-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
μπορεί να είναι αλλά επειδή είναι παράλληλο του σχετικού θέματος...
σε νυχτερινά κέντρα που δεν θα έχουν μισθώσει γειτονικά πάρκινγκ θα αφαιρείται η άδεια σε τρεις μήνες...
δηλαδή κάποιος έκανε πριν ένα χρόνο μαγαζί εκατοντάδων χιλιάδων και δεν υπάρχει κοντινό πάρκινγκ κενό για να το νοικιάσει...θα κλείνει.
είπαμε δεν υπάρχει σάλιο....δεν καταλάβαμε ότι όταν το έλεγε, κοιτούσε τον κ#λ# μας...Αααααχχχ, τους καημένους τους ιδιοκτήτες νυχτερινών κέντρων!
Πρέπει ν' αποσυρθεί αυτό το πράγμα αμέσως! Να συνεχίσουν να παρκάρουν πάνω στο δρόμο και πάνω στα πεζοδρόμια, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, πρέπει να σεβαστούμε σ' αυτή την χώρα τις πραγματικές αξίες: τις μπουζουκλερί και τα club!
Δεν φτάνει που ο καλός ο μαφ .... ιδιοκτήτης, έδωσε τόσα λεφτά για το μαγαζί, θέλετε να δώσει κι άλλα για πάρκινγκ, όταν υπάρχουν τόσοι δρόμοι ελεύθεροι και τόσα πεζοδρόμια άδεια;
+1. Πες τα. Λευτεριά στους αγωνιστές νυχτόβιους επιχειρηματίες!
-
δεν το ανέφερα ως αδικία για τους επιχειρηματίες νυχτερινών κέντρων αλλά για να δείξω την χαοτική λήψη αποφάσεων των κυβερνώντων...
με την απαγόρευση καπνίσματος δεν ασχολήθηκαν καθόλου για την εφαρμογή της...απεναντίας θα κλείνουν μαγαζιά για έλλειψη πάρκινγκ...
-
Ο χρήστης vice246 έγραψε:
δεν το ανέφερα ως αδικία για τους επιχειρηματίες νυχτερινών κέντρων αλλά για να δείξω την χαοτική λήψη αποφάσεων των κυβερνώντων...με την απαγόρευση καπνίσματος δεν ασχολήθηκαν καθόλου για την εφαρμογή της...απεναντίας θα κλείνουν μαγαζιά για έλλειψη πάρκινγκ...
Αν και αντικαπνιστής, νομίζω ότι θα είναι πιο ωφέλιμο κοινωνικά το μέτρο του κλεισίματος ελλείψει χώρου στάθμευσης. Το κάπνισμα αφορά ΜΟΝΟ όσους επιλέγουν να διασκεδάσουν στα συγκεκριμένα μαγαζιά (και τους υπαλλήλους αυτών). Η παράνομη στάθμευση σε πεζοδρόμια/δρόμους/κτλ αφορά όλους τους κατοίκους των γύρω περιοχών που είτε δε βρίσκουν πεζοδρόμιο να περπατήσουν είτε προπηλακίζονται από τους νυχτόβιους των μαγαζιών που θεωρούν τους δημόσιους δρόμους ιδιωτική τους περιουσία.
-
Ο χρήστης vice246 έγραψε:
δεν το ανέφερα ως αδικία για τους επιχειρηματίες νυχτερινών κέντρων αλλά για να δείξω την χαοτική λήψη αποφάσεων των κυβερνώντων...με την απαγόρευση καπνίσματος δεν ασχολήθηκαν καθόλου για την εφαρμογή της...απεναντίας θα κλείνουν μαγαζιά για έλλειψη πάρκινγκ...
Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο;
Η απόφαση για κλείσιμο αν δεν υπάρχει πάρκιν, είναι ΣΩΣΤΟΤΑΤΗ, όπως και η απόφαση για απαγόρευση του καπνίσματος (αν και καπνιστής, εννοείται πως συμφωνώ με την απαγόρευση ). Το αν θα τηρηθεί είναι άλλο ζήτημα, αλλά όχι πως πρέπει να τους...λυπηθούμε κιόλας!
Η απόφαση είναι ΣΩΣΤΗ!
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Αν και αντικαπνιστής, νομίζω ότι θα είναι πιο ωφέλιμο κοινωνικά το μέτρο του κλεισίματος ελλείψει χώρου στάθμευσης. Το κάπνισμα αφορά ΜΟΝΟ όσους επιλέγουν να διασκεδάσουν στα συγκεκριμένα μαγαζιά (και τους υπαλλήλους αυτών).Η παρένθεση από μόνη της δεν νομίζεις ότι είναι επαρκής λόγος;
Δεν είναι δα και ότι οι υπάλληλοι έχουν πληθώρα επιλογών για να εργαστούν σε άκαπνα μαγαζιά... Επίσης, η απαγόρευση του καπνίσματος δεν αφορά μόνο να μπουζουκοσκυλάδικα. Ο vice246 εννοεί την εφαρμογή της απαγόρευσης γενικώς, όχι μόνο στους συγκεκριμένους χώρους.
-
αρα δηλαδη μακροχρονια αμα φτιαξω μια δεξαμενη αγορασω ενα βυτιο και παω να παρω απο τα σκοπια 100ρα θα μου ερθει πιο φτηνα απο το να φουλαρω ολο τον χρονο στην ελλαδα?
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
αρα δηλαδη μακροχρονια αμα φτιαξω μια δεξαμενη αγορασω ενα βυτιο και παω να παρω απο τα σκοπια 100ρα θα μου ερθει πιο φτηνα απο το να φουλαρω ολο τον χρονο στην ελλαδα?Θα σου ταγκιασει μετα απο λιγο καιρο
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
αρα δηλαδη μακροχρονια αμα φτιαξω μια δεξαμενη αγορασω ενα βυτιο και παω να παρω απο τα σκοπια 100ρα θα μου ερθει πιο φτηνα απο το να φουλαρω ολο τον χρονο στην ελλαδα?
Θα σου ταγκιασει μετα απο λιγο καιρο
με τα λεφτα που θα σωσω απο εδω αυτα ειναι μικροπροβληματα..
(θα την πουλαω και μαυρη αμα λαχει )
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Θα σου ταγκιασει μετα απο λιγο καιρο -
Στην Θεσπρωτία υπήρχαν 4-5 πρατήρια AXON Hellas σε κίτρινο χρώμα που ήταν τεράστια σε έκταση, όλα που είδα είχαν τιμή 1.478 στην 95άρα, όταν οπουδήποτε αλλού έπαιζε στο 1.54-1.60 και είχε και εξευτελιστικές τιμές σε μερικά πράγματα, όπως πλύσιμο στο χέρι μέσα-έξω στα 3 ευρώ.
Ο ιδιοκτήτης λέει ετοιμάζει και πρατήρια κατα μήκος της Εγνατίας, έχει αγοράσει τις εκτάσεις και απομένει το χτίσιμο.
-
Σκέφτομαι να το γυρίσω στην ΕΚΟ, τελευταία είχα πολύ καλές εμπειρίες με 2 γεμίσματα από αυτό το πρατήριο της Καλαμαριάς και αυτό της Ηγουμενίτσας.
Νομίζω συμφέρει καθαρά από θέμα χιλιομετρικής απόδοσης, αλλά επειδή άλλες διαδρομές έκανα αυτές τις μέρες από όσες κάνω συνήθως εντός Αττικής, δεν μπορώ να είμαι και σίγουρος.
Το πιθανότερο είναι απλά να μου φάνηκε έτσι.Κάνουν συγκριτικά για τόσες μπούρδες και δεν υπάρχει κάτι για τις 95άρες του εμπορίου. Και όχι δεν θα με ενδιέφερε να μάθω ότι η Χ βενζίνη έχει τη ρεπρίζ 60-100 κάτα δέκατα του δευτερολέπτου καλύτερη από την Υ, αλλά 0.2-0.3 lt / 100 km καλύτερη κατανάλωση είναι για μένα 40-50 km παραπάνω.
-
Στις 100άρες ίσως να υπάρχει κάποια διαφορά μεταξύ των εταιρειών. Στις 95άρες έχω την εντύπωση ότι όλοι πουλάνε ακριβώς το ίδιο πράγμα, με τις όποιες διαφοροποιήσεις να προέρχονται από τα ποσοστά νοθείας κάθε πρατηρίου
Επίσης μια απορία που πάντα είχα, έστω πχ 1 lt Eko 95+ που έχει 'καθαριστικά πρόσθετα' και 1 lt άλλης 95άρας που δεν δηλώνει ότι έχει πρόσθετα. Η Eko δεν θα έπρεπε να έχει στο ίδιο 1 lt όγκου λιγότερο ωφέλιμο καύσιμο από την άλλη 95άρα που δεν έχει πρόσθετα; Εκτός αν τα 'πρόσθετα' είναι κάτω από 1 ml στο λίτροΠάντως υπάρχουν κάποιες μαρτυρίες που αναφέρουν ότι κατά βάση όλοι παίρνουν την ίδια βενζίνη και τα 'πρόσθετα' κάθε εταιρείας μπαίνουν στο βυτίο μετά τον ανεφοδιασμό. Φυσικά δεν μπορώ να ξέρω αν ευσταθεί.
-
kapami όχι, τα ποσοστά στα πρόσθετα mogas (βενζίνη) είναι πάντα μικρότερα του 0.3%
Έχω μεταφέρει όλων των ειδών τις βενζίνες με γκαζάδικα και στα πιό απίθανα μέρη του κόσμου, πχ από Aliaga με supplier Tupras, παράδοση Montreal Καναδά...
Η βάση είναι πάντα τα 87 οκτάνια, και μετά την παράδοση αρχίζουν τα μεγειρέματα μέχρι να φτάσουν και 100 οκτάνια (συνήθως στην Ευρώπη).
Κάποτε χρησιμοποιούσα την 87άρα αλλά δεν ήταν ότι καλύτερο γιατί δεν είχε ενέσεις lubrication και ξέρενε τον κινητήρα.
Στην Αμερική Βενεζουέλα Μεξικό κλπ, χρησιμοποιούν βενζίνη 87 οκτανίων σαν απλή αμόλυβδη και 92 με 93 σούπερ αμόλυβδη και τα αυτοκίνητά τους πάνε μια χαρά! εδώ στην ευρώπη μας τάισαν το χάπι των οκτανίων και πετάμε τα λ7 μας στις κατοστάρες...
Όλα παιχνίδια είναι!
-
Λαμία βενζίνη με 1.398!
1 φουλάρισμα και 2 ημιφουλαρίσματα και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και από την ποιότητα πέρα από την τιμή!
Δυστυχώς επέστρεψα Αθήνα και δύσκολα βρίσκεις τέτοιες τιμές και με άψογη βενζίνη! -
Μπλέκουμε λίγο με τα οκτάνια τα αυγά με τα πασχάλια... Τα 87 οκτάνια είναι για την Ευρώπη η απλή των 91~92 οκτανίων. Τα 91 οκτάνια είναι η γνωστή μας 95άρα και τα 93 οκτάνια (premium) των Αμερικάνων είναι κάτι αντίστοιχο με τα 98 οκτάνια που κάποτε κυκλοφορούσε εν Ελλάδι.
Συμφωνώ πάντως με το θέμα των 100 οκτανίων. Αν η τιμή ήταν marginally μεγαλύτερη ίσως υπό συνθήκες να είχε χρησιμότητα. Σήμερα όπου η ενίσχυση των αντικροτικών ιδιοτήτων γίνεται πολλές φορές εις βάρος της θερμιδικής ικανότητας του καυσίμου..... δεν ξέρω αν συμφέρει....
-
Γιατί άραγε 'έκοψαν' τις 98άρες και πουλάνε μόνο 100άρες ;
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μπλέκουμε λίγο με τα οκτάνια τα αυγά με τα πασχάλια... Τα 87 οκτάνια είναι για την Ευρώπη η απλή των 91~92 οκτανίων. Τα 91 οκτάνια είναι η γνωστή μας 95άρα και τα 93 οκτάνια (premium) των Αμερικάνων είναι κάτι αντίστοιχο με τα 98 οκτάνια που κάποτε κυκλοφορούσε εν Ελλάδι...Ακριβώς, νομίζω ότι έχει μπερδέψει τα RON με τα MON κλπ.
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Γιατί άραγε 'έκοψαν' τις 98άρες και πουλάνε μόνο 100άρες ;Είναι Ευρωπαϊκό φαινόμενο όχι μόνον Ελληνικό.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Γιατί άραγε 'έκοψαν' τις 98άρες και πουλάνε μόνο 100άρες ;
Είναι Ευρωπαϊκό φαινόμενο όχι μόνον Ελληνικό.
Δεν το γνώριζα, απλά αναρωτήθηκα, γιατί πίστευα πως οι σημερινοί κινητήρες λειτουργούν (στην συντριπτική τους πλειοψηφία) με 95 ή 98 οκτάνια...
-
Ξεπεράσαμε τα 700 km και λαμπάκι δεν φάνηκε στον ορίζοντα (that's a first) + ότι το γέμισμα της γιαγιάς στην Ηγουμενίτσα ήταν τραγικό, καθώς έπεσε ο δείκτης μετά από 10 km όταν καμιά φορά μπορεί να περάσουν και 60-70 km για να υπάρξει πτώση.
Θα επιμείνω λίγο ακόμα με την ΕΚΟ, είδα και ένα πρατήριο στην Βούλα με 1.464, οπότε έχουμε υπέρ και την καλή τιμή
Για τις 100άρες θεωρώ πρέπει να είσαι λίγο επιφυλακτικός με τους τρόπους που φτάνουν την βενζίνη στα 100 οκτάνια και τα χημικά που χρησιμοποιούνται.
Έβαζα καμιά φορά στο παλίο Lancia Y (εντελώς ανούσια κίνηση, αλλά μικρό ήμουν) και σε κάποια από τίς πολλές βλάβες που έβγαζε κατά καιρούς, αλλάξαμε και αντλία βενζίνης, το λαστιχένιο κολάρο/πλαίσιο της οποίας είχε γίνει ένας όμορφος πολτός.Φυσικά όταν κατασκευάστηκε το αυτοκίνητο δεν υπήρχαν πρόσθετα, ενώ εκ κατασκευής ήταν να καίει 95άρα, οπότε πλέον οι κατασκευαστές θα χρησιμοποιούν ανθεκτικότερα υλικά.
Δεν πιστεύω ότι δημιουργείται πρόβλημα με τις 100άρες όπως δημιουργόυνται από τις διάφορες εταιρίες, αλλά με πρατηριούχους που θα επιλέξουν κάποιο 'δικό τους' χημικό να την φτάσουν τα 100 οκτάνια, ΑΝ ευσταθεί κάτι τέτοιο.
Βενζίνη ώρα μηδέν!