-
Βλάβες προκληθείσες από το σύστημα του υγραερίου σε τι;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Βλάβες προκληθείσες από το σύστημα του υγραερίου σε τι;στα λαστιχα και τις ζαντες;
ερωτηση για την ερωτηση;
αν ο στοχος ειναι η δημιουργία εντυπωσεων τοτε απλά δεν εχω να απαντησω κατι.....sorry -
Ο χρήστης lpgnik έγραψε:
Βλάβες προκληθείσες από το σύστημα του υγραερίου σε τι;
στα λαστιχα και τις ζαντες;
ερωτηση για την ερωτηση;
αν ο στοχος ειναι η δημιουργία εντυπωσεων τοτε απλά δεν εχω να απαντησω κατι.....sorryΠρος τι η ειρωνεία;
Άρα καλύπτεις βαλβίδες, πιστόνια κλπ;
-
φίλε μου η ειρωνεία προστατεύει από τους βαρβάρους και μην έχοντας γνώση του συνομιλητή μου σε κάθε περίπτωση χρησιμοποιείται.... νια καλύπτει οποιαδήποτε βλάβη προκληθεί υπό τις συνθήκες που προανέφερα
-
Όπως έχω γράψει και παλιότερα, ένας από τους λόγους που με έκαναν να προτιμήσω την εγκατάσταση στο εξωτερικό ήταν και η δυνατότητα να έχω με προσιτό κόστος (100 ευρώ εφάπαξ) ασφαλιστική κάλυψη (μέχρι 5.000 ευρώ) για ζημιά σε κινητήρα, ecu, κλπ. από την εγκατάσταση και χρήση του συστήματος υγραερίου στο αυτοκίνητό μου για 2 χρόνια (ή 60.000 χλμ.), ανεξάρτητα από τη διετή εγγύηση (ή 100.000 χλμ.) που δίνει ο κατασκευαστής (Vialle) για τα μηχανικά μέρη του συστήματος υγραερίου.
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Όπως έχω γράψει και παλιότερα, ένας από τους λόγους που με έκαναν να προτιμήσω την εγκατάσταση στο εξωτερικό ήταν και η δυνατότητα να έχω με προσιτό κόστος (100 ευρώ εφάπαξ) ασφαλιστική κάλυψη (μέχρι 5.000 ευρώ) για ζημιά σε κινητήρα, ecu, κλπ. από την εγκατάσταση και χρήση του συστήματος υγραερίου στο αυτοκίνητό μου για 2 χρόνια (ή 60.000 χλμ.), ανεξάρτητα από τη διετή εγγύηση (ή 100.000 χλμ.) που δίνει ο κατασκευαστής (Vialle) για τα μηχανικά μέρη του συστήματος υγραερίου.βασικά δεν σου πρόσφεραν κάτι περίεργο, απλά αγόρασες μία ασφάλεια..... αν υπήρχε και Ελλάδα θα την έδινα και εγώ!
-
Ο χρήστης p_george έγραψε:
.........Βαλώμεθα αμφότεροι μετά λόγων και ουχί μεθ' έργων μη δυνάμενοι να προβούμε σε περεταίρω πράξεις απόδειξης.
Ευχαριστώ ταπεινάΕπειδη δεν καταλαβα, αν μου τοποθετησεις συστημα υγραεριου σε αυτοκινητο διετιας
θα μου δωσεις γραπτη εγγυηση για βλαβες που ενδεχωμενα να προκληθουν απο αυτο, βαλβιδες κλπ,
και οχι μονο για τα μερη του συστηματος ???η εγγύηση αφορά βλάβες προκληθείσες από το σύστημα υγραερίου και την εγκατάσταση αυτού, όχι από το υγραέριο ή την χρήση γενικότερα του οχήματος.Η εγγύηση είναι ένα θέμα διφορούμενο και στο αυτοκίνητο πάντα έχει περιορισμούς
Aν μεταφραστει σωστα αυτο που εγραψες, η εγγυηση ειναι για το συστημα και την τοποθετηση του
και οχι για τις μελλοντικες φθορες και βλαβες που ενδεχωμενως θα προκαλεσει η χρηση του υγραεριου.Όπως έχω γράψει και παλιότερα, ένας από τους λόγους που με έκαναν να προτιμήσω την εγκατάσταση στο εξωτερικό ήταν και η δυνατότητα να έχω με προσιτό κόστος (100 ευρώ εφάπαξ) ασφαλιστική κάλυψη (μέχρι 5.000 ευρώ) για ζημιά σε κινητήρα, ecu, κλπ. από την εγκατάσταση και χρήση του συστήματος υγραερίου στο αυτοκίνητό μου για 2 χρόνια (ή 60.000 χλμ.), ανεξάρτητα από τη διετή εγγύηση (ή 100.000 χλμ.) που δίνει ο κατασκευαστής (Vialle) για τα μηχανικά μέρη του συστήματος υγραερίου.
βασικά δεν σου πρόσφεραν κάτι περίεργο, απλά αγόρασες μία ασφάλεια..... αν υπήρχε και Ελλάδα θα την έδινα και εγώ!
Δεν θα την εδινες,
γιατι θα χρειαζοταν να εισαι κατασκευαστης με πιστοποιηση ISO για ολα τα επι μερους εξαρτηματα
γιατι θα χρειαζοταν να την πληρωσεις, οποτε θα ησουν και αρκετα ακριβοτερος
γιατι αν ηθελες θα ηξερες, εχω παρομοια και με τα χρονια χρησης οσο εχεις αξιοπιστια μειωνεται το ασφαλιστρο.(Δεν παραγω τιποτα που να εχει σχεση με το αυτοκινητο, το λεω για να μην με θεωρησεις ανταγωνιστη)
-
καλέ μου φίλε, αναρωτιόμουν πότε θα διαβάσει κάποιος πραγματικά αυτό που έγραψα, είναι όπως ακριβώς το λες, εγγύηση δίνω μόνο για τη συσκευή και την εγκατάσταση, δεν θα πω όπως όλοι οι απλοί εγκαταστάτες αλλά όπως η νομοθεσία με δεσμεύει. Ως προς την ασφάλεια επίσης έχεις δίκιο και πρέπει να έχω ISO διαδικασιών για να την παρέχω όμως δεν υπάρχει θέμα κοστολογίου γιατί την πληρώνει ο πελάτης ανεξάρτητα. Όπως προείπα δεν υπάρχει στην Ελλάδα ή τουλάχιστον δεν βρήκα εγώ ακόμα κάτι αντίστοιχο, να είσαι σίγουρος πως αν βρω θα αλλάξω και τη διαδικασία για να το παρέχω.
Σε ευχαριστώ που προσέχεις τι διαβάζεις ! -
Ερώτηση:
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Άρα καλύπτεις βαλβίδες, πιστόνια κλπ;
Απάντηση:
φίλε μου η ειρωνεία προστατεύει από τους βαρβάρους και μην έχοντας γνώση του συνομιλητή μου σε κάθε περίπτωση χρησιμοποιείται....** ναι καλύπτει οποιαδήποτε βλάβη προκληθεί υπό τις συνθήκες που προανέφερα**
Νέα απάντηση:
καλέ μου φίλε, αναρωτιόμουν πότε θα διαβάσει κάποιος πραγματικά αυτό που έγραψα, είναι όπως ακριβώς το λες, εγγύηση δίνω μόνο για τη συσκευή και την εγκατάσταση, δεν θα πω όπως όλοι οι απλοί εγκαταστάτες αλλά όπως η νομοθεσία με δεσμεύει. Ως προς την ασφάλεια επίσης έχεις δίκιο και πρέπει να έχω ISO διαδικασιών για να την παρέχω όμως δεν υπάρχει θέμα κοστολογίου γιατί την πληρώνει ο πελάτης ανεξάρτητα. Όπως προείπα δεν υπάρχει στην Ελλάδα ή τουλάχιστον δεν βρήκα εγώ ακόμα κάτι αντίστοιχο, να είσαι σίγουρος πως αν βρω θα αλλάξω και τη διαδικασία για να το παρέχω.
Σε ευχαριστώ που προσέχεις τι διαβάζεις !Εσύ μάλλον πρέπει να προσέχεις τι γράφεις.
Άρα δεν καλύπτεις την μηχανή ή ό,τι άλλο μπορεί να πάει στραβά από λάθος ρύθμιση πχ στις βαλβίδες, πιστόνια κλπ παρά μόνο στο σύστημα του υγραερίου.
-
η απάντησή μου ήταν σαφής φίλτατε , ελληνικά γράφω! Η λάθος ρύθμιση είναι μέρος της εγκατάστασης, κατά συνέπεια καλύπτεται οποιαδήποτε βλάβη παρουσιαστεί εξαιτίας αυτής. Είναι άτοπο να προσπαθείς να με βγάλεις λάθος, δοκίμασε απλά να είσαι θετικός.
-
Ο χρήστης lpgnik έγραψε:
... Η λάθος ρύθμιση είναι μέρος της εγκατάστασης, κατά συνέπεια καλύπτεται οποιαδήποτε βλάβη παρουσιαστεί εξαιτίας αυτής. Είναι άτοπο να προσπαθείς να με βγάλεις λάθος, δοκίμασε απλά να είσαι θετικός.Οπότε τώρα μπορούμε να θεωρήσουμε ότι υπάρχει περίπτωση να παραδεχτεί κάποιος εγκαταστάτης ότι η αιτία του σπασμένου κινητήρα ήταν ότι αυτός έκανε λάθος ρύθμιση και ως εκ τούτου να αναλάβει την αποκατάσταση χωρίς να προσπαθήσει να βρει 1002 δικαιολογίες ;;;
-
εκανε λάθος ρύθμιση? αυτο ειναι το ζήτημα.....!
-
Είναι εύκολο να ζητάμε ευθύνες και δύσκολο να αποδεχόμαστε τις δικές μας, αυτό λειτουργεί αμφίδρομα.
Η μέχρι τώρα εμπειρία έχει δείξει πως συχνότερα έχουμε βλάβη του οχήματος από άλλες αιτίες παρά από κακή ρύθμιση ή εγκατάσταση. Όχι πως δεν έχει συμβεί και αυτό αρκετές φορές, όμως δεν είναι όλα ευθύνη του εγκαταστάτη. Θα πρέπει κατά τη δική μου ταπεινή γνώμη να υπάρχει διάθεση επίλυσης και φυσικά κοινά αποδεκτός τρόπος διαιτησίας. -
Tι εγινε ρε παιδια? Και το 0,699 γινεται σιγα σιγα 0,75???? Ακριβοτερη και στο υγραεριο ειναι η Κωλοχωρα πλεον?
-
Σκεφτόμουν πολύ σοβαρά την εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητό μου. Μάλιστα είχα φτάσει στο σημείο να ψάχνω συγκεκριμένα που θα το εγκαταστήσω.
Χθες περνώντας από αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης είδα πάλι ανεβασμένη την τιμή....
Με τέτοια άνοδο και την τιμή εκεί που έχει φτάσει (χώρια που δημιουργούν αυτές οι απότομες αυξήσεις έντονο αίσθημα αβεβαιότητας για μια επένδυση στην οικονομία)... ευχαριστώ αλλά δε θα πάρω! το μετάνιωσα. Ας το κρατήσουν οι βενζινάδες να κάνουν καφέ.
Με εκτίμηση
Δημήτρης
-
Ο χρήστης lpgnik έγραψε:
Είναι εύκολο να ζητάμε ευθύνες και δύσκολο να αποδεχόμαστε τις δικές μας, αυτό λειτουργεί αμφίδρομα.
Η μέχρι τώρα εμπειρία έχει δείξει πως συχνότερα έχουμε βλάβη του οχήματος από άλλες αιτίες παρά από κακή ρύθμιση ή εγκατάσταση. Όχι πως δεν έχει συμβεί και αυτό αρκετές φορές, όμως δεν είναι όλα ευθύνη του εγκαταστάτη. Θα πρέπει κατά τη δική μου ταπεινή γνώμη να υπάρχει διάθεση επίλυσης και φυσικά κοινά αποδεκτός τρόπος διαιτησίας.lpgnik , όπως έγραψες και η προσωπική μου άποψη, είναι η καλή διάθεση του εγκαταστάτη να θέλει να αγγίξει την τέλεια λειτουργία. Αυτό πιστεύω κάνουν οι δικοί μου Βασίλης και Σωτήρης τους οποίους γνωρίζεις όπως ανέφερες σε κάποιο post.
Συμβουλή μου σε όλους, επειδή παντρευόμαστε με τη συνεργασία αυτή, καλό είναι να ταιριάζουν και τα χνώτα μας. Με το egas νομίζω πως ο Βασίλης πέτυχε το τέλειο στις ρυθμίσεις και μάλιστα με αυξημένες ανάγκες όπως φορτωμένο όχημα στην ανηφόρα Καρδίας Θεσσαλονίκης. Αυτό με το ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο. Το ίδιο και με το τουρμποκίνητό μου.
Μπορεί να με αποκαλέσουν παπαγαλάκι αλλά δε με αγγίζουν τέτοια σχόλια.
Και ναι χωρίς διαφορά κατανάλωσης και χωρίς έκπτωση στο πάτημα του γκαζιού. Λάθος;;; Θα δείξει όταν σε λίγο ξεπεράσει τις 200000 Χιλιόμετρα.
Αυτά όλα φυσικά με ρυθμίσεις ειδικά στο turbo.
Το ατμοσφαιρικό με 3 ή 4 επισκέψεις, αφού ο πατέρας μου του ανάφερε τις ανάγκες του ειδικά για την ανηφόρα της καρδίας, όλα καλά. -
Επείδή (επιτέλους) αναφερθήκατε στην θερμογόνο δύναμη, διότι αυτός είναι ο λόγος της αύξησης της κατανάλωσης, σας παραθέτω τα στοιχεία που έχω βρει:
Κατώτερη Θερμογόνος Δύναμη Εμπορικών Καυσίμων ΚΘΔ(25°C)
Υγραέριο 25.300 KJ/lt
Βενζίνη αμόλυβδη 31.845 KJ/lt
Ντήζελ 35.785 KJ/lt
Πηγή: http://www.cheng.auth.gr/cheng_gr/curic/lectures/energeiakes/Kefalaio2.pdf
(Αν το ψάξετε υπάρχουν και άλλα site με τα ίδια σχεδόν νούμερα)Αύξηση κατανάλωσης λόγω θερμογόνου δύναμης 31.845/25.300 = 1,2587
Τί σημαίνει αυτό; Ότι 1 λίτρο βενζίνης έχει 25,87% περισσότερη ενέργεια από 1 λίτρο υγραερίου. Και επειδή στα πρατήρια αγοράζουμε τα καύσιμα με το λίτρο, στην περίπτωση του υγραερίου αγοράζουμε λιγότερη ενέργεια σε σύγκρισή με την βενζίνη.
Άρα το αμάξι μας πρέπει να κάψει παραπάνω λίτρα υγραερίου για να ισοσταθμίσεί αυτή την διαφορά στην ενέργειας με την βενζίνη. Αυτός είναι και ο λόγος που παρατηρούμε αύξηση στην κατανάλωση στα αμάξια με υγραεριοκίνηση.Επίσης θα σας παραθέσω επίσημα στοιχεία μεγάλων εταιριών αυτοκινητοβιομηχανίας που χρησιμοποιούν υγραεριοκίνηση:
-
Skoda oktavia 5 1.6 MPI κατανάλωση βενζίνης 7.1 λίτρα/100km - υγραερίου 9.2 λίτρα/100km Αύξηση 29,6%
Πηγή: http://new.skoda-auto.com/COM/about/info/news/News/Pages/OctaviaLPG.aspx -
VW Golf Plus BiFuel κατανάλωση βενζίνης 7.5 λίτρα/100km - υγραερίου 9.8 λίτρα/100km Αύξηση 30,6%
Πηγή: http://www.autoblog.gr/2009/06/13/νw-reveals-golf-plus-bifuel-lpg-or-petrol/ -
VW Polo BiFuel 1.4 κατανάλωση βενζίνης 6.1 λίτρα/100km - υγραερίου 8.1 λίτρα/100km Αύξηση 32,8%
Πηγή: http://www.gocar.gr/news/new-models/2747,VW_Polo_BiFuel.html -
Opel Corsa LPG ecoFLEX κατανάλωση βενζίνης 6.1 λίτρα/100km - υγραερίου 8.1 λίτρα/100km Αύξηση 32,8%
Πηγή: http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=190161 & http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/92351.asp
-
-
ετσι μπραβο
ακριβως οτι ειχαμε γραψει νωριτερα
αυξηση καταναλωσης τουλαχιστον 30%
τωρα πως καποιοι εχουν καταφερει CETERIS PARIBUS να μην εχουν αυξηση η ακομα ακομα να εχουν και μειωση ειναι απορειας αξιο και δεν προκειται να μπορεσει καμια νοημων ζωη στο συμπαν να το απαντησει στα επομενα 1^ν έτηviewtopic.php?f=6&t=13461&start=2175
-
Ο χρήστης lpgnik έγραψε:
η απάντησή μου ήταν σαφής φίλτατε , ελληνικά γράφω! Η λάθος ρύθμιση είναι μέρος της εγκατάστασης, κατά συνέπεια καλύπτεται οποιαδήποτε βλάβη παρουσιαστεί εξαιτίας αυτής. Είναι άτοπο να προσπαθείς να με βγάλεις λάθος, δοκίμασε απλά να είσαι θετικός.με συγχωρείς, αλλά ως οδηγός, τί ακριβώς μπορεί να κάνω εγώ λάθος στη χρήση υγραερίου που να σε οδηγήσει να μου κάνεις έκπτωση εγγύησης?
Έχει κάποιες ειδικές οδηγίες χρήσης που πρέπει να τηρώ αν βάλω υγραέριο?
Πχ, απαγορεύεται να πηγαίνω πάνω απο κάποια ταχύτητα?Και πως ακριβώς θα το αποδείξεις αυτό?
-
Καλα εδω παλι εχουμε την περιπτωση και την πιτα ολοκληρη και τον σκυλο χορτατο.
Αυξηση επιδοσεων με μειωση καταναλωσης...Πολυ ευφανταστο θα ελεγα...
Θα ξαναγραψω την συζητηση που εκανα με εναν τυπο που ειχε βαλει υγραεριο και αυτος:
¨Ο δικος μου εγκαταστατης ρυθμιζει την οικονομια του υγραεριου μεχρι εκει που αρχιζει και ρεταρει η μηχανη. Αν το κοψει και αλλο δεν θα μπορει να ανεβαινει ανηφορες...¨
Μειωνοντας τοσο πολυ την καταναλωση, κανοντας τοσο πολυ φτωχο το μειγμα μειωνεις αναλογα και τις επιδοσεις.
Απλα πραγματα.
Υγραεριοκίνηση!