-
οποιος θελει να δει διαφορα στην ταχυτητα μεταξυ του 6-speed και του DSG μπορει να δει αυτο το βιντεο
-
λες να μη το εχουμε δει?
-
Ο χρήστης solaris2k6 έγραψε:
οποιος θελει να δει διαφορα στην ταχυτητα μεταξυ του 6-speed και του DSG μπορει να δει αυτο το βιντεοΕλπίζω τουλάχιστον εσύ να κατάλαβες τι θέλω να πω solaris... Το παρήγγειλες τελικά ή όχι;
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Το DSG δεν μπορει να αντεξει ροπη πανω απο 38 κιλα (αν δεν κανω λαθος).Οποτε αν θες να κανεις εκτεταμενες μετατροπες (δε σχολιαζω αν συμφωνω ή διαφωνω), ειναι τροχοπεδη.
δεν θα χαρακτηριζα 'εκτεταμενη μετατροπη' ενα προγραμμα..
ο διλιτρος fsi turbo 'παταει' στα 40+ κιλα ροπη με καλο επαναπρογραμματισμο.
βεβαια απο μερικες εταιρειες δινονται ξεχωριστα προγραμματα για dsg, τα οποια φροντιζουν να διατηρουν τη ροπη σε χαμηλοτερα επιπεδα ωστε να μην υπαρχει προβλημα. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Στο τελευταίο EVO κάνουν δυναμομέτρηση σε TSI και GT και βγάζουν 158 και 193 άλογα αντίστοιχα.
(κουφάθηκα βασικά... ή μάλλον τυφλώθηκα)
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι λενε ψεμματα!
αμα περιμενεις λιγο θα στο επιβεβαιωσουν και αυτοι που ΔΕΝ εχουν μπει καν μεσα!
Προχτές πρότεινα σε έναν φίλο μου 50 ετών να παρει TSI, (του είχαν προτείνει 1,6 FSI) που σημαίνει ότι θεωρώ ότι είναι καλό αυτοκίνητο
Χαίρομαι όμως που στα σοβαρά που γράφω δεν απαντά κανένας. (για ειδικά δημοσιογραφικά και συγκεκριμένες εισαγωγές) και το ξέρω από άλλη εταιρία που δεν είναι η VWΗ φήμη για ειδικά δημοσιογραφικά έχει ακουστεί πολλές φορές... Θυμάμαι το Drive αν δεν κάνω λάθος, είχε καταγγείλει την Fiat... Βέβαια η υπόθεση ίσως να μην είναι καθαρή, γιατί το Drive είχε καταγγείλει Fiat και 4τροχούς για ψευδείς μετρήσεις και κάποια άλλα κουλά που δεν τα θυμάμαι μετά από τόσο καιρό...Το αυτοκίνητο ήταν ή Tempra ή Marea...
Επίσης, καιρό κρατεί και η φήμη πως όλα τα VW βγάζουν παραπάνω από όσο λένε, από την εποχή που το Golf III 1.4 έβγαζε 60 (ημιθανή...) άλογα...
Αλλά ακόμη και να υπάρχουν πειραγμένα δημοσιογραφικά, για ποιο λόγο να υπάρχουν μόνον από την VW πχ και όχι από άλλους;
Εγώ νομίζω πως το πιο πιθανό είναι να υπάρχουν πειραγμένες μετρήσεις και δυναμόμετρα...δεν ήταν το drive αλλά το auto motor und sport που είχε αποκαλύψει την ιστορία με το μαρεα στο β μισο της δεκαετίας του 90
-
Upgrades για τους συμπλέκτες του DSG του VAG δεν υπάρχουν? Όχι ότι 38 Kgm είναι λίγα για προσθιοκίνητο - που μάλιστα 'ξυπνάει' από τόσο νωρίς όσο τα TSi, TFSi....
-
To TSI είναι το όνειρο των Ελλήνων. Πολλοί ίπποι, λίγα κυβικά, λογική κατανάλωση. Αν μάλιστα τα κυβικά ήταν 15 λιγότερα, θα πούλαγε περισσότερο κι από το προηγούμενο accent. Service στο μαστρο-Μπάμπη κι όλα μια χαρά.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Στο τελευταίο EVO κάνουν δυναμομέτρηση σε TSI και GT και βγάζουν 158 και 193 άλογα αντίστοιχα.
(κουφάθηκα βασικά... ή μάλλον τυφλώθηκα)
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι λενε ψεμματα!
αμα περιμενεις λιγο θα στο επιβεβαιωσουν και αυτοι που ΔΕΝ εχουν μπει καν μεσα!
Προχτές πρότεινα σε έναν φίλο μου 50 ετών να παρει TSI, (του είχαν προτείνει 1,6 FSI) που σημαίνει ότι θεωρώ ότι είναι καλό αυτοκίνητο
Χαίρομαι όμως που στα σοβαρά που γράφω δεν απαντά κανένας. (για ειδικά δημοσιογραφικά και συγκεκριμένες εισαγωγές) και το ξέρω από άλλη εταιρία που δεν είναι η VWΗ φήμη για ειδικά δημοσιογραφικά έχει ακουστεί πολλές φορές... Θυμάμαι το Drive αν δεν κάνω λάθος, είχε καταγγείλει την Fiat... Βέβαια η υπόθεση ίσως να μην είναι καθαρή, γιατί το Drive είχε καταγγείλει Fiat και 4τροχούς για ψευδείς μετρήσεις και κάποια άλλα κουλά που δεν τα θυμάμαι μετά από τόσο καιρό...Το αυτοκίνητο ήταν ή Tempra ή Marea...
Επίσης, καιρό κρατεί και η φήμη πως όλα τα VW βγάζουν παραπάνω από όσο λένε, από την εποχή που το Golf III 1.4 έβγαζε 60 (ημιθανή...) άλογα...
Αλλά ακόμη και να υπάρχουν πειραγμένα δημοσιογραφικά, για ποιο λόγο να υπάρχουν μόνον από την VW πχ και όχι από άλλους;
Εγώ νομίζω πως το πιο πιθανό είναι να υπάρχουν πειραγμένες μετρήσεις και δυναμόμετρα...δεν ήταν το drive αλλά το auto motor und sport που είχε αποκαλύψει την ιστορία με το μαρεα στο β μισο της δεκαετίας του 90
Α, ευχαριστώ Σπύρο! Δεν το θυμόμουν και πολύ καλά είναι η αλήθεια... Τώρα αν όντως αποκάλυψε ή 'αποκάλυψε' είναι άλλο ζήτημα!
-
Tα GT που στέλνουν στα περιοδικά δεν είναι πειραγμένα, εκτός και αν στο κόλπο είναι και το ίδιο το περιοδικό.
Αυτό φαίνεται από το διάγραμμα της ροπής που παραμένει flat, δηλωτικό ενός απείραχτου αυτοκινήτου.
Στα 'τσιπωμένα' το διάγραμμα της ροπής είναι μια καμπύλη ( ...σαν καμπάνα) μιας και αυτός είναι ο τρόπος που βγάζει τη δύναμή της η τουρμπίνα αν την ξεζουμίσεις (για αυτό και η αύξηση ροπής στα τσιπωμένα είναι αναλογικά μεγαλύτερη από την αύξηση ισχύος)Οι κατασκευαστές φέρνουν μια ευθεία γραμμή στην ροπή (σχηματικά μιλάω) και κόβουν ότι περισσεύει από επάνω για να έχει το αυτοκίνητο ομοιογένεια. Οι βελτιωτές αντίθετα εξαντλούν τα όρια της τουρμπίνας.
Στα τσιπωμένα, εφόσον δεν υπάρχει πρόβλημα με τον κινητήρα, υπάρχει σίγουρα πρόβλημα με την τουρμπίνα* η οποία δεν έχει πρόβλεψη για να δουλεύει στο 100% για τόσο μεγάλο εύρος στροφών. Εφόσον όμως διατηρείται η εγγύηση από τον αντιπρόσωπο, και αυτή είναι 4ετής, no problem.
Σχετικά με το DSG, το GT ποτέ δεν θα φτάσει τα 38 κιλά ροπής με νορμάλ βενζίνες πρατηρίων και την εργοστασιακή συμπίεση. Συνεπώς εκτός εξαιρέσεων εκτεταμένων βελτιώσεων δεν θέτει κανενός είδους όριο (σε αντίθεση με τον ΤFSI όπου πράγματι στην βελτίωση τον ψαλιδίζει λίγο).
*πιθανώς να θέλει αλλαγή κάθε 2-3 χρόνια ανάλογα τη χρήση και τα χιλιόμετρα.
-
Δεν αμφισβητώ πως ο TSI έχει όλα τα εχέγγυα για να μείνει στην ιστορία ως ένας πολύ καλός κινητήρας. Και γενικά, έχω πει πολλάκις πως σε αυτά τα λεφτά το Golf V TSI είναι ιδανικό (για μένα τουλάχιστον που με έφερε ως την αντιπροσωπεία!).
Αλλά, σε σχέση με τις δυναμομετρήσεις, τις οποίες δεν αμφισβητώ για κάποιο λόγο, έχω μια παρατήρηση: το TSI **μάλλον **δεν δίνει την εντύπωση αυτοκινήτου 160 σχεδόν αλόγων!
Είναι σβέλτο μεν, τραβάει πολύ καλά και γραμμικά, αλλά κάπου δε νιώθω πως ο οδηγός προσλαμβάνει την αίσθηση των 160hp! Βέβαια, είναι ελάχιστη η εμπειρία μου περί αυτού, και δεν ισχυρίζομαι πως δεν τα βγάζει βέβαια, απλά διατυπώνω μια κάπως σχετική παρατήρηση!
Βέβαια οι κάτοχοι ξέρουν πολύ καλύτερα πόσο το μοτέρ εντυπωσιάζει για δεδομένα 160 αλόγων- άρα ίσως περιττεύει το σχόλιο μου!
-
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Αλλά, σε σχέση με τις δυναμομετρήσεις, τις οποίες δεν αμφισβητώ για κάποιο λόγο, έχω μια παρατήρηση: το TSI **μάλλον **δεν δίνει την εντύπωση αυτοκινήτου 160 σχεδόν αλόγων!'Ροπή από μηδέν στροφές' σημαίνει βαρύ βολάν, χίλιες δυό ηλεκτρικές μαλακίες, κλιματισμοί, μονώσεις, μοκέτες κλπ. = 1.300 κιλά βάρος. Με μακριές σχέσεις για οικονομία/ησυχία τι περιμένεις, τινάγματα; Βέβαια οι περισσότεροι θεωρούν τα παραπάνω απαραίτητα και καλοδεχούμενα στο Γκολφ και δεν θα το ήθελαν χωρίς. Μια έκδοση του TSI χωρίς όλα αυτά θα ήταν πολύ φθηνότερη και θα είχε πολύ καλό γκάζι (μετά παράπονα: κάνει θόρυβο, τρίζει, έχει ζέστη το καλοκαίρι).
-
Το γεγονός ότι δεν 'φαίνονται' τα άλογα των περισσότερων σύγχρονων αυτοκινήτων οφείλεται σε ένα μεγάλο ποσοστό στο γεγονός ότι η ισχύς και η ροπή αποδίδεται πολύ γραμμικά.
Ειδικά στα παλιότερα τούρμπο, με μεγάλο lag, ξαφνικά ένιωθες το 'μπαμ' από την είσοδο της τουρμπίνας. Σήμερα ούτε καταλβαίνεις που μπήκε, πως κλπ.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Μια έκδοση του TSI χωρίς όλα αυτά θα ήταν πολύ φθηνότερη και θα είχε πολύ καλό γκάζι (μετά παράπονα: κάνει θόρυβο, τρίζει, έχει ζέστη το καλοκαίρι).αυτό δεν θα ήταν Golf
-
NickNT η εμπειρία σου σαφώς και έχει σημασία!
Θα είχε ενδιαφέρον αν μπορούσες να οδηγήσεις και το δίλιτρο FSI των 150 ίππων και να κάνεις συγκρίσεις! -
δεν μπορεί δεν μπορεί κάπου θα συναντηθούμε δεν μπορεί δεν μπορεί στο ίδιο σπίτι ζούμεεεε
(συγγνώμην ζητώ αλλά με σύγχυσαν τόσο μα τόσο πολύ νωρίτερα που πρέπει να κάνω κάτι να καλμάρω..) (να πάω για σβούρες?)
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
δεν μπορεί δεν μπορεί κάπου θα συναντηθούμε δεν μπορεί δεν μπορεί στο ίδιο σπίτι ζούμεεεε
(συγγνώμην ζητώ αλλά με σύγχυσαν τόσο μα τόσο πολύ νωρίτερα που πρέπει να κάνω κάτι να καλμάρω..) (να πάω για σβούρες?)
καλό, μου άρεσε! (αν και το ένα περπατά χαμογελαστό, ενώ το άλλο σκυφτό... )
-
Θα τη βρήκε την αρετή μάλλον το δικό σου
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Το γεγονός ότι δεν 'φαίνονται' τα άλογα των περισσότερων σύγχρονων αυτοκινήτων οφείλεται σε ένα μεγάλο ποσοστό στο γεγονός ότι η ισχύς και η ροπή αποδίδεται πολύ γραμμικά.Ειδικά στα παλιότερα τούρμπο, με μεγάλο lag, ξαφνικά ένιωθες το 'μπαμ' από την είσοδο της τουρμπίνας. Σήμερα ούτε καταλβαίνεις που μπήκε, πως κλπ.
αυτό μπορώ να σας το εγγυηθώ για το lag των παλαιότερων τούρμπο(εκεί στο πρώτο μισό των 90'ς). Συμφωνώ για την γραμμικότητα των σύγχρονων αυτοκινήτων
-
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Δεν αμφισβητώ πως ο TSI έχει όλα τα εχέγγυα για να μείνει στην ιστορία ως ένας πολύ καλός κινητήρας. Και γενικά, έχω πει πολλάκις πως σε αυτά τα λεφτά το Golf V TSI είναι ιδανικό (για μένα τουλάχιστον που με έφερε ως την αντιπροσωπεία!).Αλλά, σε σχέση με τις δυναμομετρήσεις, τις οποίες δεν αμφισβητώ για κάποιο λόγο, έχω μια παρατήρηση: το TSI **μάλλον **δεν δίνει την εντύπωση αυτοκινήτου 160 σχεδόν αλόγων!
Είναι σβέλτο μεν, τραβάει πολύ καλά και γραμμικά, αλλά κάπου δε νιώθω πως ο οδηγός προσλαμβάνει την αίσθηση των 160hp! Βέβαια, είναι ελάχιστη η εμπειρία μου περί αυτού, και δεν ισχυρίζομαι πως δεν τα βγάζει βέβαια, απλά διατυπώνω μια κάπως σχετική παρατήρηση!
Βέβαια οι κάτοχοι ξέρουν πολύ καλύτερα πόσο το μοτέρ εντυπωσιάζει για δεδομένα 160 αλόγων- άρα ίσως περιττεύει το σχόλιο μου!
Ως κατοχος TSi να σημειωσω μονο οτι αυτη η αισθηση που λες ισως να οφειλεται και στο ηλεκτρονικο γκαζι. Νομιζω οτι σε ολα τα VAG η αποκριση ειναι αργη στο πατημα του γκαζιου και ισως αυτο να σου δινει αυτη την αισθηση.
-
Όσον αφορά την αίσθηση στο γκάζι το ηλεκτρόγκαζο έχει και άλλο ρόλο. Αυτόν το να διατηρεί τις εκπομπές καυσαερίων εντός των ορίων που ορίζει το εκάστοτε Euro. Χαρακτηριστικό γνώρισμα όλων των οχημάτων. Κάποιος μπορεί να ζητά όλη την ισχύ αλλά αν κάνει κανένα λάθος με τη σχέση στο κιβώτιο τότε το όχημα θα του δώσει όση διαθέσιμη ισχύ μπορεί ως να φτάσει στο σημείο που θα μπορεί να δώσει όλη τη διαθέσιμη ισχύ χωρίς να στείλει στον καταλύτη δεκάδες γραμμάρια άκαυστο καύσιμο.
Κάτω από αυτές τις συνθήκες (δηλαδή από τις 1000 στροφές) ας μην περιμένεις θαύματα από τον κινητήρα.
Μετά με τα 1400+ κιλά βάρος (το GOLF IV μου στην βασική του έκδοση με καύσιμα στο μισό ζυγίστηκε στο ΚΤΕΟ στα 1282 κιλά και το V είναι περίπου 100 κιλά βαρύτερο από το IV. Στο χαρτί η VW δήλωνε 1100 κιλά περίπου ως ελάχιστο βάρος για το IV ....) ακόμα και τα 160 HP δεν είναι και κανένα φοβερό νούμερο. Πρακτικά το TSI είναι στην ίδια πάνω κάτω αναλογία με το 106 Rally και σίγουρα πιο κάτω από το PUNTO I turbo (1000 kgr gia 136 άλογα).
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)