-
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ.ΠΟΙΑ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΟΥΣ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
-
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ.ΠΟΙΑ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΟΥΣ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
-
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ.ΠΟΙΑ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΟΥΣ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
-
με δυο πολυ απλα λογια,
το χοντα ειναι για τον δρομο , ο μιτσος για τα βουνα -
Φιλε persea, οδηγώ το HRV εδω και εναμιση χρονο και εχω να σου πω τα εξης, κατ'αρχάς οδηγω το παλιοτερο μοντελο με τα 105 αλογα χωρις το VTEC(125hp). To βρισκω εξαιρετικο στο δρομο, αρκετα στιβαρο και σου δινει αισθηση σιγουριας ακομα και σε υψηλες ταχυτητες (εννοω βεβαια ταχυτητες μεχρι 120χλμ/ωρα γιατι απο εκει και πανω δεν θελω να τρεχω. Σε παρκαρισμα και κινηση στην πολη παει πολυ ωραια και δεν κουραζει θα ελεγα σε σχεση με το Polo, που επισης οδηγω, αν εξαιρεσεις τις πιο σκληρες αναρτησεις που κουνανε σε καθε λακουβιτσα πιο πολυ απο το Polo. Aπο καταναλωση το βρισκω σχετικα καλο αν και να πω την αληθεια δεν εχω κατσει να μετρησω επισημα απλα με τις μερες που κραταει το ντεποζιτο το υπολογιζω.
Τωρα οσον αφορα τις εκτος δρομου διαδρομες τα καλα που εχει ειναι ο ακαμπτος αξονας πισω που δινει εξαιρετικη ευελιξια αν και το μηκος του αμαξιου με ειχε δυσκολεψει κανα δυο φορες οταν εβρισκα σε κατι γουβες. Η τετρακινηση μπαινει αυτοματα σχεδον αμεσως μολις παει να σπινιαρει ο μπροστινος αξονας. Θα ελεγα οτι δεν αργει να εμπλακει αν και θελει περιπου μιση με μια στροφη των μπροστινων τροχων για να εμπλακει, εμενα δεν με ενοχλει παντως. Δεν εχει τρελες δυνατοτητες εκτος δρομου αλλα σε χιονακι και λιγο λασπη παει πολυ ωραια και σε τετοιες περιπτωσειε η 4κινηση συνεχιζει να δουλευει χωρις να σταματαει. Δεν το εχω παει σε ακραιες καταστασεις αλλα σε διαδρομοες μεσα απο δαση που το εχω παρει με λασπη και χαλικι πηγαινε αξιοπρεπως χωρις να φοβηθω σε καμμια στιγμη οτι μπορει να κολλησω.
Το αμαξι αυτο δεν μου ανηκει αλλα το εχω καθημερινα στην διαθεση μου και το οδηγω συνεχεια, σε οποιον με ρωταει του το προτεινω ανεπιφυλακτα!
Οσον αφορα το Pajero Pinin ξερω λιγα πραγματα, αλλα αυτα που ξερω ειναι οτι ειναι μικροτερο σε μεγεθος, λιγοτεροι χωροι αλλα ισχυροτερη μηχανη. Απο αισθηση οδηγησης και ποιοτητα παλι δεν μπορω να σε βοηθησω αλλα ολο και καποιος φιλος κατοχος του Pinin θα μας πει τις εμπειριες του! Ελπιζω να βοηθησα, για οποιαδηποτε διευκρινιση ρωτα κατι συγκεκριμενο και θα σου πω, οσον αφορα το HRV λεμε παντα! -
Μην εχεις για σιγουρο οτι το Pajero Pinin ειναι για εκτος δρομου οπως λεει ο φιλος popol@ros, γιατι μην ξεχνας τις κοντες διαδρομες των αναρτησεων του pinin αλλα και την μονιμη 4κινηση χωρις καμμια εμπλοκη οπως αντιστοιχα και του hrv, οποτε δεν βλεπω την τρελη διαφορα αναμεσα στα δυο! Ασε που το Pinin δεν εχει ακαμπτο αξονα, ενω το HRV εχει!! Για μενα το μονο αρνητικο του HRV εναντι του Pinin, οσον αφορα τις εκτος δρομου διαδρομες ειναι το μεγαλυτερο μηκος του και ο 1600αρης εναντι του 1800αρι κινητηρα.
-
To HRV είναι κυρίως για το δρόμο αλλα το μικρό Πινιν δεν είναι για τίποτα.
Νομίζω το HRV είναι καλύτερο αυτοκίνητο, ειδικά αν πάρεις το CVT
-
Kαι εγώ το HRV θα προτιμούσα... Σε ήπιες εκτός δρόμου αναζητήσεις θα σε καλύψει μια χαρά.
Κοίταξε όμως και το impreza 1.6 wagon που έχει πραγματική τετρακίνηση και κοντές (!!!!!!) σχέσεις...
Oρίστε και ένα συγκριτικό με το προηγούμενο ιμπρεζα όμως (το στρογγυλοφάναρο)
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=7312 -
Mitsubishi Pajero Pinin 1.8
-
HONDA HRV 1.6
-
ΥΠΕΡ ΑΤΟΥ
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
ΥΠΕΡ ΑΤΟΥτο hrv θυμαμαι σε ενα drive trophy τα ειχε παει εξαιρετικά λόγω του μικρού βάρους και των στενών ελαστικών....
τωρα υπαρχει και με λαστιχα nokian 50-50? και τα 4 τα απλα στα δίνουν επίσσης... αρα εχεις καβατζα...
δεν ειμαι σιγουρος ομως για την προσφορα
-
Υποθέτω μιλάμε για τα πεντάπορτα οπότε είναι αντίστοιχου μήκους και ίδιου μεταξονίου (2450) οπότε υποθέτω παρόμοιους χώρους. Το Pinin όμως είναι ψηλότερο οπότε ίσως να έχει αέρα και αν έχει πιο όρθιες θέσεις ίσως πλεονεκτεί και σε χώρο αποσκευών όπως λένε και οι αριθμοί.
Το Pinin έχει λόγω κυβισμού σαφώς περισσότερη ροπή που μάλλον υπερνικά το παραπάνω βάρος του. Όμως είναι φτιαγμένο νομίζω στην Ιταλία και έχει μόνο 3 αστέρια NCAP και έδειχνε άσκημα τραυματισμένο σε φωτό ενώ το άλλο είναι ιαπωνικό (δεν ξέρω τι έπιασε σε ασφάλεια)... Το HRV το βρίσκω και πιο όμορφο....
Το HRV έχει ωραία ατμόσφαιρα εσωτερικού και υλικών και πολύ καλή αίσθηση σαν αυτοκίνητο δρόμου στο δρόμο και καλή κατανάλωση. (εντύπωση από οδήγηση και η κατανάλωση από ιδιοκτήτη) Δεν ξέρω για το άλλο.
Η τετρακίνηση του Pinin 1,8 είναι εντελώς διαφορετική από αυτήν του 2,0 και μάλλον είναι πολύ κοντά σε αυτήν του HRV.... δηλαδή SUVοειδής και όχι τζιποειδής. Δεν νομίζω ότι αναμένονται αξιόλογες διαφορές εκτός δρόμου, τουλάχιστον όσο εκτός πρόκειται να πάνε.
Εν τέλει οι διαφορές για αυτά που θεωρώ εγώ αξιόλογα είναι στα σημεία και μάλλον όποιο από τα δύο διαλέξεις στα ίδια θα είσαι οπότε δοκίμασέ τα και όποιο σου αρέσει, μπορείς να πληρώσεις πιο εύκολα, χωράς καλύτερα, νομίζεις ότι τραβάει καλύτερα κλπ. -
Ψηφιζω HRV και εγω.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
To HRV είναι κυρίως για το δρόμο αλλα το μικρό Πινιν δεν είναι για τίποτα.Νομίζω το HRV είναι καλύτερο αυτοκίνητο, ειδικά αν πάρεις το CVT
Μεταξυ των δυο , συμφωνω απολυτα με οσα ειπε ο φιλος IKE ....
-
Ο χρήστης amstrad έγραψε:
Μην εχεις για σιγουρο οτι το Pajero Pinin ειναι για εκτος δρομου οπως λεει ο φιλος popol@ros, γιατι μην ξεχνας τις κοντες διαδρομες των αναρτησεων του pinin αλλα και την μονιμη 4κινηση χωρις καμμια εμπλοκη οπως αντιστοιχα και του hrv, οποτε δεν βλεπω την τρελη διαφορα αναμεσα στα δυο! Ασε που το Pinin δεν εχει ακαμπτο αξονα, ενω το HRV εχει!! Για μενα το μονο αρνητικο του HRV εναντι του Pinin, οσον αφορα τις εκτος δρομου διαδρομες ειναι το μεγαλυτερο μηκος του και ο 1600αρης εναντι του 1800αρι κινητηρα.Είσαι τόσο σίγουρος γι' αυτά που λές που προς στιγμήν ξέχασα αυτά που ξέρω.....
Αλήθεια, ξέρεις τί διαδρομές ανάρτησης έχει το Πινίν και τις θεωρείς μικρές;
Από που πηγάζει η βεβαιότητά σου πως το μικρό Πινίν δέν έχει άκαμπτο άξονα πίσω;
Μπορείς να μου περιγράψεις το σύστημα τετρκίνησης που έχει Πινίν και από πιό μοντέλο τη δανείστηκε;Σίγουρα είναι καλό και υγιές να εκφράζουμε απόψεις, αλλά τουλάχιστον όταν έχουμε οδηγήσει τα προς σύγκριση αυτοκίνητα και όταν το κάνουμε από 'τα χαρτιά' καλό είναι να τα διαβάζουμε καλά..........
-
Με το HRV ενός φίλου καταφέραμε να κολλήσουμε σε ελάχιστο χιόνι στον δρόμο για το Χ.Κ. Παρνασσού και μάλιστα σε σημείο που μας περνούσαν 'κούρσες' χωρίς αλυσίδες.
Τι σόι τετρακίνηση είναι αυτή, ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω...
-
Η αρχιτεκτονική της τετρακίνησης του Πινιν 1.8 είναι ίδια με του HRV, άκαμπτο άξονα έχουν ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ πίσω, οπότε δεν βλέπω που μπορεί να υπερτερεί το μικρό Πινιν απο το Ηοnda, ίσως στην απόσταση απο το έδαφος και μόνο.
-
ακυρο
-
Είσαι τόσο σίγουρος γι' αυτά που λές που προς στιγμήν ξέχασα αυτά που ξέρω.....
Αλήθεια, ξέρεις τί διαδρομές ανάρτησης έχει το Πινίν και τις θεωρείς μικρές;
Από που πηγάζει η βεβαιότητά σου πως το μικρό Πινίν δέν έχει άκαμπτο άξονα πίσω;
Μπορείς να μου περιγράψεις το σύστημα τετρκίνησης που έχει Πινίν και από πιό μοντέλο τη δανείστηκε;Σίγουρα είναι καλό και υγιές να εκφράζουμε απόψεις, αλλά τουλάχιστον όταν έχουμε οδηγήσει τα προς σύγκριση αυτοκίνητα και όταν το κάνουμε από 'τα χαρτιά' καλό είναι να τα διαβάζουμε καλά.......... [/quote]
Τάσο μην τολμήσει κανένας και κατηγορήσει το Pinin άσχετα αν δεν έχει καμιά σχέση με το 'δικό μας ' Pinin . Mε ντοπάρει και μένα ο 'φανατισμός' σου αλλά το 1.8 δεν λέει .....
HONDA HRV 1.6 - PAJERO PININ 1.8