-
Ο χρήστης spirospatra έγραψε:
Thanx για την απάντηση!!μια ακομη ερωτηση!!στα βελάκια για τη ροη του αερα
που εχει καλυτερη αποδοση σε σας?πανω-κατω ή οριζοντια?
thanx και παλι!!Προσωπικά, το βάζω πάνω+μέση. Νομίζω έτσι κάνει πολύ καλύτερη διάχυση του αέρα. Το full auto μου το βάζει συνήθως όλο μέση και δε μου αρέσει. Ίσως να ξέρει κάτι καλύτερα. Στην τελική, γούστα είναι αυτά.
Off topic: σήμερα γύρισα από Πήλιο. Για μια ακόμα φορά διαπίστωσα πως το αμάξι είναι φτιαγμένο για ανοιχτούς δρόμους: στις στροφές πάνω στο Πήλιο δεν το ευχαριστηθηκα και τόσο. Όχι πως ήταν άσχημα, αλλά το τιμόνι είναι λίγο«αναισθητο» και δε με πείθει για πολλά.
Στην Εθνική όμως πας γρήγορα,πολύ γρήγορα, χωρίς ζόρι και χωρίς να καις και πολλή βενζίνη. Και ασε τους άλλους να ψάχνουν να δουν τι είναι αυτό που τους πέρασε! -
Παιδιά έχει εγκαταστήσει κανείς στο Bravo aux-in καλώδιο? Δεν διαθέτω το BLUE&ME οπότε στερούμαι της εισόδου USB, αν και δεν ξέρω αν θα υποστήριζε σύνδεση με το Iphone/ipod μου. Έπειτα θα με ενδιέφερε να περνάω ήχο και απο άλλες συσκευές μέσω minijack. Εδώ και μια βδομάδα έχω παραλάβει απο εξωτερικό το εν' λόγω καλώδιο με το αρσενικό minijack στην μια άκρη και τον ειδικό αντάπτορα του aux που βρίσκεται στην πίσω πλευρά του ηχοσυστήματος. Αυτό που με προβληματίζει είναι το απο που να περάσω το καλώδιο έτσι ώστε να μπορεί να φτάνει το καλώδιο (1,5m) μέχρι και το ταμπλό όπου με βάση στηρίζω το iphone μου. Μπορώ να το περάσω απο αεραγωγό, να τρυπήσω κάπου κάτω απο τιην οθόνη του clima (ασχημο δεν θα ήταν?) να τρυπήσω απο το ντουλαπάκι του συνοδηγού?
-
Off topic: σήμερα γύρισα από Πήλιο. Για μια ακόμα φορά διαπίστωσα πως το αμάξι είναι φτιαγμένο για ανοιχτούς δρόμους: στις στροφές πάνω στο Πήλιο δεν το ευχαριστηθηκα και τόσο. Όχι πως ήταν άσχημα, αλλά το τιμόνι είναι λίγο«αναισθητο» και δε με πείθει για πολλά.
Στην Εθνική όμως πας γρήγορα,πολύ γρήγορα, χωρίς ζόρι και χωρίς να καις και πολλή βενζίνη. Και ασε τους άλλους να ψάχνουν να δουν τι είναι αυτό που τους πέρασε!Στις στροφές το ευχαριστιέμαι το αμάξι εγώ! Ειδικά στο Πήλιο και στον Ταξιάρχη Χαλκιδικής βγάζω τρελά γούστα. Ελαστικά και αναρτήσεις στο όριο.. Δεν έχει τόσο θέμα με το τιμόνι το αυτοκίνητο όσο λέτε μερικοί. Έχω οδηγήσει πολύ χειρότερα όπως και πολύ καλύτερα όμως. Εσύ cosygatos τι οδηγούσες πριν το Bravo? Μήπως έισαι επηρεασμένος από το προηγούμενο σου αμάξι και δεν έχεις συνηθίσει το Bravo ακόμη?
-
Φίλε Manos δε γνωρίζω πως να το κάνεις αλλά μην αρχίσεις τις τρύπες και ειδικά μπροστά στο κλιματισμό που λες...
Κάνε άλλη πατέντα και βγάλτο από αλλού.FYI το Blue&Me συνεργάζεται άψογα με το iPhone όπως και η θύρα USB με τα iPod.
Το μόνο κακό είναι ότι δεν έχει fast forward και rewind. -
Ο χρήστης Manos1980 έγραψε:
Παιδιά έχει εγκαταστήσει κανείς στο Bravo aux-in καλώδιο? Δεν διαθέτω το BLUE&ME οπότε στερούμαι της εισόδου USB, αν και δεν ξέρω αν θα υποστήριζε σύνδεση με το Iphone/ipod μου. Έπειτα θα με ενδιέφερε να περνάω ήχο και απο άλλες συσκευές μέσω minijack. Εδώ και μια βδομάδα έχω παραλάβει απο εξωτερικό το εν' λόγω καλώδιο με το αρσενικό minijack στην μια άκρη και τον ειδικό αντάπτορα του aux που βρίσκεται στην πίσω πλευρά του ηχοσυστήματος. Αυτό που με προβληματίζει είναι το απο που να περάσω το καλώδιο έτσι ώστε να μπορεί να φτάνει το καλώδιο (1,5m) μέχρι και το ταμπλό όπου με βάση στηρίζω το iphone μου. Μπορώ να το περάσω απο αεραγωγό, να τρυπήσω κάπου κάτω απο τιην οθόνη του clima (ασχημο δεν θα ήταν?) να τρυπήσω απο το ντουλαπάκι του συνοδηγού?Θα με ενδιέφερε και εμένα κάτι τέτοιο.
Θα σε παρακαλούσα έαν μπορείς, μόλις το κάνεις να μας πεις και εμάς πως και τι!!!
Και εάν μπορούσες και καμια φωτό;;;; -
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
Off topic: σήμερα γύρισα από Πήλιο. Για μια ακόμα φορά διαπίστωσα πως το αμάξι είναι φτιαγμένο για ανοιχτούς δρόμους: στις στροφές πάνω στο Πήλιο δεν το ευχαριστηθηκα και τόσο. Όχι πως ήταν άσχημα, αλλά το τιμόνι είναι λίγο«αναισθητο» και δε με πείθει για πολλά.
Στην Εθνική όμως πας γρήγορα,πολύ γρήγορα, χωρίς ζόρι και χωρίς να καις και πολλή βενζίνη. Και ασε τους άλλους να ψάχνουν να δουν τι είναι αυτό που τους πέρασε!Στις στροφές το ευχαριστιέμαι το αμάξι εγώ! Ειδικά στο Πήλιο και στον Ταξιάρχη Χαλκιδικής βγάζω τρελά γούστα. Ελαστικά και αναρτήσεις στο όριο.. Δεν έχει τόσο θέμα με το τιμόνι το αυτοκίνητο όσο λέτε μερικοί. Έχω οδηγήσει πολύ χειρότερα όπως και πολύ καλύτερα όμως. Εσύ cosygatos τι οδηγούσες πριν το Bravo? Μήπως έισαι επηρεασμένος από το προηγούμενο σου αμάξι και δεν έχεις συνηθίσει το Bravo ακόμη?
συμφωνώ με τον Νικόλα, το αυτοκίνητο είναι απόλαυση στις στροφές, πήγα Σιθωνία στο δευτερο πόδι Χαλκιδικής και δεν χόρταινα να παίρνω γρήγορα τις στροφές.,
όπως συμφωνώ με τον γάτο ότι το αυτοκίνητο σε κλειστό αυτοκινητόδρομο, πάει σφαίρα, αλλά , σχετικά με την αίσθηση απο το τιμόνι, για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου το τιμόνι είναι ιδανικό.
βέβαια όλα αυτά είναι προσωπικά γούστα και τι βολέυει περισσότερο τον καθένα μας, κανόνας δεν υπάρχει.όσο για τα λάδια, πλησιάζει η πρώτη αλλαγή. θα τα αλλάξω στα 10.000χλμ.
για τα xenon, θέλω να μιλήσω με αντιπροσωπεία, να με διαβεβαιώσουν, ότι δεν χάνω την εγγύηση και βλέπουμε...
-
Fiat Punto του 2002, 8v και 60 άλογα (ίσως και μερικά μουλαρια) οδηγουσα πριν.
Ξέρω, είναι ψηλά ο πήχης για το Bravo! -
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
Fiat Punto του 2002, 8v και 60 άλογα (ίσως και μερικά μουλαρια) οδηγουσα πριν.
Ξέρω, είναι ψηλά ο πήχης για το Bravo!Ναι όντως... Ψυχολογικό είναι το όλο θέμα. Μη το φοβάσαι και μπαίνε στις στροφές με όσα έχεις. Μια χαρά πληροφόρηση σου δίνει το τιμόνι. Τι να πω κι εγώ που είχα συνηθίσει στης 147 και του Bravo μου φαίνονταν αργό στην αρχή?
-
βασικά είναι πολύ περισσότερα τα χιλιόμετρα που μαζευει το bravo απο στροφή σε στροφή σε σχέση με το punto.. και είναι και πολύ πιο βαρύ.. αρα στις στροφές λογικό να μην νιώθεις το ίδιο ανετα..
και γω μαζί σου σε αυτό.. οταν κατεβαίνω τις στροφές προς ωρωπό που τις ξέρω τέλεια με τα άλλα αμάξια της οικογένειας πηγαίνω αέρα-πατέρα χαλαραααα..
με το bravo δε μπορώ να το κάνω αυτό γιατί φτάνω να πρέπει να μπώ σε στροφή πηγαίνοντας με 140+.. αντε να κόψεις.. οπότε είμαι συνέχεια στην τσίτα μη το παρακάνω.. -
Ο χρήστης stred έγραψε:
βασικά είναι πολύ περισσότερα τα χιλιόμετρα που μαζευει το bravo απο στροφή σε στροφή σε σχέση με το punto.. και είναι και πολύ πιο βαρύ.. αρα στις στροφές λογικό να μην νιώθεις το ίδιο ανετα..και γω μαζί σου σε αυτό.. οταν κατεβαίνω τις στροφές προς ωρωπό που τις ξέρω τέλεια με τα άλλα αμάξια της οικογένειας πηγαίνω αέρα-πατέρα χαλαραααα..
με το bravo δε μπορώ να το κάνω αυτό γιατί φτάνω να πρέπει να μπώ σε στροφή πηγαίνοντας με 140+.. αντε να κόψεις.. οπότε είμαι συνέχεια στην τσίτα μη το παρακάνω..Ακριβώς αυτό είναι...
Αν με το οικογενειακό π.χ. Vectra πήγαινες να μπεις στις στροφές με 80 και 100 χλμ/ώρα ενώ τώρα πας χωρίς να το έχεις καταλάβει 140+ πρέπει να είσαι συνέχεια στα φρένα και έτσι δεν πας χαλαρά... -
Ο χρήστης stred έγραψε:
βασικά είναι πολύ περισσότερα τα χιλιόμετρα που μαζευει το bravo απο στροφή σε στροφή σε σχέση με το punto.. και είναι και πολύ πιο βαρύ.. αρα στις στροφές λογικό να μην νιώθεις το ίδιο ανετα..και γω μαζί σου σε αυτό.. οταν κατεβαίνω τις στροφές προς ωρωπό που τις ξέρω τέλεια με τα άλλα αμάξια της οικογένειας πηγαίνω αέρα-πατέρα χαλαραααα..
με το bravo δε μπορώ να το κάνω αυτό γιατί φτάνω να πρέπει να μπώ σε στροφή πηγαίνοντας με 140+.. αντε να κόψεις.. οπότε είμαι συνέχεια στην τσίτα μη το παρακάνω..Χμμμ... Μου ακούγεται όντως λογική εξήγηση. Πάει αέρα, είναι και +35% (!) βαρύτερη από το pountάκι, στις στροφές θέλει πολύ περισσότερο μάζεμα και αυτό αγχώνει.
Πάντως, ό,τι συνηθίσει καθένας μετά αρχίζει να το ψυρίζει. Εγώ γκρίνιαζα για την ανάρτηση που κοπανάει πίσω, που είναι και λίγο στον κόσμο του το πίσω μέρος σε σχέση με το μπροστά , που το ένα, που το άλλο... Ντάξυ ρε φίλε, δε πήρες και Porshe.
Μπήκα όμως προ ημερών σε Auris φίλου μου. Ε, απορώ πως δίνουν τα ωραία τους λεφτάκια για τέτοια αυτοκίνητα. Σύμφωνοι, το όνομα Toyota δίνει ασφάλεια και το δίκτυό της πρέπει να είναι εξαιρετικό. Το αμάξι καθεαυτό όμως δε λέει για τα λεφτά του. Του κόστισε περίπου 17-18.000, όσο και σε εμένα το Bravo Sport. Έχουμε και λέμε:
- Χειρότερο σαλόνι.
- Χειρότερη εξωτερική εμφάνιση.
- Χειρότερος κινητήρας (να ζήσει το turbaki!) .
- Χειρότερη ανάρτηση (αυτό δεν το περίμενα : πιο άνετη από του Bravo αλλά όχι πολύ, με πιο μεγάλες κλίσεις και ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ στη σταθερότητα - ψιλοέπλεε).
- Το όνομα Toytota (το είπαμε ήδη αυτό).
Όλα δείχνουν πως ψωνίσαμε κελεπούρι! Όμως, υπάρχει ένα ΜΕΓΑΛΟ ερωτηματικό: Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ του Bravo. Ως τώρα δεν έχω ακούσει σοβαρά προβλήματα από κανεναν, ούτε εγώ μπορώ να αναφέρω κάτι από ίδια εμπειρία. Όμως, είναι ένα μοντέλο ούτε 2ετίας. Σεκαμιά 5ετία θα κάνουμε ταμείο και θα δούμε τι ψωνίσαμε!
-
Επιτέλους σήμερα στις 17:30 θα το πάρω!!!
Ελπίζω να είναι όλα καλά!!! -
Το Punto του 2002 για να μπει στην στροφή και να βγει όπως το Bravo θέλει ένα κιτ ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και 16αρες ζάντες.. Εγω που το χω οδηγήσει, στις στροφές δεν το εμπιστευόμουν με τίποτα. Έχει ψηλά το κέντρο βάρους, κάθεσαι ψηλά, το τιμόνι δεν το αισθάνεσαι, η ανάρτηση μαλακή. Να μου λέγατε για κανα 106 θα σας έλεγα σίγουρα ναι, αλλά το Punto δε συγκρίνεται στα κρατήματα με το Bravo.
-
το πουντο ειχε καλα κρατηματα αλλα δεν εκανε για επιθετικη οδηγηση.
τωρα το νεο μπραβο δεν το εχω οδηγησει αλλα το παλιο ειχε σιγουρα καλυτερη συμπεριφορα. -
Ο χρήστης canonis έγραψε:
βασικά είναι πολύ περισσότερα τα χιλιόμετρα που μαζευει το bravo απο στροφή σε στροφή σε σχέση με το punto.. και είναι και πολύ πιο βαρύ.. αρα στις στροφές λογικό να μην νιώθεις το ίδιο ανετα..
και γω μαζί σου σε αυτό.. οταν κατεβαίνω τις στροφές προς ωρωπό που τις ξέρω τέλεια με τα άλλα αμάξια της οικογένειας πηγαίνω αέρα-πατέρα χαλαραααα..
με το bravo δε μπορώ να το κάνω αυτό γιατί φτάνω να πρέπει να μπώ σε στροφή πηγαίνοντας με 140+.. αντε να κόψεις.. οπότε είμαι συνέχεια στην τσίτα μη το παρακάνω..Ακριβώς αυτό είναι...
Αν με το οικογενειακό π.χ. Vectra πήγαινες να μπεις στις στροφές με 80 και 100 χλμ/ώρα ενώ τώρα πας χωρίς να το έχεις καταλάβει 140+ πρέπει να είσαι συνέχεια στα φρένα και έτσι δεν πας χαλαρά...βρήκατε την λύση στο μυστήριο!!!
συμφωνώ μαζί σας, μιας και εγω έχω την ίδια αίσθηση όταν οδηγάω την fabia.
και φαίνεται και ο τρόπος που ανόιγει το αυτοκίνητο, διαίτερα απο τα 80 μέχρι να πιάσω 140-150 χλμ/ωρα και νομίζω ότι σέρνεται!!
ντροπή μου, το bravo με έχει καλομάθει!Επιτέλους σήμερα στις 17:30 θα το πάρω!!!
Ελπίζω να είναι όλα καλά!!!καλόριζικο και να το χαρείς φίλε!! περιμένουμε τις εντυπώσεις σου!
το πουντο ειχε καλα κρατηματα αλλα δεν εκανε για επιθετικη οδηγηση.
τωρα το νεο μπραβο δεν το εχω οδηγησει αλλα το παλιο ειχε σιγουρα καλυτερη συμπεριφορα.οδήγα και το καινούργιο bravo και θα δείς.
-
αμα βρω ποτε τα 18.000 θα το αγορασω οχι απλως θα το ιδηγησω
-
Ο χρήστης akilleas έγραψε:
Παιδιά έχει εγκαταστήσει κανείς στο Bravo aux-in καλώδιο? Δεν διαθέτω το BLUE&ME οπότε στερούμαι της εισόδου USB, αν και δεν ξέρω αν θα υποστήριζε σύνδεση με το Iphone/ipod μου. Έπειτα θα με ενδιέφερε να περνάω ήχο και απο άλλες συσκευές μέσω minijack. Εδώ και μια βδομάδα έχω παραλάβει απο εξωτερικό το εν' λόγω καλώδιο με το αρσενικό minijack στην μια άκρη και τον ειδικό αντάπτορα του aux που βρίσκεται στην πίσω πλευρά του ηχοσυστήματος. Αυτό που με προβληματίζει είναι το απο που να περάσω το καλώδιο έτσι ώστε να μπορεί να φτάνει το καλώδιο (1,5m) μέχρι και το ταμπλό όπου με βάση στηρίζω το iphone μου. Μπορώ να το περάσω απο αεραγωγό, να τρυπήσω κάπου κάτω απο τιην οθόνη του clima (ασχημο δεν θα ήταν?) να τρυπήσω απο το ντουλαπάκι του συνοδηγού?
Θα με ενδιέφερε και εμένα κάτι τέτοιο.
Θα σε παρακαλούσα έαν μπορείς, μόλις το κάνεις να μας πεις και εμάς πως και τι!!!
Και εάν μπορούσες και καμια φωτό;;;;Το καλώδιο είναι αυτό της φωτογραφίας:
http://img24.imageshack.us/img24/3681/d3e612.jpg
Δυστυχώς δεν πρόλαβα να κάνω ακόμα τη σύνδεση γιατί λόγω εργασιαακών υποχρεώσεων είμαι εκτός της πόλης μου. Έχω επίσης και ένα GPS TRACKER το οποίο πρέπει να εγκαταστήσω στο BRAVO μου (λογικά κάπου στο πορτ μπαγκαζ) οπότε πρέπει να μείνει εντός συνεργείου το όχημα για κάποιες ώρες. Με το που το κάνω όμως θα ανεβάσω τις fotos.
Παρεμπιπτόντως ξέρει κανείς αν η εξωτερική κεραία του BRAVO μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως κεραία GSM και GPS? Σύμφωνα με το ηλεκτρονικό manual του αυτοκινήτου (eLEARN CDROM) η κεραία είναι 3-WAY και εξυπηρετεί και για το ραδιόφωνο και αλλα και για τo extra σύστημα πλοήγησης και το συστημα για κινητό τηλέφωνο . Λογικά σε μένα που το έχω καθαρά μαμά έκδοση η προεγκατάσταση είναι ίδια?
Ευχαριστώ
-
Λογικα ετσι θα ειναι...Απ οτι ξερω οι προεγκαταστασεις υπαρχουν.
Καταφερα να παω και να ερθω Χαλκιδα καιγοντας μισο ντεποζιτο
Περιττο να σας πω ποσο πολυ το ευχαριστηθηκαΑπιστευτα σταθερο το αμαξι ακομα και στα χλμ της τελικης του.Καθολου κουραστικο ή τρομακτικο!
-
Μάγκες, σήμερα πρέπει να την έκανα τη χοντράδα μου και να ταλαιπώρησα πολύ το αυτοκίνητο. Ήμουν πολύ κουρασμένος μετά τη δουλειά, και στο γυρισμό σε μια ανηφόρα αφαιρέθηκα και πρέπει να έπεσε πολύ πατινάρισμα, μιλάμε μυρισε καμμένο, στην αρχή νόμιζα πως ήταν τα ελαστικά, αλλά μετά την εκκίνηση όταν επιτάχυνα και είχα 4η στο κιβώτιο πάλι μύρισε καμένο. Υπάρχει περίπτωση να μην ήταν ο συμπλέκτης; Καμία συμβουλή (εκτός από το να κόψω τις μ******ς);
-
Ο χρήστης rayback έγραψε:
Μάγκες, σήμερα πρέπει να την έκανα τη χοντράδα μου και να ταλαιπώρησα πολύ το αυτοκίνητο. Ήμουν πολύ κουρασμένος μετά τη δουλειά, και στο γυρισμό σε μια ανηφόρα αφαιρέθηκα και πρέπει να έπεσε πολύ πατινάρισμα, μιλάμε μυρισε καμμένο, στην αρχή νόμιζα πως ήταν τα ελαστικά, αλλά μετά την εκκίνηση όταν επιτάχυνα και είχα 4η στο κιβώτιο πάλι μύρισε καμένο. Υπάρχει περίπτωση να μην ήταν ο συμπλέκτης; Καμία συμβουλή (εκτός από το να κόψω τις μ******ς);Συμπλέκτης με ένα απλό σπινιάρισμα;;;; Τα λάστιχα θα μύριζαν λογικά...
Fiat Bravο 2007