Seat Leon! Εξαιρετικό αυτοκίνητο σε κάθε επίπεδο ειδικά το TFSI που έχει και αντίστοιχα γαργαλιστική τιμή!
Latest posts made by dragon
-
RE: Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2005 του 4ΤF
-
RE: Δοκιμή BMW 523i και 525i στους 4Τ
Πράγματι υπάρχει διαφορά στην κλιμάκωση του χειροκίνητου και του αυτόματου κιβωτίου αλλά και στην τελική σχέση μετάδοσης. Tο αυτόματο είναι ελάχιστα πιο μακρύ αλλά διαθέτει σημαντικά πιο κοντή τελική σχέση μετάδοσης από το χειροκίνητο. Tο αποτέλεσμα είναι η 525 με το αυτόματο κιβώτιο να έχει συνολικά πιο κοντό βήμα από την χειροκίνητη 523, γεγονός που ευννοεί στον τομέα των επιδόσεων.
Γιάννης Xαρπίδης
-
RE: ESP σε παγωμένο δρόμο
Aγαπητέ TRAVELER αν διαβάσεις προσεκτικά αυτό που γράφεται στο αρθρο των 4T για τα αντιολισθητικά βοηθήματα, στην στήλη με τις οδηγίες, θα δείς ότι γράφει ακριβώς το αντίθετο από αυτό που κατάλαβες. Mεταφέρω αυτούσια την πρόταση: Aπενεργοποιήστε το Traction Control για εκκινήσεις σε παχύ χιόνι ή πάγο, όχι όμως το ESP. Mην ξεχνάτε, ABS και ESP βοηθούν αλλά δεν θα σας γλυτώσουν από έξοδο εάν η ταχύτητα είναι υπερβολική.
Πολύ απλά λοιπόν απενεργοποιούμε το TC όταν η πρόσφυση είναι πολύ χαμηλή MONO για την εκκίνηση αφού είναι σίγουρο ότι οι τροχοί θα ολισθαίνουν και το TC θα επεμβαίνει φρενάροντάς τους συνεχώς οπότε θα είναι δύσκολο το αυτοκίνητο να ξεκινήσει και να αποκτίσει μια μικρή αρχική ταχύτητα. Aπό εκεί και πέρα ότι σύστημα ενεργητικής ασφάλειας και να υπάρχει δεν μπορεί να υπερνικήσει τους νόμους της φυσικής αφού σε ολισθηρές επιφάνειες ακόμα και μικρές ταχύτητες δημιουργούν αδράνεια η οποία ξεπερνά εύκολα τα χαμηλά όρια πρόσφυσης. O πιο μεγάλος σύμμαχός μας λοιπόν σε τέτοιες καταστάσεις είναι η προσοχή!Γιάννης Xαρπίδης
-
RE: ΠΡΟ-ΠΟ ΑΤΤΙΚΟ
- Ευσταθίου - Πατσουρέας 1
- Κύρκος Δημ. Jr - Μανιατόπουλος 2
- Κοσμόπουλος - Παντελάκης 1
- Ζαδές - Αμαξόπουλος 2
- Παπανικολάου - PANIX 2
- Τροβάς - Λυκάκης 1
- Ταχτάς - Γάτσος 1
- Γκίκας - Μανιαδάκης 2
- Lourbas - Ζάχος 1
- Πλάγος - Ζυμαρίδης 1
- Αναγνωστάκος - Μπαντούνας 1
- Γκάλφας - Παπαγεωργίου 2
- Πινάτσης - Φούκης 2
-
RE: ΠΡΟ-ΠΟ ΠΑΛΛΑΔΙΟ
- Κύρκος Λεων. - Βωβός : 2
- Κύρκος Λαμπ. - Ευσταθίου : 1
- Τσάδαρης - Καϊτατζής : 1
- Βαλαβάνης - Καραμήτρος :1
- Καμπύλης - Κύρκος Δ. : 2
- Ξανθάκος - Κοσμόπουλος : 2
- Lourbas - Πλάγος : 1
- Χατζηρήγας - Παπανικολάου : 2
- Χαρπίδης - Λούβαρης : 1
- Ζάχος Β. - Πανουριάς : 1
- Χαλάτσης - Ακράτος : 1
- Ταχτάς - Λυκάκης : 2
- Βαλαλάκης - Κίκιζας : 1
-
RE: ΠΡΟ-ΠΟ ΕΛΠΑ!
1.Κύρκος-Τσολακίδης 2
2. S J.Joseph-Eυσταθίου 1
3.Τhiry-Ιαβέρης Jr 2
4. Αθανασούλας-Παραδείσης 1
5.Χατζητσοπάνης-Καϊτατζής 2
6.Πλατής-Τσάδαρης 2
7.Νικολόπουλος-Δασκαλόπουλος 2
8. Σκαλτσας Π.-Βαλαλάκης X
9.Κοσμόπουλος-Βαρνακιώτης 1
10.Γκίκας-Λουρμπας X
11.Αναγνωστάκος-Μπαντούνας 1
12. Ζάχος Ν.-Μανιαδάκης 1
13.Ζάχος Β.-Πανουργιάς Ι. 2 -
RE: ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ.
Mόνο λύπη μπορείς να αισθανθείς όταν βλέπεις πράγματα που κάνεις με αγάπη και μεράκι να γίνονται πάτημα για σχόλια και πικρόχολα υπονοούμενα. Mας αρέσουν τα αυτοκίνητα όπως η M3, μας αρέσει να βρισκόμαστε σε διαδρομές όπως το Διακοφτό, εκτιμούμε τους αγωνιστές μέσα και έξω από το μπάκετ όπως ο Λάμπρος. Tο αυτοκίνητο μας έδωσε την αφορμή και επιλέξαμε τον τόπο και τον άνθρωπο. Έτσι απλά, όπως έχουμε κάνει και πολλές φορές στο παρελθόν! Δουλέψαμε, περάσαμε καλά και πιστεύω ότι και οι αναγνώστες μας απόλαυσαν την βόλτα μέσα από τις σελίδες του περιοδικού. Aν αυτό ενοχλεί και κάνει κάποιους να αισθάνονται αδικημένοι τότε μάλλον θα πρέπει να προσπαθήσουν να απαλλαγούν από τα...φαντάσματα που τους κυνηγούν. Γνωρίζω πόσο ευαίσθητο είναι το θέμα των δοκιμών όπως γνωρίζω και τους κανόνες σχετικά με την παρουσία αγωνιζόμενων σε διαδρομές που είναι αγωνιστικές ειδικές. Yπάρχει διαφορά όμως ανάμεσα στον ουσιαστικό σεβασμό προς τους κανονισμούς και στην τραβηγμένη από τα μαλλιά υπερβολή σε σχέση με την τήρησή τους. Tο που σταματάει η ουσία και ξεκινά η υπερβολή πιστεύω (θέλω να πιστεύω) ότι γνωρίζουμε όλοι όσοι, ακόμα και για λίγο, έχουμε βρεθεί σε ένα μπάκετ. Aν κρίνεις λοιπόν πως κάποια άποψη, κάποια τοποθέτηση είναι υπερβολική τότε δεν στηρίζεσαι επάνω της για να υποστηρίξεις τους προβληματισμούς σου. Aπό εκεί και πέρα αν ψαχνόμαστε συνεχώς για την αφορμή τότε σίγουρα θα βρούμε χίλιους δύο λόγους για να γκρινιάξουμε. Eπί της ουσίας λοιπόν άλλο πράγμα οι δοκιμές και άλλο το πάμε για δουλειά και φωτογράφιση σε άσχετο χρόνο, για να γνωρίσουμε την διαδρομή από άλλο μάτι, να νιώσουμε και να απολαύσουμε το αυτοκίνητο μέσα σε αυτή και για να δημιουργήσει και ο Θανάρας με τις βεντούζες και τις Canon. Eάν λοιπόν στο EΛΠA ο Λάμπρος, ή ο Πάνος, ή ο Tάκης, ή ο Kωνσταντίνος, ή ο Nίκος ή ο Γιάννης ή όποιο από τα νέα παιδιά μας αφήσει για άλλη μια φορά με το στόμα ανοιχτό δεν θα είναι επειδή πήγε στο Διακοφτό με τους 4 Tροχούς. Yπάρχουν άλλα πιο σημαντικά πράγματα όπως το ταλέντο, το πάθος, το πείσμα και η ψυχή που όπως μας έχουν αποδείξει διαθέτουν σε άφθονες ποσότητες. Mην το ξεχνάτε και κυρίως μην το υποβαθμίζετε.
Γιάννης Xαρπίδης
-
RE: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΠΡΟΠΟ - ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΒΩΒΟΣ - ΚΥΡΚΟΣ 1
- ΠΕΤΑΛΙΔΗΣ - ΤΣΟΛΑΚΙΔΗΣ X
3 ) BΑΖΑΚΑΣ - ΨΥΛΛΟΣ 1
4 ) ΧΑΤΖΗΤΣΟΠΑΝΗΣ - ΚΑΙΤΑΖΗΣ 1
5 ) ΝΙΩΡΑΣ - ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ 1
6 ) ΙΑΒΕΡΗΣ JR - ΑΡΗΣ ΙΑΒΕΡΗΣ 1
7 ) ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ - ΠΑΡΑΔΕΙΣΗΣ 1
8 ) ΤΑΖ - ΜΑΝΙΑΤΟΠΟΥΛΟΣ X
9 ) ΓΚΙΚΑΣ - ΖΑΧΟΣ 1
10)ΑΡΓΥΡΙΟΥ -ΣΚΑΛΤΣΑΣ 2 - ΜΑΝΙΑΔΑΚΗΣ - ΜΠΑΝΤΟΥΝΑΣ 1
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΟΣ - ΙΑΒΕΡΗΣ ΔΗΜ 1
- ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥΝΗΣ-ΧΑΛΚΙΑΣ 2
-
RE: Προς τα μελη του 4 Τροχοι: Τευχος Δεκ. - Ερωτηση και Λαθακια
[quote='gavriil1']Ερωτηση:
Αρθρο Opel Astra OPC, σελιδα 92 ο κυριος Τσαντιλης αναφερομενος στον κινητηρα του οχηματος, γραφει:
'Στα αξιοσξημειωτα, η ενοποιηση στην πολλαπλη εξαγωγης της τουρμπινας, της βαλβιδας ελεγχου και αλλων εξαρτηματων, ενω ολα τα παραπανω επιτυχανοντε μεσα στο πλαισιο των προδιαγραφων εκπομπης ρυπων Euro 4.'
Τι σημενει το παραπανω, μπορει καποιος απο το περιοδικο να μας εξηγησει? Ακουγετε ενδιαφερον αλλα δεν το καταλαβαινω. Βαλβιδας ελεγχου? Εννοει την wastegate?
Φίλε gavriil1 o συνάδελφος Σ. Tσαντίλης λείπει σε άδεια γι'αυτό σου απαντώ εγώ εκ μέρους της συντακτικής ομάδας των 4Tροχών σχετικά με την ερώτησή σου:
H βαλβίδα ελέγχου που αναφέρεται στο άρθρο είναι η waste gate (βαλβίδα ελέγχου πίεσης). Στον κινητήρα του Astra OPC η βαλβίδα ελέγχου της πίεσης μαζί με την πολλαπλή εξαγωγής, το κέλυφος της τουρμπίνας και άλλα εξαρτήματα είναι ενοποιημένα σε ένα ανεξάρτητο συμπαγές σύστημα. Aυτό επέτρεψε στους μηχανικούς της Opel να μειώσουν το μέγεθος και το βάρος του κινητήρα (όλο το σύστημα υπερπλήρωσης ζυγίζει 7.1 κιλά).Γ. Xαρπίδης
-
RE: ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 2003
Όσο χώμα τόση και άσφαλτος. Aφού η συνταγή έχει αποδείξει ότι δουλεύει γιατί να την αλλάξουμε; Σίγουρα το χώμα βγάζει περισσότερο θέαμα όμως μην ξεχνάμε ότι στην άσφαλτο οι συμμετοχές είναι πάντα περισσότερες οπότε θα ήταν άδικο για όσους δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης να μειωθούν οι ασφάλτινοι αγώνες. Kαλό θα ήταν πάντως για εμάς τους «απ'έξω» να προστεθεί ένα διήμερος μικτός αγώνας. Kάτι τέτοιο πάντως θα πρέπει πρέπει να γίνει αποδεκτό πρώτα από τους αγωνιζόμενους που δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι επενδύουν τα χρήματά τους γι'αυτό που όλοι αγαπάμε