-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
...δηλαδή δεν ανάβουν τα μεγάλα φώτα αν δεν έχεις ανάψει τα πορείας (μόνο το σινιάλο δουλεύει).
Μπορουσε να ηταν διαφορετικα;(εκτος αν δεν καταλαβα καλα )
Μάλλον δε το εξήγησα σωστά
Δε κουνιέται καν ο διακόπτης (μπροστά) αν δεν έχεις ανάψει τα πορείας. Προς τα μέσα τραβιέται, αλλά προς τα έξω όχι.
Οκ!Μαλλον σε ολο το φιατ γκρουπ ειναι το ιδιο σχεδιο.
-
Θα ηθελα να σε ρωτησω στις μεγαλες ταχυτητες που το ετρεξες το τιμονι βαραινει σε αισθηση ή παραμενει ελαφρυ?
-
Ο χρήστης HATZIIDIMI έγραψε:
Θα ηθελα να σε ρωτησω στις μεγαλες ταχυτητες που το ετρεξες το τιμονι βαραινει σε αισθηση ή παραμενει ελαφρυ?Bαραίνει αρκετά.Νομίζω ότι αυτό γίνεται ηλεκτρονικά ασκώντας μία ροπή προς την αντίθετη κατεύθυνση που το στρίβεις.
-
Φτάσαμε τα 4000 χλμ και σκέφτομαι να κάνω και μια αλλαγή λαδιών σε λίγο.
Ξέρουμε τίποτα τιμές για τα Selenia K Pure Energy?
Θα τα αγοράσω εγώ και θα τα περάσουν στην αντιπροσωπεία, γιατί αυτοί βάζουν άλλη μάρκα. -
Fuchs σου βαζουν?
-
Ναι τα Fuchs, λες να τα προτιμήσω ?
Ή καλύτερα τα Selenia ? -
Ειναι μεγαλη κουβεντα και καλυτερα να μην ανοιξει. Βαλε οτι προτεινει ο κατασκευαστης.
Προς θεου φυσικα δεν υποτιμω ουτε τα Selenia ουτε τα Fuchs.
Μια χαρα ειναι τα ΚΡΕ, ειναι και 5-40 αν θυμαμαι καλα και fully synthetic. Just do it -
Φτάνωντας τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα θα σας μεταφέρω τις πρώτες μου εντυπώσεις.
Ένα υπέροχο αυτοκίνητο που πραγματικά χαίρεσαι να το οδηγείς!
Είτε σταματημένο είτε εν κινήσει αρέσει πάρα πολύ.
Στο αυτοκίνητο τοποθετήθηκαν δύο καθίσματα isofix (πολύ καλή η πρόβλεψη).
Είναι πολύ άνετο σε χώρους - μια φίλη της κόρης μου χώρεσε άνετα ανάμεσα σε δύο καθισματάκια- απλά κανονικό το πορτ-μπαγκάζ.
Ο κινητήρας δέιχνει εξαιρετικός σε όλο το φάσμα των στροφών και αρκούντως δυνατός.
Οδηγικά το αυτοκίνητο δεν πιέστηκε ποτέ αλλά δείχνει ακριβές και φυσικά όπως πολυαναφέρθηκε ξεχωρίζει για την άνεσή του και την ησυχία του.
Κατανάλωση - μικτή χρήση - μέχρι 140 χιλ /'ωρα - έκαψε 8.76 λιτ/100 χιλ. με trip 8.6.
Επαναλαμβάνω στα πρώτα 1000 χιλ. χωρίς ουσιαστική πίεση.Απο το αυτοκίνητο λείπει το αυτόματο - το θέλει το χρειάζεται ο χαρακτήρας του - και ο λεβιές έχει πολύ μεγάλες διαδρομές που θέλουν συνήθεια.
Αυτά για την ώρα - ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
-
Αν θα μπορούσες να postάρεις και το avatar σου σε μεγαλύτερη ανάλυση, θα ήσουν πρώτος!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
-
Κατ' αρχήν χρόνια πολλά. Φίλε tom-st φυσικά και χαίρεσαι να οδηγείς ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Είδικά αν κάνεις ταξίδια θα δεις ότι η κάλυψη αποστάσεων είναι το μεγάλο του ατού. Βγαίνεις από μέσα ατσαλάκωτος.
-
Eχει αγορασει καποιος τη Lancia σε χρωμα μπορντω? εαν ναι μπορει να ποσταρει μερικες φωτο?
-
τι αεροδυναμικο συντελεστη εχει η δ?
-
Χωρις να ξερω , πιστευω οτι θα εχει περιπου 0.32Cd οσο π.χ. και ενα Golf.
-
έχουμε τίποτα νεότερο για εκείνη τη Deltina που ήταν/είναι να βγεί?????
-
Μήπως ισχύει και για τη Lancia το πρόγραμμα απόσυρσης που ισχύει και για το Bravo; (ecoprofit λέγεται)
-
Όχι, δεν ισχύει το ecoprofit. Υπήρχε έκπτωση 700 ευρώ, ρώτα αν ισχύει ακόμα.
Για Deltina δεν προβλέπεται μέσα στο 09 τίποτα, ούτε καν για νέο Ypsilon.
Μόνο 500 cabrio και 149 είναι το νεότερο πλάνο. -
Mία Deltina με το πάτωμα της 149 και τους multiair θα ήταν το ιδανικό για το 2009.
Για το νέο Y δεν έχουν λόγο να το καθυστερήσουν εκτός και αν βγάλουν τη fulvia.
Ίσως λόγω της κρίσης να είναι πιο προσεχτικοί και μαζεμένοι αλλά κάποτε θα πρέπει να δώσουν μεγαλύτερο βάρος στη Lancia και σιγά σιγά να αποκτήσει μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων και να εξαπλωθεί σε περισσότερες χώρες. -
μακαρι!πραγματικα αξιζουν τα αυτοκινητα της...
εγω σε μια thesis επαθα πλακα με την τεχνολογια και πολυτελεια που προσφερει...
μιλαμε για περισσοτερη πολυτελεια απο mercedes... -
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
μακαρι!πραγματικα αξιζουν τα αυτοκινητα της...
εγω σε μια thesis επαθα πλακα με την τεχνολογια και πολυτελεια που προσφερει...
μιλαμε για περισσοτερη πολυτελεια απο mercedes...Εδω θα διαφωνησω!Και στην πολυτελεια δεν ειναι ανωτερη απο την αντιστοιχη e class και σε ομορφια,που μπορει η Ε να μην τη λενε ολοι κουκλα αλλα η thesis δεν ειναι αντιπροσωπευτικο δειγμα ιταλικου ντιζαιν...καθε αλλο...
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
μακαρι!πραγματικα αξιζουν τα αυτοκινητα της...
εγω σε μια thesis επαθα πλακα με την τεχνολογια και πολυτελεια που προσφερει...
μιλαμε για περισσοτερη πολυτελεια απο mercedes...Εδω θα διαφωνησω!Και στην πολυτελεια δεν ειναι ανωτερη απο την αντιστοιχη e class και σε ομορφια,που μπορει η Ε να μην τη λενε ολοι κουκλα αλλα η thesis δεν ειναι αντιπροσωπευτικο δειγμα ιταλικου ντιζαιν...καθε αλλο...
εχεις μπει σε thesis?
Lancia Delta 2008