-
Ο χρήστης kosmich έγραψε:
ρε παιδιά μια ερώτηση είναι δυνατόν η g 170 να κάει πιο λίγο από την 120αρα σε πραγματικές συνθήκες (πολη-επαρχιακός-εθνική) ?Βεβαίως, αυτό είναι πρόοδος διαμέσου της τεχνολογίας.
-
είναι δυνατόν η g 170 να κάει πιο λίγο από την 120αρα σε πραγματικές συνθήκες (πολη-επαρχιακός-εθνική) ?
Όλα είναι δυνατά, του σπανού τα γένια μόνο δεν βγαίνουν.
Δες όμως στην πράξη από το sprtmonitor, ότι η 170άρα είναι 13%+ πιο λαίμαργη από την 120άρα, ότι θα περίμενε στην πράξη κάποιος δηλαδή.
Το δείγμα βέβαια είναι πολύ μικρό και στις δύο περιπτώσεις, καλό είναι να περιμένεις να το επιβεβαιώσεις ή να το διαψεύσεις και από αλλού, και όχι από τα προσπέκτους. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
είναι δυνατόν η g 170 να κάει πιο λίγο από την 120αρα σε πραγματικές συνθήκες (πολη-επαρχιακός-εθνική) ?
Όλα είναι δυνατά, του σπανού τα γένια μόνο δεν βγαίνουν.
Δες όμως στην πράξη από το sprtmonitor, ότι η 170άρα είναι 13%+ πιο λαίμαργη από την 120άρα, ότι θα περίμενε στην πράξη κάποιος δηλαδή.
Το δείγμα βέβαια είναι πολύ μικρό και στις δύο περιπτώσεις, καλό είναι να περιμένεις να το επιβεβαιώσεις ή να το διαψεύσεις και από αλλού, και όχι από τα προσπέκτους.Ακριβώς έτσι.Είναι μεν νέα τεχνολογία,ακόμα εξελίξιμη (με δυσκολίες),αλλά δεν αποτελεί πανάκεια.
Προς το παρόν είναι ένας εξαιρετικός τρόπος δραματικής μείωσης των ρύπων,αλλά τη βελτίωση της αποδοτικότητας του κινητήρα την επιβεβαιώνει στην πράξη, όταν μιλάμε για κινητήρες με προφίλ προορισμένο στην καθημερινή χρήση.Για το λόγο αυτό έχει πιο καλή απόδοση και αποτελέσματα στην έκδοση του 1,4tjet των 135/140 ίππων,αντί σε αυτήν των 170 ίππων.Η ουσία παραμένει δηλ. ότι αν ζητήσεις από την τουρμπίνα δύναμη....τότε αρχίζει το ρούφηγμα.Έτσι και αλλιώς το ζητούμενο της βελτίωσης των επιδόσεων ενός κινητήρα με ταυτόχρονη μείωση της κατανάλωσης,σε κινητήρες υψηλών επιδόσεων,παίζει πρωταρχικό ρόλο μέχρι ένα ορισμένο σημείο.Δεν μιλώ καν για κινητήρες supercar όπου εκεί οι προτεραιότητες είναι τελείως διαφορετικές (για την ακρίβεια στο Maranello ούτε που θέλουν να ακούσουν για mair....που έτσι και αλλιώς δεν επιτρέπει το στροφάρισμα πάνω από τις 7000 στροφές).
Αυτά έγιναν αντιληπτά στην περίπτωση του Abarth Punto Evo και ιδίως στην περίπτωση του twinair (όπου εκεί για να διατηρηθούν οι χαμηλές καταναλώσεις στο eco mode παρεμβαίνουν και ηλεκτρονικά φίλτρα).
Δεν μένει παρά να περιμένουμε το step 2 (διπλασιασμός των ηλεκτροβαλβίδων στην πλευρά της εισαγωγής και αυτό όχι νωρίτερα από τρια-τέσσερα χρόνια) και ακολούθως του step 3 (επέκταση της εφαρμογής στην πλευρά της εξαγωγής,αν η αύξηση του όγκου της κεφαλής και το κόστος το επιτρέψουν και αυτό όχι νωρίτερα από μια δεκαετία).
-
ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας....επιβεβαιώσατε αυτά που σκεφτόμουν και γώ....
δε μπορώ να καταλάβω για πιο λόγο δεν βάλανα το ΜΑ 135 ps στο G και βάλανε το Τ-JET......
το αγοραστικό κοινό του φτωχού Νότου δε το σκέφτηκαν? -
Ο χρήστης kosmich έγραψε:
ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας....επιβεβαιώσατε αυτά που σκεφτόμουν και γώ....
δε μπορώ να καταλάβω για πιο λόγο δεν βάλανα το ΜΑ 135 ps στο G και βάλανε το Τ-JET......
το αγοραστικό κοινό του φτωχού Νότου δε το σκέφτηκαν?εγώ δεν μπορώ να καταλάβω που κολλάς ...
θες να έχεις οτι πιο χαιτ τεκ υπάρχει η θές την ουσία??
γιατί επί της ουσίας ο 120αρης t-jet της g (που καμία σχέση δεν έχει με τον 120αρη την μιτο) έχει τρομερά χαρακτη λειτουργίας σε όλο το φάσμα των στροφών και είναι και euro5...\η δε διαφορά στην κατανάλωση είναι από αμελητέα ως ανύπαρκτη... -
κολλάω στο οτι θα ήθελα να είναι με το πιο εξελιγμένο κινητήρα των Ιταλών,το ΜΑ.
και επίσης στην Ευρώπη αγοράζουν οι περισσότεροι diesel και 170 ps.δε νομίζω να πουλάει ο 120άρης...γνώμη μου -
Το να τους έχει μείνει στοκ t-jet και μόλις τελειώσει να βάλουν κ σε αυτό τον μικρό m-air σας πέρασε από το μυαλό;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Το να τους έχει μείνει στοκ t-jet και μόλις τελειώσει να βάλουν κ σε αυτό τον μικρό m-air σας πέρασε από το μυαλό;Στη σημερινή εποχή του JIT αυτό πως μπορεί να συμβεί???
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το να τους έχει μείνει στοκ t-jet και μόλις τελειώσει να βάλουν κ σε αυτό τον μικρό m-air σας πέρασε από το μυαλό;
Στη σημερινή εποχή του JIT αυτό πως μπορεί να συμβεί???
όπως φόρεσε το exeo 1.8 20VT στις αρχές και τώρα φορά TSI.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
εγώ δεν μπορώ να καταλάβω που κολλάς ...
θες να έχεις οτι πιο χαιτ τεκ υπάρχει η θές την ουσία??
γιατί επί της ουσίας ο 120αρης t-jet της g (που καμία σχέση δεν έχει με τον 120αρη την μιτο) έχει τρομερά χαρακτη λειτουργίας σε όλο το φάσμα των στροφών και είναι και euro5...\η δε διαφορά στην κατανάλωση είναι από αμελητέα ως ανύπαρκτη...Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω από που κι ως που δεν έχει καμία σχέση ο 120άρης της Giulietta με τον 120άρη της Mito.
Περιμένω να μου απαριθμήσεις πάνω από 10 αλλαγές.
Γιατί παραπληροφορείτε τον κόσμο? Ποιό το όφελος σας?
Ακρίβως ίδιος είναι ο κινητήρας και όλη η διαφορά θα είναι στον καταλύτη για να γίνει euro5 και στον προγραμματισμό της ECU για την σωστή διαχείριση της δύναμης ελέω 6αριού κιβωτίου έναντι 5 σχέσεων....
Αν αυτό εσύ το βαπτίζεις καμία σχέση τότε τι να πω....Απλά μας διαβάζουν και ας προσέχουμε τι γράφουμε παρακαλώ.... -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
εγώ δεν μπορώ να καταλάβω που κολλάς ...
θες να έχεις οτι πιο χαιτ τεκ υπάρχει η θές την ουσία??
γιατί επί της ουσίας ο 120αρης t-jet της g (που καμία σχέση δεν έχει με τον 120αρη την μιτο) έχει τρομερά χαρακτη λειτουργίας σε όλο το φάσμα των στροφών και είναι και euro5...\η δε διαφορά στην κατανάλωση είναι από αμελητέα ως ανύπαρκτη...Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω από που κι ως που δεν έχει καμία σχέση ο 120άρης της Giulietta με τον 120άρη της Mito.
Περιμένω να μου απαριθμήσεις πάνω από 10 αλλαγές.
Γιατί παραπληροφορείτε τον κόσμο? Ποιό το όφελος σας?
Ακρίβως ίδιος είναι ο κινητήρας και όλη η διαφορά θα είναι στον καταλύτη για να γίνει euro5 και στον προγραμματισμό της ECU για την σωστή διαχείριση της δύναμης ελέω 6αριού κιβωτίου έναντι 5 σχέσεων....
Αν αυτό εσύ το βαπτίζεις καμία σχέση τότε τι να πω....Απλά μας διαβάζουν και ας προσέχουμε τι γράφουμε παρακαλώ....αυτό ανέφερε η ίδια η αρ και αυτό διαπίστωσα και εγώ οδηγόντας τα 2 μοτέρ...
τι όφελος λες να έχω??
εκφράσεις του στυλ απαριθμησε μου 10 αλλαγές είναι για γέλοια...
γιατί
1τον δεν είσαι σε θέση να αξιολογήσεις τις ενδεχόμενες αλλαγές
2τον δεν ενδιαφέρουν τον τελικό καταναλωτή...
μάλλον εσύ θα ξέρεις κάτι παραπάνω...
η αποψη μου είναι σταθερή και αμετάβλητη...
κοινώς... κάνε την κωλοτούμπα σου και άσε τα ποστ για δημιουργία εντυπώσεων... -
First of all the 120 HP 1.4TB is the ideal engine for those in search of a car that can handle city traffic effortlessly while keeping running costs to a minimum. The turbo engine guarantees prompt response even at low revs (maximum torque is achieved at just 1,750 revs) while Start&Stop, in the city, makes it possible to cut consumption and harmful emission levels drastically, without compromising comfort and on-board safety.
http://www.alfaromeopress.com/index.php ... om&id=4717
Αυτό αναφέρει το Press Release της Alfa Romeo για τον 1.4ΤΒ 120 ίππων.
Περιμένω να διαβάσω κάτι από αυτά που υποστηρίζεις. Καλά όσον αφορά του τι αποκομίζει ο καθένας από αισθήσεις, ξέρεις τώρα...περιμένω πως και πως αυτές τις αποκομιδές.... -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
First of all the 120 HP 1.4TB is the ideal engine for those in search of a car that can handle city traffic effortlessly while keeping running costs to a minimum. The turbo engine guarantees prompt response even at low revs (maximum torque is achieved at just 1,750 revs) while Start&Stop, in the city, makes it possible to cut consumption and harmful emission levels drastically, without compromising comfort and on-board safety.
http://www.alfaromeopress.com/index.php ... om&id=4717
Αυτό αναφέρει το Press Release της Alfa Romeo για τον 1.4ΤΒ 120 ίππων.
Περιμένω να διαβάσω κάτι από αυτά που υποστηρίζεις. Καλά όσον αφορά του τι αποκομίζει ο καθένας από αισθήσεις, ξέρεις τώρα...περιμένω πως και πως αυτές τις αποκομιδές....έχεις οδηγήσει την 120αρα ?
έχεις οδηγήσει τα 120αρια μιτο/μπράβο/πούντο??περίμενες στην παρουσίαση να μπεί σε τεχνικές λεπτομέριες?
τι θεωρείς εσύ μεγάλη αλλαγή?? τον ΜΕΚ με 6 χρόνους λειτουργίας??
μια αλλαγή σε έναν διαχύτη , και μια εξαγωγή μπορεί να αλλάξει αρδην τη λειτουργία μιας ΜΕΚ...'οι Ιταλοί μηχανικοί προχώρησαν σε αλλαγές στην τουρμπίνα, στα συστήματα εισαγωγής εξαγωγής, στον εναλλάκτη και στην αντλία καυσίμου, με αποτέλεσμα να μιλάμε για ένα σχεδόν νέο κινητήρα. '
ένδειξη αλλά όχι απόδειξη...τα υπόλοιπα είναι οι γνωστές σου...
-
Αγόρι μου την παλεύεις? Έγραψες ότι δεν έχει καμία σχέση ο ένας 120άρης με τον άλλον? Ξέρεις να μιλάς και να γράφεις την ελληνική?
Τι βλακείες μου τσαμπουνάς τώρα?
Άντε πια με την βλακεία, ξεκόλλα και παραδέξου ότι έγραψες παπαριά.
Οι κινητήρες είναι ολόιδιοι και εσύ λέγε ότι θες....Ήμαρτον.... -
Ναι ρε συ απλα το βλεπετε απο διαφορετικη οπτικη γωνια.Εσυ προφανως εξεταζεις την αρχιτεκτονικη του κινητηρα.Ο ρεντερης εξεταζει τα δυο μοτερ απο αποψη λειτουργιας.Μην τσιμπατε για καυγα ρε σεις με το παραμικρο.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Αγόρι μου την παλεύεις? Έγραψες ότι δεν έχει καμία σχέση ο ένας 120άρης με τον άλλον? Ξέρεις να μιλάς και να γράφεις την ελληνική?
Τι βλακείες μου τσαμπουνάς τώρα?
Άντε πια με την βλακεία, ξεκόλλα και παραδέξου ότι έγραψες παπαριά.
Οι κινητήρες είναι ολόιδιοι και εσύ λέγε ότι θες....Ήμαρτον....μάθε να διαβάζεις...
μάθε και να ακούς...
οι κινητήρες έχουν αρκετές διαφορές...π@π@ριες είναι τα δικά σου ακαταπαύστης μπουρδολογίας γραφόμενα ανάλογα με τις κ@υλες της στιγμής...
κατάντησες κουραστικός ... άιντε ξεκόλλα ...
-
Η αλήθεια είναι ότι έχουν σχέση μεταξύ τους αλλά δεν είναι ίδιοι. Για την ακρίβεια ο 120άρης της Giulietta είναι εξέλιξη του γνωστού T-Jet αλλά με διαφορετικό χαρακτήρα (π.χ. δεν 'πεθαίνει' στον κόφτη) και άλλες προδιαγραφές.
ΥΓ: Μη μαλώνετε ωρέ παλικάρια...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ΥΓ: Μη μαλώνετε ωρέ παλικάρια...+1..
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η αλήθεια είναι ότι έχουν σχέση μεταξύ τους αλλά δεν είναι ίδιοι. Για την ακρίβεια ο 120άρης της Giulietta είναι εξέλιξη του γνωστού T-Jet αλλά με διαφορετικό χαρακτήρα (π.χ. δεν 'πεθαίνει' στον κόφτη) και άλλες προδιαγραφές.ΥΓ: Μη μαλώνετε ωρέ παλικάρια...
Ακριβώς ίδιοι είναι με την διαφορά ότι τώρα με το 6άρι η κλιμάκωση έγινε πιο πυκνή επομένως είναι λογικό να μην πεθαίνει στον κόφτη, όπως πέθαινε με το πιο αραιό 5άρι. Η διαφορά αυτή προέρχεται από το κιβώτιο που έχουμε μια επιπλέον σχέση και όχι από κάποια αξιοσημείωτη αλλαγή στα εντόσθια του ίδιου του κινητήρα. Η μόνη αξιοσημείωτη διαφορά είναι αυτή της προσθήκης ενός καταλύτη για προδιαγραφές euro 5 που όμως θα φίμωναν τα 120 άλογα, κάτι τέτοιο όμως δεν γίνεται διότι το κιβώτιο C635 τρώει πιο λίγη μάλλον δύναμη σαν απώλεια οπότε αντισταθμίζεται η διαφορά πιστεύω.
-
εδω, οι μηχανολογοι σκιζουν τα πτυχια τους!
Alfa Romeo Giulietta