-
Εχει κανεις εμπειρια ρυμουλκησης σκαφους με το yeti? Δεν μιλαω για γλυστρα αλλα σε βοτσαλα ή αμμο. Το κουμπι offroad βοηθαει και σε ανηφορα? Επιλογη ελαστικων 80/20 υφισταται ή χαλαει πολυ τη γεωμετρια του αυτοκινητου?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δοκιμασα το 1.8 4χ4 test drive του-κλασικου- δεκαλεπτου και ηθελα κυριως να δω την καταναλωση. παρατηρησα δυστηχως αυτο που φοβομουν και απο την εμπειρια απο octavia5 fl με ιδιο μοτερ του αδερφου μου. καιει πολυ και σε εποχες μαλιστα που η καταναλωση παιζει απο τους σημαντικοτερους ρολους στην επιλογη-αγορα αυτοκινητου. μην ξεχναμε πως η βενζινη ΔΕΝ ειναι πια γυρω στο 1 ευρω.
σε 10' και με κρυο κινητηρα ειναι απολυτα λογικο να δεις μεγαλη καταναλωση, ειδικα αν το πιεσες.
ο συγκεκριμενος 1800 ειναι απο τους πιο οικονομικους που κυκλοφορουν για τις επιδοσεις που προσφερει.
προσπαθησε να κανεις δοκιμη μεγαλυτερης διαρκειας
- ο κινητηρας δεν ηταν κρυος. το πηρα μαλιστα μετα απο προηγουμενο test drive.
- συμφωνα με το trip ειχε μεση καταναλωση 10,5 lt/100km. στην οδηγηση με πορεια εδειχνε 8 και κατι. οταν ομως το... αποφασιζες εφευγε πανω απο 15.
- για να ειμαι δικαιος για το γκαζι του δεν ξεφευγει η καταναλωση. απλα ισως δεν χρειαζομαστε τοση δυναμη(οχι πως δεν ειναι ευπροσδεκτη), καθοτι οπως γνωριζουμε πλεον, η βενζινη δεν ειναι τοσο φτηνη και δαυτο δεν ειναι τοσο φιδωλο συμφωνα με απολυτα νουμερα. ειμαι κατοχος meganeII 1.6 και εχω μεση καταναλωση σε πολη και ταξιδι 8.2 μετρημενα πραγματικα στο πρατηριο-οχι πως το trip εχει αποκληση. μεχρι προσφατα γεμιζα απο αδειο ντεποζιτο με 50 ευρω. τωρα πηγα στα 70. το αμαξι για το οποιο σηζηταμε γαμωτο με ποσα θα γεμιζει? και μη μου πειτε οτι ολοι σας εδω περνετε πανω απο 1500 ευρω για να μην σας νοιαζει τοσο!!(τα 1000 εχουν πλεον ξεφτιλιστει).
ευχαριστω παιδια και sorry για την πολυλογια.
-
10,5 για αυτοκινητο 1800 τουρμπο και test drive ειναι πολυ λιγα! Ποσο επρεπει να δειχνει, 6?
εαν στην πορεια εβλεπες στιγμιαια καταναλωση δεν μπορεις να βγαλεις ασφαλες συμπερασμα! Μπορει να δεις και 80+ στιγμιαια.
θεωρητικα θα σου καιει λιγο περισσοτερο απο το μεγκαν, αλλα θα ειναι και ασυγκριτα πιο γρηγορο.
-
α να γιάσει το στόμα σου , συμφωνώ απόλυτα
-
Ε, άμα είναι το 10,5 από το σύνολο των χλμ ως test drive, ακόμα και ένα μέρος αυτού, με νορμάλ οδήγηση θα είναι τουλάχιστον 2 λιτρα κάτω.
-
@mark και spiros εχετε δικιο, απλα το παω το θεμα λιγο πιο περα οσον αφορα κυριως το κοστος κτησης και χρησης του αυτοκινητου με τον 1.8.
σιγουρα ειναι ποιοτικοτατο, γρηγοροτατο(κανεις δεν εμισησε τις επιδοσεις), καλοφτιαγμενο-γερο αμαξι. απλα πιστευω πως το κοστος του δεν ειναι και τοσο ευκαιρια και σε συνδυασμο με καταναλωση(η οποια ok δεν θα πω οτι ξεφευγει) και ασφαλιστρα-τελη για την χρηση του, το καθιστουν μια λιγο πιο ακριβη επιλογη για τις χρηματοοικονομικες πλατες του μεσου ελληνα απο τον οποιο δεν μπορω να πω οτι ξεφευγω και ουτε οι πιο πολλοι απο εμας εδω μεσα.
ευχαριστω. -
Ο χρήστης edmond έγραψε:
@mark και spiros εχετε δικιο, απλα το παω το θεμα λιγο πιο περα οσον αφορα κυριως το κοστος κτησης και χρησης του αυτοκινητου με τον 1.8.
σιγουρα ειναι ποιοτικοτατο, γρηγοροτατο(κανεις δεν εμισησε τις επιδοσεις), καλοφτιαγμενο-γερο αμαξι. απλα πιστευω πως το κοστος του δεν ειναι και τοσο ευκαιρια και σε συνδυασμο με καταναλωση(η οποια ok δεν θα πω οτι ξεφευγει) και ασφαλιστρα-τελη για την χρηση του, το καθιστουν μια λιγο πιο ακριβη επιλογη για τις χρηματοοικονομικες πλατες του μεσου ελληνα απο τον οποιο δεν μπορω να πω οτι ξεφευγω και ουτε οι πιο πολλοι απο εμας εδω μεσα.
ευχαριστω.Δεκτά όλα τα παραπάνω αλλά δε νομίζω να υπάρχει SUV που να καταναλώνει λιγότερο εκτός ίσως από το tiguan και φυσικά τα πετρελαιοκίνητα τα οποία όμως είναι δίλιτρα και σημαντικά ακριβότερα.
Οπότε μάλλον θα πρέπει να στραφείς σε άλλη κατηγορία αν η κατανάλωση καυσίμου είναι τόσο σημαντική για σένα. -
Ο χρήστης edmond έγραψε:
@mark και spiros εχετε δικιο, απλα το παω το θεμα λιγο πιο περα οσον αφορα κυριως το κοστος κτησης και χρησης του αυτοκινητου με τον 1.8.
σιγουρα ειναι ποιοτικοτατο, γρηγοροτατο(κανεις δεν εμισησε τις επιδοσεις), καλοφτιαγμενο-γερο αμαξι. απλα πιστευω πως το κοστος του δεν ειναι και τοσο ευκαιρια και σε συνδυασμο με καταναλωση(η οποια ok δεν θα πω οτι ξεφευγει) και ασφαλιστρα-τελη για την χρηση του, το καθιστουν μια λιγο πιο ακριβη επιλογη για τις χρηματοοικονομικες πλατες του μεσου ελληνα απο τον οποιο δεν μπορω να πω οτι ξεφευγω και ουτε οι πιο πολλοι απο εμας εδω μεσα.
ευχαριστω.το κοστος χρησης ενος οποιουδηποτε αυτοκινητου ειναι παρα πολυ σημαντικο, και πολυ καλα κανεις και το ψαχνεις ΠΡΙΝ την αγορα, και οχι μετα οπως κανουν οι περισσοτεροι.
σε αυτο δε μπορει κανεις αλλος να απαντησει εκτος απο σενα. Αν η τσεπη σου το 'σηκωνει' προχωρας, αλλιως κοιτας κατι αλλο.
-
Έχει κανείς ιδέα αν μπορείς να παραγγείλεις το experience με 16άρες ζάντες (κανονικά έχει 17άρες); Αν ναι, υπάρχει διαφορά στα χρήματα;
-
Ο χρήστης Dragonlord έγραψε:
Έχει κανείς ιδέα αν μπορείς να παραγγείλεις το experience με 16άρες ζάντες (κανονικά έχει 17άρες); Αν ναι, υπάρχει διαφορά στα χρήματα;Δεν ξέρω αν μπορούν εδώ (που ... γιατί να μην μπορούν να το κανουν) αλλά με παραγγελία ΟΛΑ γίνονται! Για διαφορά δεν ξέρω και δεν πιστευω να επιστρέφουν λεφτά.
-
Πιο πιθανο ειναι να του ζητησουν παραπανω για τις 16αρες με τη δικαιολογια οτι ταχα αλλαζει η γραμμη παραγωγης....
-
εχει αγορασει κανεις το 1,2 DSG για να μας πει εντυπωσεις??????
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
εχει αγορασει κανεις το 1,2 DSG για να μας πει εντυπωσεις??????Εγώ έχω το 1.2 TSI manual. Δεν έχω οδηγήσει το DSG αλλά για να το πας γρήγορα το Yeti θέλει οδήγηση και να έχεις τον κινητήρα στις 3,000 στροφές.
έχει στο καντράν ενδείξεις για ανεβοκατεβάσματα που σου λέει βάλε 5η σε στενά! Φαντάζομαι με το DSG θα στην βάζει κιόλας -
απο καταναλωση πως παει?
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
απο καταναλωση πως παει?τώρα μετραώ για πρώτη φορά αλλά δεν θυμάμαι καλά με τι τιμή λιτρου είχα βάλει.....
είχα βάλει 50 euro νομίζω με 1.48 και έχω κάνει 400 χλμ μέσα στην Αθήνα.
Θα ξαναμετρήσω καλύτερα από αύριο που πιστεύω θα ανάψει το λαμπάκι. -
Μια μικρή ερώτηση, για όποιον γνωρίζει: Με την ηλιοροφή του yeti, τι παίζει; Ανήκει μάλλον στον προαιρετικό εξοπλισμό, αλλά πόσο κοστίζει και σε ποιές εκδόσεις τοποθετείται;
-
Ο χρήστης fokal έγραψε:
Μια μικρή ερώτηση, για όποιον γνωρίζει: Με την ηλιοροφή του yeti, τι παίζει; Ανήκει μάλλον στον προαιρετικό εξοπλισμό, αλλά πόσο κοστίζει και σε ποιές εκδόσεις τοποθετείται;Είναι extra και στις 3 εξοπλιστικές εκδόσεις, με παραγγελία μπαίνει σε όλες τις εκδόσεις και κοστίζει 1.300€.
Έχει κανείς ιδέα αν μπορείς να παραγγείλεις το experience με 16άρες ζάντες (κανονικά έχει 17άρες); Αν ναι, υπάρχει διαφορά στα χρήματα;
Δεν ξέρω αν μπορούν εδώ (που ... γιατί να μην μπορούν να το κανουν) αλλά με παραγγελία ΟΛΑ γίνονται! Για διαφορά δεν ξέρω και δεν πιστευω να επιστρέφουν λεφτά.
Στο τιμοκαταλογο των extra που μου έχουν δώσει λέει ότι στις εκδόσεις με 17άρες ζάντες μπαίνουν προαιρετικά (με παραγγελία δηλαδή) 16άρες (το σχέδιο Moon μόνο) με 0€ επιβαρυνση. Λεφτα δεν δίνουν πίσω!
-
Οταν ανεβω Θεσσαλονίκη τον μαιο θα κανονισω ενα τεστ.εμεις δεν εχουμε dealer εδω οποτε δυσκολευουν τα πραγματα για την αγορα του.
ομως ειναι τοσο συμπαθητικο..... -
Καλησπερα και απο εμενα σε ολο το Forum.
Σαν μελλοντικος κατωχος του Υετι 1.2 θα ηθελα να παραθεσω μερικες αποψεις για το λογο που αποφασησα και το πηρα.
Ειναι 1.2 τελη , ασφαλειες κ.τ.λ.
Αν το κανετε ενα test drive το μονο που δεν θα καταλαβετε ειναι οτι ειναι 1.2 αλλα θα σας ερθει στο νου οτι σιγουρα οδηγεις κατι πολυ μεγαλυτερο. Το γκαζι του ειναι πολυ καλο και περνει και μπορει να παρει και βελτιωση****. Σιγουρα δεν ειναι 105HP. πιο πολυ μου φερνει στην μετρηση του autotriti me ta 121.
Το θεμα ομορφιας ειναι πολυ υποκειμενικο θεμα και καθολου αντικειμενικο. Ειναι πολυ ποιο ομορφο απο αλλα και πολυ πιο ασχημο απο καποια αλλα SUV.
Στις σκεψεις μου ηταν και με το μοτερ του 1.8 αλλα με απομακρυνε η ιδεα μολις ειδα τα χρηματα που χρειαζονται για την αποκτηση του μιας και κρυφος μου ποθος ηταν το Tiguan, και δεν πιστευω οτι αξιζει να παρεις το 1,8 (εκτοs αν το δεινανε 26000 full) και να μην δωσεις λιγα παραπανω να παρεις το Tiguan που προσωπικα εκτος των αλλων το θεωρω και πολυ πιο ομορφο.
Αν το δειτε απο κοντα και ακομα καλυτερα οταν αρχησει να κυκλοφορει ευρεως θα το συμπαθησετε, αλλα αν το κανετε και μια βολτα θα το συμπαθησετε ακομα περισσοτερο ιδιος για το μοτερ 1,2 που θα μπει και σε ολο τον ομιλο.
Δεν υπηρχε λοιπον λογος 4χ4 και αν βλεπατε στο Traction μια ερευνα για τα 4χ4 μονο το 15% των κατοχων τους ανα την Ευρωπη τα χρησημοποιουν για εκτος δρομου χρηση.Επειδη εγω ανήκω στο 85 αποφασησα για το 4χ2.
Ο μονος ανταγωνιστης που εχει το YETI 4χ2 1,2tsi ειναι το quashqai και το Sx4.
Το θεωρω και απο τα δυο και πιο καλο και πιο πληρεστερο σε χαρακτηριστικα γι'αυτο και το πηρα.
Προσωπικα μου αρεσε και πιο πολυ απο τα αλλα δυο αλλα αυτο ειπαμε ειναι θεμα υποκειμενικο.Sorry αν σας κουρασα απλος εξεφρασα την αποψη μου.
-
Ο χρήστης kos21 έγραψε:
Το γκαζι του ειναι πολυ καλο και περνει και μπορει να παρει και βελτιωση****. Σιγουρα δεν ειναι 105HP. πιο πολυ μου φερνει στην μετρηση του autotriti me ta 121.Ποσες αλλες π@π@ρ@ς θα δουμε σε αυτο το autotsiknotetarti? Ειναι δυνατον να ειναι τοσο ακυροι και να υπαρχουν ακομα?
SKODA YETI