-
Μία άλλη σημαντική αλλαγή που έλαβε χώρα μόλις τα διόδια ιδιωτικοποιήθηκαν ήταν στο μέτρημα του ύψους των οχημάτων.** Όσο τα διόδια ήταν στο δημόσιο η μέτρηση γινόταν από την αρχή του τροχού, από το σημείο δηλαδή κοντά στην άσφαλτο. Αυτό άλλαξε και η μέτρηση ξεκινάει από τη μέση της ρόδας.** Αυτό μπορεί να σας φαίνεται ασήμαντο αλλά τους εξασφαλίζει το πλεονέκτημα αυτών των πόντων ούτως ώστε να κάνουν ορισμένα αυτοκίνητα να πληρώνουν 2-3 ευρώ παραπάνω σε κάθε διέλευση, αφού τα κατατάσσουν σε ανώτερη κατηγορία.
Καθώς η απόσταση από την οροφή του κάτω μέρους του τροχού είναι μεγαλύτερη από την οροφή ως το κέντρο του άξονα (η διαφορά είναι η ακτίνα του συνδυασμού ζάντας ελαστικού) αδυνατώ να κατανοήσω πως κερδίζει ένας Ιδιώτης όταν η απόσταση πριν υπολογιζόταν ίση με 2.30μ και σήμερα υπολογίζεται ίση με 2.10μ?
-
epic fail
-
είναι επικ φέηλ ελαφρώς, ειδικά εκεί που το πενθήμερο γίνετια οχταήμερο
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μία άλλη σημαντική αλλαγή που έλαβε χώρα μόλις τα διόδια ιδιωτικοποιήθηκαν ήταν στο μέτρημα του ύψους των οχημάτων.** Όσο τα διόδια ήταν στο δημόσιο η μέτρηση γινόταν από την αρχή του τροχού, από το σημείο δηλαδή κοντά στην άσφαλτο. Αυτό άλλαξε και η μέτρηση ξεκινάει από τη μέση της ρόδας.** Αυτό μπορεί να σας φαίνεται ασήμαντο αλλά τους εξασφαλίζει το πλεονέκτημα αυτών των πόντων ούτως ώστε να κάνουν ορισμένα αυτοκίνητα να πληρώνουν 2-3 ευρώ παραπάνω σε κάθε διέλευση, αφού τα κατατάσσουν σε ανώτερη κατηγορία.
Καθώς η απόσταση από την οροφή του κάτω μέρους του τροχού είναι μεγαλύτερη από την οροφή ως το κέντρο του άξονα (η διαφορά είναι η ακτίνα του συνδυασμού ζάντας ελαστικού) αδυνατώ να κατανοήσω πως κερδίζει ένας Ιδιώτης όταν η απόσταση πριν υπολογιζόταν ίση με 2.30μ και σήμερα υπολογίζεται ίση με 2.10μ?
Έχει να κάνει με το ότι η ακτίνα της ρόδας είναι μιγαδικός αριθμός. Αν πάρεις το εμβαδό της ρόδας (π*R^2), αυτό θα σου επιστρέψει με τις πράξεις ένα i^2 = -1, οπότε αφαιρώντας ρόδα μεγαλώνεις το υπολογιζόμενο ύψος.
Υ.Γ.: Ξέρω ότι ο συλλογισμός 'μπάζει' μιας και το εμβαδόν της ρόδας δεν έχει σχέση με το ύψος του οχήματος αλλά προσπάθησα τουλάχιστον...
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Ασυνάρτητες προτάσεις από κάποιον που γράφει ανώνυμα. Και το δημοσιεύεις ουσιαστικά απαιτώντας να πιστέψουμε ότι α) αυτά γράφονται από κάποιον που όντως εργάστηκε εκεί β) ότι ό,τι γράφει είναι όντως όπως το γράφει.Fail από κάθε άποψη.
αμα σου φερω φωτοτυπια ταυτοτητας και αφμ?
-
Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
η κορινθου τριπολης ειναι τιγκα στης λακκουβες.
Σε όλα είσαι σωστός, στο συγκεκριμένο όμως είσαι λάθος. Από τους πιο ωραίους και προσεγμένους δρόμους είναι η Κορίνθου-Τρίπολης. Και με διόδια 1.40 και ουχί 2.90...
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
η κορινθου τριπολης ειναι τιγκα στης λακκουβες.
Σε όλα είσαι σωστός, στο συγκεκριμένο όμως είσαι λάθος. Από τους πιο ωραίους και προσεγμένους δρόμους είναι η Κορίνθου-Τρίπολης. Και με διόδια 1.40 και ουχί 2.90...
προχτες περασα στο ρευμα προς αθηνα
αριστερη λωριδα καλη
η δεξια με λακουβες
και σε πολλα σημεια η ΛΕΑ υπο κατασκευη και κλειστη με κωνους και εμποδια -
Αφήστε εκεί που μιλάει γιά την Νέα Τάξη πραγμάτων και τα τον Αντίχριστο . Μήπως ήταν η Λουκά ?
Οσο γιά αυτόν που δίνει ΚΑΤΟΣΤΑΡΙΚΟ στα διόδια , μήπως απλά ξεπλένει χρήμα ?
Τώρα γιά τις εργασιακές του εμπειρίες συμβαίνουν σε πολλές επιχειρήσεις και δεν αφορούν το θέμα .
Αλλωστε αφού δεν τους γούσταρε έφυγε .Γιά το ότι πληρώνεις την Ιονία οδό οδηγώντας στον ΠΑΘΕ είναι εξηγημένο πολλές φορές ότι οι περιφερειακοί αυτοκινητόδρομοι δεν έχουν τέτοια κυκλοφορία ώστε να σηκώσουν το κόστος κατασκευής και συντήρησης τους . Ετσι μέρος του θα σηκώσουν ο ΠΑΘΕ και η Εγνατία . Αμφιβάλλει όμως κανένας ότι πρέπει να γίνουν ?
Το σύνταγμα ακριβώς επιβάλλει οι κάτοικοι του κέντρου που απορροφούν πολλές κρατικές πιστώσεις να συνεισφέρουν στην περιφέρεια ανάλογα με τις δαπάνες τους , αλλά το ποιηματάκι δεν σας το έχουν μάθει καλά οι κρατιστές καθηγητές σας .Οπωσδήποτε το όλο σύστημα χρειάζεται διορθώσεις και προσαρμογές αλλά όχι κατάργηση .
Μακάρι να είχε γίνει 30 χρόνια πρίν . Θα είχε σωθεί πολύς κόσμος και θα είχαν πλουτίσει λιγότερα λαμόγια . -
για πες τι διορθωσεις προτεινεις?
-
γιατι εχουν κοψει στα περισσοτερα διοδια τους παραπλευρους δρομους?γιατι δε τους συντηρουν?
γιατι δεν εχουν χιλιομετρικη χρεωση?-
H συντήρηση των παράπλευρων δρόμων οφείλει να γίνει από τον οικείο δήμο διότι σε αυτόν ανήκουν. Και τα χρήματα για την συντήρηση αυτή η τοπική αυτοδιοίκηση τα παίρνει από το κράτος, είτε απευθείας είτε από τα τέλη κυκλοφορίας.
Ο συμβασιούχος, για τους λίγους μέχρι στιγμής δρόμους που έχουν δοθεί με σύμβαση παραχώρησης, έχει ευθύνη μόνο για το δρόμο που του έχει αποδοθεί και όχι για άλλους. -
Οι παράπλευροι δρόμοι δεν έχουν κοπεί σε πλήθος περιπτώσεων που γνωρίζω. Τον τελευταίο χρόνο ανεβοκατεβαίνω Αχαία- Αθήνα άμα θέλω χωρίς να πληρώσω ούτε μία δραχμή (3 διόδια). Το αυτό και για το τμήμα Κόρινθος Τρίπολη, ή τα διόδια Αγίου Στεφάνου στην Αττική πηγαίνοντας Ωρωπό. Επίσης δεν έχει κλείσει κανένας παράπλευρος δρόμος της Αττικής οδού πρόσφατα. Γίνεται αυτό που υποστηρίζεις σε άλλες περιπτώσεις? Ποιές?
-
Η χιλιομετρική χρέωση θα προχωρήσει σταδιακά σε κάποιους δρόμους. Στο αναμεταξύ κράτος και συμβασιούχοι εισπράττουν όλο το διόδιο σφυρίζοντας αδιάφορα. Γιατί? Γιατί είμαστε ζουλού. Εμείς φταίμε, το ΤΕΟ και οι Μπομπολαίοι κάνουν απλώς καλά τη δουλειά τους και αυτή είναι να κερδίζουν εισπράττοντας όσα περισσότερα γίνεται.
-
-
οχι.
η συντηρηση σηματοδοτηση και φωτισμος πρεπει να γινεται απο τη κατασκευαστικη που φτιαχνει τον κυριο δρομο.
αν παρατηρησεις στις αφιδνες εντελως τυχαια απο τοτε που ξεκινησε το θεμα με τα διοδια στρωσαν για πρωτη φορα τον παραδρομο.στην ελευσινα σε ενα παραδρομο που ειναι μεσα σε κατι χωραφια χωρις φωτα στο πουθενα εχει διοδια!
η χιλιομετρικη χρεωση δεν ξεκιναει οποτε γουσταρουν αυτοι,επρεπε να ειναι απο την αρχη.
πιστευεις οτι αν δεν ειχαμε αντιδρασει θα αλλαζε κατι ποτε σε καποιον δρομο?θα εμπαινε ποτε χιλιομετρικη χρεωση? -
Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
η χιλιομετρικη χρεωση δεν ξεκιναει οποτε γουσταρουν αυτοι,επρεπε να ειναι απο την αρχη.
πιστευεις οτι αν δεν ειχαμε αντιδρασει θα αλλαζε κατι ποτε σε καποιον δρομο?θα εμπαινε ποτε χιλιομετρικη χρεωση?Η χιλιομετρική χρέωση δεν σημαίνει και πάλι ότι δεν θα πληρώνεις ένα αρχικό ελάχιστο αντίτιμο. Στην Ιταλία κατ' ελάχιστον το κόστος δεν ήταν ποτέ κάτω από 1000 λιρέτες (τότε 0.50 ευρώ) ακόμα και για 1 χιλιόμετρο. Αυτό σημαίνει ότι και πάλι θα υπάρχουν αντιδράσεις για αυτούς που κάνουν 5 χιλιόμετρα και χιλιομετρικά θα τους στοιχίζει πιο ακριβά από τη βενζίνη.
Σε ορισμένες περιοχές δε, η χιλιομετρική χρέωση για λόγους κυκλοφοριακούς δεν προτείνεται και επιλέγεται η κατ' αποκοπή χρέωση.
Σε κάθε περίπτωση η ιστορία της Α.Ο. (ο πρώτος δρόμος με παραχώρηση) είχε ξεκινήσει με χιλιομετρική χρέωση. Κάποια στιγμή πέρασε στο κατ' αποκοπήν τίμημα για να αποφύγουμε τη περιστασιακή χρήση για μικρές αποστάσεις.
Περί μπαριέρας και άλλων. Στη Ε.Ο. Αθηνών - Κορίνθου πριν την παραχώρηση υπήρχαν ορισμένα σημεία όπου μπορούσες να μπεις στην Ε.Ο. Αυτό ακόμα και σε σημείο που δεν ήταν είσοδοι ή έξοδοι αλλά χωματόδρομοι αφύλακτοι. Αυτό πολύ καλώς που έκλεισε καθώς ήταν απίστευτα επικίνδυνο.
Τώρα περί εισόδων και εξόδων. Η δουλειά του κάθε Εργολάβου που παραλαμβάνει είναι και να εξασφαλίζει την αμοιβή του. Το ίδιο πρέπει να κάνει και το Δημόσιο και πολλές φορές έχω έρθει σε σύγκρουση με τους βαριεστημένους υπαλλήλους του Μετρό που δεν καταστρέφουν τα αχρησιμοποίητα εισιτήρια δίνοντας την ευκαιρία σε τζαμπατζήδες να απολαμβάνουν μετακίνηση εις βάρος αυτών που πληρώνουν τόσο άμεσα όσο και έμμεσα.
-
Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
στην ελευσινα σε ενα παραδρομο που ειναι μεσα σε κατι χωραφια χωρις φωτα στο πουθενα εχει διοδια!Δεν υπάρχει αυτό που λες, στα διόδια της Ελευσίνας, αριστερά (έξοδο, προς Κόρινθο) έχει ολόκληρο οικισμό. Στα δεξιά, ο παράδρομος είναι ο παράλληλος που ξεκινάει από Μέγαρα, περνάει από Μ. Πέυκο (προαστιακό) και καταλήγει στην Ε.Ο προς Αθήνα.
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
στην ελευσινα σε ενα παραδρομο που ειναι μεσα σε κατι χωραφια χωρις φωτα στο πουθενα εχει διοδια!
Δεν υπάρχει αυτό που λες, στα διόδια της Ελευσίνας, αριστερά (έξοδο, προς Κόρινθο) έχει ολόκληρο οικισμό. Στα δεξιά, ο παράδρομος είναι ο παράλληλος που ξεκινάει από Μέγαρα, περνάει από Μ. Πέυκο (προαστιακό) και καταλήγει στην Ε.Ο προς Αθήνα.
πριν ενα μηνα περασα
ειναι ενας δρομος που περναει απο βουνα χωρις τιποτα εκει διπλα
σε ενα σημειο προς το τελος εχει κατι σπιτια
το gps με εβγαλε εκει.
στο τελος του δρομου που σε εβγαζε στην εθνικη οδο χτιζουν διοδια. -
Eλευσίνα μένω
-
εχεις gps?
εγω το ενεργοποιησα για παρακαμψη διοδιων στο υψος της πετρολα.και με πηγε απο κει
δεξια απο την εθνικη απο το δρομο που σου λεω και στο τελος ειχε διοδια υπο κατασκευη. -
Καλά ρε παιδία εκεί που πάμε για Τριπολή πόσα διόδια θα βάλουνε ακόμα
-
Ο χρήστης 1986 έγραψε:
Καλά ρε παιδία εκεί που πάμε για Τριπολή πόσα διόδια θα βάλουνε ακόμαΚορινθος Τριπολη εχει δυο.Και πληρωνεις αναλογα με το που βγεις.
-
ετοιμαζουν διοδια βαρυμπομπη και κηφισια
http://www.elladanews.gr/article/310873 ... isia-.html
-
Ολο θέλουνε να τα αρπαξουνέ βλέπω.
Αυξηση διοδίων (ξανά!)