-
Επίσης, αν ο πνεύμονάς σου είναι τοποθετημένος ψηλά, πιθανόν να βοηθήσει αν τοποθετηθεί χαμηλότερα.
-
Ο χρήστης rufous έγραψε:
Ένα πρατήριο έχουμε στην περιοχή (εφοδιάζεται απο τον Φαρμάκη) και δεν δοκίμασα από αλλού.
Το συζητήσαμε για εμπλουτισμό στο ρελαντί, αλλά ο εγκαταστάτης μου είπε ότι είμαστε οριακά. Μόλις του δίνει παραπάνω και ζεσταθεί η μηχανή ανάβει λαμπάκι κινητήρα για πλούσιο μείγμα.
Τι να κάνω ρε παιδιά! Μιλάμε για πολύ τρέμουλο στο κρύο ρελαντί...Ο εμπλουτισμός κρύου πρωϊνού είναι ένας πίνακας με 10 κουτάκια και θέλει ΜΙΑ κρύα εκκίνηση για να ρυθμιστεί (χοντρικά, όπως ανεβαίνει η θερμοκρασία, βάζεις τις τιμές που πρέπει ώστε ο λάμδα να βρίσκεται περίπου στο 14:1, έως ότου ζεσταθεί πλήρως το αμάξι).
Είτε ο εγκέφαλος του υγραερίου είναι μάπα, είτε ο εγκαταστάτης σου...
-
Δε νομίζω ότι μπορείς να ρυθμίσεις κάτι τέτοιο στο σύστημα του υγραερίου. Αυτές οι παράμετροι είναι φιξ στον εγκέφαλο της βενζίνης. Ας μην τον μπερδεύουμε τον άνθρωπο.
-
Ούτε σε εγκεφάλους που είχαν δικούς τους χάρτες αντί να κλεβουν από την OBD? Δεν γίνεται, δεν θα δούλευαν. Άλλωστε λέει ότι ήδη το πείραξαν και έβγαλε λαμπάκι check από το πολύ πλούσιο...
-
Ο δικός μου είναι με OBD, αλλά δεν έχει τίποτα τέτοιο.
Άλλωστε το υγραέριο δε δουλεύει αν δεν πιάσει κάποια θαρμοκρασία, και όταν δουλέψει, ακολουθεί απλώς
το εγκέφαλο της βενζίνης, οπότε δε χρειάζεται να γίνει εμπλουτισμός δύο φορές (νομίζω). -
Παιδιά 1000 ευχαριστώ για το χρόνο σας. Με σκλαβώνετε...
Ενημερωτικά, το σύστημα μου είναι 4ης γενιάς πολωνέζικο Versus.
Περιληπτικά τώρα: το αμάξι έχει μπει 15.000 φορές στην επίσημη αντιπροσωπεία (και εγκαταστάτης) με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Έχει ελεγχθεί από τους τεχνικούς άπειρες φορές.
Το φίλτρο είναι πεντακάθαρο.
Τον θερμοστάτη τον αλλάξαμε προ λίγων μηνών.
Το καλοριφέρ δουλεύει άριστα. Δεν το δοκίμασα κλειστό.
Ο πνεύμονας (πρόσφατα τοποθετήθηκε καινούργιος) είναι πολύ χαμηλά, στο κατώτατο επίπεδο του συνόλου της μηχανολογικής εγκατάστασης του αυτοκινήτου.
Οι 55-60 βαθμοι θερμοκρασία που αναφέρω είναι του μοτέρ (μέσω ultra-gauge). Πως μπορώ να μετρήσω του πνεύμονα;Τελικά τι ισχύει σε αυτά που λέει ο φίλος asteris;
Δεν μου ανέφερε ο εγκαταστάτης τη δυνατότητα για ρύθμιση σε κρύα εκκίνηση, με ρυθμίσεις ανεξάρτητες της θερμής. Θα τον ρωτήσω πάντως.Τι άλλο μπορώ να κάνω ρε γ@μτ;
-
Γενικά από τη χρήση αεριού είμαι ευχαριστημένος (μέχρις στιγμής) .Βεβαία ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΒΕΝΖΊΝΗ,για αυτή είναι ρυθμισμένα τα αμάξια μας και με αυτή πάνε καλλίτερα.Το αέριο είναι ένα oikonomikotato (όχι για όλους) πρόσθετο κιτ και τα πρόσθετα κιτ δεν πατάνε καλά σε όλα τα αμάξια κύριος γιατί Ο κατασκευαστής δεν τα προόριζε για αέριο η αλλού τύπου επεμβάσεις .ΤΏΡΑ να κάνω και μια ερώτηση ....με το αέριο γίνετε να μπουκώσεις το μοτέρ; αλλά και γενικά τη συμπεριφορά του αεριού σε σχέση με το πεντάλ... προτεινόμενες στροφές Κ.A.
-
Ο χρήστης rufous έγραψε:
Οι 55-60 βαθμοι θερμοκρασία που αναφέρω είναι του μοτέρ (μέσω ultra-gauge). Πως μπορώ να μετρήσω του πνεύμονα;;Αν δεν κανω λαθος ο πνευμονας επανω εχει και δικη του βαλβιδα θερμοκρασίας που 'βλεπεις' τη θερμοκρασία του πνευμονα μεσω του προγραμματος ρυθμισης.
ΠΟυ θελω να καταληξω.
αν τα 'ζεστα νερα' δεν εχουν συνδεθει σωστα τοτε 'δεν εχουν πιεση' και δε ζεσταινουν σωστα τον πνευμονα να κανει εξαερωση.
Βαλε και το γεγονος οτι αυτη ακριβως η εξαερωση κρυωνει τον πνευμονα εφ οσον το υγρο αποροφα θερμότητα για να γινει αεριο ειναι κατι που εξηγει καπως την φασηδηλ πριν αρχισει η εξαερωση φτανει σε θερμοκρασία κακην κακως απο τα νερα του μοτερ ΑΛΛΑ με το που αρχιζει η εξαερωση ο πνευμονας ξαναπαγωνει γιατι δεν υπαρχει δυνατη ροη ζεστου νερου σε αυτον..
-
Ο χρήστης rufous έγραψε:
Ένα πρατήριο έχουμε στην περιοχή (εφοδιάζεται απο τον Φαρμάκη) και δεν δοκίμασα από αλλού.
Το συζητήσαμε για εμπλουτισμό στο ρελαντί, αλλά ο εγκαταστάτης μου είπε ότι είμαστε οριακά. Μόλις του δίνει παραπάνω και ζεσταθεί η μηχανή ανάβει λαμπάκι κινητήρα για πλούσιο μείγμα.
Τι να κάνω ρε παιδιά! Μιλάμε για πολύ τρέμουλο στο κρύο ρελαντί...Τό ύψος πού ό πνεύμωνας είναι τοποθετημένος ποιό είναι? Είναι πολύ πιό πάνω από τό ''επίπεδο'' τής μηχανής?
-
Ο χρήστης rufous έγραψε:
.
Οι 55-60 βαθμοι θερμοκρασία που αναφέρω είναι του μοτέρ (μέσω ultra-gauge). Πως μπορώ να μετρήσω του πνεύμονα;Τελικά τι ισχύει σε αυτά που λέει ο φίλος asteris;
Δεν μου ανέφερε ο εγκαταστάτης τη δυνατότητα για ρύθμιση σε κρύα εκκίνηση, με ρυθμίσεις ανεξάρτητες της θερμής. Θα τον ρωτήσω πάντως.Τι άλλο μπορώ να κάνω ρε γ@μτ;
Αυτό που προσπαθώ να σου πω είναι αυτό που λένε και οι φίλοι παραπάνω, ότι δηλαδή για κάποιο λόγο δεν κυκλοφορεί επαρκές ζεστό νερό στον πνεύμονα ή/και το νερό δεν είναι αρκετά ζεστό. Τουλάχιστον εκεί πάει το μυαλό μου.
Τη θερμοκρασία του πνεύμονα τη βλέπεις από το διαγνωστικό πρόγραμμα του υγραερίου. Δεν θα πρέπει να είναι και πολύ διαφορετική από του κινητήρα. Κάντε μια δοκιμή με laptop συνδεμένο στο υγραέριο και παρακολουθήστε τη θερμοκρασία του πνεύμονα εν κινήσει.
Επίσης, εύκολα μπορείς να κάνεις τη δοκιμή να το δουλέψεις με κλειστό το καλοριφέρ ένα πρωί. Αν δεις διαφορά, τότε προσανατολίζεσαι ακόμα περισσότερο στο θέμα των θερμοκρασιών.
Αυτό που λέει ο Asteris ισχύει μόνο στην περίπτωση που πειράζεις τον εγκέφαλο της βενζίνης. Εσύ δεν κάνεις κάτι τέτοιο (ή έχεις κάνει;).
-
Σ'ευχαριστώ για την απάντηση, ωστόσο το prins silver line στα 1230 ευρώ με τη λίπανση, είδα από το site πώς είναι μέχρι 180 ίππους μόνο...
Ο χρήστης dathens έγραψε:
Παιδιά ποιό σύστημα lpg να επιλέξω για outlander turbo 2000cc ?
Το κόστος που κυμαίνεται ?Ρώτησα για vialle και μου είπαν 4ης γενιάς στα 1200 € και 5ης γενιάς στα 2000 €.
Οι τιμές αυτές είναι fix? ή παίζει ανάλογα τον εγκαταστάτη?
Βάλε όσο προλαβαινεις prins silver line στα 1230 ευρώ με τη λιπανση !!! Qgas.gr αν είσαι Αθήνα !!
Αλλιώς 5 γενεάς απο 2000 χιλ vialle
-
Έχεις δίκιο νόμιζα οτι έχεις αυτο με τα 175 άλογα μόνο το VSI 2.0 στα 1650 ευρω αν πας σε αέριο
-
[quote='evolander']Σ'ευχαριστώ για την απάντηση, ωστόσο το prins silver line στα 1230 ευρώ με τη λίπανση, είδα από το site πώς είναι μέχρι 180 ίππους μόνο...
και γιατι δεν βαζεις υγρου που το εχουμε κανει αρκετοι και χωρις προβληματα.θα δωσεις λιγα παραπανω χρηματα αλλα αξιζει για το δικο σου αυτοκινητο.προσπαθουσα να πεισω καποτε ενα καλο φιλο με octavia 20vt να βαλει υγρου ψεκασμου.δεν ακουσε πηγε και εβαλε απο ενα απατεωνα εδω θεσνικη με 1000 ευρω.ποτε δεν δουλεψε καλα το αυτοκινητο.μετα το ξηλωσε,αλλα η τιμη του υγραεριου ηταν δελεαστικη και ετσι ξαναεψαξε και του εταξαν στην skoda στην επαρχια οτι το συστημα που εβαζαν(αεριου ψεκασμου) θα δουλευε τελεια.ε λοιπον απο τοτε που το εβαλε παει καλα στην υποπιεση και οταν τουρμπιζει του το γυρναει σε βενζινη.πιθανον να φταιει ο εγκαταστατης αλλα τα 1650 τα εσκασε.θα εδινε αλλα 200-300 και θα ειχε ηρεμησει.λεω μονο την γνωμη μου και τιποτα παραπανω.καλη σου μερα
-
Ο χρήστης jim4 έγραψε:
Σ'ευχαριστώ για την απάντηση, ωστόσο το prins silver line στα 1230 ευρώ με τη λίπανση, είδα από το site πώς είναι μέχρι 180 ίππους μόνο...
και γιατι δεν βαζεις υγρου που το εχουμε κανει αρκετοι και χωρις προβληματα
Το υργού τύπου είναι το 5ης γενιάς? ή δεν έχει να κάνει?
-
Ο χρήστης evolander έγραψε:
Σ'ευχαριστώ για την απάντηση, ωστόσο το prins silver line στα 1230 ευρώ με τη λίπανση, είδα από το site πώς είναι μέχρι 180 ίππους μόνο...
και γιατι δεν βαζεις υγρου που το εχουμε κανει αρκετοι και χωρις προβληματα
Το υργού τύπου είναι το 5ης γενιάς? ή δεν έχει να κάνει?
Εχει καθιερωθει τα αεριου ψεκασμου με πνευμονα να λεγονται τεταρτης γενιας, και τα υγρου που δεν εχουν πνευμονα πεμτης γενιας.
-
Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:
Τό ύψος πού ό πνεύμωνας είναι τοποθετημένος ποιό είναι? Είναι πολύ πιό πάνω από τό ''επίπεδο'' τής μηχανής?Όπως αναφέρω και παραπάνω, ο πνεύμονας (πρόσφατα τοποθετήθηκε καινούργιος) είναι πολύ χαμηλά, στο κατώτατο επίπεδο του συνόλου της μηχανολογικής εγκατάστασης του αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Φιλε chemic,
να ξερεις οτι οι πολλαπλασιαστες ειναι ακρως αναλωσιμο ειδος στα τελευταια μοντελα για πολλες μαρκες και χωρις να υπαρχει το υγραεριο στη μεση.
Σου μιλω απο προσωπικη εμπειρια σε VW αλλα και για BMW συναδελφου μου (316 τελευταιας γενιας, 2 ετων αυτοκινητο) που εχει φτυσει αιμα με το να καιγονται συνεχεια και να ταλαιπωρειται. Να φανταστεις οτι αυτη η συναδελφος προτιμησε να ξαναπαρει bmw αντι για την αντιστοιχη c class Mercedes γιατι το μεχρι τοτε αυτοκινητο της ηταν BMW που ειχε για πανω απο 15 χρονια και δεν ειχε κανενα προβλημα σχεδον και τωρα φυσικα αναθεματιζει.
Απο αλλο φιλο μου με bmw 320 coupe προηγουμενης γενιας, το ιδιο προβλημα προσφατα με το να καιγονται 2 πολλαπλασιαστες ενας μετα τον αλλο και οπως του ειπαν να περιμενει να καουν και οι αλλοι δυο οσονουπω.Σωστός. ο διευθυντής μου με 320 bmw 2008 μοντέλο χωρίς υγραέριο είναι συνεχώς στο συνεργείο και μία από τις κύριες αιτίες είναι οι παλλαπλασιαστές (κάψιμο τρεις φορές). Το πρόβλημα είναι άλλο:εάν για παράδειγμα εγώ με το tucson που έως τώρα έχω κάνει 95000 km χωρίς κανένα πρόβλημα με βρει καμιά βλάβη τι θα υποθέσω; Και να μην φταίει το υγραέριο εκεί θα πάει ο νους μου.
-
ναι οντως.... και μαλιστα θα κανεις και τρελλα σεναρια....
αλλα μη ξεχναμε βενζινη η αεριο.... χαλανε κι αυτα τα ερμα καμια φορά.
Αν ομως ξερεις που 'ποναει' το αυτοκινητο σου, ασχετα με το γκαζι...
γιατι κι εγω την πατησα ( παραλιγο ).
Μου εκανε ενα κομπιασμα και εβαζα στο νου μου εκκατομυρια περιεργα πραγματα.....
εφτυχως με φωτισε ο Θεος κι εκανα το πιο απλό... 'autocalibration' λεγεται...
κι ως δια μαγειας ολα ηρθαν στα ισα τους......When a problem, start from the basics....
-
Και πως γινεται αυτο?
-
με το καλωδιο συνδεσης για εγκεφαλο υγραερίου που αντιστιχει στο συστημα που εχεις
με το προγραμμα ρυθμισης που σχεδον ολες οι εταιρείες εχουν αναρτημενο στα site τους
και με εναν υπολογιστή ( αν και πιο βολικό ειναι το λαπτοπ βεβαια ).
Υγραεριοκίνηση!