-
Καλησπέρα, είμαι κι εγώ κάτοχος ενός Astra H, για το οποίο ήμουν ήσυχος όλα αυτά τα χρόνια ότι είναι ασφαλές από άποψη κλοπής. Σήμερα όμως διαπίστωσα απλά πόσο τυχερός ήμουν όλα αυτά τα χρόνια...Συγκεκριμένα, αν σπάσεις το πίσω φινιστρίνι και ανοίξεις τη χειρολαβή, το αυτοκίνητο ξεκλειδώνει όλο (ΚΑΙ το πορτ μπαγάζ )!! Τόσο καιρό θεωρούσα ότι το κουμπί του κλειδιού έπαιζε ένα ουσιαστικό ρόλο, αλλά τώρα έπεσε στα μάτια μου. Ευτυχώς που είχα ασήμαντες απώλειες, συνήθως αφήνα πράγματα αξίας στο πορτ μπαγάζ, γιατί ένιωθα ασφάλεια ότι δεν ανοίγει χωρίς κλειδί. Προσανατολίζομαι σε εγκατάσταση αντικλεπτικού από Δευτέρα, μήπως ξέρετε αν με αυτό ενεργοποιημένο ξεκλειδώνει και πάλι το αυτοκίνητο από μέσα;
-
Πρέπει να έχεις υπερκλείδωμα (deadlocks) για να απενεργοποιούνται οι εσωτερικές χειρολαβές όταν κλειδώνεις...
-
Σ'ευχαριστώ για την απάντηση, μήπως μπορείς να μου εξηγήσεις το υπερκλείδωμα?
-
Έτσι λέγεται αυτό που θέλεις στα αυτοκίνητα, είναι εργοστασιακό έξτρα σε μερικά αμάξια... Στο αστρα δεν ξέρω αν υπήρχε ως επιλογή...
-
Σ'ευχαριστώ, όταν το είχα αγοράσει είχα ζητήσει συναγερμό και ο πωλητής μου είχε πει επί λέξη ότι δεν υπάρχει λόγος να βάλω, γιατί το αυτοκίνητο δεν έχει ασφάλειες και δεν κλέβεται με τίποτα αν δε το σηκώσεις. Και ήμουν ήσυχος (τυχερός) μέχρι σήμερα....
-
Μικρό νόημα έχει το υπερκλείδωμα αν ο ληστής αποφασίσει να σπάσει τζάμι... μπαίνει μέσα από το σπασμένο παράθυρο και μετά ρίχνει τα πίσω καθίσματα και παίρνει ότι θέλει από το πορτ μπαγκάζ. Να το βάλέι μπροστά χωρίς κωδικό immobiliser δύσκολο. Ένας συναγερμός που θα σφυρίξει, θα τον αποτρέψει περισσότερο από τις deadlocks.
-
Συνδυασμός deadlock και σειρήνας νομίζω είναι η λύση. Το φινιστρίνι το έσπασαν σε κεντρικό δρόμο, αν δεν άνοιγαν οι πόρτες δε θα ήταν πρακτικό να έσπαγαν μεγαλύτερο τζάμι και να έμπαιναν από εκεί μέσα, πόσο μάλλον αν υπάρχει και συναγερμός να χτυπάει. Και μιλάμε για αυτοκίνητο που δεν προκαλεί.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πρέπει να έχεις υπερκλείδωμα (deadlocks) για να απενεργοποιούνται οι εσωτερικές χειρολαβές όταν κλειδώνεις...Το deadlock η opel το είχε στα προηγούμενα μοντέλα και επειδή προκαλούσε ζητήματα αφαλείας το αφαίρεσαν μαζί με το autolock που είχε στις πρώτες εκδόσεις λογισμικού του Astra. Επιπλέον σύμφωνα με την Οπελ και αυτή η λειτουργία , να ανοίγει δηλαδή έστω και κλειδωμένο με συναγερμό από ενεργή πόρτα όταν ανοίγεις την χειρολαβή από μέσα είναι θέμα ασφαλείας , ίσως πχ να την είχε γλυτώσει ο πιτσιρικά στην Κύπρο εάν το αμάξι του γιατρού είχε κάποιο παρόμοιο χαρακτηριστικό.
Δεν έχω πρόβλημα που συμβαίνει αυτό. Εκτός από το γεγονός ότι μπορεί να συμβεί εν κινήσει , όντας κλειδωμένο το όχημα από το κουμπί στην κονσόλα , ένα παιδί εάν παίξει με την χειρολαβή θα ξεκλειδώσει αλλά με δύο κινήσεις για προειδοποίηση μάλλον. Για το λόγο αυτό έχω απενεργοποιήσει τις πίσω χειρολαβές.
Αυτό που πραγματικά είναι λάθος είναι ότι εάν μία πόρτα , όποιαδήποτε , δεν κλείσει καλά και την σπρώξεις για να κλειδώσει τότε όχι μόνο δεν κλειδώνει αλλά ξεκλειδώνουν όλες. Βέβαια ο συναγερμός βαράει αλλά είναι πλέον ξεκλείδωτο το αμάξι.
-
Ειναι πολυ διαδεδομένο το κόλπο με το σπάσιμο του φυνιστρινιού πίσω και άνοιγμα της πόρτας απο μέσα.
Αν το Megane μου ειχε deadlocks θα ειχα γλυτωσει την προσοψη του navi
Εξαλλου ουτε το sonic screwdriver του Doctor (απ το Doctor Who) δε μπορεί να ξεκλειδωσει deadlocks!
-
Γνωρίζουμε κόστος αντικατάστασης εμπρόσθιου προφυλακτήρα (αγορά, βαφή, τοποθέτηση) σε astra GTC 2005 (προ facelift);
Επίσης, ταιριάζει αντί του νορμάλ προφυλακτήρα στο εν λόγω αμάξι, αυτός με τη διαφοροποιημένη εισαγωγή αέρα; (βγήκε το 2007 αν θυμάμαι καλά) -
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Γνωρίζουμε κόστος αντικατάστασης εμπρόσθιου προφυλακτήρα (αγορά, βαφή, τοποθέτηση) σε astra GTC 2005 (προ facelift);
Επίσης, ταιριάζει αντί του νορμάλ προφυλακτήρα στο εν λόγω αμάξι, αυτός με τη διαφοροποιημένη εισαγωγή αέρα; (βγήκε το 2007 αν θυμάμαι καλά)Πρεπει να ειναι στα 600€+ με γνησια κανουργια ανταλλακτικα...σε επισημη αντιπροσωπεια....
το 2006 ειχα δωσει 1400€ για προφυλακτηρα,τραβερσα,αρ.φαναρι...εργασια βαφη,οταν ενας τουριστας με Jimny αποφασισε να κανει οπισθεν ενω ηταν σταματημενος σε STOP χωρις να δει εαν πισω του εχει ερθει καποιος αλλος...αποζημιωθηκα στο ακεραιο βεβαια.....
-
Μία ερώτηση για τους γνώστες των Αστρα:
Η ανηψιά μου έχει ένα εταιρικό 1,4 μοντέλο 2009-10 (το προηγούμενο απο το τωρινό)
Δεν ξέρω πως...αλλά κατάφερε να είναι χωρίς τα καπάκια και των δύο εξωτερικών καθρεπτών...
Υπάρχει κάποια φθηνή, έως πολύ φθηνή λύση για να τα αντικαταστήσουμε?...δεδομένου ότι είναι εταιρικό και δεν μας ενδιαφέρει η μείωση αξίας μεταπώλησης?Τόσο εύκολα ξεκουμπώνουν και χάνονται ή έχει ταλέντο...γιατί να συμβεί σε ένα, πάει καλά...αλλά και τα δύο?
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Μία ερώτηση για τους γνώστες των Αστρα:
Η ανηψιά μου έχει ένα εταιρικό 1,4 μοντέλο 2009-10 (το προηγούμενο απο το τωρινό)
Δεν ξέρω πως...αλλά κατάφερε να είναι χωρίς τα καπάκια και των δύο εξωτερικών καθρεπτών...
Υπάρχει κάποια φθηνή, έως πολύ φθηνή λύση για να τα αντικαταστήσουμε?...δεδομένου ότι είναι εταιρικό και δεν μας ενδιαφέρει η μείωση αξίας μεταπώλησης?Τόσο εύκολα ξεκουμπώνουν και χάνονται ή έχει ταλέντο...γιατί να συμβεί σε ένα, πάει καλά...αλλά και τα δύο?
Για να έχει συμβεί και στα δύο, μαλλον κάποιος τα απαλλοτρίωσε... Φτηνή λύση δύσκολα... σε ανταλλακτικάδικα μόνο...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για να έχει συμβεί και στα δύο, μαλλον κάποιος τα απαλλοτρίωσε... Φτηνή λύση δύσκολα... σε ανταλλακτικάδικα μόνο...Όχι δεν πρόκειται για δανεισμό, μόνη της τα κατάφερε...σε διαφορετικές χρονικά στιγμές...
Είπαμε, ή μεγάλο ταλέντο έχει...ή τα καπάκια μεγάλη ευαισθησία...και τα δύο κακά είναι... -
Γεια χαρά!
Αν και έχω το Astra (sedan) μου εδώ και ένα χρόνο, θέλω να ρωτήσω και τους υπόλοιπους...Όταν βάζω όπισθεν, στο 1/3 περίπου των περιπτώσεων, ακούγεται εκείνος ο χαρακτηριστικός θόρυβος των γραναζιών του κιβωτίου όταν δεν έχεις πατήσει καλά τον συμπλέκτη . Να σημειώσω ότι επειδή μου είχε συμβεί στην αρχή 1-2 φορές έκτοτε προσέχω ιδιαιτέρως να πατώ τέρμα τον συμπλέκτη, να έχει σταματήσει εντελώς το αυτοκίνητο κλπ αλλά κάποιες φορές τελικά ακούγεται και μου σπάει τα νεύρα. Δεδομένου ότι ο επιλογέας δεν είναι και ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει, βέβαια όχι και σε που δεν με ικανοποιεί, αναρωτιέμαι αν συμβαίνει και στους υπολοίπους ή θα πρέπει να πάω μια βόλτα ως το συνεργείο; -
Ισως να χρειαζεται περισσοτερο χρονο απο την στιγμη που πατησες τερμα τον συμπλεκτη μεχρι να μετακινησεις τον επιλογεα.
-
ακριβώς
πάτα τον συμπλέκτη και περίμενε 1-2 δευτερόλεπτα πριν βάλεις όπισθεν -
Ο χρήστης thodorisG έγραψε:
Γεια χαρά!
Αν και έχω το Astra (sedan) μου εδώ και ένα χρόνο, θέλω να ρωτήσω και τους υπόλοιπους...Όταν βάζω όπισθεν, στο 1/3 περίπου των περιπτώσεων, ακούγεται εκείνος ο χαρακτηριστικός θόρυβος των γραναζιών του κιβωτίου όταν δεν έχεις πατήσει καλά τον συμπλέκτη . Να σημειώσω ότι επειδή μου είχε συμβεί στην αρχή 1-2 φορές έκτοτε προσέχω ιδιαιτέρως να πατώ τέρμα τον συμπλέκτη, να έχει σταματήσει εντελώς το αυτοκίνητο κλπ αλλά κάποιες φορές τελικά ακούγεται και μου σπάει τα νεύρα. Δεδομένου ότι ο επιλογέας δεν είναι και ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει, βέβαια όχι και σε που δεν με ικανοποιεί, αναρωτιέμαι αν συμβαίνει και στους υπολοίπους ή θα πρέπει να πάω μια βόλτα ως το συνεργείο;Είδα και εγώ καινούργιο θέμα και φαντάστηκα ότι θα μου απαντούσε κάποιος για τους καθρέπτες...
Δύο τρόποι υπάρχουν να μην γραντζουνάει η όπισθεν...καλά κάνει και γρατζουνάει, γιατι τα γρανάζια της δεν είναι συγχρονιζέ.
α) αυτό που πρέπει κάπου να το αναφέρει το προσπέκτους είναι ότι πρέπει να περιμένεις με τον συμπλέκτη πατημένο για 2 δευτερόλεπτα.
β) πριν βάλουμε την όπισθεν περνάμε απο την 3η ή 4η...Αυτό συμβαίνει σε όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα, αλλά αν είναι πιο έντονο απο άλλα, τότε πήγαινε στο σέρβις να σου μαζέψουν λίγο το πεντάλ του συμπλέκτη (δωρεάν είναι)
-
Μιας και πιασαμε την κουβεντα για συμπλεκτες και κιβωτια , ξερουμε το astra H τι βαλβολινη παιρνει ?
-
Σας ευχαριστώ!
Δεν το είχα διαβάσει κάπου στις οδηγίες...
Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)