Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HONDA HRV 1.6 - PAJERO PININ 1.8
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. HONDA HRV 1.6 - PAJERO PININ 1.8
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Εκτός Δρόμου
    16
    27
    297
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      perseas last edited by

      ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ.ΠΟΙΑ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΟΥΣ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        perseas last edited by

        ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ.ΠΟΙΑ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΟΥΣ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          perseas last edited by

          ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ.ΠΟΙΑ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΟΥΣ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            popol-ros last edited by

            με δυο πολυ απλα λογια,
            το χοντα ειναι για τον δρομο , ο μιτσος για τα βουνα

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • A
              amstrad last edited by

              Φιλε persea, οδηγώ το HRV εδω και εναμιση χρονο και εχω να σου πω τα εξης, κατ'αρχάς οδηγω το παλιοτερο μοντελο με τα 105 αλογα χωρις το VTEC(125hp). To βρισκω εξαιρετικο στο δρομο, αρκετα στιβαρο και σου δινει αισθηση σιγουριας ακομα και σε υψηλες ταχυτητες (εννοω βεβαια ταχυτητες μεχρι 120χλμ/ωρα γιατι απο εκει και πανω δεν θελω να τρεχω. Σε παρκαρισμα και κινηση στην πολη παει πολυ ωραια και δεν κουραζει θα ελεγα σε σχεση με το Polo, που επισης οδηγω, αν εξαιρεσεις τις πιο σκληρες αναρτησεις που κουνανε σε καθε λακουβιτσα πιο πολυ απο το Polo. Aπο καταναλωση το βρισκω σχετικα καλο αν και να πω την αληθεια δεν εχω κατσει να μετρησω επισημα απλα με τις μερες που κραταει το ντεποζιτο το υπολογιζω.
              Τωρα οσον αφορα τις εκτος δρομου διαδρομες τα καλα που εχει ειναι ο ακαμπτος αξονας πισω που δινει εξαιρετικη ευελιξια αν και το μηκος του αμαξιου με ειχε δυσκολεψει κανα δυο φορες οταν εβρισκα σε κατι γουβες. Η τετρακινηση μπαινει αυτοματα σχεδον αμεσως μολις παει να σπινιαρει ο μπροστινος αξονας. Θα ελεγα οτι δεν αργει να εμπλακει αν και θελει περιπου μιση με μια στροφη των μπροστινων τροχων για να εμπλακει, εμενα δεν με ενοχλει παντως. Δεν εχει τρελες δυνατοτητες εκτος δρομου αλλα σε χιονακι και λιγο λασπη παει πολυ ωραια και σε τετοιες περιπτωσειε η 4κινηση συνεχιζει να δουλευει χωρις να σταματαει. Δεν το εχω παει σε ακραιες καταστασεις αλλα σε διαδρομοες μεσα απο δαση που το εχω παρει με λασπη και χαλικι πηγαινε αξιοπρεπως χωρις να φοβηθω σε καμμια στιγμη οτι μπορει να κολλησω.
              Το αμαξι αυτο δεν μου ανηκει αλλα το εχω καθημερινα στην διαθεση μου και το οδηγω συνεχεια, σε οποιον με ρωταει του το προτεινω ανεπιφυλακτα!
              Οσον αφορα το Pajero Pinin ξερω λιγα πραγματα, αλλα αυτα που ξερω ειναι οτι ειναι μικροτερο σε μεγεθος, λιγοτεροι χωροι αλλα ισχυροτερη μηχανη. Απο αισθηση οδηγησης και ποιοτητα παλι δεν μπορω να σε βοηθησω αλλα ολο και καποιος φιλος κατοχος του Pinin θα μας πει τις εμπειριες του! Ελπιζω να βοηθησα, για οποιαδηποτε διευκρινιση ρωτα κατι συγκεκριμενο και θα σου πω, οσον αφορα το HRV λεμε παντα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • A
                amstrad last edited by

                Μην εχεις για σιγουρο οτι το Pajero Pinin ειναι για εκτος δρομου οπως λεει ο φιλος popol@ros, γιατι μην ξεχνας τις κοντες διαδρομες των αναρτησεων του pinin αλλα και την μονιμη 4κινηση χωρις καμμια εμπλοκη οπως αντιστοιχα και του hrv, οποτε δεν βλεπω την τρελη διαφορα αναμεσα στα δυο! Ασε που το Pinin δεν εχει ακαμπτο αξονα, ενω το HRV εχει!! Για μενα το μονο αρνητικο του HRV εναντι του Pinin, οσον αφορα τις εκτος δρομου διαδρομες ειναι το μεγαλυτερο μηκος του και ο 1600αρης εναντι του 1800αρι κινητηρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  To HRV είναι κυρίως για το δρόμο αλλα το μικρό Πινιν δεν είναι για τίποτα.

                  Νομίζω το HRV είναι καλύτερο αυτοκίνητο, ειδικά αν πάρεις το CVT

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • M
                    meco last edited by

                    Kαι εγώ το HRV θα προτιμούσα... Σε ήπιες εκτός δρόμου αναζητήσεις θα σε καλύψει μια χαρά.
                    Κοίταξε όμως και το impreza 1.6 wagon που έχει πραγματική τετρακίνηση και κοντές (!!!!!!) σχέσεις...
                    Oρίστε και ένα συγκριτικό με το προηγούμενο ιμπρεζα όμως (το στρογγυλοφάναρο)
                    http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=7312

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • A
                      apav last edited by

                      Mitsubishi Pajero Pinin 1.8

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        trelos last edited by

                        HONDA HRV 1.6

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          ΥΠΕΡ ΑΤΟΥ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            coyote last edited by

                            Ο χρήστης IKE έγραψε:
                            ΥΠΕΡ ΑΤΟΥ

                            το hrv θυμαμαι σε ενα drive trophy τα ειχε παει εξαιρετικά λόγω του μικρού βάρους και των στενών ελαστικών....

                            τωρα υπαρχει και με λαστιχα nokian 50-50? και τα 4 τα απλα στα δίνουν επίσσης... αρα εχεις καβατζα...

                            δεν ειμαι σιγουρος ομως για την προσφορα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Υποθέτω μιλάμε για τα πεντάπορτα οπότε είναι αντίστοιχου μήκους και ίδιου μεταξονίου (2450) οπότε υποθέτω παρόμοιους χώρους. Το Pinin όμως είναι ψηλότερο οπότε ίσως να έχει αέρα και αν έχει πιο όρθιες θέσεις ίσως πλεονεκτεί και σε χώρο αποσκευών όπως λένε και οι αριθμοί.
                              Το Pinin έχει λόγω κυβισμού σαφώς περισσότερη ροπή που μάλλον υπερνικά το παραπάνω βάρος του. Όμως είναι φτιαγμένο νομίζω στην Ιταλία και έχει μόνο 3 αστέρια NCAP και έδειχνε άσκημα τραυματισμένο σε φωτό ενώ το άλλο είναι ιαπωνικό (δεν ξέρω τι έπιασε σε ασφάλεια)... Το HRV το βρίσκω και πιο όμορφο....
                              Το HRV έχει ωραία ατμόσφαιρα εσωτερικού και υλικών και πολύ καλή αίσθηση σαν αυτοκίνητο δρόμου στο δρόμο και καλή κατανάλωση. (εντύπωση από οδήγηση και η κατανάλωση από ιδιοκτήτη) Δεν ξέρω για το άλλο.
                              Η τετρακίνηση του Pinin 1,8 είναι εντελώς διαφορετική από αυτήν του 2,0 και μάλλον είναι πολύ κοντά σε αυτήν του HRV.... δηλαδή SUVοειδής και όχι τζιποειδής. Δεν νομίζω ότι αναμένονται αξιόλογες διαφορές εκτός δρόμου, τουλάχιστον όσο εκτός πρόκειται να πάνε.
                              Εν τέλει οι διαφορές για αυτά που θεωρώ εγώ αξιόλογα είναι στα σημεία και μάλλον όποιο από τα δύο διαλέξεις στα ίδια θα είσαι οπότε δοκίμασέ τα και όποιο σου αρέσει, μπορείς να πληρώσεις πιο εύκολα, χωράς καλύτερα, νομίζεις ότι τραβάει καλύτερα κλπ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                panos7 last edited by

                                Ψηφιζω HRV και εγω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tlg last edited by

                                  Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                  To HRV είναι κυρίως για το δρόμο αλλα το μικρό Πινιν δεν είναι για τίποτα.

                                  Νομίζω το HRV είναι καλύτερο αυτοκίνητο, ειδικά αν πάρεις το CVT

                                  Μεταξυ των δυο , συμφωνω απολυτα με οσα ειπε ο φιλος IKE ....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    tasos953 last edited by

                                    Ο χρήστης amstrad έγραψε:
                                    Μην εχεις για σιγουρο οτι το Pajero Pinin ειναι για εκτος δρομου οπως λεει ο φιλος popol@ros, γιατι μην ξεχνας τις κοντες διαδρομες των αναρτησεων του pinin αλλα και την μονιμη 4κινηση χωρις καμμια εμπλοκη οπως αντιστοιχα και του hrv, οποτε δεν βλεπω την τρελη διαφορα αναμεσα στα δυο! Ασε που το Pinin δεν εχει ακαμπτο αξονα, ενω το HRV εχει!! Για μενα το μονο αρνητικο του HRV εναντι του Pinin, οσον αφορα τις εκτος δρομου διαδρομες ειναι το μεγαλυτερο μηκος του και ο 1600αρης εναντι του 1800αρι κινητηρα.

                                    Είσαι τόσο σίγουρος γι' αυτά που λές που προς στιγμήν ξέχασα αυτά που ξέρω.....
                                    Αλήθεια, ξέρεις τί διαδρομές ανάρτησης έχει το Πινίν και τις θεωρείς μικρές;
                                    Από που πηγάζει η βεβαιότητά σου πως το μικρό Πινίν δέν έχει άκαμπτο άξονα πίσω;
                                    Μπορείς να μου περιγράψεις το σύστημα τετρκίνησης που έχει Πινίν και από πιό μοντέλο τη δανείστηκε;

                                    Σίγουρα είναι καλό και υγιές να εκφράζουμε απόψεις, αλλά τουλάχιστον όταν έχουμε οδηγήσει τα προς σύγκριση αυτοκίνητα και όταν το κάνουμε από 'τα χαρτιά' καλό είναι να τα διαβάζουμε καλά..........

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      christos-lappas last edited by

                                      Με το HRV ενός φίλου καταφέραμε να κολλήσουμε σε ελάχιστο χιόνι στον δρόμο για το Χ.Κ. Παρνασσού και μάλιστα σε σημείο που μας περνούσαν 'κούρσες' χωρίς αλυσίδες.

                                      Τι σόι τετρακίνηση είναι αυτή, ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Η αρχιτεκτονική της τετρακίνησης του Πινιν 1.8 είναι ίδια με του HRV, άκαμπτο άξονα έχουν ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ πίσω, οπότε δεν βλέπω που μπορεί να υπερτερεί το μικρό Πινιν απο το Ηοnda, ίσως στην απόσταση απο το έδαφος και μόνο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • A
                                          amstrad last edited by

                                          ακυρο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dea-735 last edited by

                                            Είσαι τόσο σίγουρος γι' αυτά που λές που προς στιγμήν ξέχασα αυτά που ξέρω.....
                                            Αλήθεια, ξέρεις τί διαδρομές ανάρτησης έχει το Πινίν και τις θεωρείς μικρές;
                                            Από που πηγάζει η βεβαιότητά σου πως το μικρό Πινίν δέν έχει άκαμπτο άξονα πίσω;
                                            Μπορείς να μου περιγράψεις το σύστημα τετρκίνησης που έχει Πινίν και από πιό μοντέλο τη δανείστηκε;

                                            Σίγουρα είναι καλό και υγιές να εκφράζουμε απόψεις, αλλά τουλάχιστον όταν έχουμε οδηγήσει τα προς σύγκριση αυτοκίνητα και όταν το κάνουμε από 'τα χαρτιά' καλό είναι να τα διαβάζουμε καλά.......... [/quote]

                                            Τάσο μην τολμήσει κανένας και κατηγορήσει το Pinin άσχετα αν δεν έχει καμιά σχέση με το 'δικό μας ' Pinin . Mε ντοπάρει και μένα ο 'φανατισμός' σου αλλά το 1.8 δεν λέει .....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr