-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ερώτηση:Σε ποιόν αριθμό καλούμε για να κλείσουμε ραντεβού για ΚΤΕΟ;
nomizw
1425 -
Όχι δεν κλείνεις ραντεβού σ' αυτά.
1525 -
Ειδα ενα Renault Megane classic που στην πορτα του οδηγου χαμηλα εγραφε '2.0 16V'
Υπηρξε ποτε τετοια εκδοση, ξερει κανεις;
-
Σίγουρα έχει ξανααναφερθεί (το θυμάμαι που το διάβαζα) αλλά δεν μπορώ να το βρω .Πού έχει γραφεί σχετικά με την οδηγία της Ε.Ε. σχετικά με τις εγγυήσεις και την ισχύ τους ανεξάρτητα από το αν τα σέρβις γίνονται σε ανεξάρτητα συνεργεία,αρκεί να χρησιμοποιούνται τα γνήσια ανταλλακτικά;Υπάρχει κάποια άλλη πηγή που να έχει πληροφορίες και ίσως παραπομπές σε νομοθεσία;Γνωρίζει ή θυμάται κανείς;Νομίζω ο ikar είχε γράψει κάτι σχετικό...
-
Ο χρήστης b_x έγραψε:
Σίγουρα έχει ξανααναφερθεί (το θυμάμαι που το διάβαζα) αλλά δεν μπορώ να το βρω .Πού έχει γραφεί σχετικά με την οδηγία της Ε.Ε. σχετικά με τις εγγυήσεις και την ισχύ τους ανεξάρτητα από το αν τα σέρβις γίνονται σε ανεξάρτητα συνεργεία,αρκεί να χρησιμοποιούνται τα γνήσια ανταλλακτικά;Υπάρχει κάποια άλλη πηγή που να έχει πληροφορίες και ίσως παραπομπές σε νομοθεσία;Γνωρίζει ή θυμάται κανείς;Νομίζω ο ikar είχε γράψει κάτι σχετικό... -
Αυτος ο κανονισμος ειναι σε ισχυ?
Θα ηθελα παρα πολυ πραγματικα να μπορει ο καθενας ανεμποδιαστα να κανει οπου θελει το service του!
Τα service book τι σφραγιδες θα εχουν?
Πχ το δικο μου αναφερει οτι πρεπει να σφραγιζεται ΜΟΝΟ απο εξουσιοδοτημενο..
Πρακτικα μπορουμε να κανουμε τα service μας οπου θελουμε?
Γιατι αν ειναι να μπλεξεις με δικαστηρια για να αποδειξεις οτι εχεις δικιο.. -
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
Σίγουρα έχει ξανααναφερθεί (το θυμάμαι που το διάβαζα) αλλά δεν μπορώ να το βρω .Πού έχει γραφεί σχετικά με την οδηγία της Ε.Ε. σχετικά με τις εγγυήσεις και την ισχύ τους ανεξάρτητα από το αν τα σέρβις γίνονται σε ανεξάρτητα συνεργεία,αρκεί να χρησιμοποιούνται τα γνήσια ανταλλακτικά;Υπάρχει κάποια άλλη πηγή που να έχει πληροφορίες και ίσως παραπομπές σε νομοθεσία;Γνωρίζει ή θυμάται κανείς;Νομίζω ο ikar είχε γράψει κάτι σχετικό...
Σ' ευχαριστώ πολύ!!!
g47 ρώτησα πολύ πρόσφατα σε εξουσιοδοτημένο αντιπροσωπείας της Χιουντάι.Μου είπαν λοιπόν τα παιδιά εκεί ότι κάτι έχουν ακούσει αλλά δεν ξέρουν αν ισχύει και κατά πόσο,κλπ.Μπορεί να έλεγαν αλήθεια μπορεί και όχι.Αυτό που καταλαβαίνω εγώ,για να λένε ότι 'κάτι έχουμε ακούσει' είναι ότι σίγουρα κάποιοι το έχουν απαιτήσει και έχει γίνει θέμα.Για ευνόητους λόγους όμως δεν βγαίνει τίποτα προς τα έξω...
-
Ερώτηση:
Η VW μήπως ξέρετε με ποια δικαιολογία μετονόμασε τη σύγχρονη σεντάν εκδοχή του Golf σε Jetta εκ νέου; Από Jetta που ήταν στις 2 πρώτες γενιές, Vento στην 3η και Bora στην 4η; Τόσο διαφορά είχαν οι διάφορες γενιές και επαναφέρθηκε το (επιτυχημένο άραγε; ) όνομα Jetta;
...για το Panda διάβαζα τις προάλλες (α ρε αθάνατοι Ιταλοί μάνατζερ...) και μου δημιουργήθηκε η απορία!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ερώτηση:Η VW μήπως ξέρετε με ποια δικαιολογία μετονόμασε τη σύγχρονη σεντάν εκδοχή του Golf σε Jetta εκ νέου; Από Jetta που ήταν στις 2 πρώτες γενιές, Vento στην 3η και Bora στην 4η; Τόσο διαφορά είχαν οι διάφορες γενιές και επαναφέρθηκε το (επιτυχημένο άραγε; ) όνομα Jetta;
...για το Panda διάβαζα τις προάλλες (α ρε αθάνατοι Ιταλοί μάνατζερ...) και μου δημιουργήθηκε η απορία!
Στην αμερικη το ονομα δεν αλλαξε ποτε...Παντα λεγοταν jetta και οι πωλησεις στην αμερικη ηταν παντα καλες οποτε μαλλον για αυτο...ειπαν μπας και αλλαξει κατι στην Ευρωπη.
-
Thanks, μάλλον κάτι τέτοιο θα παίζει...δεν το σκέφτηκα καθόλου για Αμερική...
-
Ο χρήστης b_x έγραψε:
Σίγουρα έχει ξανααναφερθεί (το θυμάμαι που το διάβαζα) αλλά δεν μπορώ να το βρω .Πού έχει γραφεί σχετικά με την οδηγία της Ε.Ε. σχετικά με τις εγγυήσεις και την ισχύ τους ανεξάρτητα από το αν τα σέρβις γίνονται σε ανεξάρτητα συνεργεία,αρκεί να χρησιμοποιούνται τα γνήσια ανταλλακτικά;Υπάρχει κάποια άλλη πηγή που να έχει πληροφορίες και ίσως παραπομπές σε νομοθεσία;Γνωρίζει ή θυμάται κανείς;Νομίζω ο ikar είχε γράψει κάτι σχετικό...Δες εδώ τι είχα γράψει για τον Κανονισμό 1400/2002 παλιότερα :
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 34&start=0 -
Ρε παίδες,οι οδηγίες του Κρούζενστερν για το πώς βάζουμε φωτό στο φόρουμ,που πήγανε;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ρε παίδες,οι οδηγίες του Κρούζενστερν για το πώς βάζουμε φωτό στο φόρουμ,που πήγανε;Τις έφαγε η μαρμάγκα (χακεράς). Κάτσε να το ξαναφτιάξω.
-
Γιατι το 99,9% των τσιγγανων που αγοραζουν αγροτικα, και οχι μονο, βαζουν τοσο χαμηλα ελαστικα; Ή μηπως και ζαντες;
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Γιατι το 99,9% των τσιγγανων που αγοραζουν αγροτικα, και οχι μονο, βαζουν τοσο χαμηλα ελαστικα; Ή μηπως και ζαντες;Κάγκουρες υπάρχουν παντού. Αυτά έχουν, αυτά καγκουρεύουν.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Γιατι το 99,9% των τσιγγανων που αγοραζουν αγροτικα, και οχι μονο, βαζουν τοσο χαμηλα ελαστικα; Ή μηπως και ζαντες;Αφου λεει πως πουλαει χαλια ,πρεπει να βαλει τετοια λαστιχα.Οταν πουλαει παταται βαζει τρακτερωτα.
-
Έχουμε κανένα νεότερο από το αυτοκίνητο που ήταν να κατασκευάσει ο Κορρές;
Πάει το έφαγε και αυτό η μαρμάγκα;
-
Εγώ είχα ακούσει γι'αυτό μόνο από το R&D εδώ και πολύ καιρό. Ελπίζω να μην πήγε χαμένο κι αυτό γιατί φαινόταν καλή προσπάθεια...
-
παλαιά και ασήμαντη απορία: τι διαφορά έχουν οι διαιρούμενες ζάντες από τις απλές? έχουν αρνητικές ή θετικές επιπτώσεις στα δυναμικά χαρακτηριστικά του αμαξιού ή στην αντοχή της ζάντας?
-
Υπάρχουν πολλά είδη διαρούμενων. Σε αυτές για τις οποίες συνήθως μιλάνε οι κάγκουρες, το εξωτερικό χείλος είναι βιδωμένο με μικρές βίδες πάνω στον κορμό της ζάντας. Μπορείς (θεωρητικά) να βγάλεις αυτές τις βίδες, να αφαιρέσεις το εξωτερικό χείλος και να βάλεις άλλο φαρδύτερο ωστε να μπορείς να βάλεις και φαρδύτερο λάστιχο πάνω στην ίδια ζάντα.
Λέω θεωρητικά γιατί αυτές οι ζάντες έρχονται απο το εργοστάσιο στεγανοποιημένες με ένα υλικό σαν λάστιχο στο σημείο που ενώνονται τα δύο κομμάτια. Αν ανοιχτεί πιθανόν να μην ξαναστεγανοποιηθεί καλά και να χάνει αέρα.
Σε αυτό το site δείχνει κάποιον που ανακατασκεύασε διαιρούμενες ζάντες σε ένα Lotus: http://www.lotusespritworld.com/EGuides ... efurb.html
Τα άλλα είδη διαιρούμενων χρησιμοποιούνται κυρίως σε κάποια παλιότερα φορτηγά και επειδή αυτές οι ζάντες δέν είναι στεγανές πρέπει να χρησιμοποιηθεί οπωσδήποτε σαμπρέλα. Σε αυτό το site δείχνει μία τέτοια ζάντα. http://www.4wdonline.com/Wheels/Split.html
Τα δύο κομάτια της ζάντας κρατιούνται στη θέση τους απο το μεταλλικό δαχτυλίδι. Θέλει πάρα πολύ προσοχή κατα το φούσκωμα γιατί αν δέν έχει κάτσει καλά αυτό το δαχτυλίδι, τα κομάτια της ζάντας θα αποκοληθούν με τεράστια δύναμη και καλύτερα να είσαι τουλάχιστον 100 μέτρα μακριά όταν θα γίνει αυτό
Ο μάγκας εδώ το φουσκώνει απο απόσταση
Το πλεονέκτημα αυτής της ζάντας είναι οτι μπορείς με δύο λοστούς να αλλάξεις λάστιχο και σαμπρέλα, πολύ σημαντικό παλιότερα που δέν υπήρχαν μηχανήματα ξεμονταρίσματος.
Άλλο είδος διαιρούμενης ζάντας είναι αυτό:
και χρησιμοποιείται στα κλάρκ. Οι μικρές τρύπες είναι για να περνάνε οι βίδες που συγκρατούν τα δύο κομάτια της ζάντας και οι μεγάλες είναι για τα μπουλόνια. Επίσης δέν στεγανοποιεί και πρέπει να χρησιμοποιηθεί σαμπρέλα. Παρόμοιο τύπο ζάντας έχουν και τα καροτσάκια που κουβαλάνε τα χώματα.
Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο