Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
επειδή αυτό που γράφεις για την αποτυχία της χόνταδεν το γνωρίζω δώσε μου λεπτομέρειες για να μάθω...
Οι πρώτες V4 μοτοσυκλέτες ήτανε άθλιες από αξιοπιστία, στα όρια του σκανδάλου. Επίσης τα τετρακύίλινδρα αερόψυκτα αυτοκίνητα που είχε βγάλει είχαν πολλά προβλήματα και παραλίγο να βουλιάξουν όλη την εταιρία.
τώρα αναφορικά με το θέμα του vtec και του tsi δεν είναι το ίδιο ένας συνδυασμός τούρμπο και κομπρέσορα με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων ειδικά όταν η σχετική τεχνολογία με το συνδυασμό των 2 είχε δοκιμαστεί ανεπιτυχώς στο παρελθόν...
Που δοκιμάστηκε ανεπιτυχώς η τεχνολογία αυτή? Πού 'απέτυχε'? Γιατί δεν είναι 'το ίδιο'? Το vtec όταν πρωτοβγήκε ήταν ένα εντελώς νέο (κάτι που δεν είναι ο TSi) σύστημα και αρκετά περίπλοκο. Θα ήσουν τόσο επιφυλακτικός και με τον vtec τότε?
Επίσης ένα υβριδικό civic είναι απείρως πιο περίπλοκο και πιο ευαίσθητο από ένα golf Tsi, να μαντέψω πως και εκεί περιμένεις να 'ωριμάσει' η τεχνολογία?
Ειδικότερα μάλιστα όταν αυτός προέρχεται από μία εταιρεία που έχει καεί από την σειρά G40-60...
Ε και? Και η Honda είχε καεί με ο σύστημα των βαλβίδων στις V4 μοτοσυκλέτες της και σε πολύ μεγαλύτερη έκταση από ότι η VW με τους G υπερτροφοδότες, δεν βλέπω να σε επηρέασε στο να αγοράσεις vtec 
στο χέρι τους είναι να αλλάξουν τα στερεότυπα και να ανατρέψουν τις προκαταλήψεις..απλά θα χρειαστούν την βοήθεια του χρόνου...αν είναι άξιοι θα το πετύχουν. Τι σχέση έχουν οι παρωπίδες με όσα έγραψα τώρα μόνο εσύ ξέρεις
Οι παρωπίδες πάνε στο γεγονός πως κρίνεις με δύο μέτρα και δύο σταθμά το που χρειάζεται 'η βοήθεια του χρόνου' και που όχι.