-
2-3 σελιδες πισω εβαλα φωτογραφιες. Υποκειμενικα ειναι ολα, αν και με το πατωμα της Δελτα, πιθανοτατα να ειναι πιο γρηγορη και πιο ευκολη.
Μπορεις ανετα μεσο του 4Τ-library να διαβασεις για την οδηγικη συμπεριφορα του
-
Ο γειτονας μου, παει καθε μερα στην δουλεια του με ενα SZ, γκαραζ, άλλοι τα βαζουν. Δεν ειναι υποχρεωτικο.
-
Ο χρήστης LDriver έγραψε:
2-3 σελιδες πισω εβαλα φωτογραφιες. Υποκειμενικα ειναι ολα, αν και με το πατωμα της Δελτα, πιθανοτατα να ειναι πιο γρηγορη και πιο ευκολη.Μπορεις ανετα μεσο του 4Τ-library να διαβασεις για την οδηγικη συμπεριφορα του
Ευχαριστω, θα το διαβασω, αν και εχω πολυ πιο προσφατα αρθρα, οπως αυτο που χρησιμοποιησα για τις φωτογραφιες, αλλά θα ηταν ενδιαφερον να συγκρινω 2 διαφορετικα τεστ.
-
2-3 σελιδες πισω εβαλα φωτογραφιες. Υποκειμενικα ειναι ολα, αν και με το πατωμα της Δελτα, πιθανοτατα να ειναι πιο γρηγορη και πιο ευκολη.
Μπορεις ανετα μεσο του 4Τ-library να διαβασεις για την οδηγικη συμπεριφορα του
Ευχαριστω, θα το διαβασω, αν και εχω πολυ πιο προσφατα αρθρα, οπως αυτο που χρησιμοποιησα για τις φωτογραφιες, αλλά θα ηταν ενδιαφερον να συγκρινω 2 διαφορετικα τεστ.
Απο που το βρήκες????
-
Παντως τα πραγματα εχουν αλλαξει παρα πολυ στον τομεα των εντυπωσεων.Ακουω συμμαθητες και γνωστους μου να συγκρινουν το ''θηριο'' μου με το χιουνται κουπε , με το S4(Audi) και με κατι σκασμενες BMW του 1821.Ακομα και πεζοραλα προσπαθουν να μας κοντραρουν!!!
-
Ο χρήστης LDriver έγραψε:
Αν ψάξεις το συγκεκριμένο μοντέλο στην ιταλία το λιγότερο θα την βρείς 19.000 ευρώ.Τώρα άμα ψάχνεις για κάτι πιο σπέσιαλ όπως μαρτίνι 6 τότε 30.000.
K να βρεις μια Special Edition πχ μια Martini κ την παρεις πχ
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Εγω εχω μία απορία, οταν καποιος παει να οδηγησει integrale και μετά EVO, τι θα ειναι αυτο που θα του αρέσει περισσότερο στην Integrale;
Η ελλειψη ηλεκτρονικών;Η ιδέα οτι οδηγείς κάτι που στην εποχη του ήταν σπάνιο;(Σημερα βέβαια τα γρηγορα τετρακινητα με μεγαλη ιπποδύναμη ειναι αντικειμενο μαζικης καταναλωσης).Στον αρρωστο με τις Integrale αυτο που θα του αρεσει περισσοτερο ειναι οτι οδηγει κ εχει μια Integrale. Thats it!
Δεν συγκρινονται τα 2 αυτοκινητα. Απλα οι τωρινες 'Integrale' ειναι τα Subi κ EVO λογω 4κινησης, turbo, κ εμπλοκης στα rally. Απ ευθειας συγκριση ειναι μαλλον ψιλοαστοχη μια κ τα χωριζουν σχεδον 10 χρονια εξελιξης.Αλλωστε οποιος μπορει κ εχει τοσες οδηγικες γνωσεις κ εμπειριες ωστε να κινηθει οριακα με μια Deltona κ φτασει στο σημειο ωστε να καταλαβει οτι τον 'φρεναρει' το ιδιο τ αυτοκινητο ας παρει EVO να παει γρηγοροτερα.
H Integrale αυτη την στιγμη δεν ειναι για τον πρακτικο που θ αποφασισει με βαση τα νουμερα. Ειναι γι αυτον που θ αποφασισει τελειως συναισθηματικα να αποκτησει την γοητευτικη Ιταλιδα που εχει στην καρδια του.
-
[quote='Tiger'][quote='037']
Το 3 ειναι πολυ υποκειμενικο,προσωπικα αν επρεπε να διαλεξω αναμεσα στα δυο θα προτιμουσα το EVΟ γιατι ειναι πιο στιβαρο,εκπέμπει μια ωμη δυναμη.
quote]Να δείς τη ώμη δύναμη έχει η Lancia...
-
Ο χρήστης LDriver έγραψε:
Η Deltona ειναι ουσιωδης.Δεν θα την ελεγα δυστροπη.Εχει σημαντικες διαφορες απ'τα ιαπωνικα.Η οδηγηση της δεν ειναι επιφανειακή!Δεν παιζεις granturismo αλλα οδηγεις ενα ''πραγματικο'' αυτοκινητο.Σε καθε σημειο του δρομου μαγειρευεις τις κινησεις σου.Δεν συγχωρει τοσο οσο τα ιαπωνικα αλλα ουτε και τα ιαπωνικα!6 συνεχομενα παγκοσμια πρωταθληματα
Γι'αυτό προτημώ την ιταλίδα...δεν συγχωρεί, είναι αληθινό αγωνιστικό!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
037 λες οτι η Inegrale δε μοιάζει με ταξί όπως το Evo. Χωρίς να λέω πως τα ιαπωνικά evo & imprezza είναι κάτι ιδιαίτερο αισθητικά νομίζω πως είσαι επηρεασμένος συναισθηματικά και δεν βλέπεις πως και η Integrale είναι ενα εντελώς απρόσωπο σχεδιαστικά αυτοκίνητο (ενα κουτί ήταν η απλή Δ) με 'φουσκώματα' και φτερούγες.Επι της ουσίας δεν βλέπω απολύτως κανένα αισθητικό προβάδισμα. Και τα τρία αυτοκίνητα (imprezza, lancer, delta) ήταν εντελώς απρόσωπα στις απλές τους εκδόσεις (με μικρό προβάδισμα στο imprezza πρώτης γενιάς που κατα τη γνώμη μου ήταν κάπως ιδιαίτερο, ειδικά το 5πορτο) και στις γρήγορες εκδόσεις τους είχαν τα απαραίτητα φουσκώματα για να χωρέσουν οι τροχοί/φαρδύτερα μεταξόνια, τις εισαγωγές/εξαγωγές αέρα για τη ψύξη του κινητήρα και αεροδυναμικά βοηθήματα.
Δε θυμάμαι πόσους τίτλους έχει η Lancia αλλα σίγουρα της Subaru και Mitsubishi είναι συγκρισιμοι και αν είναι λιγότεροι είναι στην ίδια κλάσση μεγέθους.
Η απλη η Delta δεν εμοιαζε με ταξι αν κ δεν διεκδισε μεγαλες δαφνες ομορφιας. Αλλα δεν συγκρινουμε τις απλες εκδοσεις! Η Deltona ειχε αεροδυναμικη...περιπτερου αλλα ως εκει. Απλα δεν συγκρινεται σε ομορφια με τους Ιαπωνεζους που περνανε αδιαφορα διπλα μας.
Integrale ειναι 5πορτο αυτοκινητο που απλουστατα δεν φαινεται σαν 5πορτο. Ποτε δεν μου φανηκε κ δεν μ απασχολησε σ αυτην (κ τα αντιπαθω τα 5πορτα).
Βεβαια απο εκει κ μετα περι ορεξεως κολοκυθοπιττα... Σ αλλους μπορει να μην αρεσει αυτο δεν ειναι κατι που μπορει να πεισει ο ενας τον αλλον.6 παγκοσμιοι τιτλοι κατασκευαστων σερι δεν νομιζω οτι ειναι ουτε γι αστειο συγκρισιμοι με τους υπολοιπους! Διελυσαν τους παντες την εποχη 87-92
-
Ο χρήστης Pathos έγραψε:
Γι'αυτό προτημώ την ιταλίδα...δεν συγχωρεί, είναι αληθινό αγωνιστικό!Γι αυτό το λόγο να υποθέσω ότι προτιμάς το EVO VI TM και το EVO VIII FQ-400?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Γι'αυτό προτημώ την ιταλίδα...δεν συγχωρεί, είναι αληθινό αγωνιστικό!
Γι αυτό το λόγο να υποθέσω ότι προτιμάς το EVO VI TM και το EVO VIII FQ-400?
Μπορεί! Αν το FQ-400 το οδηγάς πολυ πιο ευκολα τοτε ναι προτιμώ το EVO VI TM
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Η απλη η Delta δεν εμοιαζε με ταξι αν κ δεν διεκδισε μεγαλες δαφνες ομορφιας. Αλλα δεν συγκρινουμε τις απλες εκδοσεις! Η Deltona ειχε αεροδυναμικη...περιπτερου αλλα ως εκει. Απλα δεν συγκρινεται σε ομορφια με τους Ιαπωνεζους που περνανε αδιαφορα διπλα μας.
Integrale ειναι 5πορτο αυτοκινητο που απλουστατα δεν φαινεται σαν 5πορτο. Ποτε δεν μου φανηκε κ δεν μ απασχολησε σ αυτην (κ τα αντιπαθω τα 5πορτα).
Βεβαια απο εκει κ μετα περι ορεξεως κολοκυθοπιττα... Σ αλλους μπορει να μην αρεσει αυτο δεν ειναι κατι που μπορει να πεισει ο ενας τον αλλον.6 παγκοσμιοι τιτλοι κατασκευαστων σερι δεν νομιζω οτι ειναι ουτε γι αστειο συγκρισιμοι με τους υπολοιπους! Διελυσαν τους παντες την εποχη 87-92
Η ομορφιά είναι κάτι υποκειμενικό, η Deltona δεν εχει κάτι το ιδιαίτερο, είναι ενα εξαιρετικά απλό και απρόσωπο 5πορτο αυτοκίνητο με φουσκώματα, ομοίως τα 2 ιαπωνικά αντίστοιχα.
Καταλαβαίνω πως υπάρχει έντονο το συναισθηματικό στοιχείο αλλα αντικειμενικά δεν υπάρχει κανένα σημείο αισθητικής υπεροχής της Deltona.
Tα στατιστικά του WRC τα βρήκα με ενα πρόχειρο ψάξιμο εδώ:
http://www.rallycars.com/Cars/wrc_statistics.html
Και όπως μπορεί ο καθένας να δεί οι Subaru, Mitsubishi αλλα και άλλες εταιρίες έχουν ανάλογες επιτυχίες και ιστορία.
-
Και Subaru kai Mitsubishi, εχουν ιστορια στα Ραλλυ, αλλα οχι στον ιδιο βαθμο που εχει η Lancia.
Η Lancia kai περισσοτερους τιτλους εχει και τελειως μονη της ειχε κατεβει και οχι με υποστηριξη απο αλλες εταιριες, βλεπε Prodrive kai Rally Art.
Οσο για το σχεδιο και την εξωτερικη εμφανιση, ειναι μερικα πραγματα σχετικα. Η Δελτα σχεδιαστηκε απο τον Giugaro το 1979 και παρεμεινε ιδια για 13 χρονια, και οπως και το 205, ετσι και η Δελτα ακομακαι σημερα, δειχνουν πολυ φρεσκα design σε αντιθεση με τα Ιαπωνικα που πολυ συντομα θα δειξουν ξεπερασμενα.
Τεχνολογικα, βεβαια δεν τι8εται συγκριση, τα χρονια περασαν και η Δελτα ειναι πια ξεπερασμενη, οχι ομως ξεπερασμενη για τον μεσο οδηγο, οδηγικως. Σιγουρα τιε λειπουν μοντερνες επιλογες, οπως ασφαλεια, εξοπλισμοι κλπ. Αλλα δεν ειναι εδω το θεμα....ετσι?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Βεβαια απο εκει κ μετα περι ορεξεως κολοκυθοπιττα... Σ αλλους μπορει να μην αρεσει αυτο δεν ειναι κατι που μπορει να πεισει ο ενας τον αλλον.
Η ομορφιά είναι κάτι υποκειμενικό, η Deltona δεν εχει κάτι το ιδιαίτερο, είναι ενα εξαιρετικά απλό και απρόσωπο 5πορτο αυτοκίνητο με φουσκώματα, ομοίως τα 2 ιαπωνικά αντίστοιχα.
Καταλαβαίνω πως υπάρχει έντονο το συναισθηματικό στοιχείο αλλα αντικειμενικά δεν υπάρχει κανένα σημείο αισθητικής υπεροχής της Deltona.
Οπως ειδες γι αυτο ειπα οτι απο ενα σημειο κ μετα ειναι τελειως υποκειμενικο. Γενικοτερα παντως με τους περισσοτερους που εχει τυχει συζητηση περι Grale ολοι συμφωνουν αν μη τι αλλο οτι ειναι πολυ ομορφη.
-
Και εμένα μου αρέσει η Integrale!!! Αλλα το βασικό σχήμα ήταν ξεπερασμένο πολύ πριν βγεί ο αντικαταστάτης και δε νομίζω πως το προηγούμενο Lancer ή Imprezza είναι αισθητικά υποδεέστερα, κάθε άλλο.
Ας μη το συνεχίσουμε, είναι καθαρά υποκειμενικό εως ένα βαθμό.
Για τα rally δεν είπα πως η Subaru/Mitsubishi έχουν περισσότερες επιτυχίες (συμμετέχουν πολύ λιγότερα χρόνια άλλωστε) αλλα πως έχουν ανάλογες και συγκρίσιμες. Αν ο ένας έχει 6 πρωταθλήματα και ο άλλος 4 δε νομίζω πως τους χωρίζει χάος (ενδεικτικά τα νούμερα). Οσο για τις ralliart/prodrive και η Lancia χρησιμοποιούσε ξεχωριστό αγωνιστικό τμήμα όπως όλοι (πχ ΤΤΕ) αυτό δε λέει τίποτα.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Tα στατιστικά του WRC τα βρήκα με ενα πρόχειρο ψάξιμο εδώ:
http://www.rallycars.com/Cars/wrc_statistics.html
Και όπως μπορεί ο καθένας να δεί οι Subaru, Mitsubishi αλλα και άλλες εταιρίες έχουν ανάλογες επιτυχίες και ιστορία.
ΒΤW το site που παραθέτεις είναι του συνφορουμίτη μας tryphon με την Stratos που έγραψε και σε αυτό το θέμα στην αρχή.
Subaru & Mitsu έχουν περγαμινές στα ράλλυ αλλά καμία σαν την Ιntegrale και τα ρεκόρ της. Μόνο 'το φαινόμενο Loeb' αν συνέχιζε με την Xsara για 5-6 χρόνια, θα μπορούσε να τα προσεγγίσει. Και πάλι η Delta διέπρεψε με πολλους οδηγούς (ΚΚΚ, Αllen, Αuriol, Sainz, Biasion κλπ) ενώο Seb είναι ένας.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αν ο ένας έχει 6 πρωταθλήματα και ο άλλος 4 δε νομίζω πως τους χωρίζει χάος (ενδεικτικά τα νούμερα).Εδώ διαφωνώ. Με δεδομένη την αλματώδη εξέλιξη που έχουν τα αυτοκίνητα ράλι, όσο παλιώνει ένα αυτοκίνητο γίνεται πολύ δύσκολο να εξελιχθεί ώστε να μείνει στο προσκήνιο. Και μην ξεχνούμε και τους κανονισμούς που αλλάζουν. Οπότε τα 4 από τα 6 παγκόσια πρωταθλήματα απέχουν μια αιωνιότητα.
-
-
Αν συκγρίνετε τοσο ευκολα την Lancia απο το 1906 με πολλα , ομορφα και παγκοσμοιως καταξιωμενα αυτοκινητα με τους ιαπωνες που ξυπνησαν εχτες(με μεγαλη επιτυχια) τοτε ειναι σαν να συγκρινουμε Autobianchi με Ferrari Scaglietti.
LANCIA FORUM