Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    "Βελτιωσιμότητα" ενός κινητήρα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. "Βελτιωσιμότητα" ενός κινητήρα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    12
    78
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Ορμούμενος από μοα κουβέντα με τον KF στο 'Προτάσεις προς τους 4Τ' ήθελα να ρωτήσω πότε ένας κινητήρας θεωρείται 'βελτιώσιμος', δηλαδή μπορεί να πάρει επιπλέον άλογα με σχετικά cost-effective μετατροπές. Ποια είναι εκείνα τα μέρη του που θέτουν το όριο και πρακτικά 'απαγορεύουν' τις (εύκολες) μετατροπές; Ένα που μπορώ να σκεφτώ είναι π.χ. ο εγκέφαλος. Γνώμες;

      Α, και μιλάμε για ατμόσφαιρα, τα τούρμπο είναι άλλη ιστορία.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Ορμούμενος από μοα κουβέντα με τον KF στο 'Προτάσεις προς τους 4Τ' ήθελα να ρωτήσω πότε ένας κινητήρας θεωρείται 'βελτιώσιμος', δηλαδή μπορεί να πάρει επιπλέον άλογα με σχετικά cost-effective μετατροπές. Ποια είναι εκείνα τα μέρη του που θέτουν το όριο και πρακτικά 'απαγορεύουν' τις (εύκολες) μετατροπές; Ένα που μπορώ να σκεφτώ είναι π.χ. ο εγκέφαλος. Γνώμες;

        Α, και μιλάμε για ατμόσφαιρα, τα τούρμπο είναι άλλη ιστορία.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Ορμούμενος από μοα κουβέντα με τον KF στο 'Προτάσεις προς τους 4Τ' ήθελα να ρωτήσω πότε ένας κινητήρας θεωρείται 'βελτιώσιμος', δηλαδή μπορεί να πάρει επιπλέον άλογα με σχετικά cost-effective μετατροπές. Ποια είναι εκείνα τα μέρη του που θέτουν το όριο και πρακτικά 'απαγορεύουν' τις (εύκολες) μετατροπές; Ένα που μπορώ να σκεφτώ είναι π.χ. ο εγκέφαλος. Γνώμες;

          Α, και μιλάμε για ατμόσφαιρα, τα τούρμπο είναι άλλη ιστορία.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nkaragou last edited by

            -Ηλεκτρονικο γκαζι
            -Μεταβλητη γωνια εκκεντροφορων
            -Μεταβλητο βυθισμα βαλβιδων
            -Μεταβλητοι αυλοι εισαγωγης
            -Καπακι με κακη σχεδιαση ( μικρη αποσταση αυλων εισαγωγης απο διοδους νερου κλπ)
            -Μοντελο για το οποιο δεν ασχοληθηκαν επαρκως ''εγκυροι'' βελτιωτικοι οικοι...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
              -Μεταβλητη γωνια εκκεντροφορων
              -Μεταβλητο βυθισμα βαλβιδων
              -Μεταβλητοι αυλοι εισαγωγης

              Πιστεύω πως από έναν καλό προγραμματιστή αυτά ξεπερνιούνται.

              -Καπακι με κακη σχεδιαση ( μικρη αποσταση αυλων εισαγωγης απο διοδους νερου κλπ)

              Αυτό δεν ξεπερνιέται, εκτός κι αν αλλάξεις καπάκι.

              -Μοντελο για το οποιο δεν ασχοληθηκαν επαρκως ''εγκυροι'' βελτιωτικοι οικοι...

              Εδώ διαφωνώ. Αν πάρεις ένα προϊόν από ''έγκυρο'' βελτιωτικό οίκο (αν υπάρχει τέτοιο πράγμα) σίγουρα δεν θα είναι cost-effective. Έχω μείνει κατά καιρούς με το στόμα ανοιχτό με τιμές από π.χ. προγράμματα της AutoDelta, εκκεντροφόρους C/B, εξατμίσεις Supersprint κτλ. που σου δίνουν όλα μαζί άντε 10 άλογα.

              Επίσης βελτίωση (και μάλιστα πολύ cost-effective) είναι και η αντικατάσιαση κάποιων εξαρτημάτων με άλλα από ανώτερο μοντέλο της ίδιας μάρκας (βλέπε εισαγωγή από Celica 1.8 στην Corolla 1.4 στο 0-100-0).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Εννοείται ότι όλα μπορούν να 'βελτιωθούν' με την έννοια να πάρουν περισσότερο ζόρι οι παρακάτω λεπτομέρεις (και άλλες) όμως θα ξεχωρίσουν τις βελτιώσεις που θα κρατήσουν στον χρόνο από αυτές που θα δυσφημήσουν έναν ικανοποιητικό μαμά κινητήρα.
                -Σχήμα θαλάμου καύσης (μπορεί να ελαττώνει την απόδοση)
                -Δυνατότητες ψύξης κινητήρα και ιδιότητες απαγωγής θερμότητας από την περιοχή γύρω από το θάλαμο καύσης που δεν καλύπτονται απλά με πχ καλύτερη τρόμπα ψυκτικού.Αν δημιουργείται μεγάλη θερμοκρασιακή διαφορά λόγω μη καλής απαγωγής θερμότητας υπάρχει κίνδυνος ρωγμής
                -επαρκείς σε διάμετρο και ροή δίοδοι λαδιού και ψυκτικού (μάλλον περιλαμβάνεται στο προηγούμενο) και τρόμπες λαδιού (θέση, ποιότητα, ροή)
                -Φλάντζες, μπουζόνια και ροπές σφιξίματος. Είναι αδύνατα σημεία που ίσως χρειάζονται αναβάθμιση, ίσως και όχι ανάλογα με τον κινητήρα.
                -πάχος, υλικό, επεξεργασία και άρα αντοχή μπλόκ
                -Ποιότητα (υλικό, επεξεργασία, αντοχή, βάρος) πιστονιών εμβόλων σε σχέση με τη διαδρομή που θα πρέπει να κάνουν μπορεί να περιορίσει το στροφάρισμα.
                -Βάρος και ακρίβεια ζυγίσματος όλων των περιστρεφόμενων/κινούμενων μερών επίσης περιορίζουν το στροφάρισμα και αυξάνουν τα φορτία στις...
                -Επιφάνειες τριβής μέγεθος, πιέσεις κλπ
                Όλα τα παραπάνω είναι κατασκευαστικά θέματα που αποτελούν επιλογές του κατασκευαστή με βάση το αγοραστικό κοινό, θέματα marketing αλλά και ιστορίας και βέβαια οικονομικούς παράγοντες... Επίσης το τι θα σου προκύψει μπορεί να είναι και θέμα τύχης πχ μπορεί μια ήδη υπάρχουσα καλή κατασκευή να προσαρμοστεί με μικρό κόστος σε πιο ήπια εφαρμογή αν αυτό συμφέρει από το να σχεδιαστεί και εξελιχτεί νέα λύση... (πχ ο ίδιος κινητήρας που αντέχει 225 άλογα να βγει σε απλή έκδοση με μόνο 150...)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gvala last edited by

                  Για οικονομικά αποδοτικές μετατροπές, ψάξε μόνο σε τούρμπο.
                  Αλλοιώς αν είναι να δώσω 1000 και 1500 € για βελτίωση 10 ίππων με ευνοϊκό άνεμο και 1 Kgm ροπής στις 5000 στροφές, ποτέ!
                  Για παράδειγμα δες τις βελτιώσεις της Σεατ και της Τογιότα στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες τους (π.χ. από το 0-100-0) και την αντίστοιχη της Σεατ στα τούρμπο.
                  Απλά, καμμία σχέση!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    silencer51 last edited by

                    Ετσι όπως βλέπω τα πράγματα ο εγκέφαλος ειναι το πιο δύσκολο εμπόδιο που συναντάται στα σύγχρονα αυτοκίνητα, δηλαδή το ξεκλείδωμά του.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gskarmou last edited by

                      Tá êõâéêÜ ôïõ .
                      Ç äïìÞ ôïõ -16 âÜëâéäïò Þ 8âÜëâéäïò
                      Ôá ðåñéèþñéá áíï÷þí ðïõ Ý÷åé áöÞóåé ï êáôáóêåõáóôÞò .Áí Ý÷åé áöÞóåé áñêåôÜ åßíáé åýêïëï íá åíôïðéóôïýí êáé íá âåëôéùèïýí.Ïðùò ôá ðåñóóüôåñá ôçò áãïñÜ Áí ðÜëé Ý÷åé áöÞóåé ëßãá ìå ôñáíÜ ðáñáäåßãìáôá ÔÜðåñ, Åó2000 êëð ôüôå ôï 'ìáëëß' êïóôßæåé
                      ÁõôÜ íïìßæù áíåâÜæïõí óå õøçëü âáèìü ôï êüóôïò ,ãéáôß ãéá üëá ôá õðüëïéðá âñßóêåéò ëýóç .

                      ÐñïóùðéêÜ ãéá áôìüóöáéñá ôï êáëýôåñï åßíáé íá øÜîåéò ôéò ëýóåéò ðïõ èá åããõüíôáé ôçí ìåãáëýôåñç äéÜñêåéá ôçò áðüäïóçò äëä
                      êáëõôåñá ößëôñá
                      êáëýôåñç áíôëßá íåñïý
                      êáëýôåñçò ðïéüôçôáò ðåñéöåñåéáêÜ (êáëùäéþóåéò ,óùëçíþóåéò )

                      êáé óáí ðáñÜðëåõñç ìåôáôñïðÞ ôçí ìåôÜäïóç ðïõ áí øá÷ôåß ëßãï ìðïñåß íá Ý÷åéò ðåñéóóüôåñï Ýõñïò åðéëïãþí êáé ôçí äõíáôüôçôá íá ôçí öÝñåéò óôá ìÝôñá óïõ .Ìå ìüíéìá áðïôåëÝóìáôá

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Μεγάλες μετατροπές, πετάς τη κυλινδροκεφαλή (και τις βαλβίδες) ενός τετράχρονου κινητήρα και βάζεις επάνω ένα μικρό δίχρονο που λειτουργεί ως εισαγωγή = εξάχρονος (τρόπος του λέγειν 4+2) κινητήρας.
                        http://www.sixstroke.com/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          [quote='gvala']Για οικονομικά αποδοτικές μετατροπές, ψάξε μόνο σε τούρμπο.
                          Αλλοιώς αν είναι να δώσω 1000 και 1500

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                            Μεγάλες μετατροπές, πετάς τη κυλινδροκεφαλή (και τις βαλβίδες) ενός τετράχρονου κινητήρα και βάζεις επάνω ένα μικρό δίχρονο που λειτουργεί ως εισαγωγή = εξάχρονος (τρόπος του λέγειν 4+2) κινητήρας.
                            http://www.sixstroke.com/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Αν δούμε τη θεωρία πρέπει να βελτιωθεί η ικανότητα του να εισάγει περισσότερο αέρα έτσι ώστε με το κατάλληλο πρόγραμμα διαχείρισης να αποδώσει περισσότερο.

                              Για μια μικρή βελτίωση ο επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου μπορεί να δώσει μια αύξηση της δύναμης/ροπής .. ίσως φεύγοντας λίγο από τα όρια του Εuro4 ή/και με χρήση αποκλειστικά 100άρας βενζίνης.

                              Ομως για μια σημαντική αύξηση μόνο η αλλαγή του χρονισμού (εκκεντροφόροι) , της εισαγωγής και της εξαγωγής μπορεί να δώσει το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Δεν είναι φθηνή βέβαια αλλά είναι ο μόνος τρόπος να κερδιθεί δύναμη σε όλο το εύρος των στροφών χωρίς τη χρήση της μαγικής τουρμπίνας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr