-
Τι υποδικνυει οταν το φιλτρο αεριας φασης εχει μεσα λαδια(ζουμια)? Λογικα στο σωληνα μετα τον πνευμονα που παει στην μπεκιερα δεν επρεπε να περναει μονο αεριο??
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Τι υποδικνυει οταν το φιλτρο αεριας φασης εχει μεσα λαδια(ζουμια)? Λογικα στο σωληνα μετα τον πνευμονα που παει στην μπεκιερα δεν επρεπε να περναει μονο αεριο??μηπως οτι πρεπει να αλλαξεις φιλτρο;
οταν αλλαξα φιλτο, ο εγκαταστατης μου το εσκισε λιγο και ετρεχε λαδι απο μεσα.
πιθανον να φρακαρε το φιλτρο και να φευγει λαδι... -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Τι υποδικνυει οταν το φιλτρο αεριας φασης εχει μεσα λαδια(ζουμια)? Λογικα στο σωληνα μετα τον πνευμονα που παει στην μπεκιερα δεν επρεπε να περναει μονο αεριο??Ειναι φυσιολογικο.
Εχει αναφερθει και παλιοτερα οταν και γω το ειχα απορια(ειχε βουλωσει το φιλτρο ενος φιλου και του εκανε διακοπες..). Αυτο το υγρο ειναι η λαδιλα που ειτε εχει, ειτε μεταφερει το υγραεριο και το φιλτρο τα συγκρατησε.
Συμπερασμα, ΚΑΙ το υγραεριο εχει λιπαντικη ικανοτητα αλλα οχι οσο η βενζινη. -
Φίλε μου, μπερδεύεις τα κατάλοιπα με τα λιπαντικά!.
Δεν είναι ελαιοσυλλέκτης το φίλτρο!.
Σκουπίδια μαζεύει, μάλιστα αυτά είναι μαύρα!.
Είναι παράγωγα της κλασματικής απόσταξης του ορυκτού πετρελαίου. Για της φιάλες, οι επιχειρήσεις το περνάνε από λεπτότερα φίλτρα. Διότι αλλιώς θα γινόντουσαν οι γκαζιέρες και οι σόμπες καπνογόνα.
Στην κίνηση στους δικούς μου συστήνω, κάθε 20 φουλαρίσματα την αντικατάσταση του φίλτρου.
Α. -
καλημερα! εγω μετετρεψα το αμαξι μου σε υγραεριοκινητο εδω και 3 μηνες και εχω το εξης προβλημα. προκειται για ford focus 1.6 του 2003 και μου κανει κολπα το οργανο της θερμοκρασιας. μετα τα 100 - 120 χιλιομετρα βαραει κατι κοκκινα που τα βλεπω και θα παθω εγκεφαλικο. μετα απο πολυ ψαξιμο βρηκαμε οτι το αμαξι δεν ζεσταινεται απλα η ενδειξη της θερμοκρασιας ειναι λαθος ομως δε μπορω να βρω που οφειλεται αυτο. η πλακα ειναι οτι το αμαξι κανει τα ιδια ακομα και οταν κινειται με βενζινη!!! εχει καποιος αναλιγη εμπειρια??? οσο το ψαχνω δεν ακουω και τα καλυτερα σχετικα με υγραεριοκινηση σε focus!! αν καποιος γνωριζει το παραμικρο θα με βοηθουσε αφανταστα.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Στην κίνηση στους δικούς μου συστήνω, κάθε 20 φουλαρίσματα την αντικατάσταση του φίλτρου.
Α.Αν υποθέσουμε ένα γέμισμα ~400km αλλαγή στα 8000km.
ότι να ναι
-
Ο χρήστης PANOS471 έγραψε:
καλημερα! εγω μετετρεψα το αμαξι μου σε υγραεριοκινητο εδω και 3 μηνες και εχω το εξης προβλημα. προκειται για ford focus 1.6 του 2003 και μου κανει κολπα το οργανο της θερμοκρασιας. μετα τα 100 - 120 χιλιομετρα βαραει κατι κοκκινα που τα βλεπω και θα παθω εγκεφαλικο. μετα απο πολυ ψαξιμο βρηκαμε οτι το αμαξι δεν ζεσταινεται απλα η ενδειξη της θερμοκρασιας ειναι λαθος ομως δε μπορω να βρω που οφειλεται αυτο. η πλακα ειναι οτι το αμαξι κανει τα ιδια ακομα και οταν κινειται με βενζινη!!! εχει καποιος αναλιγη εμπειρια??? οσο το ψαχνω δεν ακουω και τα καλυτερα σχετικα με υγραεριοκινηση σε focus!! αν καποιος γνωριζει το παραμικρο θα με βοηθουσε αφανταστα.Αν είναι το οργανάκι και το αμάξι δεν ζεσταίνεται, βραχυκυκλώνει το καλώδιο που πηγαίνει στον αισθητήρα (πάνω στον κινητήρα).
Μπορεί όμως να ζεσταίνεται πραγματικά (το πιθανότερο).
- Η σύνδεση του νερού στο υγραέριο δεν είναι καλή και έχασε νερά,
- Δεν έγινε εξαέρωση στο ψυγείο μετά την σύνδεση του υγραερίου,
- Περνάει πολύ νερό από τον πνεύμονα του υγραερίου αντί να πηγαίνει στο ψυγείο.
Στην κίνηση στους δικούς μου συστήνω, κάθε 20 φουλαρίσματα την αντικατάσταση του φίλτρου.
Α.Αν υποθέσουμε ένα γέμισμα ~400km αλλαγή στα 8000km.
ότι να ναι
Κι εγώ ήξερα ότι θέλει συχνά αλλαγή το φίλτρο.
Ίσως να μη χρειαζεται. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Φίλε μου, μπερδεύεις τα κατάλοιπα με τα λιπαντικά!.
Δεν είναι ελαιοσυλλέκτης το φίλτρο!.
Σκουπίδια μαζεύει, μάλιστα αυτά είναι μαύρα!.
'''''''''''''''''''''''
Στην κίνηση στους δικούς μου συστήνω, κάθε 20 φουλαρίσματα την αντικατάσταση του φίλτρου.
Α.Αντωνη μεχρι το υγραεριο να φτασει στο φιλτρο αεριας φασης εχει φιλτραριστει και πιο πριν . Οτι φτανει στον πνευμονα και αεριοποιειται ΞΑΝΑφιλτραρεται στο φιλτρο αεριας φασης και δεν ξερω αν εχεις δει αλλα τα ''σκουπιδια'' που λες δεν ειναι καθολου μαυρα τις περισσοτερες φορες αλλα μιαζει με ψιλο κιτρινο λαδακι ... Αυτο ειναι απολυτα φυσιολογικο μιας και το υγραεριο ως υποπροιον του πετρελαιου, περιεχει καποια λιπαντικα στοιχεια εστω και λιγα.
Οσο για το αν ειναι ΚΑΙ ''ελαιοσυλεκτης'' η αποψη μου ειναι οτι ναι, ειναι. Γιατι στον αεριο ψεκασμο, αν φτασει κατι στα μπεκ και συσσωρευεται εκει με τον καιρο....χαιρέτησε τα....
Το φιλτρο δε, αλλαζεται με τα χλμ και οχι με τα φουλαρισματα μιας και σε μενα το φουλαρισμα μπορει να με βγαζει 400χλμ και σε αλλον 700+χλμ. Δεν χρειαζεται να αλλαζουμε φιλτρα χωρις λογο...
-
Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:
Φίλε μου, μπερδεύεις τα κατάλοιπα με τα λιπαντικά!.
Δεν είναι ελαιοσυλλέκτης το φίλτρο!.
Σκουπίδια μαζεύει, μάλιστα αυτά είναι μαύρα!.
'''''''''''''''''''''''
Στην κίνηση στους δικούς μου συστήνω, κάθε 20 φουλαρίσματα την αντικατάσταση του φίλτρου.
Α.Αντωνη μεχρι το υγραεριο να φτασει στο φιλτρο αεριας φασης εχει φιλτραριστει και πιο πριν . Οτι φτανει στον πνευμονα και αεριοποιειται ΞΑΝΑφιλτραρεται στο φιλτρο αεριας φασης και δεν ξερω αν εχεις δει αλλα τα ''σκουπιδια'' που λες δεν ειναι καθολου μαυρα τις περισσοτερες φορες αλλα μιαζει με ψιλο κιτρινο λαδακι ... Αυτο ειναι απολυτα φυσιολογικο μιας και το υγραεριο ως υποπροιον του πετρελαιου, περιεχει καποια λιπαντικα στοιχεια εστω και λιγα.
Οσο για το αν ειναι ΚΑΙ ''ελαιοσυλεκτης'' η αποψη μου ειναι οτι ναι, ειναι. Γιατι στον αεριο ψεκασμο, αν φτασει κατι στα μπεκ και συσσωρευεται εκει με τον καιρο....χαιρέτησε τα....
Το φιλτρο δε, αλλαζεται με τα χλμ και οχι με τα φουλαρισματα μιας και σε μενα το φουλαρισμα μπορει να με βγαζει 400χλμ και σε αλλον 700+χλμ. Δεν χρειαζεται να αλλαζουμε φιλτρα χωρις λογο...
Συμφωνω Αστρα!
Αλλαξα μετα απο 30.000 το φιλτρο υγρης φασης που ειναι μεσα στον πνευμονα και ειχε ελαχιστα σκουπιδακια που σε καμια περιπτωση δεν επηρεαζαν την ροη του υγραεριου. Αμα αυτο το λαδι ηταν μουργα/σκουπιδια οπως λεει ο Αντωνης, δεν θα το βασταγε το φιλτρο υγρης φασης οπου ειναι και το πρωτο σταδιο φιλτραρισματος? -
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Στην κίνηση στους δικούς μου συστήνω, κάθε 20 φουλαρίσματα την αντικατάσταση του φίλτρου.
Α.Αν υποθέσουμε ένα γέμισμα ~400km αλλαγή στα 8000km.
ότι να ναι
Καλέ μου φίλε από την όμορφη τραχναλοπλαγιά σε ενημερώνω, ότι συνήθως έρχονται κάθε 10000κμ!. Το έχω κωδικοποίηση έτσι, διότι συνήθως στα επαγγελματικά, επειδή δουλεύουν τα δικά μου μόνον αέριο, βάζω και δεύτερο τανκ. Έτσι η αυτονομία τους μεγαλώνει.
Τώρα πότε δεν υποχρέωσα κανέναν, απλός τους το επέβαλα!!!!.... μέσα στο ‘πακέτο’ ενός service, απλά εμπεριέχετε. Το ένα δεκάρικο, κάθε έστω 10000, χιλιόμετρα, δεν φτώχυναν κανέναν. Αντίθετα έχεις έναν πνεύμονα, μπεκ, και σωληνώσεις χωρίς ‘γλίνα’!.
Και έτσι δεν χρειάζεται να ζαλιζόμαστε , να χτυπάμε το κεφάλι μας με της μπουνιές μας , να ανακράζουμε SOS και βοήθεια χριστιανοί χανόμαστε !!!!!....
Α. -
Τι αλλο θα διαβασουμε
-
Το φίλτρο αέριας φάσης, ομολογώ δεν βρίσκω και δεν έβρισκα τον λόγο της ύπαρξης του!. το καθαρό αέριο, φιλτραρισμένο από το φίλτρο υγρής φάσης, κάνει όλη την δουλειά των επικινδύνων καταλοίπων. Ότι περνάει από αυτό, δεν ενοχλεί πνεύμονα και μπεκ.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Το φίλτρο αέριας φάσης, ομολογώ δεν βρίσκω και δεν έβρισκα τον λόγο της ύπαρξης του!. το καθαρό αέριο, φιλτραρισμένο από το φίλτρο υγρής φάσης, κάνει όλη την δουλειά των επικινδύνων καταλοίπων. Ότι περνάει από αυτό, δεν ενοχλεί πνεύμονα και μπεκ.
Α.Με λιγα λογια, το λαδακι στο φιλτρο αεριας φασης τι ειναι, εφοσον δεν ειναι σαβουρα??
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Τι αλλο θα διαβασουμε
…κα σίγουρα θα μορφωθούμε έτι περισσότερο……
Α. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Το φίλτρο αέριας φάσης, ομολογώ δεν βρίσκω και δεν έβρισκα τον λόγο της ύπαρξης του!. το καθαρό αέριο, φιλτραρισμένο από το φίλτρο υγρής φάσης, κάνει όλη την δουλειά των επικινδύνων καταλοίπων. Ότι περνάει από αυτό, δεν ενοχλεί πνεύμονα και μπεκ.
Α.Με λιγα λογια, το λαδακι στο φιλτρο αεριας φασης τι ειναι, εφοσον δεν ειναι σαβουρα??
Ελάχιστο λαδί φιλτραρισμένο, που δεν φτάνει για έξτρα λίπανση.
Α. -
Αντωνη μου,
δεν χρειαζεται καμμια προληπτικη αλλαγη φιλτρου, εκτος και αν θελει καποιος να πεταει λεφτα (και αλλοι να τα μαζευουν φυσικα).
Οταν πας για ελεγχο του συστηματος, καθε 25-30 χιλ χιλιομετρα, απο την ηλεκτρονικη διαγνωση φαινεται η ροη του υγραεριου και ετσι καταλαβαινεις αν εχει μειωθει η παροχη και προχωρας σε αντικατασταση. Βεβαια οι εγκαταστατες λενε να αλλαζει καθε 25 χιλ χιλιομετρα, αλλα ο καλος εγκαταστατης (οπως ο δικος μου που δεν ενδιαφερεται να βγαλει απο το φιλτρο οταν δεν χρειαζεται ετσι ωστε να γινεται εξοικονομηση στον πελατη και οχι να του τα παιρνουν καθε λιγο και λιγακι) ελεγχει την παροχη και αν ειναι ενταξει δεν προχωραει σε αντικατασταση.
Εγω εχω κανει πανω απο 35 χιλ χιλιομετρα με το ιδιο φιλτρο γιατι απλα σε καθε ελεγχο, μεχρι στιγμης, η παροχη ηταν σωστη και ετσι δεν χρειαστηκε να αλλαχτει. Ενταξει δεν θα το κρατησω και για 50 χιλ χιλιομετρα αλλα οχι και να τα δινω καθε 10!!
Βεβαια οποιος βαριεται να συνδεσει το διαγνωστικο, η δεν ξερει, και θελει να τα παιρνει απο φιλτρα καθε λιγο και λιγακι μπορει να σου λεει να τα αλλαζεις και καθε 5 χιλ χιλιομετρα (αν οχι και νωριτερα).
Εδω Αντωνη μου ο κοσμος υποφερει και εμεις να του επιβαλουμε ασκοπα εξοδα? -
Δεν φαίνεται σε όλα τα λογισμικά η παροχή (εκτός αν εννοείς κάτι άλλο). Στο Lovato μου δείχνει μόνο ms υγραερίου και βενζίνης, πίεση υγραερίου και θερμοκρασία...
-
Εγω το εχω δει στην οθονη του φορητου υπολογιστη και εμφανιζεται σαν γραμμικο γραφικο, δηλ φαινεται σαν γραμμη παροχης/ροης/πιεσης, δεν ξερω ακριβως, απλα ρωτησα γιατι δεν χρειαζεται αλλαγη το φιλτρο και μου εδειξε και καταλαβα οτι αν υπηρχε προβλημα η γραμμη αυτη δεν θα ηταν ετσι (ισια δηλαδη). Το δικο μου ειναι brc, αλλα πιστευω οτι ετσι θα φαινεται και σε αλλα συστηματα.
Η ενδειξη παροχης η οπως θες πεστο(ροης/πιεσης κλπ) ειναι αναγκαια για την εγκατασταση, τη ρυθμιση αλλα και την διαγνωση δυσλειτουργιων, δεν πιστευω οτι κατι αναλογο δεν υπαρχει και σε αλλες εταιριες. -
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Αντωνη μου,
δεν χρειαζεται καμμια προληπτικη αλλαγη φιλτρου, εκτος και αν θελει καποιος να πεταει λεφτα (και αλλοι να τα μαζευουν φυσικα).
Οταν πας για ελεγχο του συστηματος, καθε 25-30 χιλ χιλιομετρα, απο την ηλεκτρονικη διαγνωση φαινεται η ροη του υγραεριου και ετσι καταλαβαινεις αν εχει μειωθει η παροχη και προχωρας σε αντικατασταση. Βεβαια οι εγκαταστατες λενε να αλλαζει καθε 25 χιλ χιλιομετρα, αλλα ο καλος εγκαταστατης (οπως ο δικος μου που δεν ενδιαφερεται να βγαλει απο το φιλτρο οταν δεν χρειαζεται ετσι ωστε να γινεται εξοικονομηση στον πελατη και οχι να του τα παιρνουν καθε λιγο και λιγακι) ελεγχει την παροχη και αν ειναι ενταξει δεν προχωραει σε αντικατασταση.
Εγω εχω κανει πανω απο 35 χιλ χιλιομετρα με το ιδιο φιλτρο γιατι απλα σε καθε ελεγχο, μεχρι στιγμης, η παροχη ηταν σωστη και ετσι δεν χρειαστηκε να αλλαχτει. Ενταξει δεν θα το κρατησω και για 50 χιλ χιλιομετρα αλλα οχι και να τα δινω καθε 10!!
Βεβαια οποιος βαριεται να συνδεσει το διαγνωστικο, η δεν ξερει, και θελει να τα παιρνει απο φιλτρα καθε λιγο και λιγακι μπορει να σου λεει να τα αλλαζεις και καθε 5 χιλ χιλιομετρα (αν οχι και νωριτερα).
Εδω Αντωνη μου ο κοσμος υποφερει και εμεις να του επιβαλουμε ασκοπα εξοδα?
Καλέ μου φίλε, πότε δεν διαφώνησα μαζί σου με το 100%!. Κατά συνέπεια τείνουν να συμφωνούν οι παραθέσεις μας, όπως και τώρα!.
Στο φίλτρο υγρής μάζας, κατακάθονται και ορισμένα κατάλοιπα, που ενόσω είναι σχετικά στερεά, με την διάβαση αεριού, και λαδιού, αυτού που ελάχιστα υπάρχει στο αέριο, μαλακώνουν και όταν αυτό βουλώνει σχετικά και όχι οριστικά, υπάρχει περίπτωση να περάσουν υπό αυξημένη πίεση. Αυτή η ‘μελάσα’, λερώνει την εγκατάσταση, από το φίλτρο και μέχρι τέλος της εγκατάστασης.
Κατά συνέπεια έχει λογική η προτροπή των συναδέλφων.
Όπως σου έχω γράψει, εκτός από service ΙΧ και επισκευές, δεν ασχολούμαι με την εγκατάσταση αερίου. Μα συνεχίζω με τα επαγγελματικά και της επαγγελματικές μηχανές.
Σίγουρα ένα ΙΧ 20 φουλαρίσματα Χ 40 περίπου liter, = 800l. Ένα επαγγελματικό φορτηγό, είναι 180l X 20 = 3600l!!!!..... εδώ μετράει διαφορετικά!. εδώ ούτε τους ρωτώ……Οπωσδήποτε όλα τα συστήματα, δεν έχουν ροόμετρο, έτσι έχω αγοράσει ένα εξωτερικό.
Κάθε πολλά χιλιόμετρα, λύνοντας δυο ρακόρ, με σπρέι καθαρισμού καρμπιρατέρ, αφαιρώ την ‘μακα’.
Μα για τι κόστος φίλτρου μιλάμε?. Μεγάλη εταιρία γενικών ανταλλακτικών, βάζοντας τους φιτιλιές, φέρνει χαλύβδινα φύτρα χωρίς ραφή, με δυο ρακόρ. Μόλις κοστολογηθούν θα αναφερθώ. Και θα τους δώσω και λίστα εγκαταστατών να τους ενημερώσουν
Ναι μαζί σου με 1000 για την οικονομία, μα το 1000%, είναι δύσκολο να το πιάσουμε!.
Α. -
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Εγω το εχω δει στην οθονη του φορητου υπολογιστη και εμφανιζεται σαν γραμμικο γραφικο, δηλ φαινεται σαν γραμμη παροχης/ροης/πιεσης, δεν ξερω ακριβως, απλα ρωτησα γιατι δεν χρειαζεται αλλαγη το φιλτρο και μου εδειξε και καταλαβα οτι αν υπηρχε προβλημα η γραμμη αυτη δεν θα ηταν ετσι (ισια δηλαδη). Το δικο μου ειναι brc, αλλα πιστευω οτι ετσι θα φαινεται και σε αλλα συστηματα.
Η ενδειξη παροχης η οπως θες πεστο(ροης/πιεσης κλπ) ειναι αναγκαια για την εγκατασταση, τη ρυθμιση αλλα και την διαγνωση δυσλειτουργιων, δεν πιστευω οτι κατι αναλογο δεν υπαρχει και σε αλλες εταιριες.
Και σίγουρα η BRC το έχει πρώτο στο λογισμικό για κάθε αυτοκίνητο που στέλνει. Οπωσδήποτε βοηθάει τον εγκαταστάτη, να μην αγοράζει έξτρα ροόμετρο. Εκεί η μέτρηση είναι συγκριτική, με ορισμένα standard που έχουν οριοθετηθεί από το εργοστάσιο, βάση ορισμένων παραμέτρων..
Α.
Υγραεριοκίνηση!