-
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ VIALLE ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ:
Dear mr, mss,
This depends on the enigne code of the vehicle.
Your Vialle dealer can inform you whether such a system is neccesairy at your car.
Adding a additive to the LPG tank is not a wise idea because you risk damaging the Vialle components transporting the additive. Especially the pressure regulator and LPG injectors.ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ VIALLE...OXI ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΣΤΗΝ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΤΟΥ GPL!
ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ....ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΩ ΑΡΙΘΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟ IBIZAKI...KAI TA ΞΑΝΑΛΕΜΕ.... -
προς dathens
φιλε μου εχω βαλει το τελευταιο σε εξελιξη συστημα της prinsautogas για direct injection tsi 1.8 κωδικο κινητηρα ΒΖΒ
με μπεκ της keihin και flaslube για τις βαλβιδες. η οctavia5 πηρε 58lt σε ντονατ αλλα μαλλον δεν χωραει πιο μεγαλη
η παλια σειρα 20vt παιρνει αλλο συστημα της ιδιας εταιριας επισης με flaslube. τηλ 2109024111, 2109024124
η καταναλωση μετρηθηκε και για τους πιο απιστους ειναι . 387.5 κμ με 35lt υγραεριο δηλαδη 9lt/100km
συμπερασμα; αμεσος ψεκασμος και υγραεριο ιδια καταναλωση η και μικροτερη σε Lt απο οτι η βενζινη!!!!!!!! -
Ο χρήστης huskarl έγραψε:
Μάλιστα.
Στο δικό μου η ρεζέρβα είναι κάτω από 'ψευδοπάτωμα' στο χώρο του πορτμπαγκάζ το οποίο δεν έχει οπτική επαφή με την καμπίνα παρα μόνο αν πέσουν τα καθίσματα ή βγάλω την 'ψευδοοροφή' (mitsubishi lancer sportback - http://3.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/S ... back-4.jpg). Προβληματίζομαι λίγο γιατί η ψευδοροφή δεν δρα ηχομονωτικά. πχ αν έχω μερικά γυάλινα μπουκάλια στο πορτμπαγκαζ τα ακούω πολύ άνετα όταν χτυπάνε μεταξύ τους.
Επίσης επειδή η μπουκάλα-ντόνατ ίσα ίσα που χωράει κάτω από το ψευδοπάτωμα, μάλλον δεν παίζει να μπει εκεί επιπλέον ηχομόνωση.
Προβληματίζομαι λίγο...Ακριβως οπως το δικο σου ειναι και το αστρα.Προσπαθησε να βαλεις πανω-γυρω ακριβως απο την αντλια λιγο υαλοβάμβακα και ισως δεις αποτελεσματα. Το δοκιμασε ο φιλος με το Vitara και πετυχε. Δεν ξερω μονο ποσο χρειαζεται και ποσο χωρο ακριβως εχεις. Οπως και να'χει, φθηνο υλικο ειναι-δοκιμασε το
-
Ο χρήστης gasdino έγραψε:
συμπερασμα; αμεσος ψεκασμος και υγραεριο ιδια καταναλωση η και μικροτερη σε Lt απο οτι η βενζινη!!!!!!!!
Η' δεν μετρησες κατι καλα ή να εχεις το νου σου μη ''στεγνωσει'' ο κινητηρας....
-
προς astrag.1.6jtg
φιλε μου η μετρηση ειναι οπως το ειπα.387.5 χλμ εκανα με φουλαρισμενο τεποζιτο και ξαναγεμισα με 27ε η αλλιως 35lt αφου η τιμη του ειναι σημερα 0.769. το υγραεριο το εχω μια εβδομαδα με 387.5 χλμ και με flashlube. εξηγησε μου τον ορο στεγνωσει
σε τι αναφερεται; λιπανση βαλβιδων; -
Φτωχό μείγμα.
-
Ο χρήστης gasdino έγραψε:
προς dathens
φιλε μου εχω βαλει το τελευταιο σε εξελιξη συστημα της prinsautogas για direct injection tsi 1.8 κωδικο κινητηρα ΒΖΒ
με μπεκ της keihin και flaslube για τις βαλβιδες. η οctavia5 πηρε 58lt σε ντονατ αλλα μαλλον δεν χωραει πιο μεγαλη
η παλια σειρα 20vt παιρνει αλλο συστημα της ιδιας εταιριας επισης με flaslube. τηλ 2109024111, 2109024124
η καταναλωση μετρηθηκε και για τους πιο απιστους ειναι . 387.5 κμ με 35lt υγραεριο δηλαδη 9lt/100km
συμπερασμα; αμεσος ψεκασμος και υγραεριο ιδια καταναλωση η και μικροτερη σε Lt απο οτι η βενζινη!!!!!!!!Τα ίδια φοραω και γω στο ML αλλα στο 4ης γενιάς έβαλες το σύστημα για τα tsi fsi απλά εγω είμαι με πνεύμονα λόγω κινητήρα μάλλον είσαι ένας απο τους πρώτους με αυτο το σύστημα στην Ελλάδα πες στο Γιώργο ή τον ψηλό να σου πειράξει λίγο το φλοτερ να βάζει 50-52 λίτρα το ντονατ ώστε να έχεις αλλα 100 χιλ. Αυτο με την κατανάλωση είναι πολυ καλό εγω έχω ένα + 20 % αλλα δεν παίζω με τις ρυθμίσεις γιατί έχω την χαρτογράφηση της prins και δεν έχει κάνει κιχ το αμάξι εδώ και 3 μήνες
Φιλικά
Dathens
-
Τι προβληματα δημιουργουνται στον κινητηρα(περα του ρεταρισματος) οταν εχουμε φτωχο μιγμα με καυσιμο το υγραεριο?
-
πηγα σημερα στον γεωργιαδη(στροφη αεροδρομιου) και του ειπα για την corolla vvti μου.Αρχικα μου ειπε πως πρεπει να βαλω 5ης γενιας κιτ.Μετα μου ειπε πως θα εχει πνευμονα και θα μου βαλει και λαδιερα γιατι στη λιστα της prins το αυτοκινητο μου ειναι στην black list.Οταν του ειπα πως της 5ης γενιας δεν εχουν πνευμονα και δεν χρειαζεται λαδιερα μου ειπε πως αυτα τα συστηματ χωρις πνευμονα και λαδιερα δεν εχουν ελεγχει και δεν τα εμπιστευεται,Νομιζω οτι δεν τα ξερει και δεν τα εχει δουλεψει.Μου ζητησε 1400 ευρω(landirenzo).
Εστειλα e-mail στο δερβενι-γκας και μου ειπανε πως μπορω να βαλω 4ης γενιας OMVL(1300 EURO) η GFI(ολλανδικη-1400 euro)Θα εχω αυξηση καταναλωσης κατα 20%.Εαν βαλω 5ης γενιας JTG icom θα εχω αυξηση καταναλωσης 5% και αυξηση επιδοσεων.Η τιμη βεβαια εκτοξευεται στα 1900 ευρω.
Μπορω να ακουσα τις αποψεις σας οσο αφορα τον γεωργιαδη και τα προβληματα που αναφερεται για της 5ης γενιας το κιτ? -
Ο χρήστης gasdino έγραψε:
προς astrag.1.6jtg
φιλε μου η μετρηση ειναι οπως το ειπα.387.5 χλμ εκανα με φουλαρισμενο τεποζιτο και ξαναγεμισα με 27ε η αλλιως 35lt αφου η τιμη του ειναι σημερα 0.769. το υγραεριο το εχω μια εβδομαδα με 387.5 χλμ και με flashlube. εξηγησε μου τον ορο στεγνωσει
σε τι αναφερεται; λιπανση βαλβιδων;Ανεφερες πιο πανω οτι εχεις ιδια ή και καλύτερη της βενζινης καταναλωση με lpg. Αν και εχεις ενα πολυ καλο συστημα, ειναι αδυνατον να ειναι τα ιδια βενζνη-lpg στην καυση. Στην καλύτερη περιπτωση θα πρεπει να εχεις +5 με 10% αυξηση εκτος και αν το συστημα σου εχει κατι που να δικαιολογει αυτα που αναφερεις. Με το ''στεγνωσει'' ηθελα να αναφερθω στο ''φτωχο μιγμα'' και στις συνεπειες σε παρατεταμενη χρηση.
.Εαν βαλω 5ης γενιας JTG icom θα εχω αυξηση καταναλωσης 5% και αυξηση επιδοσεων.Η τιμη βεβαια εκτοξευεται στα 1900 ευρω.
Μπορει και να μην εχεις μονο +5% αλλα για την αυξηση επιδοσεων, απλα ξεχνατο. Ειναι ενα πολυ καλο συστημα αλλα μην ακους του καθενος το μακρύ και το κοντό. Τα ιδια και σε μας ελεγαν, ψαξτο απο θεμα εγκαταστατη.
-
0.68 το υγραεριο και 1.24 η βενζινη πανω στα συνορα των Ευζωνων στα Σκοπια.
Φθηνια εκει στα σκοπια....
Οποιος γουσταρει να τραβηχτει μεχρι εκει... -
Ο χρήστης gasdino έγραψε:
η καταναλωση μετρηθηκε και για τους πιο απιστους ειναι . 387.5 κμ με 35lt υγραεριο δηλαδη 9lt/100km
συμπερασμα; αμεσος ψεκασμος και υγραεριο ιδια καταναλωση η και μικροτερη σε Lt απο οτι η βενζινη!!!!!!!!Eπειδή είμαι άπιστος: http://new.skoda-auto.com/COM/about/inf ... iaLPG.aspx
στο εργοστασιακό Oktavia: Petrol consumption is 7.1 litres/100 km and LPG consumption is 9.2 litres/100 kilometres.Σημαίνει αύξηση 9,2/7,1= 1,296 (29,6%)
Παιδιά, αφού είπαμε ότι η διαφορά τιμής είναι τόσο μεγάλη που υπερκαλύπτει και τη διαφορά στη κατανάλωση, δεν είναι ανάγκη να λέτε ότι καίνε το ίδιο. Τα ίδια μου έλεγαν μερικοί εγκαταστάτες και με έχασαν από πελάτη. Μόνο από τη θερμογόνη δύναμη υπολείπεται 26%.Τώρα για τον άμεσο ψεκασμό τι μπορεί να αλλάζει, δεν ξέρω.
Εγώ πάντως αν το βάλω (τώρα έπεσα στα 15000 χλμ/έτος) μπορεί στη Βουλγαρία. Φίλος πήγε και του είπαν 300 €. Νομίζω ότι τόσο κάνει μόνο το κιτ. Πάντως εργατικά πρέπει να πέρνουν ελάχιστα.
-
Ο χρήστης gregory1984 έγραψε:
Φίλος πήγε και του είπαν 300 €. Νομίζω ότι τόσο κάνει μόνο το κιτ. Πάντως εργατικά πρέπει να πέρνουν ελάχιστα.Aν ειναι κανενα αρπα-κολα συστημα με σκαρτα κομματια απο τουρκία-ιταλία-σκοτία-ινδία και δεν ξερω απο που αλλου, μην το ρισκάρεις...
-
Μήπως δεν άκουσα καλά 700 πρατήρια με πειραγμένες αντλίες;;;;;;;; Επειδή δε μπορούν να βρουν το δίκιο τους με τις εταιρίες τα βγάζουν από την πλάτη μας;;;;;;;;;;;; Με θεώρησα πολύ καχύποπτο, με το τελευταίο κρούσμα, να σκεφτώ οτι για να κάνανε τόσο καλή δουλειά με την πλακέτα θα είναι μαζικής παραγωγής. Τώρα επαληθεύομαι, δυστυχώς. Να σκεφτώ οτι η δουλειά προωθήθηκε μέσα από ανθρώπους των εταιριών;;;;; Περιμένω να ακούσω περισσότερες ειδήσεις το βράδυ... από περιέργεια.
-
προς astrag.1.6jtg
φιλε μου αν το μειγμα ειναι φτωχο δεν επρεπε να με γυρναει σε βενζινη στις ψηλες στροφες εκει που εχει ζητηση σε καυσιμο;
η καταναλωση ειναι οσο ειπα 387.5 km με 35lt υγραεριο. με τον εγκαταστατη που μιλησα ειπε οτι το συγκεκριμενο συστημα
δεν εμφανιζει αυξηση καταναλωσης 15-20% εν σχεσει με βενζινη. εγω βεβαια που ταξιδευω καθε μηνα ιταλια και εκει γεμιζω
βενζινη καθαρη και ισως 100 οκτανια οταν επιστρεφω απο ηγουμενιτσα - αθηνα κανω 470χλμ και ο υπολογιστης δειχνει
ακομα 220χλμ μεχρι τελος. αυτο σημαινει 690χλμ αυτονομια με 58.5 lt τεποζιτο βενζινης δηλαδη 8.45lt/100χλμ
γι αυτο σας λεω οτι tsi με καυσιμο 105 οκτανια που ειναι το υγραεριο θα ειναι οικονομικο εν σχεσει με tsi 95 οκτανια ( και αν )
και κατι αλλο . θα σας κατεβασω φωτογραφια απο τον υπολογιστη της octavia που θα λεει οτι εχει να κανει 990 χλμ ακομα.
αυτο εγινε σε γεμισμα στην ιταλια με το ρεζερβουαρ ξεχειλο. στην ελλαδα δεν εχω δει πανω απο 670 χλμ ξεχειλο ποτε.
συμπερασμα. οι αντλιες εδω ολες ειναι για τα κλαματα!!!!!!!! και οι μετρησεις εδω ειναι λειψες αφου ποτε δεν ειναι φουλαρισμενα τα ρεζερβουαρ. -
Ο χρήστης gasdino έγραψε:
προς astrag.1.6jtg
φιλε μου αν το μειγμα ειναι φτωχο δεν επρεπε να με γυρναει σε βενζινη στις ψηλες στροφες εκει που εχει ζητηση σε καυσιμο;Oχι και απαραιτήτως. Αναλογα το συστημα.
η καταναλωση ειναι οσο ειπα 387.5 km με 35lt υγραεριο. με τον εγκαταστατη που μιλησα ειπε οτι το συγκεκριμενο συστημα
δεν εμφανιζει αυξηση καταναλωσης 15-20% εν σχεσει με βενζινηΔεν εγινα κατανοητος. Σε πιστευω οτι κανεις τοσα χλμ με τα λιτρα που λες ΑΛΛΑ επιμενω οτι δεν γινεται αυτο που λες οχι γιατι το λεω εγω αλλα η επιστημη και γιατι σε **κανενα **συστημα, σε κανενα απο ολους εδω μεσα δεν συμβαινει αυτο που περιγραφεις. Εμεις στα λεμε αυτα για να μην παθεις καμια ζημια, και οχι απλα για να στην πουμε. Οσο για το τι σου ειπε ο μαστορας.... και αυτο στην κριση σου ειναι να πιστεψεις ή οχι αυτα που σου λεει. Αν εχες ομως τη διαθεση, ριξε στις προηγουμενες σελιδες μια ματια για να δεις τι τερατώδη ψεματα και π@π@ριες εχουν πει οι εγκαταστατες σε ολους μας...
και οι μετρησεις εδω ειναι λειψες αφου ποτε δεν ειναι φουλαρισμενα τα ρεζερβουαρ.
Εχεις δικιο.Αφου λειψοι ειμαστε και μεις τα κουτορνιθια που καθομαστε και γραφουμε, μην βρεθει αλλος σε δυσκολη θεση, λειψες μετρησεις θα βγαζουμε...
-
Ο χρήστης gasdino έγραψε:
...και οι μετρησεις εδω ειναι λειψες...Για να μη συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια, πες μας αν από την αγορά του αυτοκινήτου (ή από την τελευταία μετατροπή/βελτίωση που έκανες), έχεις καταγεγραμμένα όλα τα γεμίσματα και τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει κάθε φορά. Έτσι μόνο μπορεί να βγεί ασφαλές συμπέρασμα για την πραγματική μέση κατανάλωση που είχες με τη βενζίνη κάτω από όλες τις δυνατές συνθήκες, μέχρι πριν τη μετατροπή του υγραερίου.
Κάνοντας το ίδιο και με το υγραέριο, μετά από κάποια γεμίσματα και μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα μικτής διαδρομής, μπορεί να βγει ασφαλές συμπέρασμα για το αν και κατά πόσο δεν έχεις αύξηση στην κατανάλωση. Σημασία πάντως δεν έχει αν υπάρχει αύξηση στην κατανάλωση, όσο να λειτουργεί σωστά το αυτοκίνητο, ώστε η οικονομία να φανεί πραγματικά στη τσέπη μετά από 1-2 χρόνια.
Βλέποντας εδώ, φαίνεται οτι η μέση κατανάλωση βενζίνης για το Octavia 1.8 TSi σύμφωνα με 90 οδηγούς που καταχωρούν λεπτομερώς τα λίτρα και τα χιλιόμετρα που διανύουν, είναι 8,31 λίτρα/100 χλμ.
Φυσικά, ανάμεσα στους 90 οδηγούς υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις μέσης κατανάλωσης (από 6,61 μέχρι και 12,24 λίτρα/100 χλμ.) ανάλογα που κινείται κανείς και τι πόδι έχει...
Επίσης, λόγω των βελτιώσεων που έχεις κάνει, ενδεχομένως να έχεις κάποια απόκλιση από τα παραπάνω νούμερα (ίσως προς το χειρότερο, ίσως προς το καλύτερο υπό κάποιες συνθήκες), αλλά πάνω κάτω εκεί γύρω πρέπει να είναι η μέση κατανάλωσή σου με βενζίνη. Αν τώρα βγει και με το υγραέριο το ίδιο μετά από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα και χωρίς να έχει το παραμικρό πρόβλημα στη λειτουργία του το αυτοκίνητο, να μας το πεις, καθώς η ανταλλαγή εμπειριών μεταξύ των χρηστών είναι και ο σκοπός ύπαρξης κάθε τεχνικού forum. -
λοιπον επειδη εδω καποιοι ειναι απιστοι θα σας κατεβασω τις φωτογραφιες απο το κινητο . το αυτοκινητο ειναι revo stage 1,
εχει φιλτρο bmc, 2 καζανακια τελικα ελευθερα made in italy, μπουζι denso iridium ik22 με 4mm ακιδα, με δυο ενισχυτες
εταζερα ξυλινη ,sub 300 rms. επισης ειχε και φιλτροχοανη pipercross με σιλικονουχα εισαγωγη χωρις φιλτροκουτι.
το αυτοκινητοι εχει 95000km εχει πιασει 240Km τελικη (στην ιταλια),εχει καψει σε αυτην την ταχυτητα 11λ/100κμ, και επισης
εχει καψει 5.7λ/100κμ με δυο ατομα 100χλμ σταθερα και γεματο οσο να μην ανοιγει καμια πορτα . για ολα αυτα ευτυχως οπως
θα δειτε υπαρχει η μαρτυρια του υπολογιστη. οσο αφορα την καταναλωση σε υγραεριο οποιος δεν πιστευει υπομονη, φτιαχθηκε
και δευτερο tsi 1.8 αμεσως μετα το δικο μου εντελως μαμα που παει σφαιρα χωρις καν πρωτη ρυθμιση συμφωνα με τον ιδιοκτητη του.
σημειωση 1) , ο εδω εγκαταστατης επικοινωνει με μαμα prins για τυχον βελτιωσεις στον προγραμματισμο λογω revo και περιμενω νεα του
2) μπορει να μου πει καποιος πως να ανεβασω τις φωτο στο site; τις εχω στην επιφανεια εργασιας -
Ο πιο απλός τρόπος για να βάλεις φωτογραφίες εδώ είναι να τις ανεβάσεις σε κάποιο site όπως το photobucket.com ή το flickr ή το imageshack και από εκεί αντιγράφεις το link κάθε φωτογραφίας εδώ.
Ανεξάρτητα αν όντως είναι τα πράγματα όπως τα λες, μια φωτογραφία από κάποια ένδειξη του trip computer δεν είναι 100% απόδειξη αυτού που λες, καθώς αυτό που ενδιαφέρει τον πολύ κόσμο εδώ ΔΕΝ είναι ούτε τα 240 χλιόμετρα της τελικής, ούτε τα όποια λίτρα κατανάλωση σε κάποια διαδρομή.
Εκτός κι αν κάνεις μόνιμα την ίδια ακριβώς διαδρομή, με την ίδια ταχύτητα, με το ίδιο φορτίο, με τις ίδιες καιρικές συνθήκες και την ίδια κίνηση, με την ίδιας ποιότητας βενζίνη και υγραέριο. Τότε ίσως θα μπορούσε να βγει ένα συγκριτικό αποτέλεσμα για μία διαδρομή.
Αυτό που ενδιαφέρει σε όποια μετατροπή αναφέρεται στο forum είναι η σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου, το κόστος και η μάρκα του συστήματος, ο εγκαταστάτης και τέλος η κατανάλωση (αλλά αφού υπάρχουν συγκριτικά στοιχεία κάποιων χιλιάδων χιλιομέτρων ώστε να είναι πιο αξιόπιστα τα στοιχεία).
Τέλος, είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί να φορτωθεί νέο software στο Prins, ειδικά φτιαγμένο για το αυτοκίνητό σου, όπως έγινε και στη δική μου περίπτωση από τη Vialle (λόγω των βελτιώσεων που είχα κι εγώ). Συνήθως φορτώνοντας κάποιο 'πρόγραμμα' μεταβάλλεται η χαρτογράφηση του κινητήρα και γίνεται πιο πλούσιο το μείγμα στις χαμηλομεσαίες στροφές. Αυτό δεν το 'ξέρει' το Prins με τις 'μαμά' ρυθμίσεις. -
ελατε ρε παιδια πες τε μου πως να τις ανεβασω στο site και μετα να δουμε ποιος λεει ψεματα για την τελικη ταχυτητα , την
καταναλωση ,και αν οι αντλιες εδω κλεβουν η οχι. μην φοβαστε η skoda δινει 220 κμ τελικη για την 1.8tsi και 5.9 lt/100κμ
για 90 κμ σταθερα και δεν την πιστευαν οι δημοσιογραφοι και οι ανταγωνιστες της. οσα αφορα το υγραεριο οσο και αν δεν το
πιστευεται ναι ειναι αληθεια ορκιζομαι σε οτι εχω πιο ιερο......... 387.5κμ με 35λτ υγραεριο.
στο δευτερο γεμισμα σε αλλο πρατηριο εχω 70% λιγοτερο ανεβοκατεβασμα στο ρελαντι γεγονος που με προβληματιζει
οσο αναφορα το πρωτο πρατηριο....... που γεμισα.
Υγραεριοκίνηση!