήσεις και έναν δικηγόρο.
-
.
Ποια ασφαλιστική είναι (έστω και με πμ) για να μην περάσω ούτε απ' έξω;
.
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
.Ποια ασφαλιστική είναι (έστω και με πμ) για να μην περάσω ούτε απ' έξω;
.
Τα πραγματα ειναι οπως τα λεει ο φιλος pavleouras!!!
Το ποια ασφαλιστικη ειναι δεν λεει και πολλα γιατι ολες ετσι λειτουργουν.
Ατυχια για το φιλο που τρακαρε αλλα ετσι ειναι η κατασταση.
Αν θελεις περισοτερες πληροφοριες ψαξε λιγο στο προσφατο παρελθον εδω στο φορουμ θα βρεις δεκαδες θεματα. -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Τα πραγματα ειναι οπως τα λεει ο φιλος pavleouras!!!
Το ποια ασφαλιστικη ειναι δεν λεει και πολλα γιατι ολες ετσι λειτουργουν.
Ατυχια για το φιλο που τρακαρε αλλα ετσι ειναι η κατασταση.
Αν θελεις περισοτερες πληροφοριες ψαξε λιγο στο προσφατο παρελθον εδω στο φορουμ θα βρεις δεκαδες θεματα.Πρέπει να καταδικάζουμε τέτοιες πρακτικές μπας και σαν καταναλωτές κατορθώσουμε τίποτα (ναι σώθηκα τώρα, να μιλάω για κοινή καταναλωτική συνείδηση από τη στιγμή που η Τουρκοκρατία δε σταμάτησε ποτέ να υφίσταται στη χώρα μας)...
Ευχαριστώ πάντως Megane98hp...
-
Αν δεν κάνω λάθος η 'παλαιότητα' δεν είναι κατοχυρωμένη απο το νόμο και είναι πατέντα των ασφαλιστηκών, άλλωστε ο φίλος που τράκαρε δεν πλήρωνε τα μισά ασφάλιστα επειδή το αμάξι ήταν παλιό, γιατι να δικαιούται (?) μισή αποζημείωση.
Εγω θα πρότεινα να διαμαρτυρηθεί στην ασφαλιστηκή (πιάνει περισσότερο απ'όσο φαντάζεστε) και ίσως να τους απειλήσει πως θα κινηθεί δικαστικά.
-
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Η ασφάλεια που πληρώνεις είναι μερικώς για το αμάξι σου και μερικώς για την περιουσία των άλλων τους οποίους μπορεί να βλάψεις με ευθύνη σου.
Η αξία του αυτοκινήτου συνυπολογίζεται για το ύψος των ασφαλίστρων όσον αφορά την ολική κλοπή, οπότε όσο λιγότερα τους πεις να βάλουν, τόσο μειώνεται το ύψος τους (όχι πολύ όμως). -
Ρε παιδιά, η ουσία είναι ότι ο άνθρωπος είχε πριν ένα αμάξι το οποίο δούλευε και τώρα δεν δουλεύει. ΚΤΕΟ έχει περάσει; Κάρτα καυσαερίων έχει; Άρα, είναι αμάξι. Τι πάει να πει παλιό και καινούργιο; Πρώτα είχε αμάξι και τώρα δεν έχει. Ή να του πληρώσουν επισκευή ή να του πάρουν καινούργιο.
Για ρώτα ρε φίλε ένα δικηγόρο να δεις τι λέει ο νόμος.
-
Ο χρήστης rethimno01 έγραψε:
Ρε παιδιά, η ουσία είναι ότι ο άνθρωπος είχε πριν ένα αμάξι το οποίο δούλευε και τώρα δεν δουλεύει. ΚΤΕΟ έχει περάσει; Κάρτα καυσαερίων έχει; Άρα, είναι αμάξι. Τι πάει να πει παλιό και καινούργιο; Πρώτα είχε αμάξι και τώρα δεν έχει. Ή να του πληρώσουν επισκευή ή να του πάρουν καινούργιο.Για ρώτα ρε φίλε ένα δικηγόρο να δεις τι λέει ο νόμος.
Και ο δικηγορος τα ιδια θα του πει αλλα σαν δικηγορος που ειναι θα του πει να παει οπωσδηποτε σε δικη για να δικαιωθει. Αλλα θα παρει πολυ καιρο δυστυχως!!!
-
Ο φιλος σου καλο ειναι να επικοινωνησει με την εν λογω ασφαλιστικη και να τους ειδοποιησει οτι ΗΔΗ χρησιμοποιει ΤΑΞΙ για τις μετακινησεις του και τα εξοδα θα τα διεκδικησει απο αυτους με αγωγη μαζι με τα εξοδα επισκευης του αυτοκινητου του.
-
Ότι και να πει στην ασφαλι(η)στ(ρ)ική (οι περισσότερες τα ίδια χάλια είναι) από τη πόρτα θα μπεί από το παράθυρο θα βγεί.
Θα του πούν να πάει δικαστικά και μέχρι να γίνει η δίκη 'ζήσε Μάι μου ...' . Αυτό κάνουν πάντοτε και να χάσουν τη δίκη δε τους νοιάζει μέχρι τότε θα τα έχουν πάρει (ταλαιπωρόντας) από κάποιον άλλο. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Η ασφάλεια που πληρώνεις είναι μερικώς για το αμάξι σου και μερικώς για την περιουσία των άλλων τους οποίους μπορεί να βλάψεις με ευθύνη σου.
Η αξία του αυτοκινήτου συνυπολογίζεται για το ύψος των ασφαλίστρων όσον αφορά την ολική κλοπή, οπότε όσο λιγότερα τους πεις να βάλουν, τόσο μειώνεται το ύψος τους (όχι πολύ όμως).Η παλαιότητα επηρεάζει τα ασφάλιστρα λόγω κλοπής και λόγω άλλων καλύψεων που αφορούν το δικό σου αμάξι. Δεν είναι λογικό να αφορά την αποζημείωση του παθόντα. Δηλαδή αν με χτυπήσει κάποιος με παλιό αμάξι θα με αποζημειώσουν μερικώς γιατί αυτός πλήρωνε λιγότερο?
Το επιχείρημα που χρησιμοποιούν για αμάξια πάνω από 5 χρόνια είναι ότι αυτά που είχε επάνω το αμάξι ήταν παλία οπότε θα βάλεις ή παλιά ή ιμιτασιόν. Επίσης αυτό που κρίνουν την επισκευή ασύμφορη και σου πληρώνουν το αμάξι πρέπει να καταργηθεί με νόμο κατα τη γνώμη μου. Και καλά αν έχω αμάξι 5-6 χρόνων, θα βρω αμάξι σε καλή κατάσταση να αγοράσω (φυσικά θα βάλω και από την τσέπη μου κάτι). Αν έχω κανένα fordακι 25ατίας και το έχω συντηρήσει, με τα 500 ευρώ που θα μου δώσουν θα πάρω αμάξι ή σαράβαλο? Εδώ έχω ακούσει και το τρελό από μία κοπέλα. Μετά από τρακάρισμα δεν έβαλε αερόσακους γιατί έτσι της είπε η ασφαλιστική!!!!!!!!!!!!!!!! Βρίσκουν και τα κάνουν ε? -
Δεν το εννοούσα έτσι. Αναφέρθηκα στην περίπτωση της κλοπής. Όσον αφορά τον τρίτο μη πελάτη της ασφαλιστικής - ζημιωθέντα, ασφαλώς αυτός πρέπει να αποζημιωθεί πλήρως. Διαφωνώ ασφαλώς με τη λογική 'το αμάξι σου το κοστολογούμε τόσο, άρα τόσα θα πάρεις', γιατί όλα τα αμάξια δεν είναι ίδια. Όμως ένα παλιό αμάξι έχει χαμηλή τιμή (η συναισθηματική αξία και τα συναφή, όπως η άριστη συντήρηση, δεν ενδιαφέρουν), έτσι σου δίνουν όσο κοστίζει στην αγορά πάνω-κάτω (πάντα κάτω).
-
Οι εμπειρογνώμονες των ασφαλιστικών εταιριών κοστολογούν την αξία του αυτοκινήτου βάσει καταλόγου που έχουν και που οι τιμές που περιλαμβάνει καμία σχέση δεν έχουν με αυτές που διαμορφόνωνται στην αγορά. Είναι πολύ χαμηλότερες οι τιμές στους καταλόγους των ασφαλιστικών εταιριών. Την παλαιότητα που αναφέρουν οι ασφαλιστικές ισχύει αλλά το ποσοστό που θα βάλει η ασφαλιστική με αυτό που θα αναγνωρίσει αν πας δικαστικώς το δικαστήριο μπορεί να διαφέρει προς όφελός σου. Η διαδικασίες είναι τρεις. 1) δέχεσαι τα χρήματα και πουλάς το αυτοκίνητο για ανταλλακτικά ή παλιοσίδερα 2) κάνεις μύνηση στην ασφαλιστική, φτιάχνεις το αυτοκίνητο και προσκομίζεις τα τιμολόγια και έξοδας μεταφοράς που έχεις κάνει κατά το διάστημα της επισκευής του στο δικαστήριο και εκείνο αποφασίζει πόσο από το ποσό που θα προσκομίσεις πρέπει η ασφαλιστική να καλύψει συν τον τόκο που μετράει ή από την ημέρα που αρνήθηκε η ασφαλαστική να σε πληρώσει ή από την ημέρα που κατέθεσες τη μύνηση ή από την ημέρα του συμβάντος - τρακαρίσματος (δε θυμάμαι ποια ημερομηνία ισχύει) 3) δεν επισκευάζεις το αυτοκίνητο ούτε το πουλάς αλλά το πας σε κάποιο χώρο, παίρνεις μία προσφορά για το κόστος επισκευής του αυτοκινήτου και κάνεις μύνηση στην ασφαλιστική. Η 3η περίπτωση ισχυει όταν δεν έχεις χρήματα να επισκευάσεις το αυτοκίνητο οπότε ζητάς από το δικαστήριο να σου δώσει η ασφαλιστική τα λεφτά για να το επισκευάσεις. Στις 2 τελευταίες περιπτώσεις το πιθανότερο είναι να δικαιωθείς αλλά μπορεί το δικαστήριο να σου πει ότι από τα 1500 ευρώ λόγω παλαιότητας θα πάρεις τα 1500 μείον το 10% (λέω ένα τυχαίο ποσοστό) λόγω παλαιότητας δηλαδή 1500 - 150 = 1350ευρώ θα πάρεις συν τους τόκους που αναλογούν συν τα έξοδα μεταφορά που θα ανγωσήσει το δικαστήριο για τα οποία πρέπει να έχεις αποδείξεις (έξοδα για taxi, λεοφωρεία, ενοικίαση αυτοκινήτου). Τα τελευταία μπορείς να τα φουσκώσεις όπως μπορείς σε συννενόηση με το μάστορα να φουσκώσεις τα εργατικά οπότε να ισοφαρίσεις το ποσό. Υπολόγιζε γύρω στα 2 χρόνια τρέξιμο στα δικαστήρια. Η ασφαλιστική στο τέλος πληρώνει τα δικαστικά έξοδα και τον δικηγόρο σου εφόσον χάσει στο δικαστήριο. Έτσι πάνω κάτω λύνονται τα προβλήματα με τις ασφαλιστικές στο δικαστήριο. Αν έχεις υπομονή και κουράγιο (εδώ πατάνε οι ασφαλιστικές καθώς οι περισσότεροι αποφεύγουν να τρέχουν στα δικαστήρια και να χάνουν χρόνο και μεροκάματα) συμβουλέψου ένα δικηγόρο και πιθανόν να σε προτείνει να πας δικαστικά. Αν όχι δέξου το πολύ μικρό ποσό που αναγνωρίζει η ασφαλιστική. Σε αυτές τις περιπτώσεις πάντως (μου έχει τύχη και μάλιστα σε περίοδο που πουλούσα του αυτοκίνητό μου να με τρακάρουν και να πλωρώνω 650.000δρχ ζημιά ενώ πριν το τρακάρισμα το πουλούσα για 1.000.000δρχ!!!) μένεις στην κυριολεξία χωρίς αυτοκινήτο και αναγκάζεσαι να αγοράσεις άλλο γιατί η ασφαλιστική πληρώνει ψίχουλα. Και αν δεν τα έχεις τα λεφτά όπως στην περίπτωση του φίλου σου τότε η αδικία είναι ακόμη μεγαλύτερη
-
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις παιδιά!
Το αμάξι θέλει μόνο λαμαρινοδουλειά γιατί τον χτύπησε στο πλάι, σασ΄ιδενπ ρέπει να έχει πειραχτεί από ότι κατάλαβα γιατί το αμάξι δεν το έχω δει, μόνο που αναγκάζεται να μπαινοβγαίνει από την πόρτα του συνοδηγού.
Δεύτερον εφόσον έχει νομική κάλυψη του πρότεινα κι εγώ δικαστήριο λέγοντάς του όμως ότι θα αργήσει η δίκη. Τουλάχιστον μέχι να βγάλει κάποια άκρη έχετε να προτείνετε κανά καλό φανοποιό μήπως και του τα είπε φουσκομένα ο άλλος?
Λέμε τωρα... -
Ο χρήστης keny έγραψε:
Τουλάχιστον μέχι να βγάλει κάποια άκρη έχετε να προτείνετε κανά καλό φανοποιό μήπως και του τα είπε φουσκομένα ο άλλος?
Λέμε τωρα...Αν το πάει στην αντιπροσωπία η τιμή που θα του πουν είναι σχεδόν διπλάσια από ότι θα του πουν έξω. Τώρα και έξω θα ακούσεις διάφορες τιμές αλλά όχι με πολύ μεγάλη απόκλιση. Να ξέρεις ότι ο φτηνότερος δεν είναι αναγκαίο να είναι και ο χειρότερος ούτε ο ακριβώτερος να είναι καλύτερος. Να σε συμβουλέψω για φανοποιό δεν μπορώ γιατί δεν ξέρω που μένει ο φίλος σου και επίσης γιατί σε αυτούς που έχω πάει δεν έμεινα ικανοποιημένος.
Συμβουλή μου μόνο, αν τελικά το φτιάξει με μεταχειρισμένα (αυτό θα έκανα στη θέση του) ας κάνει μια προσπάθεια να τα βρει μόνος του στην Φραντζή και στην Καβάλας. Στο λέω αυτό γιατί οι φανοποιοί συνήθως συνεργάζονται με 1-2 καταστήματα που πουλάνε μεταχειρισμένα και αν δεν έχουν αυτά που χρειάζονται τα αγοράζουν καινούργια. Σε έμενα σε τρακάρισμα από πισώ ο φανοποιός βρήκε μόνο πίσω καπό μεταχειρισμένο ενώ φανάρια, προφυλακτήρες, ποδιά κλπ τα πήρε καινούρια γιατί λέει δεν βρήκε μεταχειρισμένα ενώ μετά που έκανα μια βόλτα φρατζη ήταν γεμάτα. Μην ξεχνάς ότι αν βάλεις καινούρια η ασφαλιστική θα σου πληρώσει το μισό ποσό στα ανταλακτικά.
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Η ασφαλιστική στο τέλος πληρώνει τα δικαστικά έξοδα και τον δικηγόρο σου εφόσον χάσει στο δικαστήριο.αυτό με τον δικηγόρο ισχύει σίγουρα; Αν εγώ δλδ προσλάβω τον Κούγια;
-
Και τοτε θα βρουν καποιο τροπο,θα μιλησουν για οριο αμοιβης κτλ και στο τελος θα σου κανουν και αγωγη για απατη
Τρακάρισμα...