-
Πιστεύω ότι θα ήταν ενδιαφέρον ο καθένας μας να πει λίγα λόγια για το αυτοκίνητό του προσπαθώντας να περιγράψει αντικειμενικά όλα τα υπέρ και κατά της συμβίωσής του.
Απαραίτητα τα Χλμ εντός/εκτός, τα λάστιχα, οι βελτιώσεις και ένα δείκτης ικανοποίησης απο το 1-3 για εντός και εκτός.
-
Πιστεύω ότι θα ήταν ενδιαφέρον ο καθένας μας να πει λίγα λόγια για το αυτοκίνητό του προσπαθώντας να περιγράψει αντικειμενικά όλα τα υπέρ και κατά της συμβίωσής του.
Απαραίτητα τα Χλμ εντός/εκτός, τα λάστιχα, οι βελτιώσεις και ένα δείκτης ικανοποίησης απο το 1-3 για εντός και εκτός.
-
Πιστεύω ότι θα ήταν ενδιαφέρον ο καθένας μας να πει λίγα λόγια για το αυτοκίνητό του προσπαθώντας να περιγράψει αντικειμενικά όλα τα υπέρ και κατά της συμβίωσής του.
Απαραίτητα τα Χλμ εντός/εκτός, τα λάστιχα, οι βελτιώσεις και ένα δείκτης ικανοποίησης απο το 1-3 για εντός και εκτός.
-
CHEVROLET SILVERADO K2500 pick up
Υπερ-Μοτερ 5700 κυβ.αφθονη ροπη και δυναμη.Προσεχως βελτιωσεις για να περασω τους 350 ιππους.Διαφορικα,εμφανιση,εσωτερικο,αξιοπιστια.
Κατα-Καταναλωση-μηκος-χρηστικοτητα.
Θελω να το φτιαξω τελειως εκτος δρομου.Μολις βρω κανα μικρο για να κυκλοφορω θα το κλεισω θα το γδυσω και θα το τελειωσω σε κανα χρονο με 4 ιντσες σηκωμα τουλαχιστον,μοτερ κτηνος,ρολγκειτζ,εργατη,και αλλ που εχω σκεφτει.Παντως και ετσι που ειναι με ζαντολαστιχα(BFG ALL TERAIN) εξατμιση,φιλτρο αερα,ηλεκτρονικη δε με εχει αφησει κολημενο πουθενα,εχω βγαλει κολημενα τζιπ διαφορων μαρκων αρκετες φορες.Πριν ειχα ενα INTERNATIONAL S.SCOUT2 για οποιον γνωριζει.Αυτο ειχε κολησει σε λασπες(και τα διαφορικα μεσα) αν και με μπρος πισω και τιμονιες και αφου βρωμισε η περιοχη δισκο βγηκε,πηγα με το Chevy στο ιδιο μερος με την ιδια λασπη το κολλησα μεσα επιτηδες και βγηκε για πλακα.Δε το αλλαζω με κανενα αλλο τζιπ. -
Jeep Cherokee 3.7 Sport
Εγώ έχω κάνει ~3000Χλμ. Απο αυτά ένα 20-30% εκτός δρόμου.
ΥΠΕΡ:
Ακόμα τα χαζεύω στο δρόμο. Πιστεύω ότι είναι ένα όμορφο αυτοκίνητο!
Εχει πολύ καλή ορατότητα και είναι ιδιαίτερα ευέλικτο στο δρόμο. Ακόμα και στα στενάκια εντός πόλης στρίβει πολύ καλά και δεν δημιουργεί πρόβλημα. Αυτό είναι μια ευχάριστη έκπληξη σε σχέση με τον όγκο του.
Επίσης δεν έχει καθόλου φασαρία και δεν τρίζει τίποτα εκτός απο την πόρτα του πορτμπαγκάζ που θέλει ρεγουλάρισμα...
Στην άσφαλτο ταξιδεύει άνετα εώς τα 160Χλμ και δεν είναι διαίτερα ευαίσθητο στον άνεμο όπως θα το περίμενε κανείς.
Τα φρένα του είναι ότι καλύτερο έχω δεί μέχρι στιγμής. ΤΟ ABS δεν μπαίνει εύκολα. Ειδικά εκτός δρόμου είναι ρυθμισμένο να μην ενεργοποιείται σε πολύ χαμηλές ταχύτητες...
Εκτός δρόμου είναι εντυπωσιακό που μπορεί να πάει ο μέσος οδηγός. Μέχρι στιγμής δεν με κρέμασε ποτέ.ΚΑΤΑ:
Η άνεση εκτός δρόμου και ιδιαίτερα σε μέτριο χωματόδρομο όπου γίνονται οι περισσότερες διαδρομές δεν είναι ότι καλύτερο. Πχ ένα Subaru εδώ είναι το απόλυτο εργαλείο...
Δεν έχει σχεδόν καθόλου θήκες, τσέπες κτλ στο εσωτερικό του ενώ παράλληλα το ντουλαπάκι είναι πολύ μικρό. Αυτό είναι ιδιαίτερα εκνευριστικό για σύγχρονο αυτοκίνητο
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι το πιο αδύναμο σημείο του αυτοκινήτου. Εϊναι αργό στις αλλαγές ενώ τα 'αργά' του δεν είναι όσο αργά θα έπρεπε. Οταν κατεβαίνει απότομη κατηφόρα αισθάνεσαι ότι θα ήθελες ο κινητήρας να φρενάρει πιο πολύ το αυτοκίνητο.
Η κατανάλωση είναι υψηλή. όπως σε όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Το εκνευριστικό είναι ότι το τεπόζιτο είναι μικρό. Θα έπρεπε να έχει προβλεφθεί να είναι τουλάχιστον κατα 20Lt μεγαλύτερο.Γενικά το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό και πολύ παρεξηγημένο στην Ελλάδα. Στην Αμερική είναι ένα φτηνό αυτοκίνητο για τον μέσο πολίτη ενώ εδώ έχει γίνει τα τελευταία χρόνια όργανο επίδειξης ευμάρειας. Μου αρέσει ότι όλα είναι πολύ απλά χωρίς πολλά-πολλά ηλεκτρονικά. Μερικές φορές όντως μου θυμίζει τα JMC που είχαμε στο στρατό...
-
Δεν το εχω οδηγησει αλλα κατι τετοιο περιμενα οπως τα περιγραφεις,κλασσικο αμερικανικο.Εχει πουλησει πολυ στην ελλαδα οπως ολα τα JEEP.Αμα βρεις κανα περιπτερο με ξενο τυπο ψαξε να βρεις περιοδικα αμερικανικα εκτος δρομου,(υπαρχει και αποκλειστικα για JEEP) να δεις πως τα φτιαχνουν εκει,να παρεις και καμια ιδεα.
-
Land Rover 110 V8, μοντέλο '99
ΥΠΕΡ
Απίστευτες εκτός δρόμου ικανότητες για το μέγεθος και τον όγκο.
Μεγάλη αντοχή στις πλευρικές κλίσεις.
Πολύ μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης για νορμάλ αυτοκίνητο.
Ευκολία επισκευών στο δρόμο.
Απίστευτη δυνατότητα μεταφοράς φορτίου. Το 2θυρο στον 1 τόνο και κάτι, το 4θυρο στα 900 κιλά.
Απίστευτη χωρητικότητα αποσκευών.
Πολύ καλή αντοχή στη σκληρή χρήση.
Μεγάλες δυνατότητες μετατροπών.
Απίστευτη αντοχή στη διάβρωση (αλουμίνιο).
Διαχρονική αισθητική.
Υψηλή τιμή μεταπώλησης.ΚΑΤΑ
Κατανάλωση (δεν λέω πόσο).
Θόρυβος.
Άνεση.
Χώροι πίσω επιβατών.
Σπαρτιάτικος διάκοσμος.
Απαίτηση εξειδικευμένου προσωπικού συντήρησης. -
FORD MAVERICK 2lit.
Αγορά 9-2003 ΚΜ.17000χιλ 5-10% χωμάτινα.
ΥΠΕΡ
Υπεραρκετοί χώροι.
Πολύ καλά κρατήματα στην άσφαλτο.
Αρκετή καλή η συμπεριφορά του στο χώμα και στα σκληρά (πάντα για suv).
Δυνατά φρένα.
Είναι ford.......
ΚΑΤΑ
Αδύναμος κινητήρας.
Απαράδεκτος ο εξοπλισμός (θερμοκρασία μέσα-έξω,υπολογιστής ταξιδίου κ.λ.π).
Απαράδεκτη στήριξη καθισμάτων(ειδικά των πίσω). -
RAV4 Executive
Δεν θα σε βοηθησω πολυ αφου εχω κανει μολις 1100χλμ εντος/ 0χλμ εκτος. Οι πρωτες μου εντυπωσεις ειναι:
ΥΠΕΡ:
- θεση οδηγησης
- ορατοτητα
- πολυ καλη αισθηση αφου 'ατενιζεις' απο ψηλα το δρομο (κατι που φανταζομαι οτι συμβαινει σχεδον με ολα τα τζιπ ή τζιποειδη)
- πατημα στο δρομο
- επιδοσεις ρεπριζ (χωρις να το εχω πιεσει ακομη ιδιαιτερα)
- καλη καταναλωση (11,9)
- η ηλιοροφη
ΚΑΤΑ:
- θορυβος στο εσωτερικο απο τον κινητηρα (μαλλον ομως οχι μονο στο συγκεκριμενο αυτοκινητο, αλλα στα τζιπ γενικοτερα)
- ελλειψη αποθηκευτικων χωρων (μονο το κλασικο μικρο ντουλαπακι υπαρχει)
- στην οθονη του ηχητικου συστηματος εμφανιζει τις πληροφοριες του υπολογιστη ταξιδιου με αποτελεσμα να σε περιοριζει αν θες να το αλλαξεις με κατι πιο 'μοντερνο').
Αυτα για τωρα
-
RAV4 Sol 2002
Αγοράστηκε μεταχειρισμένο με 33.000 χλμ πριν ένα χρόνο και έχει τώρα 45.000χλμ. Απο αυτά λίγα εκτός δρόμου αλλά καλά. Για παράδειγμα τις προάλλες με τα χιόνια στην Πάρνηθα (όπου από ότι είδα είχαν μαζευτεί όλοι οι 'τζιπάδες' χώθηκα σε κάτι δρόμους μέσα στο βουνό με αρκετό χιόνι αλλά και λάσπη, διότι προφανώς είχαν περάσει πολλά τζιπ από κει όλη τη μέρα.
Θεωρώ ότι το τερέν ήταν δύσκολο, μεγάλα αυλάκια από τις ρόδες των προηγουμένων, τέσσερα άτομα μέσα, και επειδή έκανα το λάθος και πήγα χωρίς άλλη συνοδεία αυτοκινήτου, με το φόβο μην κολλήσει πουθενά περνούσα και λίγο αέρα, όχι πολύ προσεκτικά δηλαδή.
Το RAV με εξέπληξε, άψογο πέρασε από παντού αγόγγυστα.
Δυστυχώς δεν ξέρω να σας πω που ακριβώς ήμουνα, καθώς μπήκα σε κάποιο παράδρομο ψηλά στο βουνό και μετά από αρκετή ώρα βγήκα Κρυονέρι, αν αυτό λέει κάτι σε κάποιον.Τα λάστιχα είναι Bridgestone D694 A/T. Αριστα κατά τη γνώμη μου σε όλες τις συνθηκές, κύριως στο δρόμο στεγνό και βρεγμένο για τις ταχύτητες του RAV και εκτός όσο χρειάζεται ένα SUV, λίγο λάσπη, αρκετό χιόνι από ότι είδα.
Από το αυτοκίνητο είμαι πολύ ικανοποιημένος από το στήσιμο στο δρόμο, κράτημα, ρεπρίζ, άνεση σαν να είσαι σε ένα πολύ καλό επιβατικό. Το προηγούμενο μου ήταν Alfa Romeo 156. Δεν λέω ότι είναι το ίδιο αλλά δεν ξενέρωσα και πολύ από την αλλαγή.
Εκτός, είναι επίσης άνετο και σου εμπνέει μια σιγουριά και λόγω αξιοπιστίας Toyota αλλά και λόγω της άνεσης με την οποία κινείται.Θα ήθελα αργά, έστω και τα 'λίγα αργά' του forester.
Λιγότερο θόρυβο από την μηχανή, ή πιο ωραίο ήχο, άκου Alfa.
Είχε κάποιους τριγμούς από την εταζέρα πίσω και την πίσω πόρτα και την ηλιοροφή. Στο σέρβις που έκανα προχτές τα έφτιαξαν και ειδικά με το θέμα της ηλιοροφής με εξέπληξαν ευχάριστα καθώς όταν πήγα να παραλάβω μου είπαν ότι είχαν ήδη παραγγείλει νέο τζάμι για να το αλλάξουν (εντός εγγύησης πάντα). Θεωρω ότι η Toyota έχει μακρά το καλύτερο after sales service, από τους σημαντικούς λόγους που έδωσα την Alfa.Επίσης θεωρώ την κατανάλωση λίγο τσιμπημένη εκεί γύρω στα 11.5-12 και γενικότερα ασφάλεια τέλη είναι τσουχτερά, ειδικά όταν το έχεις για δεύτερο αυτοκίνητο ας πούμε.
Το σέρβις θεωρώ ότι ήταν φθηνό, 120 ευρώ στα 45.000 χλμ, λάδια φίλτρο και κάτι άλλο, όχι τακάκια.Αυτά αν προκύψει κάτι άλλο στην πορεία τα ξαναλέμε.
Ωραίο τόπικ. -
Το ξερω το μερος,παλια ολο εκει γυρναγα.
-
ΜΑΒΕΡΙΚ 3.0 ΝΕΟ
ΥΠΕΡ
ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΕ 7.000ΕΥΡΩ ΕΧΤΡΑ
ΝΑΒΙΓΚΕΙΣΙΟΝ ΘΕΣ? ΤΟΧΕΙ!
ΝΤΙΒΙΝΤΙ ΘΕΣ? ΤΟΧΕΙ!
ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΣΩ? ΕΧΟΥΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΟΘΟΝΗ!
ΝΑ ΑΚΟΥΝ ΑΣΥΡΜΑΤΑ ΜΕ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ? ΟΙΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ!!
ΕΜΠΙΘΡΙ ΘΕΣ? ΠΑΙΖΕΙ!
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ? ΑΜΕ!
ΚΛΙΜΑ? ΝΑΙ ΣΟΥ ΛΕΩ!
ΣΑΡΡΑΟΥΝΤ ΗΧΟ???? ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ!!!!!
ΦΩΤΑ ΤΥΠΟΥ ΞΕΝΟΝ? ΓΙΕΣ!!
ΛΑΣΤΙΧΑΡΕΣ??????ΚΑΙ ΛΑΣΤΙΧΑΡΕΣ!!!!
ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΚΟΝΤΡΟΛ???????ΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ!!!!ΚΑΙ ΚΟΤΣΑΔΟΥΡΑ!!!
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ...ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΛΑΣΠΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΙΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΚΟΤΡΑΧΑΛΑ...ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ!!!ΚΑΤΑ
ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
203 ΑΛΟΓΑ ΜΟΝΟ ΕΝΩ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΑ 226 ΤΟΥ ST220 ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΟ!!!!ΛΕΙΠΟΥΝ ΟΙ ΚΟΝΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.......ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ....
-
Ο χρήστης iperodigos έγραψε:
ΜΑΒΕΡΙΚ 3.0 ΝΕΟ
ΥΠΕΡ
ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΕ 7.000ΕΥΡΩ ΕΧΤΡΑ
ΝΑΒΙΓΚΕΙΣΙΟΝ ΘΕΣ? ΤΟΧΕΙ!
ΝΤΙΒΙΝΤΙ ΘΕΣ? ΤΟΧΕΙ!
ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΣΩ? ΕΧΟΥΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΟΘΟΝΗ!
ΝΑ ΑΚΟΥΝ ΑΣΥΡΜΑΤΑ ΜΕ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ? ΟΙΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ!!
ΕΜΠΙΘΡΙ ΘΕΣ? ΠΑΙΖΕΙ!
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ? ΑΜΕ!
ΚΛΙΜΑ? ΝΑΙ ΣΟΥ ΛΕΩ!
ΣΑΡΡΑΟΥΝΤ ΗΧΟ???? ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ!!!!!
ΦΩΤΑ ΤΥΠΟΥ ΞΕΝΟΝ? ΓΙΕΣ!!
ΛΑΣΤΙΧΑΡΕΣ??????ΚΑΙ ΛΑΣΤΙΧΑΡΕΣ!!!!
ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΚΟΝΤΡΟΛ???????ΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ!!!!ΚΑΤΑ
ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
203 ΑΛΟΓΑ ΜΟΝΟ ΕΝΩ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΑ 226 ΤΟΥ ST220 ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΟ!!!!Καλησπέρα, το χειρόφρενο ...ξέχασες!!!!
-
Samurai του 2000.Εχει κανει 45.000 χλμ σχεδόν όλα κακοτραχαλα σε νησί και φορτωμένο.Ουδεν πρόβλημα εκτος απο το immo που εκανε κατι τρελα με το κλειδί.
RAV τελευταιο μοντελο,αλλαγη διαφορικού στα 8.000χλμ, το αμεσως παλαιότερο μοντέλο που είχαμε άλλαξε κρεμαγίερα στα 38.000.Ολα στην εγγύηση και όχι αδιαμαρτύρητα.Δυστυχως εκει στην toyota φτιαχνουν μονο κινητήρες φαίνεται
Jimny του 2002,το ειχαμε για πολυ λιγο γιατι εκλάπη.Τρομερό στο βουνό (respect) ,παντελώς άβολο στην πόλη (πολυ σκληρό).
-
Ο χρήστης kning έγραψε:
ΜΑΒΕΡΙΚ 3.0 ΝΕΟ
ΥΠΕΡ
ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΕ 7.000ΕΥΡΩ ΕΧΤΡΑ
ΝΑΒΙΓΚΕΙΣΙΟΝ ΘΕΣ? ΤΟΧΕΙ!
ΝΤΙΒΙΝΤΙ ΘΕΣ? ΤΟΧΕΙ!
ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΣΩ? ΕΧΟΥΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΟΘΟΝΗ!
ΝΑ ΑΚΟΥΝ ΑΣΥΡΜΑΤΑ ΜΕ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ? ΟΙΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ!!
ΕΜΠΙΘΡΙ ΘΕΣ? ΠΑΙΖΕΙ!
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ? ΑΜΕ!
ΚΛΙΜΑ? ΝΑΙ ΣΟΥ ΛΕΩ!
ΣΑΡΡΑΟΥΝΤ ΗΧΟ???? ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ!!!!!
ΦΩΤΑ ΤΥΠΟΥ ΞΕΝΟΝ? ΓΙΕΣ!!
ΛΑΣΤΙΧΑΡΕΣ??????ΚΑΙ ΛΑΣΤΙΧΑΡΕΣ!!!!
ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΚΟΝΤΡΟΛ???????ΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ!!!!πολυ σωστα!!!δεν εχει καλο χειροφρενο!!!
αλλα κατα τα αλλα!!! μια κουκλα........και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος που εξ αρχης επελεξα αυτο τοαυτοκινητο μεταξυ αλλων της ιδιας κατηγοριας αφου το Τουαρεγκ το ΕΧ5 και το Λαντ Ροβερ αιντε και το Βολβο το 90 ειναι πιο ακριβα γιατην τσεπη μου.....(μεταχειρισμενο ισως αλλα απο το 2007)ΚΑΤΑ
ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
203 ΑΛΟΓΑ ΜΟΝΟ ΕΝΩ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΑ 226 ΤΟΥ ST220 ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΟ!!!!Καλησπέρα, το χειρόφρενο ...ξέχασες!!!!
-
Ο χρήστης nikoska έγραψε:
RAV4 ExecutiveΥΠΕΡ:........
ΚΑΤΑ:- θορυβος στο εσωτερικο απο τον κινητηρα (μαλλον ομως οχι μονο στο συγκεκριμενο αυτοκινητο, αλλα στα τζιπ γενικοτερα)
- ελλειψη αποθηκευτικων χωρων (μονο το κλασικο μικρο ντουλαπακι υπαρχει)
- στην οθονη του ηχητικου συστηματος εμφανιζει τις πληροφοριες του υπολογιστη ταξιδιου με αποτελεσμα να σε περιοριζει αν θες να το αλλαξεις με κατι πιο 'μοντερνο').
Αυτα για τωρα
- ελλειψη αποθηκευτικων χωρων στο RAV???
Εχω το Luxury το οποίο δεν νομιζω ότι διαφέρει σε σχέση με το executive στο θεμα των αποθηκευτικων χώρων.
Λοιπόν εχωμε και λέμε.
Θηκες για μικροαντικείμενα και στις 4 πόρτες, θηκες (δυκτια) στις πλάτες των 2 μπροστινων καθισματων + στην 5η πόρτα, Θηκες για ποτηρια(2) στην κονσόλα για τους μπροστινους επιβάτες + 1 για τους πίσω επιβάτες, Θηκη στη κονσόλα για κινητο/τσιγάρα κλπ, + ντουλαπάκι στην κονσόλα, θηκη στην οροφή για γυαλια, 2 μικροθήκες κάτω από το τιμόνι, 3 θήκες με πορτάκια στο χώρο αποσκευων+χωρος για εργαλεία κάτω απο το δάπεδο του χώρου αποσκευών.
Μην είμαστε πλεονέκτες, όλα αυτα πλησιάζουν στάνταρ αυτοκινήτου πολλαπλών χρησεων.
Στα μειονεκτήματα του RAV εγω θα προσθετα την αναδιπλωση του πίσω καθίσματος κατα 50/50 και οχι κατά 60/40.
-
hyundai matrix 1.6
Υπερ: τα εχει ολα και τα κανει ολα για τα λεφτα του
Κατα: η ποιοτητα υλικων και το σασμαν του δεν με ικανοποιουν.Suz. Jimny 1.3
Υπερ: αγριοκατσικο, οικονομικο, θεα απο ψηλα ( ) , απειρες μετατροπες.
Κατα: Χωροι, αδυναμια κινητηρα σε ασφαλτινες μετακινησεις. -
Το θέμα ξεκίνησε σαν τα υπέρ και κατά των 'εκτός δρόμου' οχημάτων και μόνο.
Με αφορμή το post του gc60 (ο οποίος γράφει τουλάχιστον και για το Jimny του) σας λέω ότι είναι καλύτερα για όλους μας, να περιοριστούμε σε αυτά...
Ευχαριστώ... -
Ο χρήστης iperodigos έγραψε:
ΜΑΒΕΡΙΚ 3.0 ΝΕΟ
ΥΠΕΡ
ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΕ 7.500ΕΥΡΩ ΕΧΤΡΑ
ΝΑΒΙΓΚΕΙΣΙΟΝ ΘΕΣ? ΤΟΧΕΙ!
ΝΤΙΒΙΝΤΙ ΘΕΣ? ΤΟΧΕΙ!
ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΣΩ? ΕΧΟΥΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΟΘΟΝΗ!
ΝΑ ΑΚΟΥΝ ΑΣΥΡΜΑΤΑ ΜΕ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ? ΟΙΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ!!
ΕΜΠΙΘΡΙ ΘΕΣ? ΠΑΙΖΕΙ!
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ? ΑΜΕ!
ΚΛΙΜΑ? ΝΑΙ ΣΟΥ ΛΕΩ!
ΣΑΡΡΑΟΥΝΤ ΗΧΟ???? ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ!!!!!
ΦΩΤΑ ΤΥΠΟΥ ΞΕΝΟΝ? ΓΙΕΣ!!
ΛΑΣΤΙΧΑΡΕΣ??????ΚΑΙ ΛΑΣΤΙΧΑΡΕΣ!!!!
ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΚΟΝΤΡΟΛ???????ΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ!!!!
KAI ΦΙΜΕ!!ΚΑΙ ΚΟΤΣΑΔΟΥΡΑ!!!
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ...ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΛΑΣΠΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΙΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΚΟΤΡΑΧΑΛΑ...ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ!!!(ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ)ΚΑΤΑ
ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
203 ΑΛΟΓΑ ΜΟΝΟ ΕΝΩ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΑ 226 ΤΟΥ ST220 ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΟ!!!!ΛΕΙΠΟΥΝ ΟΙ ΚΟΝΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.......ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ....
ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕ 45.000ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΤΕΛΙΚΑ ΜΗΠΩΣ ΕΝΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΕΞ ΦΑΙΒ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ......ΜΕ ΤΡΩΕΙ Η ΑΠΟΡΙΑ...
-
Ο χρήστης iperodigos έγραψε:
ΜΑΒΕΡΙΚ 3.0 ΝΕΟ
ΥΠΕΡ
ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΕ 7.500ΕΥΡΩ ΕΧΤΡΑ
ΝΑΒΙΓΚΕΙΣΙΟΝ ΘΕΣ? ΤΟΧΕΙ!
ΝΤΙΒΙΝΤΙ ΘΕΣ? ΤΟΧΕΙ!
ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΣΩ? ΕΧΟΥΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΟΘΟΝΗ!
ΝΑ ΑΚΟΥΝ ΑΣΥΡΜΑΤΑ ΜΕ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ? ΟΙΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ!!
ΕΜΠΙΘΡΙ ΘΕΣ? ΠΑΙΖΕΙ!
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ? ΑΜΕ!
ΚΛΙΜΑ? ΝΑΙ ΣΟΥ ΛΕΩ!
ΣΑΡΡΑΟΥΝΤ ΗΧΟ???? ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ!!!!!
ΦΩΤΑ ΤΥΠΟΥ ΞΕΝΟΝ? ΓΙΕΣ!!
ΛΑΣΤΙΧΑΡΕΣ??????ΚΑΙ ΛΑΣΤΙΧΑΡΕΣ!!!!
ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΚΟΝΤΡΟΛ???????ΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ!!!!
KAI ΦΙΜΕ!!ΚΑΙ ΚΟΤΣΑΔΟΥΡΑ!!!
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ...ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΛΑΣΠΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΙΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΚΟΤΡΑΧΑΛΑ...ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ!!!(ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ)ΚΑΤΑ
ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
203 ΑΛΟΓΑ ΜΟΝΟ ΕΝΩ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΑ 226 ΤΟΥ ST220 ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΟ!!!!ΛΕΙΠΟΥΝ ΟΙ ΚΟΝΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.......ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ....
ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕ 45.000ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΤΕΛΙΚΑ ΜΗΠΩΣ ΕΝΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΕΞ ΦΑΙΒ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ......ΜΕ ΤΡΩΕΙ Η ΑΠΟΡΙΑ...
Με 45.000€, πολλές επιλογές....
Αφού θα ήθελες κοντές σχέσεις, το κεντρικό διαφορικό δε σου λείπει????
Από περιέργεια....
Κάντε Review στο αυτοκίνητό σας! Να πείτε την αλήθεια όμως!