-
Nissan caught cheating with supposed 'ring times?
Porsche has accused Nissan of cheating in the GT-R's record at Nurburgring
Porsche has accused Nissan of cheating in the GT-R's record bid at the Nurburgring racetrack.
Porsche has just run its own back-to-back tests with the Japanese company's GT-R supercar and says it could not get within 25 seconds of Nissan's claimed record time of seven minutes 29 seconds in April.It also found its 911 Turbo and GT2 were both quicker than the GT-R.
'This wonder car with 7:29 could not have been a regular series production car,' says August Achleitner, the 911 product chief for Porsche, speaking to the CARSguide at the Australian press preview of the latest 911 Cabrio.
'For us, it's not clear how this time is possible. What we can imagine with this Nissan is they used other tyres.'
He believes the time achieved by Nissan with ex-Formula One driver Toshio Suzuki would only be possible with a semi-slick race-style tyre.
Achleitner says Porsche took a standard GT-R, running on regular road tyres, and ran it around the Nurburgring within two hours of its own cars, on the same day with exactly the same weather conditions.
He says there was no tweaking of any kind and the GT2 and Turbo both ran on regular Porsche road tyres, the Michelin Sport Cup.
'We bought the car in the US. We drove a GT-R with new tyres,' he says.
Achleitner was initially protective of the exact lap times, which were run during a program when Porsche also compared its upcoming four-door Panamera with a range of potential rivals.
But he eventually revealed his team clocked the GT-R at 7 minutes 54 seconds, with the 911 Turbo managing 7:38 and the GT2 getting down to 7:34.
The laps were not run by Porsche's usual hot-lap specialist, former world rally champion and race winner Walter Rohrl, but one of the company's chassis development engineers who is an expert on the Nurburgring.
Achleitner says the back-to-back comparison was run because Porsche was concerned by Nissan's claims for the GT-R, which is heavier than the 911 with similar power.
'The Nissan is a good car. I don't want to make anything bad with my words,' he says.
'It's a very consistent car. But this car is about 20 kilos heavier than the Turbo . . .'
In the end, Porsche believes its testing has achieved the right lap times for the Skyline GT-R and benchmarked it against its own 911 heroes in the right context.
'For us it has been clearly the result. This technical puzzle now fits together. With the other numbers we had problems to understand it,' he says.
-
θα τα νιωθει και οταν δε κινει τη πορσε... φοβαμαι οτι με το gtr θα τα νιωθει και οταν τη κινει και μαλιστα σε περιεργες κοιλοτητες..
η νισσαν εδειξε οτι με σαφως λιοτερα λεφτα μπορει να χτυπησει οποιοδηποτε elite car...δε νομιζω να το αμφισβητει κανεις αυτο...και εννοειται οτι η μουρη του gtr δε συγκρινεται με φερραρι, λαμπο και πορσε (αυτο παει και ρχεται πια)!
υπαρξιακα μαλλον αποκτησαν αλλες εταιρειες πια...
-
Εμένα το θέμα μου είναι με το ότι ακόμα και να είναι ταχύτερο από την Porsche δεν έγινε κάτι... Επειδή βγάλαν οι Ιάπωνες μια σούπερ βολίδα δεν σημαίνει ότι θα το κλείσει το μαγαζί η Porsche και ο Rohrl θα το ρίξει στο πλέξιμο.
Για μένα το πιο αξιόπιστο 'πεδίο μάχης' για εταιρείες είναι οι αγώνες αυτοκινήτου (έστω και αν τα αγωνιστικά απέχουν από τα αντίστοιχα δρόμου αλλά η κατηγορία GT που αφορά τα συγκεκριμένα μοντέλα δεν έχει φοβερές διαφορές).
Δε ρεστ ιζ μάρκετινγκ. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Για μένα το πιο αξιόπιστο 'πεδίο μάχης' για εταιρείες είναι οι αγώνες αυτοκινήτου (έστω και αν τα αγωνιστικά απέχουν από τα αντίστοιχα δρόμου αλλά η κατηγορία GT που αφορά τα συγκεκριμένα μοντέλα δεν έχει φοβερές διαφορές).
Δε ρεστ ιζ μάρκετινγκ.Κάνε λίγο υπομονή
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Στη σύγκριση GT-R με ενωμένες δυνάμεις Porsche έχω να πω ότι μπορεί ναι μεν η Σάσα Μπάστα (τυχαίο παράδειγμα) να παίρνει καλύτερες πίπες από την Jessica Alba (επίσης τυχαίο παράδειγμα που και πάλι η διαφορά θα είναι ...οριακή) αλλά αυτό επ' ουδενί δεν την καθιστά πιο επιθυμητή και καλύτερη ως γκόμενα από την Jessica...θεικο!!!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Στη σύγκριση GT-R με ενωμένες δυνάμεις Porsche έχω να πω ότι μπορεί ναι μεν η Σάσα Μπάστα (τυχαίο παράδειγμα) να παίρνει καλύτερες πίπες από την Jessica Alba (επίσης τυχαίο παράδειγμα που και πάλι η διαφορά θα είναι ...οριακή) αλλά αυτό επ' ουδενί δεν την καθιστά πιο επιθυμητή και καλύτερη ως γκόμενα από την Jessica...
θεικο!!!
η Μπαστα μαλλον βγαζει πιο αγρια γουστα απο την 'ευθραυστη' Αλμπα...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Εμένα το θέμα μου είναι με το ότι ακόμα και να είναι ταχύτερο από την Porsche δεν έγινε κάτι... Επειδή βγάλαν οι Ιάπωνες μια σούπερ βολίδα δεν σημαίνει ότι θα το κλείσει το μαγαζί η Porsche και ο Rohrl θα το ρίξει στο πλέξιμο.
Για μένα το πιο αξιόπιστο 'πεδίο μάχης' για εταιρείες είναι οι αγώνες αυτοκινήτου (έστω και αν τα αγωνιστικά απέχουν από τα αντίστοιχα δρόμου αλλά η κατηγορία GT που αφορά τα συγκεκριμένα μοντέλα δεν έχει φοβερές διαφορές).
Δε ρεστ ιζ μάρκετινγκ.Οι αγώνες δεν είναι μάρκετινγκ σήμερα δλδ...
-
Τα Γιαπωνέζικα σουπερ-καρς ποτέ δεν με ενθουσίαζαν! (στο τιμόνι πάντα ) εκτός από το NSX .Αλλά το DATSUN πλέον μου έκανε φοβερή εντύπωση και εξωτερικά αλλά και πόσο αποτελεσματικό είναι σε κάθε είδους επιφάνεια όπως πχ στο TOP GEAR ο τρόπος που στην 'πίστα' ήταν μοναδικός με αποτέλεσμα έναν κορυφαίο χρόνο.
Και όλα αυτά από ένα τετραθέσιο αυτοκίνητο και διαθέτοντας όλα τα 'κομφόρ' που έχει η σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία και επιβάλλοντας τιμολογιακή πολιτική πέρα από κάθε φαντασία ευνοϊκή για τον καταναλωτή σε σύγκριση πάντα με τους Ευρωπαίους αντιπάλους.
Οπότε ας σταματήσει την κλάψα η Porsche και να φουκώσει λίγο την 911 γιατί δείχνει μισή μερίδα μπροστά στο GT-R -
Ο χρήστης Nick έγραψε:
Οπότε ας σταματήσει την κλάψα η Porsche και να φουκώσει λίγο την 911 γιατί δείχνει μισή μερίδα μπροστά στο GT-RΑυτό για κάποιους είναι καλό
-
οι αγωνες δεν εχουν καμια σχεση. παιρνεις το αμαξι και αλλαζεις τα παντα και??? καμια σχεση με το αυτοκινητο δρομου , οι περισσοτερες τεχνολογιες απαγορευονται στους αγωνες.οποιο αμαξι ταιριαζει καλυτερα στους κανονισμους κερδιζει.
edit:και για παρα πολλους λογους το gtr θα κερδιζε εργοστασιακους αγωνες
-
Earlier this week we reported on accusations hurled by Porsche towards Nissan, accusing the Japanese carmaker of falsifying the blistering Nurburgring lap time of 7m 29s recorded for the GT-R back in May.
The accusations managed to reach the upper echelons of Nissan management, prompting representatives at this week’s Paris Motor Show to state emphatically that the times recorded for the GT-R around the Nurburgring were achieved 'on absolutely standard tires which are available to customers in the showroom,' and that any sort of slick tires were never used.
A Porsche chassis engineer took a standard GT-R bought in the United States with regular road tires, and tested it on the same day against a Porsche 911 GT2 and a Porsche 911 Turbo. According to Porsche, the GT-R posted a time of 7m 54s, with the 911 Turbo managing 7m 38s and the 911 GT2 getting down to 7m 34s.
Porsche's contention that the GT-R takes 7m 54s to lap the 'Ring adds a rather significant 25 seconds to the lap time recorded by Nissan's chief test driver Tochio Suzuki. Nissan stated that they were at a loss as to why Porsche was unable to replicate the GT-R's blistering time around the Nurburgring, putting it down to differences between the drivers.
Speaking with Drive, Nissan's European spokesman Neil Reeve stated that Nissan continues to 'absolutely maintain (that) Tochio Suzuki pounded thousands of laps and got to know every inch of the Nurburgring and hence set that fabulous lap.”
Reeves went on to comment that it was 'flattering that Porsche have bought themselves a GT-R and flown it to Germany' for testing, but that 'the people who'd buy a GT-R or 911 Turbo are not the type of people to make a purchase like that lightly.” He also reaffirmed that the GT-R has beat the 911 Turbo during a number of independent tests for both acceleration and circuit lap times.
-
Oh boy....Αυτά είναι!! Ο πόλεμος άρχισε!!!!
-
το κακο με τη πορσε ειναι το σκαραβαιο της τον εχει φτασει στα ορια της εξελιξης του και δε μπορει καλα καλα να περασει το νισαν ή εστω φτυνει αιμα να ειναι μπρος του
μολις βγαλει καμια σπεκ εκδοση η νισαν με εξτρα αλογα και ακομα πιο χαρντκορ καταστασεις σε αναρτηση λαστιχα τι θα κανουν οι λουκανικομαγκες????
υ.γ. ειμαι καργα αντι911ακιας σορυ δε μπορω να κρυφτω
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
μολις βγαλει καμια σπεκ εκδοση η νισαν με εξτρα αλογα και ακομα πιο χαρντκορ καταστασεις σε αναρτηση λαστιχα τι θα κανουν οι λουκανικομαγκες????
Όλο και κάτι θα βρούνε...
Είναι καλύτερη η νάιν ηλέβεν λέμε!!!
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
το κακο με τη πορσε ειναι το σκαραβαιο της τον εχει φτασει στα ορια της εξελιξης του και δε μπορει καλα καλα να περασει το νισαν ή εστω φτυνει αιμα να ειναι μπρος τουμολις βγαλει καμια σπεκ εκδοση η νισαν με εξτρα αλογα και ακομα πιο χαρντκορ καταστασεις σε αναρτηση λαστιχα τι θα κανουν οι λουκανικομαγκες????
υ.γ. ειμαι καργα αντι911ακιας σορυ δε μπορω να κρυφτω
To GT-R (ομοιως και το R8) πηγαν και ανταγωνιστηκαν ενα μοντελο το οποιο εχει μπει στην παραγωγη επισημα απο τον Απριλιου του 2004 (GT-R στο Japan Δεκεμβρη του 2007- Ευρωπη λογικα Δεκεμβρη 2008 και το R8 επισης το 2007). Μιλαμε για μια διαφορα τεχνολογικης προοδου 3 χρονων.
Φυσικα και ολοι εμεις εδω δεν γνωριζουμε αν οντως εχει φτασει στο οριο η εξελιξη της 911 αλλιως δεν θα εβγαινε εδω και 30+ χρονια καινουργια version.
Προσωπικα δεν το βρισκω και τοσο παραδοξο οτι το skyline ειναι καλυτερο απο την 997 (οριακα παντα) και καλα κανει και ειναι. Ας τους τσιτωσουν και λιγο τους μηχανολογους εκει στο Zuffenhausen να κανουν την 998 καλυτερη
Φυσικα υπαρχει παντα και η πιθανοτητα να δουμε το τελος της ''τερμα πισω μοτερ εποχης'' για την 911 (λιγο απιθανο το θεωρω το σεναριο αυτο βεβαιαι), απο την αλλη ομως θα παψει να ειναι 911 οποτε μπαινουν αλλα πραγματα στη μεση μετα. Προσωπικα ειμαι in favour της 911 απο μικρο παιδι οποτε οτι και να λεμε Αυτο δεν σημαινει φυσικα οτι δεν σεβομαι του τι ''εργαλειο'' ειναι το GT-R και τι ιστορια κουβαλαει πισω του. Κατι που φυσικα δεν βλεπω να ισχυει για πολλα ατομα εδω μεσα ισοπεδωνοντας με τις αποψεις τους.υ.γ. Τι το κακο εχει να εισαι λουκανικομαγκας ωρε? Ας ειχα εδω τωρα μερικα περιποιημενα. Δεν πειραζει μολις μου ελυσες και το προβλημα του τι θα παω να φαω αυριο
-
..........PORSCHE 911 TURBO 997 MK II 500+PS ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ +PDK
H' NA ΤΟ ΠΑΩ ΛΙΓΟ ΠΟΙΟ ΠΕΡΑ.......
..........PORSCHE TURBO 998 550PS -200KG KAI ME ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ 959
ΣΕ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ?Dr. Ing. h.c. F PORSCHE. ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ.
SPESIAL GUEST walter roerlΕΙΔΙΚΗ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΟΥΣ ΚΑΙ ΙΤΑΛΟΥΣ
-
Θα σε παρακαλούσα να γράφεις με πεζούς χαρακτήρες.
Ευχαριστώ. -
Η 911 ακόμα και στο επίπεδο επιδόσεων που είναι να παραμείνει ή να βελτιωθεί ελαφρώς ανεβάζοντας απλά τα άλογά της, θα συνεχίσει να πουλάει σε κάθε γενιά της ακόμα κι αν απλά εκσυγχρονίζεται εμφανισιακά καθώς 'εχει καταφέρει να γίνει αξία στην αυτοκίνηση πια και τις οριακές τους επιδόσεις όπου υπερέχει το ένα αμάξι έναντι του άλλου δεν θα τις δει ούτε το 5% των ιδιοκτητών. Για τα μάτια του κόσμου είναι τα συγκριτικά σε πίστες που βγάζουν διαφορές 1 sec.
Εγώ πάντως είμαι υπέρ του GT-R γιατί είναι αληθινό κατόρθωμα να προσφέρει τόσα πολλά σε τέτοια τιμή. -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Μα για τους περισσότερους είναι καλύτερη η 911 και θα παραμείνει....
Ποιός νοιάζεται για τους χρόνους στο Ring ?
Ευχαρίστως θα έπαιρνα 911 και ας έχει τα διπλά χρήματα..
Για GT-R ούτε που θα το σκεφτόμουν...Καλύτερη στο 'πουλ-μουρ', ναι, είναι αδιαμφησβήτητα.
Γιατί στο δρόμο (όχι στο 'Ring κατ'ανάγκη), καθώς το προσυπογράφουν συντάκτες αυτοκινητιστικού τύπου ανά τον κόσμο,δεν είναι.
Αν και υποψιάζομαι ότι οι ύπουλοι οι Ιάπωνες τους έχουν λαδώσει!
Εν πάσει περιπτώσει.Γούστα είν'αυτά.
Άλλοι επιθυμούν το όνομα και άλλοι την ουσία.
-
Πάντως η Πόρσε με την ιστορία, τις δάφνες και το πουλ μουρ που έχει είναι προτιμητέα από τους περισσότερους. Δεν θα είναι έκπληξη όμως για μένα αυτό το Νισσάν να είναι καλύτερο έστω και για λίγο. Μην ξεχνάμε ότι η Πόρσε έχει αγκυλωθεί στο σύμβολό της, την σειρά 911, και σε μερικά πράγματα που πρέπει να βελτιωθεί, το αναβάλλει.
Πάντως σε κάθε περίπτωση αξίζουν συγχαρητήρια στη Νισσάν γιατί για τρίτη φορά βγάζει λαγό από το καπέλλο της στη συγκεκριμένη κατηγορία όπου, και εκτός από την υπόλοιπη γκάμα της είναι και, το κυριώτερο, πολύ λίγοι τολμούν και ακόμη λιγότεροι πετυχαίνουν. Να υπενθυμίσω την προιστορία της :
Nissan 240z τη δεκαετία το '70 (έπαιξε πολύ λίγο σε Ευρώπη, υπάρχουν φανατικοί οργανωμένοι σε club σε όλο τον κόσμο)
Νissan Skyline αρχές ΄90 και
Nissan GT-R τώραΝομίζω ότι κανένας άλλος Ιάπωνας δεν το έχει καταφέρει, και αυτό δείχνει πολλά.
Nissan GT-R