Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δοκιμή BMW 523i και 525i στους 4Τ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Δοκιμή BMW 523i και 525i στους 4Τ
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3
    4
    12
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pafos13 last edited by

      Διαβάζοντας τη δοκιμή των BMW 523i και 525i (με τους νέους κινητήρες) στους 4Τ ένα πράγμα μου κίνησε την περιέργεια: Ενώ στις καμπύλες ισχύος και ροπής, στους τροχούς, ο κινητήρας της 523 υπερτερεί σχεδόν σε όλο το εύρος των στροφών (εκτός από τις πολύ υψηλές) αυτού της 525, στις επιδόσεις η 525 είναι τουλάχιστον 1δλ ταχύτερη παντού. Σίγουρα η καλύτερη απόδοση του 'μικρού' κινητήρα οφείλεται, όπως γράφει και στη δοκιμή, στις μικρότερες απώλειες του χειροκίνητου κιβωτίου από το αυτόματο της 525. Όμως δεν θα έπρεπε να είχε και καλύτερες επιδόσεις;

      Υ.Γ Δεν ξέρω αν το θέμα αυτό ανήκει στο 'Περί αυτοκίνησης' ή πρέπει να μεταφερθεί στα 'Τεχνικά'.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pafos13 last edited by

        Διαβάζοντας τη δοκιμή των BMW 523i και 525i (με τους νέους κινητήρες) στους 4Τ ένα πράγμα μου κίνησε την περιέργεια: Ενώ στις καμπύλες ισχύος και ροπής, στους τροχούς, ο κινητήρας της 523 υπερτερεί σχεδόν σε όλο το εύρος των στροφών (εκτός από τις πολύ υψηλές) αυτού της 525, στις επιδόσεις η 525 είναι τουλάχιστον 1δλ ταχύτερη παντού. Σίγουρα η καλύτερη απόδοση του 'μικρού' κινητήρα οφείλεται, όπως γράφει και στη δοκιμή, στις μικρότερες απώλειες του χειροκίνητου κιβωτίου από το αυτόματο της 525. Όμως δεν θα έπρεπε να είχε και καλύτερες επιδόσεις;

        Υ.Γ Δεν ξέρω αν το θέμα αυτό ανήκει στο 'Περί αυτοκίνησης' ή πρέπει να μεταφερθεί στα 'Τεχνικά'.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pafos13 last edited by

          Διαβάζοντας τη δοκιμή των BMW 523i και 525i (με τους νέους κινητήρες) στους 4Τ ένα πράγμα μου κίνησε την περιέργεια: Ενώ στις καμπύλες ισχύος και ροπής, στους τροχούς, ο κινητήρας της 523 υπερτερεί σχεδόν σε όλο το εύρος των στροφών (εκτός από τις πολύ υψηλές) αυτού της 525, στις επιδόσεις η 525 είναι τουλάχιστον 1δλ ταχύτερη παντού. Σίγουρα η καλύτερη απόδοση του 'μικρού' κινητήρα οφείλεται, όπως γράφει και στη δοκιμή, στις μικρότερες απώλειες του χειροκίνητου κιβωτίου από το αυτόματο της 525. Όμως δεν θα έπρεπε να είχε και καλύτερες επιδόσεις;

          Υ.Γ Δεν ξέρω αν το θέμα αυτό ανήκει στο 'Περί αυτοκίνησης' ή πρέπει να μεταφερθεί στα 'Τεχνικά'.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Αν οι σχέσεις της 525 είναι έστω και λίγο κοντύτερες τότε το διάγραμμα της ισχύος 'μετατοπίζεται' προς τα αριστερά και ο ισχυρότερος κινητήρας έχει προβάδισμα παντού. Κάτι τέτοιο πρέπει να συμβαίνει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dragon last edited by

              Πράγματι υπάρχει διαφορά στην κλιμάκωση του χειροκίνητου και του αυτόματου κιβωτίου αλλά και στην τελική σχέση μετάδοσης. Tο αυτόματο είναι ελάχιστα πιο μακρύ αλλά διαθέτει σημαντικά πιο κοντή τελική σχέση μετάδοσης από το χειροκίνητο. Tο αποτέλεσμα είναι η 525 με το αυτόματο κιβώτιο να έχει συνολικά πιο κοντό βήμα από την χειροκίνητη 523, γεγονός που ευννοεί στον τομέα των επιδόσεων.

              Γιάννης Xαρπίδης

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr