-
Οταν τελειωνει το lpg, σε γυρναει σε βενζινη ή οχι τωρα με τον νεο εγκεφαλο ? Πολλοι που ξερω εχουν αυτο το προβλημα.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Μη συγκρίνεις εργοστασιακό προγραμματισμό με megasquirt.
Για παράδειγμα μόνο για το ρελαντί ο εργοστασιακός έχει 2 σελίδες κώδικα ενώ ο MS 2 γραμμές (βέβαια το περισσότερο μέρος του εργοστασιακού είναι κώδικες λαθών αλλά και πάλι είναι πιο πολύπλοκη η λειτουργία του).Πλέον και ο MS έχει 'εργοστασιακού' τύπου ρελαντί. Εκτός από πίνακα στροφών ανάλογα με θερμοκρασία ψυκτικού, έχουν επιπλέον δυνατότητα για closed-loop διαχείριση της βαλβίδας με feedback από τις στροφές του κινητήρα, όπως και ξεχωριστό πίνακα αβάνς για την περιοχή του ρελαντί. Στον MS3 έχουν και εισόδους για εντολή idle-up από τον κομπρέσσορα του A/C και εισόδους εξόδους για αυτόματα κιβώτια. Κώδικες βλαβών βέβαια δεν έχει, υποτίθεται κουμπώνεις το laptop και βλέπεις τι γίνεται (και καταλαβαίνεις κιόλας, είσαι ο ίδιος tuner, δεν είσαι ο τεχνικός του συνεργείου που πρέπει σε 2 λεπτά να βγάλεις διάγνωση μέσω των κωδικών). Αλλά είμαστε off-topic...
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
@asterisΤα νούμερα που βλέπουμε είναι AFR κατ'ευθείαν; Αν ναι, πολύ ενδιαφέρον.
Συνέχεια με τον καταλύτη, αν το μίγμα δεν ταλαντώνεται γύρω από το στοιχειομετρικό, αλλά μένει καρφωμένο, ο καταλύτης δουλεύει; Έχω την εντύπωση ότι χρειάζεται την ταλάντωση, όπου όταν το μίγμα είναι φτωχό 'αποθηκεύει' οξυγόνο για να το χρησιμοποιήσει όταν το μίγμα θα είναι πλούσιο.
AFR είναι. Υπολειπόμενο οξυγόνο υπάρχει πάντα για την κατάλυση στο στοιχειομετρικό και κάτω που είναι και το μεγαλύτερο ποσοστό της πορείας ενός αυτοκινήτου.
-
ειμαστε στην κοψη του offtopik !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
αλλα ειναι απειρως πιο ενδιαφερον, κατι που παει παρακατω την κουβεντα για το υγραεριο...( Ταπεινη μου αποψη......)
-
Παιδες, πραγματικα πολυ ενδιαφερον...αλλα...πολλοι θα το δουν - λιγοι θα καταλαβουν και ακομα λιγοτεροι θα το πραξουν ...
Δεν ακυρωνει ομως την κουβεντα
-
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Καλησπερα.Σημερα ο εγκαταστατης σε συστημα icom μου αλαξε τον εγκεφαλο του συστηματος γιατι καπιες φορες γυρνουσε απο μονος του σε βενζινη!ο νεος εγκεφαλος εχει και η ηχητικη ενδειξη οταν απο βενζινη γυρναει σε lpg.Eχω την εντιπωση οτι ο κινητηρας δουλευει πιο ομαλα!Κανω λαθος η αυτη η αλαγη μπωρει να φανει χρυσημη και σε αλλου ειδους προβληματα που παρουσιαζε το αμαξι με τον παλιοτερο εγκεφαλο (εναλακτη) οπως πχ σπανια ρεταρισματα,τρεμουλα στο ρελαντι κ λ π?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τον χρωνο σας και περιμενω απαντησεις απο ειδικους πχ κυριος αντωνης αλλα και κατοχους ιχ με icom.Εγώ άλλαξα πέρισυ τον Δεκέμβριο εγκέφαλο, μπεκ και αντλία. Ο νέος εγκέφαλος δουλεύει υποδειγματικά και έως τώρα δεν έχω παρατηρήσει κάποιο πρόβλημα. Οσον αφορά τα ρεταρίσματα, μάλλον οφείλονται στην αντλία.Και εγώ είχα τα ίδια συμπτώματα. Η νέα αντλία όμως είναι βελτιωμένη δραστικά και πιο δυνατή, ενώ έως τώρα από τότε που την άλλαξα δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα. Το αυτοκίνητο λειτουργεί πολύ καλά.
Ελπίζω να βοήθησα. -
μπεκ και εγκεφαλο εχω αλλαξει και εγω μονο η αντλια δεν εχει αλαχτει ακομα.το περιεργο ειναι οτι τα ρεταριματα ειχαν σταματισει για περιπου 5 μηνες αλλα επανηλθαν γ@μω την τρελα μου δεν ξερω αν ειναι θεμα νεας ρυθμησης η νεας αντλιας.
-
Ολα δείχνουν αντλία...
-
Καλησπερα σε ολους, θα ηθελα να ρωτησω ολους οσους εχουν αυτοκινητα πανω απο 2000 κυβικα εαν κ εφοσον βαλει εκτακτη εισφορα, εκτος απο τα τελη κυκλοφοριας , πως σκοπευουν να το αντιμετωπισουν
-
Αν και δεν ειναι το θεμα μας αλλα επειδη ειμαι στην κατηγορια αλλα οχι 'προνομιουχος' οπως σε παγκοσμια αποκλειστικοτητα οι κυβερνησεις μας μας κατατασσουν αναλογα με τα κυβικα των αυτοκινητων μας καθαρα για φορομπηχτικους λογους και καθαρα κατα των μεσαιων και χαμηλοτερων εισοδηματων καθοτι οσοι εχουν και κατεχουν δεν επηρεαζονται σε κανενα βαθμο απο εκτατκες εισφορες κλπ, η μονη λυση για να μαθουν ειναι η καταθεση πινακιδων για να χασουν και αυτα που περιμεναν.
Εγω τουλαχιστον δεν προκειται να δωσω 1000+ ευρω για τελη + ασφαλισεις + συντηρησεις για ενα αυτοκινητο που εχω παρει 11000 ευρω (μεταχειρισμενο τον Ιανουαριο) επειδη το μονο αμαρτημα του ειναι να ειναι 2700 κυβικα και ασχετα αν απο την πρωτη στιγμη που το πηρα κινειται με υγραεριο.Απλα δεν υπαρχει ουτε ιχνος σεβασμου και αξιοπρεπειας πλεον προς τον πολιτη, οχι βεβαια οτι υπηρχε κιολας εδω και αρκετα χρονια, αλλα ειναι συγχρονως εξοργιστικο το οτι εχουν μετατρεψει ετσι αυθαιρετα το αυτοκινητο σαν μετρο φορολογησης χωρις παραληλα να εχουν κανει κατι για να παταξουν την φοροδιαφυγη που ειδικα τωρα με τους χαλεπους καιρους που διανυουμε ειναι σχεδον σιγουρο οτι θα διευρυνθει.
Δεν προκειται εγω να γινω μερος της επιλεκτικα στοχευμενης ανικανοτητας τους.
-
Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:
Οταν τελειωνει το lpg, σε γυρναει σε βενζινη ή οχι τωρα με τον νεο εγκεφαλο ? Πολλοι που ξερω εχουν αυτο το προβλημα.σε μενα με το νεο εγκεφαλο δε γυρναει σε βενζινη
-
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Καλησπερα.Σημερα ο εγκαταστατης σε συστημα icom μου αλαξε τον εγκεφαλο του συστηματος γιατι καπιες φορες γυρνουσε απο μονος του σε βενζινη!ο νεος εγκεφαλος εχει και η ηχητικη ενδειξη οταν απο βενζινη γυρναει σε lpg.Eχω την εντιπωση οτι ο κινητηρας δουλευει πιο ομαλα!Κανω λαθος η αυτη η αλαγη μπωρει να φανει χρυσημη και σε αλλου ειδους προβληματα που παρουσιαζε το αμαξι με τον παλιοτερο εγκεφαλο (εναλακτη) οπως πχ σπανια ρεταρισματα,τρεμουλα στο ρελαντι κ λ π?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τον χρωνο σας και περιμενω απαντησεις απο ειδικους πχ κυριος αντωνης αλλα και κατοχους ιχ με icom.εχουμε τον ιδιο εγκαταστατη στη θεσσαλονικη εγκεφαλο αλλαξα μηνες πριν αν εχεις κανει ηδη 20000 χλμ ετοιμασου και για αλλαγη αντλιας οπως επαθα εγω πριν ενα μηνα
-
Ο χρήστης lyggas έγραψε:
Ολα δείχνουν αντλία...συμφωνω γιατι ημουν παθων
-
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Αν και δεν ειναι το θεμα μας αλλα επειδη ειμαι στην κατηγορια αλλα οχι 'προνομιουχος' οπως σε παγκοσμια αποκλειστικοτητα οι κυβερνησεις μας μας κατατασσουν αναλογα με τα κυβικα των αυτοκινητων μας καθαρα για φορομπηχτικους λογους και καθαρα κατα των μεσαιων και χαμηλοτερων εισοδηματων καθοτι οσοι εχουν και κατεχουν δεν επηρεαζονται σε κανενα βαθμο απο εκτατκες εισφορες κλπ, η μονη λυση για να μαθουν ειναι η καταθεση πινακιδων για να χασουν και αυτα που περιμεναν.
Εγω τουλαχιστον δεν προκειται να δωσω 1000+ ευρω για τελη + ασφαλισεις + συντηρησεις για ενα αυτοκινητο που εχω παρει 11000 ευρω (μεταχειρισμενο τον Ιανουαριο) επειδη το μονο αμαρτημα του ειναι να ειναι 2700 κυβικα και ασχετα αν απο την πρωτη στιγμη που το πηρα κινειται με υγραεριο.Απλα δεν υπαρχει ουτε ιχνος σεβασμου και αξιοπρεπειας πλεον προς τον πολιτη, οχι βεβαια οτι υπηρχε κιολας εδω και αρκετα χρονια, αλλα ειναι συγχρονως εξοργιστικο το οτι εχουν μετατρεψει ετσι αυθαιρετα το αυτοκινητο σαν μετρο φορολογησης χωρις παραληλα να εχουν κανει κατι για να παταξουν την φοροδιαφυγη που ειδικα τωρα με τους χαλεπους καιρους που διανυουμε ειναι σχεδον σιγουρο οτι θα διευρυνθει.
Δεν προκειται εγω να γινω μερος της επιλεκτικα στοχευμενης ανικανοτητας τους.
Το καρότο έπεσε πριν δύο χρόνια όταν λόγω των ευνοικών ρυθμίσεων πολλοί Έλληνες έτρεξαν να αποκτήσουν ένα αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού. Ακολούθησαν μέτρα αφαίμαξής τους τα οποία εξακολουθούν...Για το λόγο αυτό πολλοί σπεύδουν να 'σκοτώσουν' όσο όσο τέτοια αυτοκίνητα για να αγοράσουν κάποιο μικρότερο ή καταφεύγουν ακόμη και στη λύση των δικύκλων. Το θέμα είναι το εξής : εφόσον τα τέλη σχετίζονται με τις εκπομπές καυσαερίων, δε θα έπρεπε να υπάρχουν ελαφρύνσεις για τα υγραεριοκίνητα οχήματα ; Ή μήπως απλά πρέπει να κάνουμε την 'πάπια' όσο δεν υπάρχει αύξηση του φόρου στο υγραέριο...;
-
ή μηπως το ενα συμβαδισει με το αλλο???
-
Όσον αφορά το υγραέριο, και η παραμικρή επιπλέον άνοδος της τιμής του εξανεμίζει το όποιο (σχεδόν ανύπαρκτο) όφελος.
Αν προσθέσω κόστος εγκατάστασης και κόστος επισκευής βαλβίδων, είμαι στο 0, ενώ έχει περάσει 1,5 χρόνος και 80000 χλμ με υγραέριο. Το μόνο που με κρατάει ακόμα είναι το πείσμα και μια ελπίδα ότι ίσως κάτι καταφέρω.Κατά τα άλλα... αφήστε τα.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Όσον αφορά το υγραέριο, και η παραμικρή επιπλέον άνοδος της τιμής του εξανεμίζει το όποιο (σχεδόν ανύπαρκτο) όφελος.
Αν προσθέσω κόστος εγκατάστασης και κόστος επισκευής βαλβίδων, είμαι στο 0, ενώ έχει περάσει 1,5 χρόνος και 80000 χλμ με υγραέριο. Το μόνο που με κρατάει ακόμα είναι το πείσμα και μια ελπίδα ότι ίσως κάτι καταφέρω.Κατά τα άλλα... αφήστε τα.
Δεν νομίζω πως είναι ακριβώς έτσι όπως τα περιγράφεις. Στα 80.000κλμ πόσα χρήματα εξοικονόμησες? Πόσο έκανε η εγκατάσταση? Πόσο η επισκευή? Είναι και κάτι ακόμα. Η ομορφιά της ενασχόλησης είναι πολύ σημαντική τουλάχιστον για εμένα...
-
Γλύτωσα 2500 και πλήρωσα 1500 εγκατάσταση και 1000 επισκευή...
Συμφωνώ με την ενασχόληση, κι εμένα μου αρέσει πολύ και έμαθα και πράγματα, αλλά οι αρχικές υποσχέσεις (50% οικονομία κλπ κλπ) τείνουν να αποδειχτούν ψευδείς και φυσικά απογοητεύομαι.
-
1000 επισκευη σε τι εκανες ; στο συστημα υγραεριου η στον κινητηρα;
εχεις κανει 80.000χλμ και σου εβγαλε σοβαρη ζημια;
βασικα στο δικο μου με 35.000χλμ υπολογιζω να κανω αποσβεση το συστημα -
Tο οφελος εχει μεγαλη σχεση με την καταναλωση του καθε αυτοκινητου.
Σε ενα μικρο αυτοκινητο χρειαζεσαι τα διπλασια χιλιομετρα απ'οτι σε ενα διπλασιου κυβισμου για αποσβεση/οφελος.
Αυτο μαλλον ισχυει για τον φιλο πιο πανω που συμφωνα με τους υπολογισμους του στα 80 χιλ χλμ του εχει ερθει μια η αλλη, αν και πιστευω οτι πρεπει να εχει οπωσδηποτε και καποιο οφελος.
Σε μενα τωρα που εκαιγε 13.5 λιτρα βενζινη στα 100 χλμ δηλ 22 λεπτα το χιλιομετρο και τωρα καιει 14.5 λιτρα υγραεριο στα 100 χλμ δηλ 12 λεπτα το χιλιομετρο, ητοι ενα οφελος 10 λεπτων το χιλιομετρο, ητοι 100 ευρω στα 1000 χλμ, ητοι 8000 ευρω στα 80000 χλμ (υποθετικα οπως του φιλου) ελπιζω οτι και αποσβεση θα εχω και οφελος και αρκετο περισσευμα για οποια ζημια μπορει να βγει (βαλβιδες κλπ).Γιαυτο και ειναι ακρα συμφερουσα τετοια μετατροπη στα μεγαλου κυβισμου αυτοκινητα και εφοσον βεβαια αυτα γραφουν τουλαχιστον 15-20 χιλιαδες χλμ το χρονο.
Βεβαια το τι επιφυλασσει το μελλον κανεις δεν ξερει αλλα ελπιζω τουλαχιστον μεσα σε αυτον τον χρονο να εχω κανει αρχικα την αποσβεση και μετα εχει ο θεος!
Υγραεριοκίνηση!