-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
εγώ πάντως αν δεν είχα παραγγείλει το σιβικ μου θα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά -ίσως και να κατέληγα εκεί- στην αγορά του auris 1.6.
Εμένα μου αρέσει...και θα πουλήσει σίγουρα πολύ.Συμφωνώ spyros.s για τις πωλήσεις και θα το ρισκάρω να πω ότι παίζει ή για πρώτο ή για δεύτερο σε πωλήσεις στην Ελλάδα. Έχει όλα τα προσόντα για τα χτυπήσει μία από τις δύο πρώτες θέσεις. Και μου άρεσε που δεν κώλωσε η Toyota όπως με το starlet να το σταματήσει και να αλλάξει το όνομα σε Yaris έτσι και τώρα το Corolla που έχει πιο μεγάλη ιστορία το όνομα αυτό το σταματάει και το κάνει Auris. Για το Civic έχει πέσει θύμα του μεγάλου χρονικού διαστήματος αναμονής.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εγώ πάντως αν δεν είχα παραγγείλει το σιβικ μου θα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά -ίσως και να κατέληγα εκεί- στην αγορά του auris 1.6.
Εμένα μου αρέσει...και θα πουλήσει σίγουρα πολύ.προλαβαινεις ακομη...
καλημέρα Σπύρο...αναγνωρίζω πάντως ότι είσαι μάχιμος...
Φίλε powergs το θέμα της αναμονής του σιβικ το έχουμε επισημάνει όλοι...θα σου πω απλά ότι όση ώρα έκοβε την απόδειξη της προκαταβολής ο ντίλερ μπήκαν μπροστά μου 3 άτομα στη έκθεση που ενδιαφέρονταν για το αυτοκίνητο και μόλις άκουσαν...8 μήνες έφυγαν αμίλητοι... μου λέει ο ντίλερ αυτό παθαίνω κάθε μέρα...ξέρεις τι είναι να μπορείς να πουλήσεις κάτι τόσο εύκολα και να μην το έχεις;
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
εγώ πάντως αν δεν είχα παραγγείλει το σιβικ μου θα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά -ίσως και να κατέληγα εκεί- στην αγορά του auris 1.6.
Εμένα μου αρέσει...και θα πουλήσει σίγουρα πολύ.προλαβαινεις ακομη...
καλημέρα Σπύρο...αναγνωρίζω πάντως ότι είσαι μάχιμος...
Φίλε powergs το θέμα της αναμονής του σιβικ το έχουμε επισημάνει όλοι...θα σου πω απλά ότι όση ώρα έκοβε την απόδειξη της προκαταβολής ο ντίλερ μπήκαν μπροστά μου 3 άτομα στη έκθεση που ενδιαφέρονταν για το αυτοκίνητο και μόλις άκουσαν...8 μήνες έφυγαν αμίλητοι... μου λέει ο ντίλερ αυτό παθαίνω κάθε μέρα...ξέρεις τι είναι να μπορείς να πουλήσεις κάτι τόσο εύκολα και να μην το έχεις;
Δε θα ήθελα να είμαι στη θέση του ντίλερ. Είναι σπαστικό πολύ!!
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
[...] ο ντίλερ μπήκαν μπροστά μου 3 άτομα στη έκθεση που ενδιαφέρονταν για το αυτοκίνητο και μόλις άκουσαν...8 μήνες έφυγαν αμίλητοι... μου λέει ο ντίλερ αυτό παθαίνω κάθε μέρα...ξέρεις τι είναι να μπορείς να πουλήσεις κάτι τόσο εύκολα και να μην το έχεις;λογικό δεν είναι;
μέχρι να το πάρουν
α. θα έχουν ξεχάσει ότι παρήγγειλαν αμάξι (πως-που-ποτε ...εγώ;;)
β. θα έχει βγει το πρώτο face lifting
γ. θα το έχουν μετανιώσει -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
[...] ο ντίλερ μπήκαν μπροστά μου 3 άτομα στη έκθεση που ενδιαφέρονταν για το αυτοκίνητο και μόλις άκουσαν...8 μήνες έφυγαν αμίλητοι... μου λέει ο ντίλερ αυτό παθαίνω κάθε μέρα...ξέρεις τι είναι να μπορείς να πουλήσεις κάτι τόσο εύκολα και να μην το έχεις;
λογικό δεν είναι;
μέχρι να το πάρουν
α. θα έχουν ξεχάσει ότι παρήγγειλαν αμάξι (πως-που-ποτε ...εγώ;;)
β. θα έχει βγει το πρώτο face lifting
γ. θα το έχουν μετανιώσειδ. θα έχουν αντικατασταθεί τα ατμοσφαιρικά απο τουρμποκομπρεσσοράτα μοτέρ. (δε βασίζεται σε παραγματικές πληροφορίες το παραπάνω )
-
Φίλε pavlos 23... Στην χόντα δεν θα κάνουν κάτι που δεν θα είναι βέβαιοι για την αξιοπιστία του...το tsi ακόμα και αν είναι καλό (όπως άλλωστε δείχνει) θα περάσουν χρόνια γα να καθιερωθεί στις συνειδήσεις του κόσμου ως αποδεκτή τεχνολογία που δεν σπάει και δεν χαλάει. Εμένα όμως με προβληματίζει το γιατί δεν έχει κάνει τους άλλους κατασκευαστές να υιοθετήσουν ανάλογη τεχνολογία αλλά απλά τους οδήγησε στην χρήστη τούρμπο στα 1,4-1,6.
Θεωρώ λογικότερο λοιπόν κάτι τέτοιο παρά τουρμποκομπρεσόρια και στα χόντα. Αν και για μένα η χόντα μάλλον θα ασχοληθεί με τα υβριδικά αφού οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες της είναι αν όχι οι αποδοτικότεροι, από τους πλέον αποδοτικούς στις κατηγορίες τους.Τώρα στον ελτέο απαντώ ότι η χόντα τουλάχιστον δεν ξεφτιλίζει τα μοντέλα της όπως κάποιοι άλλοι...'Σας παρακαλώ πάρτε ένα σιτροεν c4 κύριε τι θα το κάνουμε τέτοιο στοκ; Αν πάρετε δυο σας δίνουμε δώρο ένα c3...'
εκεί έχουν καταντήσει αυτοί...να είναι καλά η vw σε αυτό που τους έχει φέρει σε κατάσταση σύγχυσης και πανικού με αποτέλεσμα να γελάμε μαζί τους. Τουλάχιστον τα σιβικ έχουν προπωληθεί πριν καν κατασκευαστούν...και μάλιστα χωρίς διαφήμιση πουθενά...
( ) -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Φίλε pavlos 23...Eννοείται πως αστειεύομαι.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Φίλε pavlos 23...
Eννοείται πως αστειεύομαι.
το ξέρω απλά άδραξα την ευκαιρία να τα χώσω στον ελτέο
-
spyros.s μη γενικεύεις και μη δημιουργείς μύθους.
Στην χόντα δεν θα κάνουν κάτι που δεν θα είναι βέβαιοι για την αξιοπιστία του...
Το έχουνε κάνει στο παρελθόν και το πλήρωσαν ακριβά. Σπάνιο μεν αλλά παντού υπάρχει ένας μύθος.
Επίσης γιατί ο TSi χρειάζεται 'χρόνια' για να 'καθιερωθεί σαν αξιόιστος' ?
Ο vtec χρειάστηκε χρόνια? Τα υβδιρικά (απείρως πολυπλοκότερα απο τον TSi) χρειάστηκαν χρόνια?
Ας μην έχουμε παρωπίδες λοιπόν.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
spyros.s μη γενικεύεις και μη δημιουργείς μύθους.Στην χόντα δεν θα κάνουν κάτι που δεν θα είναι βέβαιοι για την αξιοπιστία του...
Το έχουνε κάνει στο παρελθόν και το πλήρωσαν ακριβά. Σπάνιο μεν αλλά παντού υπάρχει ένας μύθος.
Επίσης γιατί ο TSi χρειάζεται 'χρόνια' για να 'καθιερωθεί σαν αξιόιστος' ?
Ο vtec χρειάστηκε χρόνια? Τα υβδιρικά (απείρως πολυπλοκότερα απο τον TSi) χρειάστηκαν χρόνια?
Ας μην έχουμε παρωπίδες λοιπόν.
επειδή αυτό που γράφεις για την αποτυχία της χόνταδεν το γνωρίζω δώσε μου λεπτομέρειες για να μάθω...τώρα αναφορικά με το θέμα του vtec και του tsi δεν είναι το ίδιο ένας συνδυασμός τούρμπο και κομπρέσορα με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων ειδικά όταν η σχετική τεχνολογία με το συνδυασμό των 2 είχε δοκιμαστεί ανεπιτυχώς στο παρελθόν...Ειδικότερα μάλιστα όταν αυτός προέρχεται από μία εταιρεία που έχει καεί από την σειρά G40-60...
στο χέρι τους είναι να αλλάξουν τα στερεότυπα και να ανατρέψουν τις προκαταλήψεις..απλά θα χρειαστούν την βοήθεια του χρόνου...αν είναι άξιοι θα το πετύχουν. Τι σχέση έχουν οι παρωπίδες με όσα έγραψα τώρα μόνο εσύ ξέρεις -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
επειδή αυτό που γράφεις για την αποτυχία της χόνταδεν το γνωρίζω δώσε μου λεπτομέρειες για να μάθω...Οι πρώτες V4 μοτοσυκλέτες ήτανε άθλιες από αξιοπιστία, στα όρια του σκανδάλου. Επίσης τα τετρακύίλινδρα αερόψυκτα αυτοκίνητα που είχε βγάλει είχαν πολλά προβλήματα και παραλίγο να βουλιάξουν όλη την εταιρία.
τώρα αναφορικά με το θέμα του vtec και του tsi δεν είναι το ίδιο ένας συνδυασμός τούρμπο και κομπρέσορα με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων ειδικά όταν η σχετική τεχνολογία με το συνδυασμό των 2 είχε δοκιμαστεί ανεπιτυχώς στο παρελθόν...
Που δοκιμάστηκε ανεπιτυχώς η τεχνολογία αυτή? Πού 'απέτυχε'? Γιατί δεν είναι 'το ίδιο'? Το vtec όταν πρωτοβγήκε ήταν ένα εντελώς νέο (κάτι που δεν είναι ο TSi) σύστημα και αρκετά περίπλοκο. Θα ήσουν τόσο επιφυλακτικός και με τον vtec τότε?
Επίσης ένα υβριδικό civic είναι απείρως πιο περίπλοκο και πιο ευαίσθητο από ένα golf Tsi, να μαντέψω πως και εκεί περιμένεις να 'ωριμάσει' η τεχνολογία?
Ειδικότερα μάλιστα όταν αυτός προέρχεται από μία εταιρεία που έχει καεί από την σειρά G40-60...
Ε και? Και η Honda είχε καεί με ο σύστημα των βαλβίδων στις V4 μοτοσυκλέτες της και σε πολύ μεγαλύτερη έκταση από ότι η VW με τους G υπερτροφοδότες, δεν βλέπω να σε επηρέασε στο να αγοράσεις vtec
στο χέρι τους είναι να αλλάξουν τα στερεότυπα και να ανατρέψουν τις προκαταλήψεις..απλά θα χρειαστούν την βοήθεια του χρόνου...αν είναι άξιοι θα το πετύχουν. Τι σχέση έχουν οι παρωπίδες με όσα έγραψα τώρα μόνο εσύ ξέρεις
Οι παρωπίδες πάνε στο γεγονός πως κρίνεις με δύο μέτρα και δύο σταθμά το που χρειάζεται 'η βοήθεια του χρόνου' και που όχι.
-
έγραψα:**το tsi ακόμα και αν είναι καλό (όπως άλλωστε δείχνει) θα περάσουν χρόνια γα να καθιερωθεί στις συνειδήσεις του κόσμου ως αποδεκτή τεχνολογία που δεν σπάει και δεν χαλάει. **
Δυστυχώς πρέπει να σου τα γράψω έτσι παρόλο που δεν μου αρέσει αυτό...
Λοιπόν...
Μίνι μάθημα Κοινωνιολογίας:
Στερεότυπο:προκατασκευασμένο σχήμα διανοητικής εικόνας ιδέας που παρεμβάλλεται ανάμεσα στην πραγματικότητα και την αντίληψη που πάμε να σχηματίσουμε για αυτή προκαλώντας απλουστεύσεις και αλλοιώσεις που την παραμορφώνουν. Για να καταρρεύσει ένα στερεότυπο χρειάζεται μια σειρά από αντίθετες εμπειρίες προκειμένου να αμφισβητηθεί στην ουσία του.
Τέλος μίνι μαθήματος...Στην πράξη...η vw δεν διαθέτει την αξιοπιστία της χόντα σε βάθος χρόνου. Η πρώτη εισαγάγει μια νέα τεχνολογία στην οποία συνδυάζει τούρμπο και κομπρέσσορα τεχνολογία που ως τώρα όποτε είχε δοκιμαστεί απέτυχε (βλ. lancia και νισσαν μικρα). Σε αυτό προσθέτουμε την αναξιοπιστία που στις αρχές του 90' είχαν οι κομπρέσσορες της vw στα g40-60 γεγονός που μας έκανε όλους καχύποπτους. Βγαίνει λοιπόν η τεχνολογία tsi στην αγορά και πέφτουμε όλοι να την φάμε πριν δοκιμαστεί επηρεασμένοι από τα στερεότυπα μας...το μόνο που μπορεί να κάνει η vw είναι να αποδεικνύει καθημερινά την αξία και την αξιοπιστία του μοντέλου της αφού δυστυχώς για εκείνη το παρελθόν δεν αποτελεί εγγύηση...αυτό κάνουν λοιπόν αποδεικνύουν την αξία του δημιουργήματος τους με την πάροδο του χρόνου. Αν το πετύχουν θα σταματήσουν οι φωνές και θα καταρρεύσει το σχετικό στερεότυπο. Η χόντα από την άλλη έχει δημιουργήσει ισχυρό στερεότυπο για την αξιοπιστία των αυτοκινήτων της σε βάθος χρόνου στηριζόμενη στην αντοχή των μοντέλων της αλλά κυρίως των κινητήρων της. Αν το tsi παρουσιάζονταν από την χόντα θα είχε ευκολότερο έργο να θεωρηθεί ως αξιόπιστη κατασκευή αφού θα εκμεταλλεύονταν αυτή ακριβώς την φήμη.
Αν τώρα κατάλαβες τι σου γράφω έχει καλώς. Αυτό δεν έχει να κάνει με τον tsi και το vtec αλλά με την εικόνα που έχει δημιουργηθεί στη συνείδηση του κόσμου αναφορικά με την αξιοπιστία κάθε μάρκας. Κάτι ανάλογο συμβαίνει με την ποιότητα κατασκευής και τα γερμανικά αυτοκίνητα. Σκέψου λοιπόν πάλι τι έγραψες και μετά συζητάμε όσο θέλεις...
Απλά οι παρωπίδες είναι κάτι που δεν έχω...αν δεν το έχεις διαπιστώσει μέχρι τώρα θα το μάθεις μόλις πάρω το σιβικ στα χέρια μου... -
πώς σας φαίνεται το Auris 3d ; πρώτη φορά το είδα στους 4Τ χθες
http://www.novinky.cz/auto/zeneva07/toy ... 6cgok.html
Με μια πρόχειρη αναζήτηση βρήκα αυτή τη φωτό
Μέχρι να το δω ήλπιζα σε κάτι τελείως διαφορετικό, προσανατολισμένο στο πιο σπορ κοινό
-
-
spyros.s
η επιφυλακτικοτητα αυτη που λες θα ισχυε οντως αν οι πωλησεις εδειχναν κατι τετοιο. Καλως ή κακως οι πωλησεις του tsi/gt καθε αλλο παρα επιφυλαξη δειχνουν. Μη νομιζεις και μενα με παραξενευει αυτοτο δικο μου συμπερασμα ειναι οτι, τουλαχιστον στην Ελλαδα, οι αγοραστες δεν δισταζουν να αγορασουν 'αγνωστη' τεχνολογια απο την VW. Eπαναλαμβανω, αδιαψευστος μαρτυρας γιαυτο ειναι οι πωλησεις. Τα υπολοιπα ειναι απλα λογια και υποθεσεις.
-
Οι παρωπίδες είναι το ίδιο πράγμα με το στερεότυπο. Λες στο τέλος του ποστ σου πως δεν έχεις παρωπίδες ενώ όλη η δημοσίευσή σου μας αναλύει το πως αξιολογείς κάθε μάρκα με βάση τα στερεότυπα που έχεις...
Όπως σου έγραψα και στο προηγούμενο ποστ και η Honda έχει κάνει ανάλογες 'λαδιές' με τον G της VW, απλώς κοιτάς ότι ταιριάζει στην κοσμοθεωρία σου μόνο. Γι'άυτό δεν σε σοκάρει πχ το υβριδικό civic αλλά σου φαίνεται ριψοκίνδυνη και 'αδοκίμαστη' τεχνολογία ο TSi.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Οι παρωπίδες είναι το ίδιο πράγμα με το στερεότυπο. Λες στο τέλος του ποστ σου πως δεν έχεις παρωπίδες ενώ όλη η δημοσίευσή σου μας αναλύει το πως αξιολογείς κάθε μάρκα με βάση τα στερεότυπα που έχεις...Όπως σου έγραψα και στο προηγούμενο ποστ και η Honda έχει κάνει ανάλογες 'λαδιές' με τον G της VW, απλώς κοιτάς ότι ταιριάζει στην κοσμοθεωρία σου μόνο. Γι'άυτό δεν σε σοκάρει πχ το υβριδικό civic αλλά σου φαίνεται ριψοκίνδυνη και 'αδοκίμαστη' τεχνολογία ο TSi.
έγραψα: **Αν το tsi παρουσιάζονταν από την χόντα θα είχε ευκολότερο έργο να θεωρηθεί ως αξιόπιστη κατασκευή αφού θα εκμεταλλεύονταν αυτή ακριβώς την φήμη. ** ρε γαμώτο τι δεν καταλαβαίνεις; Δεν είναι κατανοητά όσα γράφω;
Γιατί θέλεις να με κάνεις να σκίσω τα μάγουλα μου;
(καταλαβαίνω την κριτική και την δέχομαι σε ότι γράφω όμως εδώ απλά κάνω περιγραφή τίποτα άλλο...) -
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
πώς σας φαίνεται το Auris 3d ; πρώτη φορά το είδα στους 4Τ χθεςhttp://www.novinky.cz/auto/zeneva07/toy ... 6cgok.html
Με μια πρόχειρη αναζήτηση βρήκα αυτή τη φωτό
Μέχρι να το δω ήλπιζα σε κάτι τελείως διαφορετικό, προσανατολισμένο στο πιο σπορ κοινό
Κι από αυτή την πλευρά, τα πίσω φανάρια φαίνονται άθλια! Λες και χρειάζεται...ανόρθωση γλουτών!
Ελπίζω να μην δείχνει ετσι και στο δρόμο, αν και η Toyota δεν έχει να φοβάται κάτι σε πωλήσεις... Πάλι θα πουλήσει...
Είμαι περίεργος μόνο για το αν θα πουλάει πάλι περισσότερο το 1.4... Λογικά θα μειωθεί λίγο η ψαλίδα, γιατί αυξήθηκαν πολύ οι διαφορές με το 1.6 πλέον... -
Ανόρθωση γλουτών!!!
Αυτό ακριβώς ταιριάζει!!!
Γενικά πάντως δεν...
δε μ αρέσει
Το 2.2 177 θα ρθει στο Ελλαδιστάν;; Mείς iδώ οι επαρχιώτ'ς από πλιά αγράζουμε Τουγιοότα πιτρέλαιο (βλέπε Hi-Lux)
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Τώρα στον ελτέο απαντώ ότι η χόντα τουλάχιστον δεν ξεφτιλίζει τα μοντέλα της όπως κάποιοι άλλοι...'Σας παρακαλώ πάρτε ένα σιτροεν c4 κύριε τι θα το κάνουμε τέτοιο στοκ; Αν πάρετε δυο σας δίνουμε δώρο ένα c3...'
εκεί έχουν καταντήσει αυτοί...να είναι καλά η vw σε αυτό που τους έχει φέρει σε κατάσταση σύγχυσης και πανικού με αποτέλεσμα να γελάμε μαζί τους. Τουλάχιστον τα σιβικ έχουν προπωληθεί πριν καν κατασκευαστούν...και μάλιστα χωρίς διαφήμιση πουθενά...
( )μπα με λές και κύριο τώρα...; μετά το χεσιμ@ ...
Να στο ξαναπω ...δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οπαδοποιείς την κατοχή ενός αμαξιού. ΔΕΝ με νοιάζει τι λες για την Citroen...πώς αλλιώς να στο πω;
Το καίω και παίρνω ένα Civic...premium Καταστάσεις δηλ... ...ευχαριστημένος;Θυμάσαι τι χρώμα το παράγγειλες 8 μήνες μετά;
Toyota Corolla (4d) & Auris (5d) 2007