-
Δυο αυτοκινητα που τα ξερω πολυ καλα, τουλαχιστον απο οδηγικη συμεριφορα.
Megane 1.4 & Corolla 1.4Ξεκινω απο το Γαλλο.
Οταν πρωτομπηκα μεσα δεν μου αφησε και την καλυτερη εντυπωση. ΠΟΟΟΛΥ μαλακο τιμονι. Αν το τραβηξεις με δυναμη και το αφησεις αυτο συνεχιζει να γυριζει.
Στη συνεχεια κοιταξα τον πινακα οργανων με τους διακοπτες. Ο διακοπτης του A/C ειναι απιστευτα μικρος ενω και ο διακοπτης της εντασης ειναι σαν παλουκι. Το ιδιο φτηνοι ειναι και οι διακοπτες για τα τζαμια. Ο λεβιες ταχυτητων ειναι και αυτος στο ιδιο μηκος κυματος με το τιμονι, αλλα αν και μαλακος κουμπωνει παρα παρα πολυ καλα.
Τεραστιο πορτ παγκαζ και μεγαλοι χωροι γενικα και μπροστα και πισω.
Στο δρομο γενικα εμπνεει ανεση αλλα το υποβοηθουμενο γκαζι σε 'ξενερωνει' λιγο. Πολυ καλο εως αριστο ταξιδι απο αποψη αναρτησης. Αν και μαλακο, τελικα το τιμονι ειναι πολυ ικανοποιητικο στο δρομο. Απο αποψη επιδοσεων αν και εχω παει μονο μεχρι 170, δειχνει οτι μπορει να παει παραπανω. Στη πολη μεσα το στριψιμο σε στενους δρομους ειναι παιχνιδακι. Πολυ ξεκουραστο.
Μπορει ανετα να ανταπεξελθει στις αναγκες μιας 5 μελης οικογενειας.Και παμε τωρα στον Γιαπωνεζο.
Με το που μπαινει κανεις μεσα και πιανει το τιμονι και το λεβιε ταχυτητων, νιωθει να τον κερδιζει. Καμμια σχεση με τις 'μαλακοτητες' του Megane.
Οι διακοπτες ειναι ετη φωτος καλυτεροι σε σχεδιαση και αισθηση απο το Γαλλικο. Η μονη παραφωνια ειναι στο λεβιε ταχυτητων οπου το πανω μερος δεν ειναι σταθερο αλλα ξεβιδωνει. Αν το βιδωσεις τερμα για να ειναι πιο σταθερο τοτε δεν μπαινουν οι ταχυτητες ευκολα. Απο χωρους, και εδω ειναι αρκετοι αλλα οριακα μικροτερο πορτ παγκαζ. Στο δρομο εχω προσεξει οτι γενικα εχει πολυ καλη συμπεριφορα και κανει ανετο ταξιδι αλλα στις στροφες εχει μια ταση να θελει να πεταξει το πισω μερος. Στην πολη μεσα ειναι λιγο πιο δυσχρηστο λογω του τιμονια αλλα σε καμμια περιπτωση δεν κουραζει. Οι επιδοσεις του δειχνουν εφαμιλες του Megane με εξαιρεση στις χαμηλες στροφες οπου 'φευγει' πιο καλα. Ερωτηση: Εχει υποβοηθουμενο γκαζι; Γιατι αν εχει ειναι πολυ καλυτερο απο του Megane. Πολυ καλυτερη αποκριση.Γενικα νομιζω οτι ειναι δυο ισοδυναμα αυτοκινητα. Πολλες φορες ομως η πρωτη εντυπωση ειναι που κερδιζει, γιαυτο οποιος μπει μεσα στο Corolla και δει την ποιοτητα η οποια ειναι σχετικα καλυτερη, νιωθει οτι θελει να το αποκτησει. Ομως ενταξει να υποστηριξουμε λιγο και το σπιτι μας, τη ποιοτητα την πληρωνεις λιιιγο παραπανω απο το Megane, που ομως δεν εχει 7 χρονια εγγυηση.
Εσεις τί πιστευετε;
Αν καποιος εχει καποια γνωμη για αλλο σενταν να το προσθεσουμε και στην ψηφοφορια να εχει μεγαλυτερι ενδιαφερον.
-
Δυο αυτοκινητα που τα ξερω πολυ καλα, τουλαχιστον απο οδηγικη συμεριφορα.
Megane 1.4 & Corolla 1.4Ξεκινω απο το Γαλλο.
Οταν πρωτομπηκα μεσα δεν μου αφησε και την καλυτερη εντυπωση. ΠΟΟΟΛΥ μαλακο τιμονι. Αν το τραβηξεις με δυναμη και το αφησεις αυτο συνεχιζει να γυριζει.
Στη συνεχεια κοιταξα τον πινακα οργανων με τους διακοπτες. Ο διακοπτης του A/C ειναι απιστευτα μικρος ενω και ο διακοπτης της εντασης ειναι σαν παλουκι. Το ιδιο φτηνοι ειναι και οι διακοπτες για τα τζαμια. Ο λεβιες ταχυτητων ειναι και αυτος στο ιδιο μηκος κυματος με το τιμονι, αλλα αν και μαλακος κουμπωνει παρα παρα πολυ καλα.
Τεραστιο πορτ παγκαζ και μεγαλοι χωροι γενικα και μπροστα και πισω.
Στο δρομο γενικα εμπνεει ανεση αλλα το υποβοηθουμενο γκαζι σε 'ξενερωνει' λιγο. Πολυ καλο εως αριστο ταξιδι απο αποψη αναρτησης. Αν και μαλακο, τελικα το τιμονι ειναι πολυ ικανοποιητικο στο δρομο. Απο αποψη επιδοσεων αν και εχω παει μονο μεχρι 170, δειχνει οτι μπορει να παει παραπανω. Στη πολη μεσα το στριψιμο σε στενους δρομους ειναι παιχνιδακι. Πολυ ξεκουραστο.
Μπορει ανετα να ανταπεξελθει στις αναγκες μιας 5 μελης οικογενειας.Και παμε τωρα στον Γιαπωνεζο.
Με το που μπαινει κανεις μεσα και πιανει το τιμονι και το λεβιε ταχυτητων, νιωθει να τον κερδιζει. Καμμια σχεση με τις 'μαλακοτητες' του Megane.
Οι διακοπτες ειναι ετη φωτος καλυτεροι σε σχεδιαση και αισθηση απο το Γαλλικο. Η μονη παραφωνια ειναι στο λεβιε ταχυτητων οπου το πανω μερος δεν ειναι σταθερο αλλα ξεβιδωνει. Αν το βιδωσεις τερμα για να ειναι πιο σταθερο τοτε δεν μπαινουν οι ταχυτητες ευκολα. Απο χωρους, και εδω ειναι αρκετοι αλλα οριακα μικροτερο πορτ παγκαζ. Στο δρομο εχω προσεξει οτι γενικα εχει πολυ καλη συμπεριφορα και κανει ανετο ταξιδι αλλα στις στροφες εχει μια ταση να θελει να πεταξει το πισω μερος. Στην πολη μεσα ειναι λιγο πιο δυσχρηστο λογω του τιμονια αλλα σε καμμια περιπτωση δεν κουραζει. Οι επιδοσεις του δειχνουν εφαμιλες του Megane με εξαιρεση στις χαμηλες στροφες οπου 'φευγει' πιο καλα. Ερωτηση: Εχει υποβοηθουμενο γκαζι; Γιατι αν εχει ειναι πολυ καλυτερο απο του Megane. Πολυ καλυτερη αποκριση.Γενικα νομιζω οτι ειναι δυο ισοδυναμα αυτοκινητα. Πολλες φορες ομως η πρωτη εντυπωση ειναι που κερδιζει, γιαυτο οποιος μπει μεσα στο Corolla και δει την ποιοτητα η οποια ειναι σχετικα καλυτερη, νιωθει οτι θελει να το αποκτησει. Ομως ενταξει να υποστηριξουμε λιγο και το σπιτι μας, τη ποιοτητα την πληρωνεις λιιιγο παραπανω απο το Megane, που ομως δεν εχει 7 χρονια εγγυηση.
Εσεις τί πιστευετε;
Αν καποιος εχει καποια γνωμη για αλλο σενταν να το προσθεσουμε και στην ψηφοφορια να εχει μεγαλυτερι ενδιαφερον.
-
Δυο αυτοκινητα που τα ξερω πολυ καλα, τουλαχιστον απο οδηγικη συμεριφορα.
Megane 1.4 & Corolla 1.4Ξεκινω απο το Γαλλο.
Οταν πρωτομπηκα μεσα δεν μου αφησε και την καλυτερη εντυπωση. ΠΟΟΟΛΥ μαλακο τιμονι. Αν το τραβηξεις με δυναμη και το αφησεις αυτο συνεχιζει να γυριζει.
Στη συνεχεια κοιταξα τον πινακα οργανων με τους διακοπτες. Ο διακοπτης του A/C ειναι απιστευτα μικρος ενω και ο διακοπτης της εντασης ειναι σαν παλουκι. Το ιδιο φτηνοι ειναι και οι διακοπτες για τα τζαμια. Ο λεβιες ταχυτητων ειναι και αυτος στο ιδιο μηκος κυματος με το τιμονι, αλλα αν και μαλακος κουμπωνει παρα παρα πολυ καλα.
Τεραστιο πορτ παγκαζ και μεγαλοι χωροι γενικα και μπροστα και πισω.
Στο δρομο γενικα εμπνεει ανεση αλλα το υποβοηθουμενο γκαζι σε 'ξενερωνει' λιγο. Πολυ καλο εως αριστο ταξιδι απο αποψη αναρτησης. Αν και μαλακο, τελικα το τιμονι ειναι πολυ ικανοποιητικο στο δρομο. Απο αποψη επιδοσεων αν και εχω παει μονο μεχρι 170, δειχνει οτι μπορει να παει παραπανω. Στη πολη μεσα το στριψιμο σε στενους δρομους ειναι παιχνιδακι. Πολυ ξεκουραστο.
Μπορει ανετα να ανταπεξελθει στις αναγκες μιας 5 μελης οικογενειας.Και παμε τωρα στον Γιαπωνεζο.
Με το που μπαινει κανεις μεσα και πιανει το τιμονι και το λεβιε ταχυτητων, νιωθει να τον κερδιζει. Καμμια σχεση με τις 'μαλακοτητες' του Megane.
Οι διακοπτες ειναι ετη φωτος καλυτεροι σε σχεδιαση και αισθηση απο το Γαλλικο. Η μονη παραφωνια ειναι στο λεβιε ταχυτητων οπου το πανω μερος δεν ειναι σταθερο αλλα ξεβιδωνει. Αν το βιδωσεις τερμα για να ειναι πιο σταθερο τοτε δεν μπαινουν οι ταχυτητες ευκολα. Απο χωρους, και εδω ειναι αρκετοι αλλα οριακα μικροτερο πορτ παγκαζ. Στο δρομο εχω προσεξει οτι γενικα εχει πολυ καλη συμπεριφορα και κανει ανετο ταξιδι αλλα στις στροφες εχει μια ταση να θελει να πεταξει το πισω μερος. Στην πολη μεσα ειναι λιγο πιο δυσχρηστο λογω του τιμονια αλλα σε καμμια περιπτωση δεν κουραζει. Οι επιδοσεις του δειχνουν εφαμιλες του Megane με εξαιρεση στις χαμηλες στροφες οπου 'φευγει' πιο καλα. Ερωτηση: Εχει υποβοηθουμενο γκαζι; Γιατι αν εχει ειναι πολυ καλυτερο απο του Megane. Πολυ καλυτερη αποκριση.Γενικα νομιζω οτι ειναι δυο ισοδυναμα αυτοκινητα. Πολλες φορες ομως η πρωτη εντυπωση ειναι που κερδιζει, γιαυτο οποιος μπει μεσα στο Corolla και δει την ποιοτητα η οποια ειναι σχετικα καλυτερη, νιωθει οτι θελει να το αποκτησει. Ομως ενταξει να υποστηριξουμε λιγο και το σπιτι μας, τη ποιοτητα την πληρωνεις λιιιγο παραπανω απο το Megane, που ομως δεν εχει 7 χρονια εγγυηση.
Εσεις τί πιστευετε;
Αν καποιος εχει καποια γνωμη για αλλο σενταν να το προσθεσουμε και στην ψηφοφορια να εχει μεγαλυτερι ενδιαφερον.
-
Μια ένσταση: το τιμόνι της Corolla φίλου που είχα οδηγήσει μου φάνηκε πιο ελαφρύ και αναίσθητο απο του Megane μου.
-
Megane για μένα. Εσωτερικά μου αρέσει πιο πολύ ο Γιαπωνέζος αλλά το 4πορτο είναι άθλιο σχεδιαστικά εξωτερικά. Αντίθετα ο Γάλλος είναι πάρα πολύ αρμονικός σε αυτή την έκδοση.
Αν μιλάμε όμως για εταιρικό τότε πάω για τον Γιαπωνέζο με τα 6 χρόνια εγγύηση. Μπορεί να μην είναι τα σκυλιά που ήτανε αλλά ακόμα και αν πάθουν κάτι για 6 χρόνια ή 180000 χλμ δεν δίνεις δεκάρα τσακιστή... -
Για μένα corolla σε αυτά τα κυβικά, την θεωρώ πιό ολοκληρωμένο πακέτο και μου αρέσει περισσότερο τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά.
-
Corolla!
Πιο όμορφη , για τα γουστα μου , μέσα έξω!
Το megane δεν ειναι ασχημο εξω, αλλά μέσα είναι πολύ ψευτιά...! -
Κανένα!
Άντε καλά, αν είχα να επιλέξω μεταξύ των δύο θα έπαιρνα τον Γάλλο... Πιο αρμονικός στη σχεδίαση και δεν ξέρω... Με Corolla sedan θα μ' έπιανε ένα κάτι...
-
σχεδιαστικα κερδιζει κατα κρατος το γαλλακι.........
αλλα ως εκει.....
απο εκει και μετα ΟΛΑ ειναι υπερ του σχιστοματη εκτος ισως απο το θεμα ανεση.
για εσωτερικη ποιοτητα απλα δεν το συζηταμε......καμια σχεση
και οι δυο ειναι καλοι κινητηρες αλλα της κορολλα τον νιωθεις αυτο που λεμε ψυχομενο - τρελαμενο.
το τιμονι και των δυο ειναι επιεικος απαραδεκτα , αν ειχα να διαλεξω μεταξυ των δυο θα επερνα της κορολα.
κιβωτιο απλα χρονια μπροστα η κορολα και ας λενε οτι κομπλαρει στις γρηγορες αλλαγες.
θεση οδηγησης : του μεγκαν πολυ καλη, της κορολλα απλα ηταν απαραδεκτη πριν το φαις λιφτ, τωρα λενε οτι την διορθωσανε με το τιμονι να κινηται πλεον και κατα τον διαμηκη αξονα ....... (μικρες λεπτομερειες, μικρες διαφορες)
πιο θα διαλεγα αναμεσα στα δυο??? επειδη ο ορος λεει οικογενιακο αυτοκινητο και επειδη ενα οικογενια αυτοκινητο θελει την κυριλα του και την ποιοτητα του μαλλον το τογιοτα κλεβει τις εντυπωσεις...... -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Η μονη παραφωνια ειναι στο λεβιε ταχυτητων οπου το πανω μερος δεν ειναι σταθερο αλλα ξεβιδωνει. Αν το βιδωσεις τερμα για να ειναι πιο σταθερο τοτε δεν μπαινουν οι ταχυτητες ευκολα.Και τι προβλημα ειναι οτι το πανω ξεβιδωνει; Εμενα προσωπικα ουτε που μου εχει κουνηθει καθολου! Το οτι ξεβιδωνει μπορει να σε βολεψει και ως εξης: συνηθως ξεβιδωνουν απ'οτι εχω προσεξει αυτα που δεν ειναι κυκλικα αλλα εχουν ενα εξγκωμα προς τα μπροστα για να 'χουφτωνεις' καλυτερα. Εμενα με βολευει να μην ειναι τελειως μπροστα αλλα να κοιταει λιγο προς τα δεξια γιατι ετσι μου γεμιζει την παλαμη καλυτερα απ'οτι σε καποιο στρογγυλο και μικροτερο. Βεβαια δε θυμαμαι πως ηταν στο megan απλως παρατηρηση κανω.
Στο θεμα μας μπορει το corolla sedan να μην ειναι τοσο αρμονικο αλλα ισως ειναι επειδη δεν εχουμε δει πολλα! Στην αρχη δε μου αρεσε καθολου η corolla αλλα τωρα γουσταρω τρελα! Ολα μεσα στο megane δειχνουν λες και ειναι απο παιχνιδι αντιθετα στο corolla ολα μεσα ειναι πολυ ποιοτικα και πολυ καλα συναρμολογημενα. Η τοσο μαλακη αναρτηση του megane μου τι σπαει προσωπικα. Το γκαζι του corolla πιστευω υπερτερει και σαν αυτοκινητο ειναι και πιο αξιοπιστο. Σε ολα αυτα οπως εχω να προσθεσω ενα ακομα: Mazda 3! Καλυτερο πλαισιο, αναρτηση και φρενα, μεγαλυτεροι χωροι και ενας καλος 1.6 ισως οχι τοσο νευρικος οσο στα αλλα, αλλα πολυ καλος και οικονομικος.
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Η μονη παραφωνια ειναι στο λεβιε ταχυτητων οπου το πανω μερος δεν ειναι σταθερο αλλα ξεβιδωνει. Αν το βιδωσεις τερμα για να ειναι πιο σταθερο τοτε δεν μπαινουν οι ταχυτητες ευκολα.
Και τι προβλημα ειναι οτι το πανω ξεβιδωνει; Εμενα προσωπικα ουτε που μου εχει κουνηθει καθολου! Το οτι ξεβιδωνει μπορει να σε βολεψει και ως εξης: συνηθως ξεβιδωνουν απ'οτι εχω προσεξει αυτα που δεν ειναι κυκλικα αλλα εχουν ενα εξγκωμα προς τα μπροστα για να 'χουφτωνεις' καλυτερα. Εμενα με βολευει να μην ειναι τελειως μπροστα αλλα να κοιταει λιγο προς τα δεξια γιατι ετσι μου γεμιζει την παλαμη καλυτερα απ'οτι σε καποιο στρογγυλο και μικροτερο. Βεβαια δε θυμαμαι πως ηταν στο megan απλως παρατηρηση κανω.
Στο θεμα μας μπορει το corolla sedan να μην ειναι τοσο αρμονικο αλλα ισως ειναι επειδη δεν εχουμε δει πολλα! Στην αρχη δε μου αρεσε καθολου η corolla αλλα τωρα γουσταρω τρελα! Ολα μεσα στο megane δειχνουν λες και ειναι απο παιχνιδι αντιθετα στο corolla ολα μεσα ειναι πολυ ποιοτικα και πολυ καλα συναρμολογημενα. Η τοσο μαλακη αναρτηση του megane μου τι σπαει προσωπικα. Το γκαζι του corolla πιστευω υπερτερει και σαν αυτοκινητο ειναι και πιο αξιοπιστο. Σε ολα αυτα οπως εχω να προσθεσω ενα ακομα: Mazda 3! Καλυτερο πλαισιο, αναρτηση και φρενα, μεγαλυτεροι χωροι και ενας καλος 1.6 ισως οχι τοσο νευρικος οσο στα αλλα, αλλα πολυ καλος και οικονομικος.
Το οτι ξεβιδωνει σημαινει οτι αν δεν προσεξεις μπορει να σου μεινει στα χερια καμμια ωρα υστερα απο πολλες αλλαγες ταχυτητων.
Οσο για το 3 ο μονος λογος που δεν το εβαλα ηταν για τον πολυ αδυναμο 1400αρι κινητηρα. Αν θελετε ομως, να μπει δεν εχω προβλημα, ετσι κι αλλιως ειχα παει και το ειχα δει στη MAZDA και μου αρεσε πολυ.εχμ κυριε Mod μηπως μπορειτε να βοηθησετε;
-
Ωπ δεν ειχα δει οτι μιλαγες για 1.4! Οντως ο κινητηρας του ειναι αδυναμος σε σχεση με τα αλα δυο.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
σχεδιαστικα κερδιζει κατα κρατος το γαλλακι.........
αλλα ως εκει.....
απο εκει και μετα ΟΛΑ ειναι υπερ του σχιστοματη εκτος ισως απο το θεμα ανεση.
για εσωτερικη ποιοτητα απλα δεν το συζηταμε......καμια σχεση
και οι δυο ειναι καλοι κινητηρες αλλα της κορολλα τον νιωθεις αυτο που λεμε ψυχομενο - τρελαμενο.
το τιμονι και των δυο ειναι επιεικος απαραδεκτα , αν ειχα να διαλεξω μεταξυ των δυο θα επερνα της κορολα.
κιβωτιο απλα χρονια μπροστα η κορολα και ας λενε οτι κομπλαρει στις γρηγορες αλλαγες.
θεση οδηγησης : του μεγκαν πολυ καλη, της κορολλα απλα ηταν απαραδεκτη πριν το φαις λιφτ, τωρα λενε οτι την διορθωσανε με το τιμονι να κινηται πλεον και κατα τον διαμηκη αξονα ....... (μικρες λεπτομερειες, μικρες διαφορες)
πιο θα διαλεγα αναμεσα στα δυο??? επειδη ο ορος λεει οικογενιακο αυτοκινητο και επειδη ενα οικογενια αυτοκινητο θελει την κυριλα του και την ποιοτητα του μαλλον το τογιοτα κλεβει τις εντυπωσεις......τσςςςς...
Κατευθείαν για δημοσιογράφος σε περιοδικό αυτοκινήτου πας!!!
Αυτή την στιγμή δεν μπορώ να πω με σιγουριά, αλλά το Renault μου κάθεται πιο καλά. Δεν ξέρω γιατί...
-
Μπορούμε να ψηφίσουμε και οι κάτοχοι;
Corolla. Το Megane είναι πιο όμορφο (μιλαμε πάντα για sedan) αλλά θεωρώ το Corolla πιο καλό, για λόγους ποιότητας, αξιοπιστίας, κινητήρα. Βέβαια το Corolla είναι και πιο ακριβό. Προσωπικά πάντως δεν το μετάνιωσα καθόλου ποου το πήρα! -
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
σχεδιαστικα κερδιζει κατα κρατος το γαλλακι.........
αλλα ως εκει.....
απο εκει και μετα ΟΛΑ ειναι υπερ του σχιστοματη εκτος ισως απο το θεμα ανεση.
για εσωτερικη ποιοτητα απλα δεν το συζηταμε......καμια σχεση
και οι δυο ειναι καλοι κινητηρες αλλα της κορολλα τον νιωθεις αυτο που λεμε ψυχομενο - τρελαμενο.
το τιμονι και των δυο ειναι επιεικος απαραδεκτα , αν ειχα να διαλεξω μεταξυ των δυο θα επερνα της κορολα.
κιβωτιο απλα χρονια μπροστα η κορολα και ας λενε οτι κομπλαρει στις γρηγορες αλλαγες.
θεση οδηγησης : του μεγκαν πολυ καλη, της κορολλα απλα ηταν απαραδεκτη πριν το φαις λιφτ, τωρα λενε οτι την διορθωσανε με το τιμονι να κινηται πλεον και κατα τον διαμηκη αξονα ....... (μικρες λεπτομερειες, μικρες διαφορες)
πιο θα διαλεγα αναμεσα στα δυο??? επειδη ο ορος λεει οικογενιακο αυτοκινητο και επειδη ενα οικογενια αυτοκινητο θελει την κυριλα του και την ποιοτητα του μαλλον το τογιοτα κλεβει τις εντυπωσεις......τσςςςς...
Κατευθείαν για δημοσιογράφος σε περιοδικό αυτοκινήτου πας!!!
Αυτή την στιγμή δεν μπορώ να πω με σιγουριά, αλλά το Renault μου κάθεται πιο καλά. Δεν ξέρω γιατί...
-
To megane θα έπαιρνα.
Το κορόλα είναι μία αηδία και μισή σε θέμα εμφάνισης. Ειδικά όταν το βλέπω καμία φορά σε ασημί μου έρχεται να κάνω εμετό -
Ο χρήστης sado έγραψε:
To megane θα έπαιρνα.
Το κορόλα είναι μία αηδία και μισή σε θέμα εμφάνισης. Ειδικά όταν το βλέπω **καμία φορά σε ασημί **μου έρχεται να κάνω εμετόεγώ συνέχεια ασημί το βλέπω...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
To megane θα έπαιρνα.
Το κορόλα είναι μία αηδία και μισή σε θέμα εμφάνισης. Ειδικά όταν το βλέπω **καμία φορά σε ασημί **μου έρχεται να κάνω εμετόεγώ συνέχεια ασημί το βλέπω...
Πάντως και το ελαφρώς χρυσαφί παίζει πάρα πολύ τόσο στο sedan όσο και στο hatchback
Σενταν "Κοντρες" στα 1400