-
Στην Ελλάδα το Subaru Justy
H αντιπροσωπεία της Subaru ανακοίνωσε την έναρξη εισαγωγής του Justy G3X στη χώρα μας, επιστρέφοντας μετά από πολλά χρόνια στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων.
Εξελιγμένο σε συνεργασία με τη Suzuki και βασισμένο στο Ignis, το G3X είναι 5θυρο και, όπως όλα τα Subaru, τετρακίνητο. Θα προσφέρεται με 16βάλβιδο κινητήρα 1328 κ.εκ. με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, ο οποίος αποδίδει 94 ίππους.
Η τιμή του είναι 15.750 ευρώ με πλούσιο εξοπλισμό, που περιλαμβάνει ABS, 4 αερόσακους, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες, ραδιο-CD με 6 ηχεία, προβολείς ομίχλης και ζάντες αλουμινίου.
Το χρηματοδοτικό πρόγραμμα που ανακοίνωσε η Subaru για το νέο Justy προβλέπει 35% προκαταβολή και άτοκο διακανονισμό σε 36 μήνες.
-
Στην Ελλάδα το Subaru Justy
H αντιπροσωπεία της Subaru ανακοίνωσε την έναρξη εισαγωγής του Justy G3X στη χώρα μας, επιστρέφοντας μετά από πολλά χρόνια στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων.
Εξελιγμένο σε συνεργασία με τη Suzuki και βασισμένο στο Ignis, το G3X είναι 5θυρο και, όπως όλα τα Subaru, τετρακίνητο. Θα προσφέρεται με 16βάλβιδο κινητήρα 1328 κ.εκ. με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, ο οποίος αποδίδει 94 ίππους.
Η τιμή του είναι 15.750 ευρώ με πλούσιο εξοπλισμό, που περιλαμβάνει ABS, 4 αερόσακους, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες, ραδιο-CD με 6 ηχεία, προβολείς ομίχλης και ζάντες αλουμινίου.
Το χρηματοδοτικό πρόγραμμα που ανακοίνωσε η Subaru για το νέο Justy προβλέπει 35% προκαταβολή και άτοκο διακανονισμό σε 36 μήνες.
-
Στην Ελλάδα το Subaru Justy
H αντιπροσωπεία της Subaru ανακοίνωσε την έναρξη εισαγωγής του Justy G3X στη χώρα μας, επιστρέφοντας μετά από πολλά χρόνια στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων.
Εξελιγμένο σε συνεργασία με τη Suzuki και βασισμένο στο Ignis, το G3X είναι 5θυρο και, όπως όλα τα Subaru, τετρακίνητο. Θα προσφέρεται με 16βάλβιδο κινητήρα 1328 κ.εκ. με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, ο οποίος αποδίδει 94 ίππους.
Η τιμή του είναι 15.750 ευρώ με πλούσιο εξοπλισμό, που περιλαμβάνει ABS, 4 αερόσακους, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες, ραδιο-CD με 6 ηχεία, προβολείς ομίχλης και ζάντες αλουμινίου.
Το χρηματοδοτικό πρόγραμμα που ανακοίνωσε η Subaru για το νέο Justy προβλέπει 35% προκαταβολή και άτοκο διακανονισμό σε 36 μήνες.
-
Η τετρακίνηση είναι σαν του ignis ή σαν των υπόλοιπων subaru?
-
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Η τετρακίνηση είναι σαν του ignis ή σαν των υπόλοιπων subaru?Μάντεψε!!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Η τετρακίνηση είναι σαν του ignis ή σαν των υπόλοιπων subaru?
Μάντεψε!!
Η τετρακίνησή του είναι από το Impreza WRC, με τρία ενεργά ηλεκτρουδραυλικά διαφορικά.
-
Αν είναι έτσι Pai Mei πάω πάσο, καθώς είχα ξενερώσει γιατί κατασκευάζεται (πιθανότατα) στην Ουγγαρία...
-
Ξεκόλλα λαγουδάκο.
-
Αν έχει τρία διαφορικά η τιμή είναι καλή.
-
Λοιπόν συγγνώμη για το μπέρδεμα (που εγω ξεκίνησα )
Το Justy είναι 100% ίδιο με το Ignis και έχουν την ίδια τετρακίνηση η οποία είναι πολύ απλή με μεσαίο συνεκτικό συμπλέκτη και όχι σαν του Imprezza
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Λοιπόν συγγνώμη για το μπέρδεμα (που εγω ξεκίνησα )Το Justy είναι 100% ίδιο με το Ignis και έχουν την ίδια τετρακίνηση η οποία είναι πολύ απλή με μεσαίο συνεκτικό συμπλέκτη και όχι σαν του Imprezza
παρακαλούνται οι διαχειριστές, να σου ρίξουν 3 μέρες temporary ban, για να μάθεις να παραπληροφορείς τον κοσμάκη!
-
Δεν πειράζει κάνουμε και καμιά πλακίτσα Ευχαριστούμε ΙΚΕ για τη διευκρίνηση.
Πιστεύεται ότι τα Justy/Ignis κοντράρουν το Terios;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Λοιπόν συγγνώμη για το μπέρδεμα (που εγω ξεκίνησα )
Το Justy είναι 100% ίδιο με το Ignis και έχουν την ίδια τετρακίνηση η οποία είναι πολύ απλή με μεσαίο συνεκτικό συμπλέκτη και όχι σαν του Imprezza
παρακαλούνται οι διαχειριστές, να σου ρίξουν 3 μέρες temporary ban, για να μάθεις να παραπληροφορείς τον κοσμάκη!
-
Ο χρήστης BugsBunny έγραψε:
Δεν πειράζει κάνουμε και καμιά πλακίτσα Ευχαριστούμε ΙΚΕ για τη διευκρίνηση.Πιστεύεται ότι τα Justy/Ignis κοντράρουν το Terios;
μάλλον όχι. Το Τέριος πρέπει να έχει μόνιμη 4κίνηση.
-
To Terios είνια πολύ καλύτερο εκτός δρόμου, έχει μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων, τετρακίνηση με 3 διαφορικά απο τα οποία το μεσαίο κλειδώνει τελείως και το πίσω είναι περιορισμένης ολίσθησης και μεγάλη απόσταση απο το έδαφος.
-
Σωστά... και όμως θα ήταν πολύ καλό να υπήρχαν μερικά ανταγωνιστικά μοντέλα του Terios με 5 πόρτες, μικρό κόστος απόκτησης, κάποιες στοιχειώδεις ικανότητες εκτός δρόμου με απόσταση από το έδαφος πάνω από 18-19cm και μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος...
Ίδωμεν στο μέλλον ίσως με το νέο Terios, αν κάποτε βγει... -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
To Terios είνια πολύ καλύτερο εκτός δρόμου, έχει μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων, τετρακίνηση με 3 διαφορικά απο τα οποία το μεσαίο κλειδώνει τελείως και το πίσω είναι περιορισμένης ολίσθησης και μεγάλη απόσταση απο το έδαφος.Έχεις δίκιο ΙΚΕ.
Όμως προσωπικά το Τerios μου είναι απολύτως απεχθές.
Διότι:-Δεν είναι καλύτερο από ένα Jimny εκτός δρόμου, που είναι και περίπου στα ίδια λεφτά.
-Είναι απαίσιο εντός δρόμου.
-Έχει φρικτή θέση οδήγησης
-Είναι απίστευτα στενό, ψηλό, κοντό, εντελώς ακατάλληλες διαστάσεις για ταχύτητες μεγαλύτερες των 120.
-Moυ τη σπάει πάρα πολύ το σχήμα του.
-
Συμφωνώ σε όλα, εκτός απο τους -λίγο- καλύτερους χώρους είναι μέγιστη βλακεία να πάρει κάποιος Τέριος αντί για Jimny.
Ta ignis/justy Πάντως είναι μια πολύ καλή ενδιάμεση λύση, σαν μίνι-SUV
-
http://www.subaru.gr/lineup/justy/model/index.html
- to ειδα και σε διαφημιση εφημεριδας!
αστραπιεα η subaru
- to ειδα και σε διαφημιση εφημεριδας!
Νέο Subaru Justy