-
http://news.ert.gr/newsDetails.asp?id=127439
Σας δίνω μια ιδέα ...
Βαθιά στην τσέπη θα βάζουν στο εξής το χέρι τους οι ιδιοκτήτες και οι οδηγοί φορτηγών, όταν κάνουν σοβαρές παραβιάσεις. Το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών για την οδική ασφάλεια, που θα κατατεθεί τις επόμενες ημέρες στη Βουλή, προβλέπει για πρώτη φορά την **επιβολή προστίμων **σε περίπτωση που δεν έχει φορτωθεί σωστά το εμπόρευμα, ενώ το ύψος της χρηματικής τιμωρίας θα πολλαπλασιάζεται για το υπερβάλλον βάρος στα φορτία.
Σύμφωνα με τις ρυθμίσεις, όταν το φορτηγό κυκλοφορεί χωρίς άδεια κυκλοφορίας ή χωρίς νόμιμη άδεια κυκλοφορίας το πρόστιμο θα ανέρχεται στα 8.000 ευρώ και θα αφαιρούνται οι πινακίδες. Επίσης, όταν μεταφέρεται διαφορετικό φορτίο από αυτό που έχει δηλωθεί, το πρόστιμο θα είναι 5.000 ευρώ και θα αφαιρείται για δυο μήνες η άδεια κυκλοφορίας. Τέλος, σε περίπτωση υπέρβαρου, τα πρόστιμα πολλαπλασιάζονται και θα κυμαίνονται από **60 έως 5.000 ευρώ, ανάλογα με το ποσοστό του υπέρβαρου. **
Για άλλη μια φορά η οδική ασφάλεια περνάει απο την τσέπη μας !
Βέβαια λέει και πιο κάτω κάτι για ελέγχους αλλά μάλλον μια απο τα ίδια ...
-
http://news.ert.gr/newsDetails.asp?id=127439
Σας δίνω μια ιδέα ...
Βαθιά στην τσέπη θα βάζουν στο εξής το χέρι τους οι ιδιοκτήτες και οι οδηγοί φορτηγών, όταν κάνουν σοβαρές παραβιάσεις. Το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών για την οδική ασφάλεια, που θα κατατεθεί τις επόμενες ημέρες στη Βουλή, προβλέπει για πρώτη φορά την **επιβολή προστίμων **σε περίπτωση που δεν έχει φορτωθεί σωστά το εμπόρευμα, ενώ το ύψος της χρηματικής τιμωρίας θα πολλαπλασιάζεται για το υπερβάλλον βάρος στα φορτία.
Σύμφωνα με τις ρυθμίσεις, όταν το φορτηγό κυκλοφορεί χωρίς άδεια κυκλοφορίας ή χωρίς νόμιμη άδεια κυκλοφορίας το πρόστιμο θα ανέρχεται στα 8.000 ευρώ και θα αφαιρούνται οι πινακίδες. Επίσης, όταν μεταφέρεται διαφορετικό φορτίο από αυτό που έχει δηλωθεί, το πρόστιμο θα είναι 5.000 ευρώ και θα αφαιρείται για δυο μήνες η άδεια κυκλοφορίας. Τέλος, σε περίπτωση υπέρβαρου, τα πρόστιμα πολλαπλασιάζονται και θα κυμαίνονται από **60 έως 5.000 ευρώ, ανάλογα με το ποσοστό του υπέρβαρου. **
Για άλλη μια φορά η οδική ασφάλεια περνάει απο την τσέπη μας !
Βέβαια λέει και πιο κάτω κάτι για ελέγχους αλλά μάλλον μια απο τα ίδια ...
-
http://news.ert.gr/newsDetails.asp?id=127439
Σας δίνω μια ιδέα ...
Βαθιά στην τσέπη θα βάζουν στο εξής το χέρι τους οι ιδιοκτήτες και οι οδηγοί φορτηγών, όταν κάνουν σοβαρές παραβιάσεις. Το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών για την οδική ασφάλεια, που θα κατατεθεί τις επόμενες ημέρες στη Βουλή, προβλέπει για πρώτη φορά την **επιβολή προστίμων **σε περίπτωση που δεν έχει φορτωθεί σωστά το εμπόρευμα, ενώ το ύψος της χρηματικής τιμωρίας θα πολλαπλασιάζεται για το υπερβάλλον βάρος στα φορτία.
Σύμφωνα με τις ρυθμίσεις, όταν το φορτηγό κυκλοφορεί χωρίς άδεια κυκλοφορίας ή χωρίς νόμιμη άδεια κυκλοφορίας το πρόστιμο θα ανέρχεται στα 8.000 ευρώ και θα αφαιρούνται οι πινακίδες. Επίσης, όταν μεταφέρεται διαφορετικό φορτίο από αυτό που έχει δηλωθεί, το πρόστιμο θα είναι 5.000 ευρώ και θα αφαιρείται για δυο μήνες η άδεια κυκλοφορίας. Τέλος, σε περίπτωση υπέρβαρου, τα πρόστιμα πολλαπλασιάζονται και θα κυμαίνονται από **60 έως 5.000 ευρώ, ανάλογα με το ποσοστό του υπέρβαρου. **
Για άλλη μια φορά η οδική ασφάλεια περνάει απο την τσέπη μας !
Βέβαια λέει και πιο κάτω κάτι για ελέγχους αλλά μάλλον μια απο τα ίδια ...
-
Συστηματική, αδιάλλειπτη και αμείλικτη εφαρμογή του νόμου θα υπάρξει;
Από νόμους καλά πάμε.
Από την άλλη, τι γίνεται με άσφαλτο, σήμανση κλπ κλπ (όπως έγραψε ο φίλος παραπάνω).
-
Ψήφισα ναι, με την έννοια ότι ελπίζω να βοηθήσουν.
Ίσως με τον φόβο του μεγάλου προστίμου αλλάξουν κάποιοι προς το καλύτερο. -
Το πρόβλημα δεν είναι τόσο οι νομοθετικές ρυθμίσεις αλλά η εφαρμογή αυτών.
-
Υπό προϋποθέσεις, θα βοηθήσουν. Ευτυχώς, αυτά τα μέτρα ξεφεύγουν από τη λογική της 'υπερβολικής ταχύτητας'.
-
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Το πρόβλημα δεν είναι τόσο οι νομοθετικές ρυθμίσεις αλλά η εφαρμογή αυτών.Πολύ σωστό.
Και επίσης θα έπρεπε να περιορίσει τις ώρες κυκλοφορίας τους. -
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Το πρόβλημα δεν είναι τόσο οι νομοθετικές ρυθμίσεις αλλά η εφαρμογή αυτών.Πολύ σωστό.
Και επίσης θα έπρεπε να περιορίσει τις ώρες κυκλοφορίας τους. -
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Το πρόβλημα δεν είναι τόσο οι νομοθετικές ρυθμίσεις αλλά η εφαρμογή αυτών.Από το στόμα μου το πήρες!!!
-
Το σημαντικότερο είναι όμως να μη φοβάται η τροχαία να εφαρμόσει αυτές τις ποινές. Αλλιώς, μία απ' τα ίδια...
Πάντως νομίζω πως είναι ένα μέτρο προς τη σωστή κατευθυνση -
Νομοθεσια εναποκεινται στη εκαστοτε κυβερνηση.
Εφαρμογη εναποκειται στους τοπικους φορεις τηρησης ταξης.Αν δεν δινουν τις κλησεις η εαν οι κλησεις των 'γνωστων και ημετερων' σβηνονται τοτε τα ιδια παντελακη μου τα ιδια παντελη μου.
Συνηθισμενη τακτικη: Διαμαρτυρονται οι φορτηγατζηδες οτι το μετρο ειναι παρανομο, τους παιρνει το ζειν. Πανε στο ΠΑΣΟΚ (τωρα που ειναι αντιπολιτευση) και αυτο συμφωνει και το κανει ιστορια στην βουλη. Αν αλλαξουν τα πραγματα η Νεα Δημοκρατια κανει το ιδιο. Ψηφοθηρια και ημετερολογια στο ολο της το μεγαλειο.
Νικος
-
Ψήφισα 'όχι' και αυτό γιατί από ό,τι έχω καταλάβει, πρέπει να εμπλακεί σε ατύχημα (θανατηφόρο κιόλας - χτυπάω ξύλο) κάποιος βουλευτής για να γίνει πρόοδος επ'αυτού του τομέα. Συγγνώμη αν γίνομαι μακάβριος, αλλά βλέπω ότι μόνο τα θέματα που αγγίζουν τους βουλευτές, εφαρμόζονται και μάλιστα άμεσα. Τα παιδάκια στα λεωφορεία, δεν είναι αρκετά βλέπετε...
-
Double post: permanently deleted
-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Το πρόβλημα δεν είναι τόσο οι νομοθετικές ρυθμίσεις αλλά η εφαρμογή αυτών.
Πολύ σωστό.
Και επίσης θα έπρεπε να περιορίσει τις ώρες κυκλοφορίας τους.Μα δεν είναι ήδη ορισμένες οι ώρες που επιτρέπεται να κινούνται τα φορτηγά στις εθνικές; Έχει τύχει να δω φορτηγά παρκαρισμένα στην άκρη του δρόμου και θεωρούσα ότι κατά τη διάρκεια της ημέρας είναι περιορισμένη η κίνησή τους. Αλλά πάλι, έχω συναντήσει και κομβόι φορτηγών, οπότε...
Ψήφισα ΝΑΙ, υπό την έννοια ότι οποιαδήποτε δράση είναι καλύτερη από την 'όχι δράδη'... Όπως και να το δούμε, είναι ένα βήμα εμπρός. Ας ελπίσουμε:
α) Να μην 'κολλήσει' στην εφαρμογή και
β) Να παρακολουθείται ώστε οι όποιες δυσλειτουργίες να αντιμετωπισθούν εν τω γεννάσθαι.Εδώ θα είμαστε για νέα σχόλια και συζητήσεις, όταν προκύψουν, γιατί ΘΑ προκύψουν!
-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Το πρόβλημα δεν είναι τόσο οι νομοθετικές ρυθμίσεις αλλά η εφαρμογή αυτών.
Πολύ σωστό.
Και επίσης θα έπρεπε να περιορίσει τις ώρες κυκλοφορίας τους.Μα δεν είναι ήδη ορισμένες οι ώρες που επιτρέπεται να κινούνται τα φορτηγά στις εθνικές; Έχει τύχει να δω φορτηγά παρκαρισμένα στην άκρη του δρόμου και θεωρούσα ότι κατά τη διάρκεια της ημέρας είναι περιορισμένη η κίνησή τους. Αλλά πάλι, έχω συναντήσει και κομβόι φορτηγών, οπότε...
Ψήφισα ΝΑΙ, υπό την έννοια ότι οποιαδήποτε δράση είναι καλύτερη από την 'όχι δράδη'... Όπως και να το δούμε, είναι ένα βήμα εμπρός. Ας ελπίσουμε:
α) Να μην 'κολλήσει' στην εφαρμογή και
β) Να παρακολουθείται ώστε οι όποιες δυσλειτουργίες να αντιμετωπισθούν εν τω γεννάσθαι.Εδώ θα είμαστε για νέα σχόλια και συζητήσεις, όταν προκύψουν, γιατί ΘΑ προκύψουν!
Η κυβέρνηση έλυσε το πρόβλημα με τα φορτηγά στην Ε.Ο