-
Ο χρήστης MarWax έγραψε:
...μονο που μπέρδεψες λίγο τα quotes... εγω έγραψα την δευτερη παράγραφο και οχι την πρωτη!!ΤΙ?????????
-
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
...μονο που μπέρδεψες λίγο τα quotes... εγω έγραψα την δευτερη παράγραφο και οχι την πρωτη!!
ΤΙ?????????
Για τον jap-power πηγαινε το post.
Όσο για τα ταπερ που περνας μπράβο σου και καλά κανεις και έκανες!
Οσο για το 'κρυφό' το έχουμε γιατι έμπαιναν μέσα κατι τύποι (5-6 οχι περισσοτεροι μαζι με εσένα) σαν εσένα και έγραφαν το μακρύ και το κοντό τους. Με το 'μακρυ και κοντο' εννοώ πραγματα που ειλικρινα σαν Honda forum δεν μας ενδιέφεραν. Συγκεκριμένα οι 'τύποι' (όλος τυχαιος) ηταν κατοχοι Group VAG και μονο!!!!????
Το αν εχουμε διαροές απο το συγκεκριμένο κομματι ασε σαν administrator να το ξερω εγω καλύτερα απο εσενα...
-
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
Το 'ταπερ' ειναι επειδη βολευει στο γραψιμο και το σχολιο ειναι τελειως ατυχες μιας και λιγοτερο στοιχιζει απο το δικο μου αν το ηθελα.Ποιος μιλησε για κοστος;;
Οσο για το δευτερο δεν καταλαβα τι θες να πεις.Ειπα εγω οτι με την παραπανω ροπη σε μπροστινους τροχους εισαι πιο γρηγορος στο ξεκινημα?Μηπως ειπα το αντιθετο?Οτι αν εσυ με το ταπερ δυσκολευεσαι να ξεκινησεις γρηγορα με το GTI ειναι ακομα πιο δυσκολο λογο της πολυ μεγαλυτερης ροπης.Μαλλον δεν το καταλαβες,ε?
Μαλλον εσυ δε με καταλαβες η ισως και να μην το διατυπωσα εγω τοσο ξεκαθαρα. Λεω, απλα, οτι εφοσον και τα δυο εχουν υπερ-αρκετη ροπη για να σπινιαρουν με 1η-2α και τα δυο θελουν προσοχη για να τα κρατησεις 'εντος οριων προσφυσης των κινητηριων τροχων'.
Τωρα, μπορει (βαση ροπης) στο δικο σου να ειναι θεωρητικα πιο δυσκολο το ιδανικο ξεκινημα, αλλα σκεψου οτι δεν παιζει ρολο μονο η ροπη καθεαυτη, αλλα και το βαρος (ποσο 'παταει' ο κινητηριος αξονας σε σχεση με τον πισω), η γεωμετρια της αναρτησης, τα ηλεκτρονικα, κλπ - οποτε δεν ειναι απαραιτητο να εχει μεγαλυτερο προβλημα το Γκολφ να διαχειριστει τη δυναμη του σε σχεση με το Χοντα.
Και -το σημαντικοτερο- μην περιμενεις με προγραμμα να εισαι πολυ πιο γρηγορος επι Ελληνικης ασφαλτου στο ξεκινημα, εκτος κι αν βαλεις μαλακοτερη γομα.
-
Μάλλον αυτό που χρειάζεται είναι ένα RWYB ώστε να μας λυθούν κάποιες απορίες..
-
Ο χρήστης alman310 έγραψε:
Μάλλον αυτό που χρειάζεται είναι ένα RWYB ώστε να μας λυθούν κάποιες απορίες..Σωστο και αυτό! Type-R και κάθε λογης HONDA εχουν κατεβεί άπειρες φορες σε ΚΑΘΕ RWYB. Τα Group VAG που χάθηκαν ακριβώς;;
-
Ο χρήστης MarWax έγραψε:
Μάλλον αυτό που χρειάζεται είναι ένα RWYB ώστε να μας λυθούν κάποιες απορίες..
Σωστο και αυτό! Type-R και κάθε λογης HONDA εχουν κατεβεί άπειρες φορες σε ΚΑΘΕ RWYB. Τα Group VAG που χάθηκαν ακριβώς;;
Μήπως είναι άλλης φιλοσοφίας οι κάτοχοί τους?
Εγώ για παράδειγμα δεν θα πήγαινα σε μία τέτοια εκδήλωση...
Όπως έχω ακούσει να λένε:
'Δεν έχω κάτι να αποδείξω...' -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μάλλον αυτό που χρειάζεται είναι ένα RWYB ώστε να μας λυθούν κάποιες απορίες..
Σωστο και αυτό! Type-R και κάθε λογης HONDA εχουν κατεβεί άπειρες φορες σε ΚΑΘΕ RWYB. Τα Group VAG που χάθηκαν ακριβώς;;
Μήπως είναι άλλης φιλοσοφίας οι κάτοχοί τους?
Εγώ για παράδειγμα δεν θα πήγαινα σε μία τέτοια εκδήλωση...
Όπως έχω ακούσει να λένε:
'Δεν έχω κάτι να αποδείξω...'Nai gia auto milaei gia karotses o strassenmeister
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Nai gia auto milaei gia karotses o strassenmeisterΠροφανώς όχι ο συγκεκριμένος.
Να σας πω όμως κάτι. Το παληκάρι έγραψε κάτι που του έτυχε και μάλιστα διευκρινισε στην αρχή ότι περίμενε να χάσει.
Το έγραψε εδώ για να πάρει μερικές απαντήσεις και αντί αυτού μερικοί τον πήραν στο ψιλό και του έλεγαν για πίστες και λοιπές σαχλαμάρες.
Άρα δεν φταίει μόνο αυτός... -
Ρε δεν τα πουλάτε τα μπροστοκίνητα να πάρετε κάνα πισωκίνητο να δείτε ότι θα σας ενδιαφέρει μόνον πόσες καρότσες θα πάτε με το πλάι;
Αφού τρωγόσαστε που τρωγόσταστε, δεν πάτε να πιείτε έναν καφέ, να τα βρείτε και να κάνετε και την περίφημη πλέον κόντρα; -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Nai gia auto milaei gia karotses o strassenmeister
Προφανώς όχι ο συγκεκριμένος.
Να σας πω όμως κάτι. Το παληκάρι έγραψε κάτι που του έτυχε και μάλιστα διευκρινισε στην αρχή ότι περίμενε να χάσει.
Το έγραψε εδώ για να πάρει μερικές απαντήσεις και αντί αυτού μερικοί τον πήραν στο ψιλό και του έλεγαν για πίστες και λοιπές σαχλαμάρες.
Άρα δεν φταίει μόνο αυτός...Σαχλαμαρες;;!!!..
O φιλος strassenmeister αναφερθηκε σε μια συγκεκριμενη πλευρα της 'κοντρας' GTi-CTR, μεσα απο προσωπικη του εμπειρια. Οι πιστες και τα χρονομετρημενα των περιοδικων ειδικου τυπου ειναι η αλλη πλευρα και εκει βρισκεται, κατ'εμε, ολη η ουσια. Η συζητηση και το ολο τοπικ ΔΕΝ περιστρεφεται γυρω απο την κοντρα που μας διηγηθηκε ο φιλος μας, για τ' ονομα του Θεου!Εξαλλου απο το συγκεκριμενο περιστατικο τι συμερασματα θα μπορουσαμε να βγαλουμε; Οτι τα οσα λενε τα περιοδικα για 0-100, 0-1000μ κλπ δεν ισχυουν;! Κι εγω περασα τις προαλλες με το Mini μια φιλη μου που προσπαθησε να με κοντραρει με το STi του αντρα της και την αφησα απο το φαναρι του ΚΑΤ μεχρι το επομενο δυο καροτσες πισω. Αρα πρεπει να εχω 0-100 κατω απο 6', ε; Ή εχω αμαξαρα, ή εγω ειμαι οδηγαρα, ή και τα δυο!!
Κουνια που με κουναγε αν εβγαζα τετοιου ειδους συμπερασματα.
-
Ο χρήστης MarWax έγραψε:
...μονο που μπέρδεψες λίγο τα quotes... εγω έγραψα την δευτερη παράγραφο και οχι την πρωτη!!Tωρα το παρατηρω και εγω! Πως εγινε αυτο?Ολα οκ..
-
Ούτε μία μέρα δεν μπορεί να λείψει κανείς!
Για άλλη μία φορά... το πόση ροπή αποδίδει στα χαρτιά δεν έχει καμία σχέση με αυτή που περνάει στο δρόμο. Ένα TDI βγάζει 34 κιλά άνετα, αλλά κανείς δεν το σχολιάζει αυτό
Από τη στιγμή που παρεμβάλλεται κιβώτιο-διαφορικό-ελαστικά, τα 34 μπορεί να γίνουν '26' και τα 20, '30'
Το Type R έχει αρκετά πιο κοντό κιβώτιο, γυρνάει σε ψηλότερες στροφές και το αριθμητικό μειονέκτημα της ροπής αμβλύνεται κι ανάλογα τη σχέση μπορεί να υπερτερεί
Για τις μετρήσεις των περιοδικών τα χουμε ξαναγράψει, υπάρχει και ειδικό θέμα στα τεχνικά. Αν μετρήσεις Type R το καλοκαίρι και GTI τον Ιανουάριο, έχεις ασφαλή σύγκριση; Οι μετρήσεις έτσι γίνονται. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων ΕΝΑ μοντέλο μετριέται και σε όλα τα μεταγενέστερα τεστ μπαίνουν οι ίδιες μετρήσεις (αν πρόκειται για την ίδια έκδοση πχ 1.6 5D)
Για τις στροφές να μην τα ξαναγράφουμε
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Για άλλη μία φορά... το πόση ροπή αποδίδει στα χαρτιά δεν έχει καμία σχέση με αυτή που περνάει στο δρόμο. Ένα TDI βγάζει 34 κιλά άνετα, αλλά κανείς δεν το σχολιάζει αυτό
Από τη στιγμή που παρεμβάλλεται κιβώτιο-διαφορικό-ελαστικά, τα 34 μπορεί να γίνουν '26' και τα 20, '30'
Το Type R έχει αρκετά πιο κοντό κιβώτιο, γυρνάει σε ψηλότερες στροφές και το αριθμητικό μειονέκτημα της ροπής αμβλύνεται κι ανάλογα τη σχέση μπορεί να υπερτερεί
Πολυ σωστος!!
Για τις μετρήσεις των περιοδικών τα χουμε ξαναγράψει, υπάρχει και ειδικό θέμα στα τεχνικά. Αν μετρήσεις Type R το καλοκαίρι και GTI τον Ιανουάριο, έχεις ασφαλή σύγκριση; Οι μετρήσεις έτσι γίνονται. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων ΕΝΑ μοντέλο μετριέται....
No problem, διαβαζεις περισσοτερα του ενος περιοδικα (και οχι μονο της χωρας σου) και βγαζεις τα συμπερασματα σου.
Για τις στροφές να μην τα ξαναγράφουμε
Eκαστος στο ειδος του (οχι οτι το Golf δεν τα παει καλα και εκει, αλλα ενταξει, αλλο το ενα κι αλλο το αλλο).
-
χμμ.. τα ποστ μου?
τεσπα.ουσιαστικα και για να τελειωνουμε:
το καθε αμαξι ειναι εργαλειο στον τομεα του
πορωση με τρελα και κορδελα το ctr, πορωση ηρεμη και πιο 'ατσαλακωτη' το gtiοσο για τις μετρησεις των περιοδικων... καλα κρασα!!!!
-
Ο χρήστης Michelle έγραψε:
Nai gia auto milaei gia karotses o strassenmeister
Προφανώς όχι ο συγκεκριμένος.
Να σας πω όμως κάτι. Το παληκάρι έγραψε κάτι που του έτυχε και μάλιστα διευκρινισε στην αρχή ότι περίμενε να χάσει.
Το έγραψε εδώ για να πάρει μερικές απαντήσεις και αντί αυτού μερικοί τον πήραν στο ψιλό και του έλεγαν για πίστες και λοιπές σαχλαμάρες.
Άρα δεν φταίει μόνο αυτός...Σαχλαμαρες;;!!!..
O φιλος strassenmeister αναφερθηκε σε μια συγκεκριμενη πλευρα της 'κοντρας' GTi-CTR, μεσα απο προσωπικη του εμπειρια. Οι πιστες και τα χρονομετρημενα των περιοδικων ειδικου τυπου ειναι η αλλη πλευρα και εκει βρισκεται, κατ'εμε, ολη η ουσια. Η συζητηση και το ολο τοπικ ΔΕΝ περιστρεφεται γυρω απο την κοντρα που μας διηγηθηκε ο φιλος μας, για τ' ονομα του Θεου!Εξαλλου απο το συγκεκριμενο περιστατικο τι συμερασματα θα μπορουσαμε να βγαλουμε; Οτι τα οσα λενε τα περιοδικα για 0-100, 0-1000μ κλπ δεν ισχυουν;! Κι εγω περασα τις προαλλες με το Mini μια φιλη μου που προσπαθησε να με κοντραρει με το STi του αντρα της και την αφησα απο το φαναρι του ΚΑΤ μεχρι το επομενο δυο καροτσες πισω. Αρα πρεπει να εχω 0-100 κατω απο 6', ε; Ή εχω αμαξαρα, ή εγω ειμαι οδηγαρα, ή και τα δυο!!
Κουνια που με κουναγε αν εβγαζα τετοιου ειδους συμπερασματα.
Ο strassen έγραψε μία προσωπική εμπειρία και από το ύφος των γραφόμενών του δεν φαίνεται ότι λέει ψέματα. Το θέμα είναι ότι οι περισσότεροι σπεύσατε να γενικεύσετε το θέμα και να το κάνετε να φαίνεται σαν πλήρη test drive! Όλοι κρινόμαστε γι'αυτά που γράφουμε και αλίμονο αν μια κοντρίτσα σε κάποιο δρόμο είναι αντιπροσωπευτική, αφού παίζουν ρόλο πολλοί παράγοντες (από τον οδηγό μέχρι τα λάστιχα και την κατάσταση του συμπλέκτη στις εκκινήσεις).
ΟΚ νοιώθουμε μια ευχαρίστηση όταν τσαγιάζουμε κάποια αμάξια που θεωρούνται από τα καλύτερα στο είδος τους και αυτό το μεταφέρουμε και στους άλλους, μέσω του forum. Τόοσο κακό είναι δηλαδή?
Το θέμα είναι απλό. Ανοίγουμε ένα topic με θέμα τα ΄''τσάγια'' που ρίχνουμε ή **μας ρίχνουν **στον δρόμο (όλοι εμείς οι ''θερμόαιμοι'' και ''θερμοκέφαλοι'') και αν θέλετε κανονίζουμε (μέσω ΡΜ) και συναντησούλα μεταξύ μας για ψιλοανοιγματάκια και μετά για καφεδάκι -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μάλλον αυτό που χρειάζεται είναι ένα RWYB ώστε να μας λυθούν κάποιες απορίες..
Σωστο και αυτό! Type-R και κάθε λογης HONDA εχουν κατεβεί άπειρες φορες σε ΚΑΘΕ RWYB. Τα Group VAG που χάθηκαν ακριβώς;;
Μήπως είναι άλλης φιλοσοφίας οι κάτοχοί τους?
Εγώ για παράδειγμα δεν θα πήγαινα σε μία τέτοια εκδήλωση...
Όπως έχω ακούσει να λένε:
'Δεν έχω κάτι να αποδείξω...'Πολυ σωστη η θεση σου, με τα αυτοκινητα του VAG κανεις ασφαλης και ησυχες μετακινησεις και αυτο το πετυχαινουν πολυ καλα.Απο την αλλη ομως με ενα ctr,integra,s-2000 και πιο παλια vti,crx η οδηγηση αποκτα αλλη μορφη.Θα στηθεις στο φαναρι και θα πορωθεις,θα παιξεις στις στροφες,θα ακους τον ηχο του vtec και θα σε ανεβαζει... Με το gti εισαι πιο κυριλε,πιο (ατσαλακωτη) πορωση οπως σωστα ειπες πιο κατω!
-
jap εγω τα εγραψα τα ατσαλακωτη πορωση κλπ...
ειναι τρελλη πορωση τα vtecια
ειτε το πιστευεις ειτε οχι, βασικα ημουνα αναμεσα σε ctr και 3 αλλα αυτοκινητα οταν αγοραζα (και οχι golf gti (iv βεβαια))ομως ειναι τελικα αδικο να γινεται συγκριση αναμεσα σε turbo και ατμοσφαιρα στα ιδια κυβικα.
απλα ΔΕΝ γινεται.
την πληρωνουνε τα honda επειδη ειναι απο τα πιο γρηγορα (αν οχι τα πιο γρηγορα) ατμοσφαιρικα σε λογικες κατηγοριες..(3η φορα το εγραψα, αν ξανασβηστει δεν το ξαναγραφω!! ακους nass? )
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
(3η φορα το εγραψα, αν ξανασβηστει δεν το ξαναγραφω!! ακους nass? )Ακούω, ακούω και έχω βγάλει τα μαύρα κατάστιχα
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
(3η φορα το εγραψα, αν ξανασβηστει δεν το ξαναγραφω!! ακους nass? )
Ακούω, ακούω και έχω βγάλει τα μαύρα κατάστιχα
σβήστου το του αλήτη! του κοντράκια!
-
αφου δεν μπορεις να με περασεις, κανε με ban και delete
GOLF GTI vs CIVIC Type-R......