-
Και ειναι καλο να εχω 33% μεγαλυτερη καταναλωση αφου αυτο παει να πει λιγοτερη οικονομια...
'Η λυχνία check σου ανάβει;' που ειναι αυτη?
Οσο για τον ψεκασμο βενζινης μου εχουν πει οτι κανει καλο γιατι λιπαινει τον κινητηρα απλα το θεμα μου ειναι η ποσοτητα.
'αν μπορείς όταν δουλεύει το αέριο ρίξε σαπουνόνερο σε όλες τις συνδέσεις' στις συνδεσεις πανω στον κινητηρα?
Συγγνωμη για τις περιεργες ερωτησεις αλλα ειμαι νεος στο αθλημα... -
Με το 33% εννοώ ότι είναι αδύνατο να καίει τόσο περισσότερο καύσιμο ο κινητήρας, άρα κάτι συμβαίνει.
Η λυχνία είναι κίτρινη και έχει το σήμα του κινητήρα,(γράψε check light στο google και θα το δείς) αλλά για να ρωτάς μάλλον ότι δεν σου άναψε. Ο λόγος που σε ρωτάω είναι για να δεις σε διαγνωστικό μηχάνημα (εφόσον ανάβει είπαμε) για ποιο λόγο άναψε που θα ήμουν σίγουρος ότι θα έδειχνε πλούσιο μίγμα. Συνδέσεις εννοώ ότι σωληνάκι υπάρχει από τη φιάλη σου -αλλά και εκεί- μέχρι και τα μπέκ, μην σε ανησυχεί, ζημιά δεν πρόκειται να κάνεις καμία. Καλά κάνεις και ρωτάς και εγώ το ίδιο κάνω. Κανείς μας δεν τα ξέρει όλα.
-
Τις προαλλες ανεβασα μια ανηφορα με μεγαλη κλιση με 1η και 2500 στροφες. Επιτοπου βρηκα θεση και παρκαρα.
Οταν κατεβηκα υπηρχε μια απαισια μυρωδια των καυσαεριων.
Εχει συμβει σε καποιον αλλον; -
Η μυρωδιά που λες υπάρχει όταν δεν έχει προλάβει να ζεσταθεί ο καταλύτης ή υπάρχει πρόβλημα σε αυτόν.
Διαφορετικά τα καυσαέρια είναι σχεδόν άοσμα. -
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Με το 33% εννοώ ότι είναι αδύνατο να καίει τόσο περισσότερο καύσιμο ο κινητήρας, άρα κάτι συμβαίνει.Η λυχνία είναι κίτρινη και έχει το σήμα του κινητήρα,(γράψε check light στο google και θα το δείς) αλλά για να ρωτάς μάλλον ότι δεν σου άναψε. Ο λόγος που σε ρωτάω είναι για να δεις σε διαγνωστικό μηχάνημα (εφόσον ανάβει είπαμε) για ποιο λόγο άναψε που θα ήμουν σίγουρος ότι θα έδειχνε πλούσιο μίγμα. Συνδέσεις εννοώ ότι σωληνάκι υπάρχει από τη φιάλη σου -αλλά και εκεί- μέχρι και τα μπέκ, μην σε ανησυχεί, ζημιά δεν πρόκειται να κάνεις καμία. Καλά κάνεις και ρωτάς και εγώ το ίδιο κάνω. Κανείς μας δεν τα ξέρει όλα.
Ευχαριστω για το ενδιαφερον.
Οποτε πλουσιο μιγμα ειναι κατι κακο... αυτο τωρα το επιασα, οσο για το λαμπακι επισης τωρα καταλαβα οτι εννοεις το λαμπακι βλαβης του κινητηρα και οχι δεν μου αναψε. Μπορω να παω το αμαξι σε συνεργειο να το συνδεσουν σε μηχανημα και να μου πουν αν εχει διαρροη βενζινης? Και τελος, κατα την αποψη σου φταιει καποια διαρροη και οχι καποια λαθος ρυθμιση ε? -
Ο χρήστης cupite έγραψε:
Με το 33% εννοώ ότι είναι αδύνατο να καίει τόσο περισσότερο καύσιμο ο κινητήρας, άρα κάτι συμβαίνει.
Η λυχνία είναι κίτρινη και έχει το σήμα του κινητήρα,(γράψε check light στο google και θα το δείς) αλλά για να ρωτάς μάλλον ότι δεν σου άναψε. Ο λόγος που σε ρωτάω είναι για να δεις σε διαγνωστικό μηχάνημα (εφόσον ανάβει είπαμε) για ποιο λόγο άναψε που θα ήμουν σίγουρος ότι θα έδειχνε πλούσιο μίγμα. Συνδέσεις εννοώ ότι σωληνάκι υπάρχει από τη φιάλη σου -αλλά και εκεί- μέχρι και τα μπέκ, μην σε ανησυχεί, ζημιά δεν πρόκειται να κάνεις καμία. Καλά κάνεις και ρωτάς και εγώ το ίδιο κάνω. Κανείς μας δεν τα ξέρει όλα.
Ευχαριστω για το ενδιαφερον.
Οποτε πλουσιο μιγμα ειναι κατι κακο... αυτο τωρα το επιασα, οσο για το λαμπακι επισης τωρα καταλαβα οτι εννοεις το λαμπακι βλαβης του κινητηρα και οχι δεν μου αναψε. Μπορω να παω το αμαξι σε συνεργειο να το συνδεσουν σε μηχανημα και να μου πουν αν εχει διαρροη βενζινης? Και τελος, κατα την αποψη σου φταιει καποια διαρροη και οχι καποια λαθος ρυθμιση ε?Όχι διαρροή βενζίνης αλλά υγραερίου. Για αυτό σου είπα να το ελέγξεις μόνος σου διότι είναι εύκολο και να γλιτώσεις τα εργατικά. Σε άλλη περίπτωση πάς σε εγκαταστάτη υγραερίου ο οποίος έχει –πρέπει να έχει εάν είναι σοβαρό το μαγαζί- ανιχνευτή αερίου. Είναι κάτι συσκευές με τις οποίες ελέγχει όλο το κύκλωμα του αερίου και βλέπει εάν υπάρχει διαρροή. Τις ίδιες ακριβώς συσκευές έχουν και αυτοί που κάνουν εγκαταστάσεις αερίου σε κτίρια.
Εάν δεν είναι διαρροή μπορεί να είναι λάθος ρύθμιση. Δες και εάν το λαμπάκι που σου είπα πριν, ανάβει για λίγο όταν ανοίγεις το διακόπτη του κινητήρα για να διαπιστώσεις εάν γενικά λειτουργεί. -
Εχει κανει ελεγχο για διαρροη υγραεριου και μου ειπε οτι ειναι οκ πριν απο 1 μηνα στο service εγω ελεγα μηπως χανει βενζινη γιατι ειναι πολυ το ποσο που καιει.
'Δες και εάν το λαμπάκι που σου είπα πριν, ανάβει για λίγο όταν ανοίγεις το διακόπτη του κινητήρα για να διαπιστώσεις εάν γενικά λειτουργεί' εννοεις οταν το βαζω μπροστα? αν ναι τοτε αναβει για μερικα δευτερολεπτα. -
edit
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Καλησπερα Αντωνη,
γι'αυτο υπαρχουν οι βαλβιδες ανακουφισης/εκτονωσης!
Σιγουρα το 20% ειναι μια δεικλιδα ασφαλειας αλλα δεν γινεται τοσο ευκολα το μοιραιο οταν βαλεις κατι παραπανω.Για να φτασει σε τετοιο σημειο μια δεξαμενη θα πρεπει ολες οι βαλβιδες να μην λειτουργουν και να αναπτυχθουν θερμοκρασιες καυσης κατι που ειναι αδυνατο με γηινες μετεωρολογικες συνθηκες.
Ασχετως φυσικα αν πρεπει να τηρουμε τα κατασκευαστικα και λειτουργικα ορια.
Παντελή μου, ευχαριστώ που ενημέρωσες όσους δεν το γνωρίζουν!!!!!!!.......
Και σίγουρα εσύ γνωρίζεις, ότι η παροχέτευση της υπερχείλισης, βγαίνει κυρίως στην άσφαλτο!.
Φουλαρισμένο υπέρμετρα, και παρκαρισμένο στον Ήλιο του καλοκαιριού, θα έχουμε εκτόνωση σίγουρα……- Απώλεια ενέργειας.
- ….και εάν κάποιος πετάξει ένα τσιγάρο?. (μακριά από εμάς……).
Έτσι δογματικά λέω, και έτσι είναι:
Είναι εντελώς ΣΧΕΤΙΚΟ με την ασφάλεια, η ευλαβική τήρηση των θεσμοθετημένων κανόνων μιας εγκατάστασης.
Οπότε όταν ένας χρήστης, αντιληφτεί σε δυο διαδοχικά πρατήρια ένα τέτοιο φαινόμενο, και επειδή είναι ‘φαινόμενο’ και όχι κανόνας, δεν πάει στο τρίτο, αλλά το αναφέρει στον εγκαταστάτη του!.
Θα συμβούλευα την πλήρη εκμετάλλευση του καυσίμου, και εν συνεχεία την πλήρωση της δεξαμενής, ζητώντας συγκεκριμένη ποσότητα. Έτσι δεν θα ‘στραμπουλίζετε’ το φλοτέρ!……
Σίγουρα δεν τα γράφω για εσένα φίλε, διότι εσύ τα γνωρίζεις!.
Α.Αντώνς πάει Αντώνς γυρίζει .
Τα ίδια Παντελή μου ,τα ίδια Παντελάκη μου .
-Έχω απάντηση για το συγκεκριμένο εδώ και ένα χρόνο , και τότε σου το είπα και τώρα σου το ξαναλέω,
** μην τρομάζεις των κόσμο με βλακείες.**από thomas lpg » 25/11/11 3:07
viewtopic.php?f=6&t=13461&p=2386645#p2386645
Y.Γ
14ος χρόνος που προσπαθώ να ανάψω με τσιγάρο το γκαζάκι του καφέ και δεν τα έχω καταφέρει!! -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Τις προαλλες ανεβασα μια ανηφορα με μεγαλη κλιση με 1η και 2500 στροφες. Επιτοπου βρηκα θεση και παρκαρα.
Οταν κατεβηκα υπηρχε μια απαισια μυρωδια των καυσαεριων.
Εχει συμβει σε καποιον αλλον;Ζόρισες τον δίσκο στις μανούβρες για το παρκάρισμα . Δεν είναι από το υγραέριο. Ιδίως η όπισθεν σε ανηφόρα ταλαιπωρεί πολύ τον δίσκο
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Τις προαλλες ανεβασα μια ανηφορα με μεγαλη κλιση με 1η και 2500 στροφες. Επιτοπου βρηκα θεση και παρκαρα.
Οταν κατεβηκα υπηρχε μια απαισια μυρωδια των καυσαεριων.
Εχει συμβει σε καποιον αλλον;Ζόρισες τον δίσκο στις μανούβρες για το παρκάρισμα . Δεν είναι από το υγραέριο. Ιδίως η όπισθεν σε ανηφόρα ταλαιπωρεί πολύ τον δίσκο
Η κατασταση εχει ως εξης: Ανεβαινα πανω με μεγαλη κλιση για καμια 300 μετρα. Με τερμα αφημενο συμπλεκτη 1η και 2500στροφες.
Οταν εφτασα απευθειας παρκαρα με την μουρη, πατησα συμπλεκτη μονο για να βαλω νεκρα και να σβησω. Δεν υπαρχει υποψια πατιναρισματος.
Η μυρωδια ηταν απαισια, ιδια εχω ξανασυναντησει οταν μια φορα κουβαλουσα με μισανοιχτο πορτ μπακαζ και το πατησα σχεδον τερμα το γκαζι. Μπηκε η ιδια απαισια μυρωδια σαν βρωμουσα. και στις 2 περιπτωσεις με ζεστο καταλυτη και κινητηρα.
Σκεφτομαι με τα ζορια μηπως πεταει ακαυτο υγραεριο...Η τελος παντων ειναι φυσιολογικο να συμβαινει αυτο..?
Και στην βενζινη αν το τσιτωσεις μια μποχα δεν την βγαζει? -
............................
Η μυρωδια ηταν απαισια, ιδια εχω ξανασυναντησει οταν μια φορα κουβαλουσα με μισανοιχτο πορτ μπακαζ και το πατησα σχεδον τερμα το γκαζι. Μπηκε η ιδια απαισια μυρωδια σαν βρωμουσα. και στις 2 περιπτωσεις με ζεστο καταλυτη και κινητηρα.
Σκεφτομαι με τα ζορια μηπως πεταει ακαυτο υγραεριο...Η τελος παντων ειναι φυσιολογικο να συμβαινει αυτο..?
Και στην βενζινη αν το τσιτωσεις μια μποχα δεν την βγαζει?Φίλε cson δεν είναι φυσιολογικό, εμένα μου δείχνει πως σου το πετάει άκαυτο. Πήγανε στον τεχνικό σου και ανάφαιρέτο προφανώς να χρειαστείς έναν επαναπρογραμματισμό. Καλού κακού μύρισε τα καυσαέρια στο ρελαντί, εάν εξακολουθεί να υπάρχει και στο ρελαντί η ίδια βρόμα τότε έχεις άλλο πρόβλημα.
-
Ο χρήστης cupite έγραψε:
Εχει κανει ελεγχο για διαρροη υγραεριου και μου ειπε οτι ειναι οκ πριν απο 1 μηνα στο service εγω ελεγα μηπως χανει βενζινη γιατι ειναι πολυ το ποσο που καιει.
'Δες και εάν το λαμπάκι που σου είπα πριν, ανάβει για λίγο όταν ανοίγεις το διακόπτη του κινητήρα για να διαπιστώσεις εάν γενικά λειτουργεί' εννοεις οταν το βαζω μπροστα? αν ναι τοτε αναβει για μερικα δευτερολεπτα.Όχι ρε αδερφέ, τα 6 λίτρα ανα 100χλμ. που λες είναι απολύτως φυσιολογικά για κατανάλωση βενζίνης. Το θέμα είναι η υπερκατανάλωση του αερίου που εντοπίζω. Τα 8 λίτρα ανα 100 στο αέριο είναι 33% παραπάνω τραγικό ακούγεται. Τον έλεγχο στον έκανε όταν ο κινητήρας δούλευε στο αέριο; ήσουν εκεί;
Και επιμένω διότι είναι πανεύκολο: Πάρε ένα πλαστικό μπουκάλι από γνωστό-άγνωστο υγρό απορρυπαντικό, άσε μέσα 100γρ και βάλε άλλα 100 νερό ανακίνησέ το ελαφρά και πιτσίλισε όλες τις συνδέσεις που υπάρχουν στο σύστημα του αερίου. Ζημιά δεν πρόκειται να κάνεις. Βέβαια και ένα κακό σενάριο είναι μήπως και έχει «τραυματιστεί» ο σωλήνας που φέρνει το αέριο στο χώρο του κινητήρα που δυστυχώς θα πρέπει να πέσεις κάτω από το αμάξι για να το εντοπίσεις και να δουλεύει το μοτέρ είναι λιγάκι ριψοκίνδυνο.
Η προσωπική μου άποψη είναι η διαρροή διότι εάν έκαιγε τόσο πολύ λογικά θα άναβε η λυχνία που λέγαμε. Τίποτα βέβαια δεν είναι απόλυτο. Κάνε κάτι και εδώ είμαστε!!! -
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Όχι ρε αδερφέ, τα 6 λίτρα ανα 100χλμ. που λες είναι απολύτως φυσιολογικά για κατανάλωση βενζίνης. Το θέμα είναι η υπερκατανάλωση του αερίου που εντοπίζω. Τα 8 λίτρα ανα 100 στο αέριο είναι 33% παραπάνω τραγικό ακούγεται. Τον έλεγχο στον έκανε όταν ο κινητήρας δούλευε στο αέριο; ήσουν εκεί;
Και επιμένω διότι είναι πανεύκολο: Πάρε ένα πλαστικό μπουκάλι από γνωστό-άγνωστο υγρό απορρυπαντικό, άσε μέσα 100γρ και βάλε άλλα 100 νερό ανακίνησέ το ελαφρά και πιτσίλισε όλες τις συνδέσεις που υπάρχουν στο σύστημα του αερίου. Ζημιά δεν πρόκειται να κάνεις. Βέβαια και ένα κακό σενάριο είναι μήπως και έχει «τραυματιστεί» ο σωλήνας που φέρνει το αέριο στο χώρο του κινητήρα που δυστυχώς θα πρέπει να πέσεις κάτω από το αμάξι για να το εντοπίσεις και να δουλεύει το μοτέρ είναι λιγάκι ριψοκίνδυνο.
Η προσωπική μου άποψη είναι η διαρροή διότι εάν έκαιγε τόσο πολύ λογικά θα άναβε η λυχνία που λέγαμε. Τίποτα βέβαια δεν είναι απόλυτο. Κάνε κάτι και εδώ είμαστε!!!Μα δεν λεω για τα 6 λιτρα ανα 100 χλμ βενζινη αλλα για το 1,5 λιτρο ανα 100 χλμ που καιει παραληλα με το υγραεριο. Τον ελεγχο τον εκανε με εμενα παρων και τον κινητηρα σε λειτουργεια. Και οσον αφορα την καταναλωση του υγραερειου στα 100 χλμ με οικονομικη οδηγηση εχω καψει και 6,5 λιτρα στα 100 χλμ τα 8 που εγραψα ειναι γιατι το πηγαινω λιγο πετωντας. Το προβλημα μου ειναι στην βενζινη οχι στο αεριο.
-
Θα κουζουλαθώ τελείως. Νόμιζα για το αέριο ότι λες. Πάλι καλά που το κατάλαβα φέτος!!!!
Παρόλα αυτά μου κάνει εντύπωση να μη μπορεί το σύστημα του αερίου να τροφοδοτήσει επαρκώς το μοτέρ και να αναγκάζεται να έχει –εάν αυτό γίνεται-παράλληλη καύση βενζίνης.
Μήπως μπορείς να πας εκεί που έκαναν την εγκατάσταση –εάν δεν το έχεις κάνει ήδη-και να τους το πεις;
Τι να σου πω δε κατεβάζει το καφκί μου άλλη ιδέα.
Εάν είχες θερμόμετρο καυσαερίων θα σου έλεγα να βγάλεις την ασφάλεια της αντλίας βενζίνης και να κάνεις κάποιο τεστ.
Εάν θέλεις και γνώμη από ειδικό στείλε μου pm να σου γράψω τηλ. Εγκαταστάτη στην Αθήνα. Δεν έχει σημασία ότι δεν το έβαλες εκεί μια ερώτηση θα κάνεις. -
Ο χρήστης thomas lpg έγραψε:
............................
Η μυρωδια ηταν απαισια, ιδια εχω ξανασυναντησει οταν μια φορα κουβαλουσα με μισανοιχτο πορτ μπακαζ και το πατησα σχεδον τερμα το γκαζι. Μπηκε η ιδια απαισια μυρωδια σαν βρωμουσα. και στις 2 περιπτωσεις με ζεστο καταλυτη και κινητηρα.
Σκεφτομαι με τα ζορια μηπως πεταει ακαυτο υγραεριο...Η τελος παντων ειναι φυσιολογικο να συμβαινει αυτο..?
Και στην βενζινη αν το τσιτωσεις μια μποχα δεν την βγαζει?Φίλε cson δεν είναι φυσιολογικό, εμένα μου δείχνει πως σου το πετάει άκαυτο. Πήγανε στον τεχνικό σου και ανάφαιρέτο προφανώς να χρειαστείς έναν επαναπρογραμματισμό. Καλού κακού μύρισε τα καυσαέρια στο ρελαντί, εάν εξακολουθεί να υπάρχει και στο ρελαντί η ίδια βρόμα τότε έχεις άλλο πρόβλημα.
Στο ρελαντι ειναι πληρως αοσμα. Επισης εχω βαλει ενα φιλο και παταγε σταδιακα και αποτομα μεχρι 5000 στροφες και γω πισω μυριζα...Ε λοιπον δεν μυριζει τιποτα! Μονο αοσμο ζεστο αερα βγαζει! Στα φορτια κατι γινεται και βγαινει ντουχνα! Πιθανον γινεται σε ολους αυτο αλλα δεν το εχουν αντιληφθει(δεν ειναι και ευκολο, μονο τυχαια).
Εαν θες να το επιδιωξεις κανε το εξης, με οχι καλα κλεισμενο πορτ μπαγκαζ(σε 5πορτο) δωσε πληρη επιταχυνση με 2α πχ ..θα δεις τι μπαινει μεσα... -
Ο χρήστης cson έγραψε:
............................
Η μυρωδια ηταν απαισια, ιδια εχω ξανασυναντησει οταν μια φορα κουβαλουσα με μισανοιχτο πορτ μπακαζ και το πατησα σχεδον τερμα το γκαζι. Μπηκε η ιδια απαισια μυρωδια σαν βρωμουσα. και στις 2 περιπτωσεις με ζεστο καταλυτη και κινητηρα.
Σκεφτομαι με τα ζορια μηπως πεταει ακαυτο υγραεριο...Η τελος παντων ειναι φυσιολογικο να συμβαινει αυτο..?
Και στην βενζινη αν το τσιτωσεις μια μποχα δεν την βγαζει?Φίλε cson δεν είναι φυσιολογικό, εμένα μου δείχνει πως σου το πετάει άκαυτο. Πήγανε στον τεχνικό σου και ανάφαιρέτο προφανώς να χρειαστείς έναν επαναπρογραμματισμό. Καλού κακού μύρισε τα καυσαέρια στο ρελαντί, εάν εξακολουθεί να υπάρχει και στο ρελαντί η ίδια βρόμα τότε έχεις άλλο πρόβλημα.
Στο ρελαντι ειναι πληρως αοσμα. Επισης εχω βαλει ενα φιλο και παταγε σταδιακα και αποτομα μεχρι 5000 στροφες και γω πισω μυριζα...Ε λοιπον δεν μυριζει τιποτα! Μονο αοσμο ζεστο αερα βγαζει! Στα φορτια κατι γινεται και βγαινει ντουχνα! Πιθανον γινεται σε ολους αυτο αλλα δεν το εχουν αντιληφθει(δεν ειναι και ευκολο, μονο τυχαια)
Τουλάχιστον στο προηγούμενο δικό μου, ένα Renault 19, όταν το πίεζα, βρομούσε ο τόπος από τον καταλύτη, χωρίς κανένα άλλο πρόβλημα. Πρέπει να είναι η μυρωδιά που περιγράφεις. Σε αυτό που έχω τώρα δεν έχω παρατηρήσει μυρωδιά.
-
Να ξέρεις ότι μια μυρωδιά υγραερίου από την εξάτμιση είναι φυσιολογική και δεν σημαίνει απαραίτητα άκαυτο υγραέριο.
Η ουσία που βάζουν για να γίνεται αντιληπτή με την μυρωδιά η παρουσία υγραερίου, δεν καίγεται εντελώς (όχι εύκολα).
Έτσι φυσιολογικό μείγμα υγραερίου μπορεί να μυρίζει λίγο στην εξάτμιση. -
Ο χρήστης cupite έγραψε:
Με το 33% εννοώ ότι είναι αδύνατο να καίει τόσο περισσότερο καύσιμο ο κινητήρας, άρα κάτι συμβαίνει.
Η λυχνία είναι κίτρινη και έχει το σήμα του κινητήρα,(γράψε check light στο google και θα το δείς) αλλά για να ρωτάς μάλλον ότι δεν σου άναψε. Ο λόγος που σε ρωτάω είναι για να δεις σε διαγνωστικό μηχάνημα (εφόσον ανάβει είπαμε) για ποιο λόγο άναψε που θα ήμουν σίγουρος ότι θα έδειχνε πλούσιο μίγμα. Συνδέσεις εννοώ ότι σωληνάκι υπάρχει από τη φιάλη σου -αλλά και εκεί- μέχρι και τα μπέκ, μην σε ανησυχεί, ζημιά δεν πρόκειται να κάνεις καμία. Καλά κάνεις και ρωτάς και εγώ το ίδιο κάνω. Κανείς μας δεν τα ξέρει όλα.
Ευχαριστω για το ενδιαφερον.
Οποτε πλουσιο μιγμα ειναι κατι κακο... αυτο τωρα το επιασα, οσο για το λαμπακι επισης τωρα καταλαβα οτι εννοεις το λαμπακι βλαβης του κινητηρα και οχι δεν μου αναψε. Μπορω να παω το αμαξι σε συνεργειο να το συνδεσουν σε μηχανημα και να μου πουν αν εχει διαρροη βενζινης? Και τελος, κατα την αποψη σου φταιει καποια διαρροη και οχι καποια λαθος ρυθμιση ε?Το 33% επιπλέον (σε λίτρα) με υγραέριο είναι φυσιολογικό.
(τόσο παραπάνω ανακοινώνουν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων με ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ υγραέριο)Αν στο συνεργείο που μετράνε το αμάξι όλα είναι σωστά, να μη σε ανησυχεί αυτή η κατανάλωση.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Με το 33% εννοώ ότι είναι αδύνατο να καίει τόσο περισσότερο καύσιμο ο κινητήρας, άρα κάτι συμβαίνει.
Η λυχνία είναι κίτρινη και έχει το σήμα του κινητήρα,(γράψε check light στο google και θα το δείς) αλλά για να ρωτάς μάλλον ότι δεν σου άναψε. Ο λόγος που σε ρωτάω είναι για να δεις σε διαγνωστικό μηχάνημα (εφόσον ανάβει είπαμε) για ποιο λόγο άναψε που θα ήμουν σίγουρος ότι θα έδειχνε πλούσιο μίγμα. Συνδέσεις εννοώ ότι σωληνάκι υπάρχει από τη φιάλη σου -αλλά και εκεί- μέχρι και τα μπέκ, μην σε ανησυχεί, ζημιά δεν πρόκειται να κάνεις καμία. Καλά κάνεις και ρωτάς και εγώ το ίδιο κάνω. Κανείς μας δεν τα ξέρει όλα.
Ευχαριστω για το ενδιαφερον.
Οποτε πλουσιο μιγμα ειναι κατι κακο... αυτο τωρα το επιασα, οσο για το λαμπακι επισης τωρα καταλαβα οτι εννοεις το λαμπακι βλαβης του κινητηρα και οχι δεν μου αναψε. Μπορω να παω το αμαξι σε συνεργειο να το συνδεσουν σε μηχανημα και να μου πουν αν εχει διαρροη βενζινης? Και τελος, κατα την αποψη σου φταιει καποια διαρροη και οχι καποια λαθος ρυθμιση ε?Το 33% επιπλέον (σε λίτρα) με υγραέριο είναι φυσιολογικό.
(τόσο παραπάνω ανακοινώνουν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων με ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ υγραέριο)Αν στο συνεργείο που μετράνε το αμάξι όλα είναι σωστά, να μη σε ανησυχεί αυτή η κατανάλωση.
Είσαι σίγουρος για τη κατανάλωση; Σε ρωτώ διότι έχω ρωτήσει 2-3 εγκαταστάτες και μου λένε ότι καίνε από τα ίδια(δεν το πίστεψα ποτέ) μέχρι +20%.
Υγραεριοκίνηση!